Se indlæg
 Udskriv debat
Bubber i Pattaya
chaingmai
ak ja må freden igen sænke sig over dtw, efter tilhængre og modstandre af pattaya igen har kryset klingerLOL LOL
hvad angår pattaya, bliv væk hvis du kan lide byen
hvad angår bubber, lad være med at tænde dit tv,hvis du ikke vil se ham
enkelt ikke??Rolll

AL 48
NÆH,- egentlig ikke.
Hvorfor blive væk hvis man kan lide byen???LOL LOL
Godt Nytår

chaingmai
tak al 48, det var en smutter der skulle stå. ,,ikke kan lide byen"LOL LOL

Baht-man
SÅ er programmet med Bubber sat til TV-premiere den 9. februar. Det bliver åbenbart en hel time de bruger på dette emne...må se hvad fokus der så er valgt..

Godt den kan ses senere på Sputnik uden alle de reklamer.

---------------------------------------------------
Danmark ifølge Bubber
09.02.2012 20:50 - 22:00 på TV2

Kongerne af Pattaya - sæsonpremiere
Hvert år myldrer danskere til badebyen Pattaya i Thailand, der er kendt for sin omfattende sexturisme. Men hvorfor vælger nogle danskere at bosætte sig midt i et sexdistrikt? Hvad er det der drager dem? Og er de selv blevet en del af sexindustrien? Bubber besøger danskere, der driver bar i det, der kaldes "danskergaden" i Pattaya. Se med, når Bubber tager til en verdens største sexturistdestinationer...

http://ontv.dk/in...lge-bubber

Nirvana
Baht-man skrev:

SÅ er programmet med Bubber sat til TV-premiere den 9. februar. Det bliver åbenbart en hel time de bruger på dette emne...må se hvad fokus der så er valgt..

Godt den kan ses senere på Sputnik uden alle de reklamer.

---------------------------------------------------
Danmark ifølge Bubber
09.02.2012 20:50 - 22:00 på TV2

Kongerne af Pattaya - sæsonpremiere
Hvert år myldrer danskere til badebyen Pattaya i Thailand, der er kendt for sin omfattende sexturisme. Men hvorfor vælger nogle danskere at bosætte sig midt i et sexdistrikt? Hvad er det der drager dem? Og er de selv blevet en del af sexindustrien? Bubber besøger danskere, der driver bar i det, der kaldes "danskergaden" i Pattaya. Se med, når Bubber tager til en verdens største sexturistdestinationer...

http://ontv.dk/in...lge-bubber

Liger danskergade ikke i Jomtien
Come As You Are

Kim Ludvigsen
Nirvana skrev:

Jo, men det er vel ikke så forkert at lade det falde ind under Pattaya, når man sådan overordnet laver noget om den slags. Sjovt, at de kalder Pattaya for "badebyen".
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
fckguld
bk skrev:

Bubber er en klaphat......uanset om han scorer kassen på det plat han laver eller ej - stadig en klaphat !!!

Nyd livet og lad være med at lade "klaphattene" styre jeres liv!!!

Penge er GUD, men derfor er Bubber sgu stadig kun en klaphat !!!

Godt nytår til alle :-)
Hvorfor er han en klaphat, han prøver at forstå hvad der drager så mange mennesker med alkohol problemer , til nøjagtig samme plet i Thailand- billig fisse og billig sprut - hvad ellers , længere er den da ikke.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
Nirvana skrev:
..................................................................
................................................

Skyldes nu 2 elementer:

- Siger du Jomtien til nogle som aldrig har været i Thailand, ville reaktionen være : HVOR ? Siger du derimod Pattaya så ville de næsten allesammen Pfft Friends

- For det andet har Pattaya expanderet sit areal så meget at den snart er "Et" med Jomtien, det samme gører sig gældende modsat vej mod Nakhlua.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Klovn
Thailand er et stort Pattaya Grin

Anonym Bruger
fckguld skrev:

bk skrev:

Bubber er en klaphat......uanset om han scorer kassen på det plat han laver eller ej - stadig en klaphat !!!

Hvorfor er han en klaphat, han prøver at forstå hvad der drager så mange mennesker med alkohol problemer , til nøjagtig samme plet i Thailand- billig fisse og billig sprut - hvad ellers , længere er den da ikke.

Var det derfor du kom der fckguld.
Og så efter du fand din kone på en bar.så kan du ikke li pattaya mere...

jeg kommer der også men drikker og køber ikke piger.
Men der er mere hyggeligt der end mange andre steder i thailand....
Pfft

vandango
Pattaya er sgu da den fedeste by i hele verden, det er muligt at jeg har knald i låget, men jeg har aldrig haft det så fedt noget andet sted. Wink

rinpoche
Peace Sunflower

Rao chårp khon la yaang.
Vi kan alle lide forskellige ting.

