Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
0,9 gram tør pot i lommen!
PL
0,9 gram tør pot i lommen, og så skal man udstilles på den facon!

Jeg synes det rabler efterhånden...

Prøv at se den Farang-idiot der leger bulliti!

Hvordan kan han rende rundt i Thai BIB uniform?

Tåbelige svensker, han ser temmelig usund ud...

http://www.phuket...sp?id=8475

Længere diskussion om fjolset her, også Aussie-tumpen:

http://www.thaivi...48582.html

Lige et lille klip:

"Not another John Johansen?!

Whenever you see a farang guy in some sort of cozy relationship with Thai cops you can be sure that someone out there is getting totally screwed over.

These farang pets that the Thai police keep around are nasty pieces of work ...
"

LOL LOL

PL
Redigeret af PL d. 18/03-2010 15:38

Jay
Yo baby

noisnabo
PL skrev:

De folk som melder sig som frivilligt politi har magt i maven. Problemstillingen minder meget om hjemmeværnsfolk i Danmark. Små mennesker som føler at de får magt, når de får den skide uniform.

Helt konkret er mindst en frivillig politimand fra Danmark i Pattaya forhenværende hjemmeværnsmand.
Redigeret af noisnabo d. 18/03-2010 16:32

rinpoche
Okay, jeg troede ellers, at de efter at være blevet kasseret til session, fået nej til optagelse på politiskolen også var afvist af hjemmeværnet.
Hvorved den eneste tilbageværende mulighed for at iføre sig den eftertragtede uniform med fløjte, knippel, håndjern ogjarskagidig var at søge optagelse som tourist police volunteer i et luderdistrikt i Thailand.

Thongthai
Man skulle næsten tro det er en aprilsnar, men vi er kun i martsmåned.
Det kunne være man kunne få et job, hvad er lønnen.

PL
Løn?

Tjaah, hvis de er lige så rådne som de ordinære "Boys in overly tight brown uniforms" - så er der vel muligheder for lidt ved siden af, mon ikke?

Samt selvfølgelig noget magt-trip og ego-massage, som en form for belønning!Cool

PL

FCKdk
PL skrev:

Lige et lille klip:

Whenever you see a farang guy in some sort of cozy relationship with Thai cops you can be sure that someone out there is getting totally screwed over.

"

LOL LOL

PL

....lad os da håbe han får en ordentlig straf....
Så kan han lære det!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Noobmaster
Kender en der er frivillig i politiet i Patong ....tror ikke helt politiet har tjekket hans Danske straffeattest....Bla bla bla

kvindemin
mig bekendt, er der kun 1 i patong, så det du insurer, må du lige uddybe noget mere, og kan du ikke det, så please luk kajen

Noobmaster
Tror du virkelig at jeg vil skrive det her på siden ????Hammer er du dommer siden du kan bestemme om jeg skal "lukke kaje" ?? fuck U
For øvrigt skriver jeg IKKE at manden er kriminel.....jeg skriver at politiet nok ikke har tjekket hans Danske straffeattest....kan ikke forestille mig at det er noget Thai politi går højt op i med mindre man er efterlyst af interpol....

kvindemin skrev:
mig bekendt, er der kun 1 i patong, så det du insurer, må du lige uddybe noget mere, og kan du ikke det, så please luk kajen

Redigeret af Noobmaster d. 18/03-2010 23:24

chris70
Poul Vestergård var medlem af turist politiet i Pattaya og han døde desværre for et år siden og han var en stor hjælp til alle der bliv taget ved røven af disse skønne thai piger og ja, han havde en ren straffeattest og var tidligere ansat ved det danske hof som special vagt for vores dronning.

De fleste i det politi har været i politiet i deres hjemland og de kan hverken gøre fra eller til med de bøder vi får, så nej, de er ikke korrupte.

kvindemin
Noobmaster skrev:
Tror du virkelig at jeg vil skrive det her på siden ????Hammer er du dommer siden du kan bestemme om jeg skal "lukke kaje" ?? fuck U
For øvrigt skriver jeg IKKE at manden er kriminel.....jeg skriver at politiet nok ikke har tjekket hans Danske straffeattest....kan ikke forestille mig at det er noget Thai politi går højt op i med mindre man er efterlyst af interpol....

kvindemin skrev:

du er bare en idiot Angry

Webmaster
Så-så, lad os lige holde tonen ordentlig herinde.
Tak.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
ubon lynge
PL skrev:

Lige et lille klip:

"

LOL LOL

PL

Jeg forstår ikke hvorfor den politimand er en Farang-idiot, Han gør jo bare sit arbejde, og hvor står der at han er en Tåbelige svensker.

