Se indlæg
UNDSKYLD
|
|
BJ |
Lagt på d. 29/11-2009 19:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Jeg vil meget gerne undskylde mine indlæg og angreb i den tråd jeg opretede i forgårs, men jeg har en diagnose der let tænder mig hvis jeg føler mig angrebet og jeg ved godt at det var meget misforstået fra min side men jeg følte mig angrebet flere genge siste aften skønt det hele bære på en stor misforståelse, jeg ved næsten ikke hvad jeg kan skrive mere den ene Vodka tog den anden med et brag til sist, men som sagt så må i alle undskylde, jeg bærer ingen nag til nogen og håber heller ikke nogen vil bære nag til mig, jeg håber i bærer over med mig UNDSKYLD. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 29/11-2009 19:54
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Velkommen tilbage BJ, Ja, jeg nåede lige at poste et indlæg om at der var låst op for dig igen i en anden tråd: http://www.dansk-...ost_113441 Lad os så få set lidt fremad. Ingen har nogle interesser i at drille hinanden eller blive sure på hinanden når vi i stedet kan hjælpe hinanden og være fælles om den fælles interesse vi nu engang har for Thailand. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
sony |
Lagt på d. 29/11-2009 19:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Vil også bare sige velkommen tilbage selvom jeg har skrevet det i den anden tråd, men det er vel mere tiltrængt her.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
JD |
Lagt på d. 29/11-2009 20:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
Velkommen tilbage, ja vi gik vel osse lige hårdt nok til den, gjorde vi ikke?! "Gruppekram"! JD |
|
|
Lagt på d. 29/11-2009 20:09
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jamen haløjsa da, og velkommen tilbage. Det var sku da træls hvis alle meldte sig ud... |
|
|
Lagt på d. 29/11-2009 20:15
|
|
BJ: Ja godt du kom tilbage hurtigt...det har jeg også skrevet i en pb til dig. Jeg rejser til Pattaya om 3 dage...vi ses evt....god ferie.... |
|
|
BJ |
Lagt på d. 29/11-2009 20:25
|
Tak, som jeg skrev bærer jeg ikke nag og håber heller ikke nogen bærer nag med mig. Jeg ved godt jeg selv gik for vidt. MVH.BJ |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 29/11-2009 20:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
soi7 skrev: BJ: Ja godt du kom tilbage hurtigt...det har jeg også skrevet i en pb til dig. Jeg rejser til Pattaya om 3 dage...vi ses evt....god ferie.... Ja jeg smutter i morgen, så jeg sætter Singha`en på køl..... Redigeret af goldwing d. 29/11-2009 20:33 |
|
|
Lagt på d. 29/11-2009 20:41
|
|
Goldwing; he-he,,, vi ses der snart......den øl bliver ikke lunken når jeg er der ......skål med dig 3dec....vi ses er der noget bedre end at sidde i 30 gr varme med en kold singha... ses... |
|
|
Lagt på d. 29/11-2009 21:09
|
|
BJ rart at se dig igen. og bare rolig mht til vodkaen, var der alko-lås på dtw ville her være frygteligt stille lørdag aften tror jeg |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 29/11-2009 21:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Velkommen tilbage BJ
Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 29/11-2009 21:21
|
|
Velkommen tilbage bj Vi ses i pattaya ! |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 29/11-2009 21:33
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Velkommen tilbage Mr. BJ
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 29/11-2009 21:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Rart at høre alle de "velkommen tilbage". Jeg har vist også drillet dig "lidt." Men aldrig perfid. Nogen kan tåle det og andre ikke, men det er da flot at vi kan forstå BJs nogen gange opfarende sind. Såp ved man jo også hvad man sklal reagere på og hvornår ikke, ik? eller hik. Men hilsen til jer allesammen fra Bangkok og tager videre til Koh <samet, imorgen hvis jeg da kommer op inden udcheck fra hotellet, kl, er nu 04.35 over and out her fra. |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 29/11-2009 22:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Jeg syntes det er stort at BJ melder klart ud, og siger undskyld, og ikke mindst at han ikke bærer nag til nogen. Vi har alle lært af denne sag. Vi har lært at vi skal respekterer og tale pænt til hinanden. Rasmus |
|
|
hfb |
Lagt på d. 29/11-2009 22:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Velkommen tilbage BJ. Kan kun tilslutte mig det nedenstående og lad os så komme fremad Rasmus skrev: Jeg syntes det er stort at BJ melder klart ud, og siger undskyld, og ikke mindst at han ikke bærer nag til nogen. Vi har alle lært af denne sag. Vi har lært at vi skal respekterer og tale pænt til hinanden. Rasmus |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 29/11-2009 23:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Stor krammer herfra og velkommen tilbage!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 29/11-2009 23:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Godt gået BJ, og glad for at du er tilbage! Måske vi ses i Thailand, rejser den 3/12 så er fremme den 4. Held og lykke fremover! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Dream |
Lagt på d. 30/11-2009 03:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Yf9yJd1259549639.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
BJ |
Lagt på d. 30/11-2009 08:09
|
Tusind Tak. for alle hilsner, og jeg ville gerne drikke en bajer sammen med jer på Fredinand, men jeg ankommer først selv til Pattaya den 8 Februar, men jeg vil ønske jer en rigtig go ferie, og hvis nogen af jer er i Pattaya endu til februar, ja så tar vi sgu den bajer sammen helt sikkert og den gir jeg gerne. MVH.BJ |
|
Spring til debat: |