Og tak for det, ellers så ville vi alle stå i een lang kø Smile

Klovn
vandango skrev:

Pattaya er sgu da den fedeste by i hele verden, det er muligt at jeg har knald i låget, men jeg har aldrig haft det så fedt noget andet sted. Wink

Her må jet give dig fuldstændig & 100 % ret Pattaya er nr.1 i verden.....intet kan måle sig med dette skønne sted,det er jo" her vi har mødt vores dejlige
piger,som vi så har taget med os hjem til kolde Danmark,her har vi så forvandlet dem til kornfede-thai-danskere-der ikke ved hvad de skal stille op med deres
nye liv i regørings/sos/bordel/spil/tørre røv på de gamle tilværelse..så de længes også tilbage til PatThailand..........

vandango
Klovn skrev:

vandango skrev:

Her må jet give dig fuldstændig & 100 % ret Pattaya er nr.1 i verden.....intet kan måle sig med dette skønne sted,det er jo" her vi har mødt vores dejlige
piger,som vi så har taget med os hjem til kolde Danmark,her har vi så forvandlet dem til kornfede-thai-danskere-der ikke ved hvad de skal stille op med deres
nye liv i regørings/sos/bordel/spil/tørre røv på de gamle tilværelse..så de længes også tilbage til PatThailand..........

Nu tror jeg at du vrøvler lidt. Surprise

Thaidreamer
Jeg elsker pattaya og jomtien , har da været mange andre steder som : phuket , bangkok, surin og forskellige øer..
Men det er da rart man ka bo i jomtien , stille og roligt , og så drage ind til pattaya når der ska lidt mere tryk på festen ,
Og hva gælder de gamle danske mænd der driver barerne i soi whitehouse i jomtien, her har jeg kun at sige : Tak for sidst , det var hygligt , jeg vil gøre alt for snart at komme igen Shock

Pattaya : centralt , mange muligheder , tæt på lufthavn , dejlige mennesker , billige priser hva mere ka man ønske sig ??

fckguld
sonny skrev:

fckguld skrev:

bk skrev:

Var det derfor du kom der fckguld.
Og så efter du fand din kone på en bar.så kan du ikke li pattaya mere...

jeg kommer der også men drikker og køber ikke piger.
Men der er mere hyggeligt der end mange andre steder i thailand....
Pfft
Vil ikke kommentere så frækt og dumt et indlæg- Jeg er bare bedre vant end sådan et bumse hul som pat , men godt der er noget for klientellet der , så vi andre slipper for dem.Og man er da dummere end vådt pap , hvis man ikke tager til pat for at få fisse og øl.
Redigeret af fckguld d. 01/02-2012 18:48
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Klovn
Hej vandango !

Vrøvler ? måske-måske ikke,men du er jo" expert i Patthailand,for du har jo"også mødt din dejlige kone der ik" ohh så skøn en Thaikone/kæreste
finder man kun i Patthailand-barre spørg bubbers film-hold,dobbelmoral er dobbelt godt eller....

vandango
Ja - fede restauranter med super lækker mad.

Rock live music hver dag, elsker at høre den blive fyret af, i selskab med et par lækre tøser.

Billige hoteller - fede ture, bla. Koh Larn - krokodilefarm og mange mange flere.

Live underholdning mange steder i byen dagligt, især foran Fine Festival Center.

Og en masse dejlige fastboende i Pattaya, som jeg holder særdeles af at være sammen med.

Og skulle man få lyst til at være sammen med en prostitueret, er der masser at vælge imellem.
Redigeret af vandango d. 01/02-2012 18:57

vandango
Klovn skrev:

Hej vandango !

Vrøvler ? måske-måske ikke,men du er jo" expert i Patthailand,for du har jo"også mødt din dejlige kone der ik" ohh så skøn en Thaikone/kæreste
finder man kun i Patthailand-barre spørg bubbers film-hold,dobbelmoral er dobbelt godt eller....

Jeg forstår dig desværre ikke.

Efter råd fra andre på DTW, vil jeg ikke udlevere hvem jeg er sammen med i dag.
Eller hvor jeg bor henne, når jeg er i Thailand.

Men jeg lever sammen med en kvinde som ikke har været prostitueret, hvilket er helt tilfældigt, hun kunne lige så godt have været prostitueret.
Redigeret af vandango d. 01/02-2012 19:01

Lung Yao
Det var engang da : Bubber (var) i Pattaya

Så sket det dette her :
[img]http://wrecks.justsickshit.com/wp-content/uploads/2007/11/new-train-falls.jpg[/img] is not a valid Image.

Og nu er vi her :

(in the Blue Corner)4.bp.blogspot.com/_0BEbMTrc3UQ/SDK8yt59Q8I/AAAAAAAADOA/H-yUcIV-_oY/S226/!1.jpg - VS - 4.bp.blogspot.com/_0BEbMTrc3UQ/SbWJb4AxLnI/AAAAAAAAHmg/LYmDQLuo2gk/S227/!2.jpgVan-The-Man (in the Red Corner) .
Guitar

Herfra stammer "Van-The-Man"s aliaset :
http://www.youtub...5pBuTkJ7M4

.
Redigeret af Lung Yao d. 02/02-2012 15:46
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: