Se indlæg
Hvor har du fundet din thai-kone/kæreste
|
|
thamarai |
Lagt på d. 03/01-2010 17:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
Man blive ofte spurgt, tror jeg de fleste gør, hvor man har fundet sin thai-kæreste/kone, og nogle af dem, der spørger, er mænd, som af forskellige grunde selv er blevet interesseret i et forhold med en thailandsk kvinde. Spørgsmålet kommer også tit her på DTW, hvor en mand typisk præsenterer sig som: fast job, slank, sunde interesser, (k)ærlig, fraskilt osv... Altså den sædvanlige møllen, der næste lyder kedelig. Hvis det var mig, så skulle jeg måske skrive om mig selv: usikker indkomst, lille mave, usunde interesser, uærlig, selvisk, fraskilt mange gange osv. Og thai-kvinderne ville såmænd nok komme alligevel... Der er natuligvis mange, om end nogle går lidt stille med døren om det, som har fundet hende i en bar eller lignende. Naturligvis er der forhold med tiligere bar-piger, som går godt, men jeg er ret sikker på, at de fleste ender i eller rette begynder med en masse problemer, eftersom det er velkendt, at de fleste barpiger har en eller flere kærester, som bor forskellig steder i udlandet, mens de påstår over for ham/dem, at de ikke længere går med kunder eller slet ikke arbejder. Og der er barpiger, som både har kærester ud udlandet og i Thailand, hvilket også kan være en farang, men ofte er en thai. Osv. Derfor er det nok en dårlig ide at henvise en bekendt til at lede efter en kone i bar-miljøet. Så er der online-pigerne, men det ses i større og større grad, at bar-pigerne holder kontakt med sin/sine farang-kærester over internettet - med det resultat at de finder yderligere bekendtskaber over nettet, hvor de måske påstår, at de arbejder på et kontor eller lignende. Online-pigerne er kan derfor også være lidt problematisk, hvis man ikke er i stand til at gennemskue pigen, måske fordi man ikke kender Thailand så godt. Så er det stedet? Men så er der 7-Eleven-pigerne og alle de andre i forretningerne, men hvordan ligger man lige an på en pige, hvis man ikke snakker thai, og hun ikke engelsk. Dertil kommer, at disse kan være nok så konservative, så der sker ingenting, og så er der også lige noget sin-sot, og under disse betingelser er det nok vanskeligt at få opbygget et forhold, når man kun er her i måske 14 dage og bor 10.000 km væk - hvis man altså ikke lige sådan er parat til omgående at smide penge i sin-sot og kæmpefest på i hovedet på en pige, som man knap kender... Omvendt er der også thai-kvinder, som spørger, hvor de kan finde en farang, og hvad siger man til hende. Ja held og lykke, for nemt er det heller ikke den anden vej rundt. Farangerne gider ikke sende penge eller betale til din mor og far, fordi han vil jo ikke "købe sex", siger han moraliserende, mens engle-ringen lyser over hovedet på ham. Sin-sot er også problematisk, og skal du gafle ham, så må du hoppe i kanen med ham, ellers gider han ikke. Og hopper du i kanen med ham, så glemmer han dig måske alligevel, når han er taget hjem. Finder du ham på internettet, så har han nok også gange i en masse andre end dig, for hvorfor skulle du lige være den eneste, som han har fundet og chatter med? IKKE desto mindre, så er der et hav og vest-thai-ægsteskaber, og dansk-thai, så nogle må jo havde fundet ud af at mødes med hinaden? Dog er der ganske få familiesammenførinsgsager til Danmark fra Thailand sat i forhold til antallet af besøgs-visa – i 2009 var deromkring 4.000 visum-ansøgninger fra Thailand til Danmark, alstå på et år (dog alt inkluvis, turist, besøg, business, aupair...), men sat i forhold til, at de ”kun” bor ca. 8.000 thaiere i Danmark, altså samtlige thaiere i Danmark, så kan der jo ikke være den helt voldsomme indvandring, selvom kvinde måske kommer på besøg 2-3 gange før en familiesammenføring. Så er det i virkeligheden en dårlig ide at begynde bevidst at søge efter en thai-kæreste, eller for en thai at søge bevidst eller en dansker? Eller er der en vej? |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 03/01-2010 21:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Jeg støder tit på ordet farang her på DTW vad betyder det
Come As You Are
|
|
|
hfb |
Lagt på d. 03/01-2010 21:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Nirvana skrev: Jeg støder tit på ordet farang her på DTW vad betyder det Kig her: http://en.wikiped...iki/Farang |
|
|
Fido |
Lagt på d. 03/01-2010 21:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Jeg har pt ikke nogen thai kone/kæreste, men jeg mødte min ex. i et chat room - jeg tror nok den hed Bangkok Chat eller lignende. Hun var lige blevet færdig på universitet og skulle til USA for at læse videre, så hun var meget ivrig for at øve sig i engelsk - jeg skulle på ferie i Thailand og spille med i en skakturnering i Bangkok så vi aftalte at mødes på HardRock cafe. Det var hendes første møde med en farang, og hendes forældre måtte ikke vide noget. Hendes far er officer i militæret så jeg var ærlig talt lidt nervøs for hvad der ville ske hvis han opdagede at jeg var sammen med hans datter .... One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Lagt på d. 03/01-2010 21:27
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Man skal ikke finde en thaipige, man skal lade hende finde dig, det er meget lettere og sjovere. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 04/01-2010 03:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Fido skrev: Jeg har pt ikke nogen thai kone/kæreste, men jeg mødte min ex. i et chat room - jeg tror nok den hed Bangkok Chat eller lignende. Hun var lige blevet færdig på universitet og skulle til USA for at læse videre, så hun var meget ivrig for at øve sig i engelsk - jeg skulle på ferie i Thailand og spille med i en skakturnering i Bangkok så vi aftalte at mødes på HardRock cafe. Det var hendes første møde med en farang, og hendes forældre måtte ikke vide noget. Hendes far er officer i militæret så jeg var ærlig talt lidt nervøs for hvad der ville ske hvis han opdagede at jeg var sammen med hans datter .... Hu ha Fido, jeg får sgu næsten kuldegysninger når jeg læser din beretning. Kom du med til Pattaya, du trænger til at få banket rust af. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 04/01-2010 05:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Til Nirvana: Farang/falang betyder vesterlændning/hvid. Kommer fra thai for franskmand: Farangset IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 04/01-2010 06:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Tjae, hvor finder man dem henne ? Jeg finder dem over det hele... Bl.a. PR Manager på Hilton Real Estate ansat Tøjbutiks ekspedient Studerende Model Stewardesse Ejer af reklamefirma Ovenstående er blot uddrag fra min fortid - De behøver ikke arbejde i en bar eller i 7-eleven for at man kan møde dem - PS: Jeg er stadig single men på udkig, hehe |
|
|
vandango |
Lagt på d. 04/01-2010 06:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
lol |
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 04/01-2010 06:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 430 |
Ja selvfølgelig finder du dem hele tiden Lucturian, hvis jeg mindes rigtig ligner du en model fra en cologne(parafume) reklame ha ha Hvis der er et marketfor gigolo tror jeg du kunne tjene millioner ha ha |
|
|
Lagt på d. 04/01-2010 07:27
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Du skal lade dem finde dig, det er meget sjovere. |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 04/01-2010 08:44
|
Thongthai skrev: Ja selvfølgelig finder du dem hele tiden Lucturian, hvis jeg mindes rigtig ligner du en model fra en cologne(parafume) reklame ha ha Hvis der er et marketfor gigolo tror jeg du kunne tjene millioner ha ha Haha, det må være den parfume der så har solgt værst i hele verden Jeg kan bare godt lide piger, hvad kan jeg sige? Eller rettere - Jeg kan godt lide "jagten" - Når byttet er landet er det tid til at kigge efter et nyt! |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 05/01-2010 00:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
ABEKATTEN skrev: Man skal ikke finde en thaipige, man skal lade hende finde dig, det er meget lettere og sjovere. Nu har du skrevet det to gange. Bare husk på at div. gold-diggers er på evig udkig efter nye byttedyr. Lidt lige som Locjuan, han er dog kun interesseret i at nedlægge dyret for at få fisse. |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 05/01-2010 06:42
|
Payanak skrev: ABEKATTEN skrev: Man skal ikke finde en thaipige, man skal lade hende finde dig, det er meget lettere og sjovere. Nu har du skrevet det to gange. Bare husk på at div. gold-diggers er på evig udkig efter nye byttedyr. Lidt lige som Locjuan, han er dog kun interesseret i at nedlægge dyret for at få fisse. And what is wrong with that? |
|
|
MM |
Lagt på d. 05/01-2010 06:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
Min søde veninde fandt mig via ICQ, for 4 år siden. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 05/01-2010 07:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Locturian skrev: Payanak skrev: ABEKATTEN skrev: Man skal ikke finde en thaipige, man skal lade hende finde dig, det er meget lettere og sjovere. Nu har du skrevet det to gange. Bare husk på at div. gold-diggers er på evig udkig efter nye byttedyr. Lidt lige som Locjuan, han er dog kun interesseret i at nedlægge dyret for at få fisse. And what is wrong with that? Hoert.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 05/01-2010 07:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
Locturian skrev: Ikke noget som helst
Payanak skrev: ABEKATTEN skrev: Man skal ikke finde en thaipige, man skal lade hende finde dig, det er meget lettere og sjovere. Nu har du skrevet det to gange. Bare husk på at div. gold-diggers er på evig udkig efter nye byttedyr. Lidt lige som Locjuan, han er dog kun interesseret i at nedlægge dyret for at få fisse. And what is wrong with that? [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 05/01-2010 10:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
larsen99 skrev: ja en ny pige en gang imellem når man er på ferie er ikke så dårligtLocturian skrev: Ikke noget som helst Payanak skrev: ABEKATTEN skrev: Man skal ikke finde en thaipige, man skal lade hende finde dig, det er meget lettere og sjovere. Nu har du skrevet det to gange. Bare husk på at div. gold-diggers er på evig udkig efter nye byttedyr. Lidt lige som Locjuan, han er dog kun interesseret i at nedlægge dyret for at få fisse. And what is wrong with that? |
|
|
blume |
Lagt på d. 05/01-2010 13:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
Ja ja, nu fortår jeg bedre når jeg går i Pattaya eller på Sukhumvit Road, disse underlige tiltaler" hello handsome man". Jeg får ondt i nakken af at vende mig om for at kigge hvem de tiltaler og jeg ser ingen bag mig, mærkeligt Med venlig hilsen fra en dag med sne og kulde også på Fyn blume Redigeret af blume d. 05/01-2010 13:38 |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 05/01-2010 13:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
blume skrev: Ja ja, nu fortår jeg bedre når jeg går i Pattaya eller på Sukhumvit Road, disse underlige tiltaler" hello handsome man". Jeg får ondt i nakken af at vende mig om for at kigge hvem de tiltaler og jeg ser ingen bag mig, mærkeligt Med venlig hilsen fra en dag med sne og kulde også på Fyn blume Måske siger de: hello helpsome man |
|
Spring til debat: |