Nej bare de så vil gøre det samme med fulde folk på motorcykler, så hade de da noget at lave hele dagen på phuket.
Ubon.

Pibe

jesperfrb
Hvorfor skulle en svensker ikke kunne blive politimand i Thailand!
I Danmark har vi da både Tyrkere, Pakistaner osv der er blevet politimænd!
Hmmmmmm
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

ZxY
PL[/quote]
....lad os da håbe han får en ordentlig straf....
Så kan han lære det!!!!Cool[/quote]

Ja han maa da vaere en haardkogt forbryder med saa meget ryge urt paa lommen. Smid ham i faengsel paa livstid, uden chance for proeveloesladelse...

vandango
chris70 skrev:
Poul Vestergård var medlem af turist politiet i Pattaya og han døde desværre for et år siden og han var en stor hjælp til alle der bliv taget ved røven af disse skønne thai piger og ja, han havde en ren straffeattest og var tidligere ansat ved det danske hof som special vagt for vores dronning.

De fleste i det politi har været i politiet i deres hjemland og de kan hverken gøre fra eller til med de bøder vi får, så nej, de er ikke korrupte.

Har fra tid til anden mødt en Dansker i Pattaya, der er med i turistpolitiet. Han kører rundt på motorbike i Pattaya.
Han argumenter for at være i turistpolitiet var, at han kunne gøre en forskel for de turister der var komme i klemme hos politiet. Samtidig pointerede han for mig, at det var utroligt vigtigt at have beskæftigelse, så det ikke ender i drikkeri.

Han bor i en lille sidegade til Diana Inn. Jeg plejer ellers at møde ham, men har ikke set ham i et godt stykke tid, har et par navne der flyver rundt, mener at det er Henrik?

Så der må være flere Danskere i Turistpolitiet.

PL
ubon lynge:

Han er en idiot og et fjols fordi han indlader sig med det HAN tror er den retfærdige ordensmagt, som han kender det fra "velfærdshjemmet" i Sverige/Europa, eller for dens sags skyld alle andre civiliserede steder.

Har man rejst nogle gange i Thailand, eller boet her i længere tid, så ved man at BIB (Boys in Brown) - Policen, skal man holde sig meget langt væk fra, de vil intet godt, tværtimod, det er en flok grådige gangstere!

Men bevares, er man selv rådden og anløben i karakteren, så er det da en udmærket tjans.

PL
Redigeret af PL d. 19/03-2010 07:16

PL
jesperfrb skrev:
Hvorfor skulle en svensker ikke kunne blive politimand i Thailand!
I Danmark har vi da både Tyrkere, Pakistaner osv der er blevet politimænd!
Hmmmmmm

Det er en joke, ikke?!Big eyes

PL

PL
vandango skrev:
chris70 skrev:

Har fra tid til anden mødt en Dansker i Pattaya, der er med i turistpolitiet. Han kører rundt på motorbike i Pattaya.
Han argumenter for at være i turistpolitiet var, at han kunne gøre en forskel for de turister der var komme i klemme hos politiet. Samtidig pointerede han for mig, at det var utroligt vigtigt at have beskæftigelse, så det ikke ender i drikkeri.

Han bor i en lille sidegade til Diana Inn. Jeg plejer ellers at møde ham, men har ikke set ham i et godt stykke tid, har et par navne der flyver rundt, mener at det er Henrik?

Så der må være flere Danskere i Turistpolitiet.

En nobel og ædel indstilling, men jeg tvivler!

Hvis det er sandt, hvorfor taler de fleste af dem så kun ganske lidt Thai?

Ikke meget hjælp at hente der, selv Gruppenführer Howard Miller kan ikke tale Thai.Shock

PL
Redigeret af PL d. 19/03-2010 07:22

Spring til debat: