Se indlæg
Reglementet og kritik af Kongehuset
|
|
Namprik |
Lagt på d. 06/09-2010 14:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Abekatten. Er det ved at vaere lukketid ? |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 06/09-2010 14:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
Gokinok skrev: Gu´ skal der ej censureres, hvad tænker i på, kujoner?! Et dansk website med et .dk i enden, skal sgu´ da ikke indrette sig efter et nationalromantisk royalt regime et eller andet sted ude i den fjerne Orient, nul do´! Skulle det ske at siden bliver blokeret af "Ministry of Information Control, White Lies and other tactics", ja så må de brugere der befinder sig i LOS vænne sig til det, samt erkende og akceptere at de bor i et kontrol-freak diktatur, eller finde en proxy-løsning... Doc G. Forkert forkert forkert godnok er denne hjemmesige paa en dansk domeme men man skal huske paa at denne hjemmesige handler om thailand og derfor syns jeg bestemt ogsaa at man skal tinke paade thai love naar man har en sige som handler om demme og derfor kan jeg ikke se det store problem med sensure naar vi taler om det thai kongefamile paa lige fod med thai lov paa den maade faar vi ikke skaft nogen problemmer land og land i mellem det vil da vare skide suret at vis thailand og danmark kom paa gal fod med hianden tink vilket problemmer lille danmark fik/har da en vis person syns at det var sjov at lave noge bilder af en vis muhammet og senden dem ud oflig og vormange uskylti danske firma det enlig ramte bare forsi en person ikke tinke sig om det kan godt vare at vi i danmark holler paa at vi har frii tale men tink lige paa ander kulture og love foer at vi foeger os fram vi behoeves ikke ligefram at buller fram og tro at vi kan det hele uden at nogen ser sig sure paa os saa slaa kold vand i blodet og tink foer man skriver Thjaa Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
xxxx |
Lagt på d. 06/09-2010 15:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
det handler jo ikke om hverken Dansk eller Thai lov. Det handler om at der i Thailand er nogle mindre heldige ting som vi er underlagt hvis vi vil begå os i thailand. Såsom korruption , magtmisbrug, sensur osv osv.. Og da DTW er en thai relateret side, som en hel del Danskere gerne vil have adgang til i Thailand. Er vi nød til at tage højde for at når man poster sandheden kan det medføre at DTW lukkes i Thailand. Så hele diskutionen kan koges ned til. Skal vi tage hensyn til vores landsmænd som bor i Thailand og undlade at poste noget som kan medføre lukning af DTW i Thailand. Hvor mange postede sandhederne hvis de skulle lægge navn til og har tænkt sig at opholde sig i Thailand. ? |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 06/09-2010 15:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Ud over at denne tråd har fået Sabai Sabai til vise lidt videoer og billeder der helt klart er majestæts fornærmende i Thailand , så syntes jeg ikke at der har været særlig mange der har skrevet noget der er nedsættende mod kongen , men det er da påfaldende dumt af Webmaster at starte en tråd med dette emne , det er som at starte et bål op med benzin , og et bål som ingen får glæde af eller har haft lyst til at tænde |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 06/09-2010 16:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Enig... NU er der ihvertfald skabt opmærksomhed, mon de læser med i Hellerup? Doc G. |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 06/09-2010 16:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
ABEKATTEN skrev: Jeg har i minøresnegl hørt at problemet snart løser sig selv, vi Thailændere vil blive udelukket, og jeg kunne ikke drømme om som Sabai Sabai, at kravle i ly som en bange hare Oh, du store Lord Abekat Powell i Bad, mester i kryptiske bemærkninger, hvad har du hørt, del din viden med os, please??! Doc G. |
|
|
Lagt på d. 06/09-2010 17:01
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Klaptorsk, du vil ikke tage virkeligheden alvorligt, men du er på linie med administratorerne, jeg græder ikke hvis DTW bliver lukket i Thailand.
Redigeret af d. 06/09-2010 18:14 |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/09-2010 17:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Jeg går ud fra, at det er ensbetydende med at Abekatten ikke vil dele sin "viden" med os...... Monstro det ikke er ensbetydende med en varmluftballon, der skal forsøge at cementere en ikke eksisterende insider viden? Lad være med at gøre dig selv til grin. Host op eller ... well. Der er noget der rimer. (på engelsk) |
|
|
Lagt på d. 06/09-2010 17:27
|
|
NEJ TAK til censur ! hn |
|
|
Lagt på d. 06/09-2010 17:34
|
|
hn, du ved åbenbart ikke hvad censur betyder, rinpoche, det er ikke varmluft. |
|
|
Lagt på d. 06/09-2010 17:39
|
|
ABEKATTEN skrev: hn, du ved åbenbart ikke hvad censur betyder, rinpoche, det er ikke varmluft. ABEKATTEN skrev: Jeg har i minøresnegl hørt at problemet snart løser sig selv, vi Thailændere vil blive udelukket, og jeg kunne ikke drømme om som Sabai Sabai, at kravle i ly som en bange hare ABEKAT, du aner ikke et klap om, hvad jeg ved ! Hvornår er du blevet thailænder ? |
|
|
Lagt på d. 06/09-2010 17:42
|
|
hn, Du ved ikke hvad censur er, og jeg er ikke thailænder efter næsten 10 år her. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/09-2010 17:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
ABEKATTEN skrev: rinpoche, det er ikke varmluft. Og det tror jeg så det er. Jeg tror at du kan lide at give udtryk af at sidde i din comfy lille FP condo og give udtryk af, at du med dit ikke eksisterende kendskab til thai har kendskab til en mængde insider viden. Dine forblommede antydninger gør dig liden ære. Jeg kunne sige det mere explicit. Men det vil jeg ikke. Du lider af syndromet: me stay in Thailand I know much. HVIS du ved noget konkret, (host) lad det gå videre til Admin. Jeg holder ikke vejret .... |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 06/09-2010 18:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
ABEKATTEN skrev: Klaptorsk, du vil ikke tage virkeligheden alvorligt, men du er på linie med administratorerne, jeg græder ikke hvis DTW bliver lukket i Thailand. Det er ikke kun rettet mod dig "Abekatten". Men helt ærlig, hvorfor kan du / I ikke diskuterer uden at bruge den slag ord? |
|
|
Lagt på d. 06/09-2010 18:16
|
|
ABEKATTEN skrev: Klaptorsk, du vil ikke tage virkeligheden alvorligt, men du er på linie med administratorerne, jeg græder ikke hvis DTW bliver lukket i Thailand. Jeg er idiot, trykker på rediger hver gang jeg vil lave et citat. undskyld! Abekatten, syntes du ikke du burde moderere sit sprogbrug bare en lille smule? og vil du venligst forklare hvad du mener med men du er på linie med administratorerne |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/09-2010 18:16
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Så-så-så, lad os nu ikke begynde at blive personlige. Spørgsmålet og afstemningen er lagt op for at vi admin kunne få en idé om evt. opbakning til en evt. ny reglen i reglementet, samt ikke mindst om der overhovedet er og har været brug for en reglen omkring denne problematik. Der er kommet mange gode indlæg fra de forskellige herinde, både for og imod en sådan reglen. I den tid tråden og afstemning her har kørt har vi i admin-forumet holdt os tilbage med at diskutere problematikken videre, da vi lige ville afvente afstemningen og ikke mindst danne os en mening ud fra de forskellige indlæg og meninger som vi på forhånd vidste ville blive luftet omkring et så principielt spørgsmål. Nu er det så vist tid til at vi i admin igen tager fat på vores interne diskussion om emnet, og får afgjort hvad vi gør fremover. I skal selvfølgelig nok blive informeret om beslutningen. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 06/09-2010 19:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Hvis man har boet her i TH i 16 år som mig lære man at respekterer landes love og reglel og Kongehuset er sat højt og den taler man ikke nedladende om. Kongen har har gjort meget godt. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Lagt på d. 06/09-2010 22:18
|
|
Jeg synes stadig det er en dårlig ide at skrive grimt om kongen her...der kommer jo absolut ikke noget positivt ud af det...det er da ægerligt at risikere at siden her bliver blokeret i LOS. Hvis der er nogle der har lyst til at tale negativt om kongen, kan de vel finde ligesindene andre steder end herinde???fx i LOS....så bliver man fængslet og kan så tænke lidt over at respektere andre landes regler istedetfor bare at holde på lille dk`s ytringsfrihed...dem herinde der synes det er ok at skrive negativt om kongen kunne evt. sende hinanden emails omkring deres meninger.... Redigeret af d. 06/09-2010 22:24 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 08/09-2010 01:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Lad os få, lidt musik til arbejdet..!! Titanic gik også ned, mens symfoniorkesteret spillede !!. Skal man puste, eller trutte i den..? [/video] PS: Undskyld den manglende lyd ! ( Der gik båndsalat i playbacken.. !! ) Redigeret af sabai sabai d. 08/09-2010 01:20 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Lagt på d. 08/09-2010 01:22
|
|
Tomme tønder buldrer mest Sabai Sabai |
|
Spring til debat: |