Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Selvmord
|
|
uan |
Lagt på d. 04/02-2010 21:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Nu har jeg læst en del i aviserne om mord og selvmord i Thailand, og har hørt mange vandrehistorier fra bl.a. Pattaya om: - Jumpere... personer som springer ud fra altanen pga depressioner... - selvmordere som f.eks blir fundet bagbundet med plastikpose over hovedet.... - personer som bliver dræbt af deres kærester eller x-koner... Mit spørgsmål lyder om nogen har kendskab til offentlige tilgængelige statistikker evt på internettet? Er der nogle bud? Måske 3 om ugen eller? Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/02-2010 22:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
uan skrev: - selvmordere som f.eks blir fundet bagbundet med plastikpose over hovedet.... - personer som bliver dræbt af deres kærester eller x-koner... Er der nogle bud? Måske 3 om ugen eller? selvmordere som bliver fundet bagbundet med plastikpose over hovedet..? 3 om ugen er nok for lidt. prøv at tænde for nyhederne når du er i pattaya så får du et bedre svar.. synes ikke man ser andet i deres nyheder. bandekrig, tyveri, selvmord, mord og en masse andet lort, derfor prøver jeg at undgå nyheder i patty. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 04/02-2010 22:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
ja jeg gider heller ikke Patty. På et tidspunkt regnede det med faranger som på mærkeligste vis faldt ud over altanen osv, For nogle år siden var jeg i Pat og så de lokale tv nyheder på engelsk. Jeg har da aldrig set så mange dødsfald, mord og strandvaskere. Hvad statestikken siger ved jeg ikke, det er bare en subjektiv vurdering. Men man kan jo kun tænke sit, når man i politiets rapporter og nyheder læser: Han bagbandt sig selv, hvorefter han tog en plastikpose over hovedet, hang sig selv op i loftet, samtidig lukkede han sig ind i et lukket skab på toilettet, hvorefter han sprang ud fra femte sal og ramte fortovet. Ingen bliver retsforfuldt, for farangen har jo selv gjort det. Redigeret af hanspeter d. 05/02-2010 00:02 |
|
|
uan |
Lagt på d. 05/02-2010 10:39
|
Senest har der været en del tyskere i flyver-klubben..... http://www.pattay...in-naklua/ Redigeret af uan d. 05/02-2010 10:39 Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
sank |
Lagt på d. 05/02-2010 12:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Det er godt at vi her på DTW har erfarne Pattaya kendere til at advare os om den skrækkelige By |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 05/02-2010 14:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Lad väre at fodre troldet Han er kun ude på at få folk til at ryge i totterne på hinanden PS! Er der nogen som lige kan sende et link til artiklen om den der bagbundet selvmorder !!!!!! . . Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
buffalo |
Lagt på d. 05/02-2010 14:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
med eller uden dødsfuld,naturligt eller unaturligt,,,,,er Pattay ikke andet end en gigantisk horekasse og drukbule,,,,og jeg har ingen fine fornemmelser,har selv drukket tæt i mange år,men det der er sgu mere end jeg brydder mig om.........nå hvad faen jeg kan jo bare blive væk og det gør jeg så,,,,,Thailand er et stort land bare synd at der er sådan et sted der giver resten af landet sådan et dårligt ry...... Buffalo Stol aldrig på en prut
] |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 05/02-2010 14:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
altså det bedste du kan gøre er at leje et rum i gadenivo. hold dig fra de damer der mangler penge ( det vil sige dem alle ) gå ikke på vejene. kør ikke på skuter. spis ikke det mad der er stærkt. hold dig væk fra der hvor de har skydevåben og knive. drik ikke noget når du er ude,det kan forgiftes, sov altid alene for låste døre og lukkede vinduer. eller kan du frit bevæge dig rundt,bare du ikke går der hvor der er fattige thaier ( de kunne stjæle dine penge ) men god tur til pattaya
Redigeret af bagerbager d. 05/02-2010 14:39 |
|
|
BJ |
Lagt på d. 05/02-2010 15:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
bagerbager har helt ret, nu har jeg kun haft en bar pige, i Pattaya, selvom jeg er kommet der ofte, og det var gennem en af mine venners Bar, og hun har været den samme hver gang. Og på Walking street er det med at passe på, med at samle en op, selvom det er meget fristende. Men mit råd er at finde en Dansk Bar der har "værtinder" men Pattaya er Pattaya og det kan ingen lave om på. Der er "værtinder" over hele Thailand, og den slags sker, det er jo en meget fattig befolkning. Men du kan jo prøve at oprette en profif på THAI LOVE LINE. og skrive sammen med pigen først. Personligt har jeg aldrig oplevet noget ubehageligt i Pattaya. og jeg elsker da at ta en gåtur igennem WALKING STREET, ved midnat. Og så kan de tøser sgu råbe og skrige efter mig lige så meget de vil. Jeg vil ikke binde mig til en Thaipige foreløbig, da jeg elsker at selv kan bestemme om jeg så vil gå til Højre-venstre eller ligeud. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 05/02-2010 15:23 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
sony |
Lagt på d. 05/02-2010 16:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Så må i jo tage til phuket så slipper vi andre der kan komme overalt for jer Synes bestemt ikke pattaya er så farligt, kun hvis man selv opsøger de steder kommer man galt afsted eller hvis man selv opføre sig tosset. 7 9 13 af alle de gange jeg har været i pattaya, og det er mange har jeg aldrig oplevet noget der var være end det der sker herhjemme. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
uan |
Lagt på d. 05/02-2010 16:45
|
Pattaya er underholdende, og det er heller ikke for at skræmme folk væk, for Pattaya byder da på mange oplevelser af forskellig art, men blot man husker at tænke fornuftigt. Pattaya gir stof til eftertanke, men jeg vil næsten påstå at Phuket er værre.... #6 Jeg har ledt efter artiklen men den er vel næsten 7-8 år gammel, men det var nede omkring seaside i soi 3 dengang.. Men Politiet starter jo ofte med at det er "selvmord". #8 BagerBager, du har en fin fin humor... jeg lå flad af grin. http://www.pattay...aya-beach/ Redigeret af uan d. 05/02-2010 16:49 Please note:
|
|
Fido |
Lagt på d. 05/02-2010 16:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Der var bl.a denne her: http://ekstrablad...110500.ece One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 05/02-2010 17:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
ja det var meinert som døde på den måde. |
|
|
Kent27 |
Lagt på d. 05/02-2010 18:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 107 |
sony skrev: Så må i jo tage til phuket så slipper vi andre der kan komme overalt for jer Synes bestemt ikke pattaya er så farligt, kun hvis man selv opsøger de steder kommer man galt afsted eller hvis man selv opføre sig tosset. 7 9 13 af alle de gange jeg har været i pattaya, og det er mange har jeg aldrig oplevet noget der var være end det der sker herhjemme. Enig. Da jeg boede på Vesterbro, havde jeg aldrig nogen problemer. Hvis jeg vågnede en nat og ikke kunne sove og havde lyst til at gå en tur, så var jeg sgu aldrig bange for at gøre det. Narkomanerne og luderne lod mig være - måske fordi jeg ikke stank af turist/sexkunde... Det samme har jeg oplevet i Pattaya, har tit drukket tæt med nogle thai-venner og endt op i nogle noget skumle omgivelser på "the darkside". Har både talt med mafia-bosser, ågerkarle, lejemordere osv. Der er som regel en grund til, at folk "hopper" ud fra 10. sal. De er ikke allesammen deprimerede, og mange har sgu nok fået som fortjent. |
|
|
chang |
Lagt på d. 05/02-2010 18:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
det jeg syntes er mest skræmmende er at i de fleste tilfælde er politiet involveret i mord.... har hørt af rigtig mange thaier dette er meget normalt hvis man kan kalde det normalt
Men have only 2 emotional states, hungry and horny.. So ladies, if you see me without an erection, make me a sandwich.
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2010 18:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
#13, Jeg har hørt om sagen også, og en jeg kendte så personen da han var død...på hotellet, vildt. Men han lånte penge ud og tjente på det og gik derved ind på et market som han skulle holde sig MEGET langt fra... |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 05/02-2010 18:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
uan skrev: ja det var skrevet i humoristisk øjemed........ alle som kommer til thailand skal bare passe på ikke at fornærme nogen og ikke spille millionære. så går alt som smurt. har været i pattaya 4 gange og aldrig har jeg oplevet en situatiasion som farlig,har gået fra walkingstreet om natten og til soy 10. hvis man opføre sig ordentligt og viser lidt respekt sker der ikke noget, men råber og skriger man som visse englendere så får man jo hurtigt negativ opmærksomhed. og de bar piger jeg har haft har alle været søde og rare og ikke taget så meget som 5 bath ekstra. ( blev taget på nosserne og fik fjernet 1000 bath af en katoy i puket ) han havde sq 2 arme.Pattaya er underholdende, og det er heller ikke for at skræmme folk væk, for Pattaya byder da på mange oplevelser af forskellig art, men blot man husker at tænke fornuftigt. Pattaya gir stof til eftertanke, men jeg vil næsten påstå at Phuket er værre.... #6 Jeg har ledt efter artiklen men den er vel næsten 7-8 år gammel, men det var nede omkring seaside i soi 3 dengang.. Men Politiet starter jo ofte med at det er "selvmord". #8 BagerBager, du har en fin fin humor... jeg lå flad af grin. http://www.pattay...aya-beach/ |
|
|
Kent27 |
Lagt på d. 05/02-2010 18:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 107 |
soi7 skrev: #13, Jeg har hørt om sagen også, og en jeg kendte så personen da han var død...på hotellet, vildt. Men han lånte penge ud og tjente på det og gik derved ind på et market som han skulle holde sig MEGET langt fra... Jep, det skal man holde sig fra - der er folk, som ejer det marked.. Med andre ord - der var en grund (vi er ikke i Danmark) - og der er sgu en grund i langt de fleste tilfælde. |
|
|
uan |
Lagt på d. 05/02-2010 19:42
|
Ja jëg har heller ingen fordomme overfor Pattaya, og kan færdes hvor jeg vil. Og med de mange turister i Pattaya så vil der naturligvis ske ting og sager..... Men man er vel ikke interesseret i at lave statistikker over antallet af dødfald.. Please note:
|
|
uan |
Lagt på d. 05/02-2010 20:04
|
Hvis man kigger på dette link vil man kunne se at englænderne snakker om 38 dødsfald pr. dag på motorbike.... http://www.fco.go...a/thailand Please note:
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |