Se indlæg
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.
10 til 20 års forskel. 10 til 20 års forskel. 25%[22 Stemmer]
20 til 25 års forskel. 20 til 25 års forskel. 13%[12 Stemmer]
25 år eller mere 25 år eller mere 62%[55 Stemmer]
Antal stemmer : 89
 Udskriv debat
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.
Rasmus
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde, uden at forholdet kan gøres til genstand for beskyldninger om et pædofili forhold?

jylland55
Helt ærlig hvor vil i hen med et sådant spørgsmål???

er det for at lovligøre sig selv?

Pædofili er ULOVLIGT..... og skal ikke gøres til et spørgsmål om aldersforskeld med en barpige fra Thailand

Jeg trode Dansk Thai website var lavet som forum for at hjælpe hinanden hvis man ville have viden om Thailand m,m

https://www.polit...odifyGuest

Ring til vores døgnbemandede sexturisme-hotline på
tlf.: +45 45 15 09 90
Redigeret af jylland55 d. 24/11-2009 05:55
Hello ....

rolig nu mester, tror Rasmus mener ældre mænd med unge piger (over den lovlige, men stadigt på den klamme alder)

Dream
Saa taler vi jo ikke paedofili, men svineri............

jylland55
http://www.stopse...fakta.html
Hello ....

noisnabo
Rasmus skrev:
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde, uden at forholdet kan gøres til genstand for beskyldninger om et pædofili forhold?

Spørgsmålet/ problemstillingen er sat forkert op. Hvis jeg som er 50+ har et forhold til en pige på 18, bliver jeg ikke pædofil af den grund.

De Internationale love siger at sex med en prostitueret, eller andre mennesker, M/K under 18, er ULOVLIGT.

Men hvis jeg går i seng med en kvinde som er 18, og at der så bliver en aldersforskel på 35 til 40 år, det er der ingen lovmæssige problemer i. Hvis jeg, eller du, har lysten, og den deles af pigen, er det OK. Det skal ingen blande sig i, hvis pigen gør det "frivilligt".

Johnson
vigtigt at du satte "___" ved frivilligt....for hvad er frivilligt?

er det fx frivilligt når det er pengene der styrer det??

hanspeter
Præmissen er helt forkert. Forhold mellem voksne mennesker har intet med pædofili at gøre. Pædofil er en voksen som tænder på børn. Altså kan man ikke svare på dit spørgsmål. Man kan mene hvad man vil, men var Simon Spies pædofil fordi han giftede sig med Janni, nej vel,han var bare en gammel gris, hvilket ikke er ulovligt, er Fabricius-Bjerre pædofil fordi han er gift med en vist nok 40 yngre kvinde og de elsker hinanden, nej vel. Shock
Redigeret af hanspeter d. 24/11-2009 07:37

hanspeter
Iøvrigt vil jeg lige gøre opmærksom på at prostitution, altså også prof. barpiger, er forbudt i Thailand, så hvis de gad følge deres egne love, var der sgu en del farang mænd som ville få et problem, ha.

Spørgsmålet minder i uhyggelig grad om den modbydelige tråd der opstod i forbindelse med Klaus Pagh.

Hvorfor er sex i det hele taget sådan et hedt emne, også her på dette forum. Der er så mange sites der omhandler dette, hvorfor så ikke finde dine svar der?

Sex/erotik er noget der kun vedgår de mennesker der dyrker det sammen, det rager ikke uvedkommende, om så den ene er 90 og den 18.

Skeptikeren

Big-Viking
Svineri.!!!!! Hvornår er det svineri.???? I mine øjne er det ikke svineri, så længe man overholder den lovgivning som der er. Barpigen ved jo hvad hun går ind til og tænker kun i penge. Om hun er 18 eller 45 er vel for den sags skyld ligemeget. Så kan man altid tale om moral.. Ligesom da ham fra Liste A var sammen med en pige på 15 år. Det var jo også lovligt så i mine øjne ikke svineri. Hun var jo med på den eller hvad.!!!!

JD
Nå, så kører forargelsen igen derudaf for fuldt tryk, nu har der også været ro om det emne et stykke tid!

Overhold loven, så er der ingen problemer med noget ungt kød, tværtimod.Wink

Åh, jeg husker den lille hårdtpumpede sag med D-skålen fra min jomfrurejse til Phuket, 18 år, hamrende lækker og forelsket i mig og mine få penge.Grin

JD
Redigeret af JD d. 24/11-2009 10:09

nej så længe loven er overholdt kan jeg ikke se noget galt i det. andre kan gøre hvad de vil og deres samvittighed tillader dem.

Det er først når ham den gamle hiver en ung 20-25 årig trunte med hjem til danmark der kommer nogle hævede øjenbryn fra hans familie.
en ting er hvad han render rundt og laver i thailand, det kan de jo ikke se, men ligefrem tage det med til danmark. haha

noisnabo
Johnson skrev:

Det er et vanskeligt emne at diskutere. Tag de laotiske piger som arbejder i de thailandske grænsebyer. Deres forældre har pantsat dem som garant for et lån. Panthaverne sender så pigerne til Nong Khai, og derfra sendes de normalt videre.

Det er ikke frivillig prostitution.

Thai kvinden som er blevet alene med sine børn, og ikke kan skaffe penge (nok) til sin hverdag, lader sig lokke og tager med naboens datter til et af turiststederne. Måske begynder hun som servitrice, eller lignende, men da hun ser hvor mange nemme penge de prostituerede laver, hopper hun med på den vogn.

Er det frivilligt? Ja det mener jeg det er, men jeg kan sagtens se, at hun er offer for sociale konsekvenser af "et umuligt" samfundssystem.

vandango
Big-Viking skrev:
Svineri.!!!!! Hvornår er det svineri.???? I mine øjne er det ikke svineri, så længe man overholder den lovgivning som der er. Barpigen ved jo hvad hun går ind til og tænker kun i penge. Om hun er 18 eller 45 er vel for den sags skyld ligemeget. Så kan man altid tale om moral.. Ligesom da ham fra Liste A var sammen med en pige på 15 år. Det var jo også lovligt så i mine øjne ikke svineri. Hun var jo med på den eller hvad.!!!!

Lovgivning? -er prostitution ikke ulovligt i Thailand?

Kan dog ikke lade være med at smile lidt over denne liste A datter, gad vide hvad farmand nu tænker på, når han kaster et blik på sin fromme yndige datter.

Anonym Bruger
Noisnabo skrev:
Johnson skrev:

Det er et vanskeligt emne at diskutere. Tag de laotiske piger som arbejder i de thailandske grænsebyer. Deres forældre har pantsat dem som garant for et lån. Panthaverne sender så pigerne til Nong Khai, og derfra sendes de normalt videre.

Det er ikke frivillig prostitution.

Thai kvinden som er blevet alene med sine børn, og ikke kan skaffe penge (nok) til sin hverdag, lader sig lokke og tager med naboens datter til et af turiststederne. Måske begynder hun som servitrice, eller lignende, men da hun ser hvor mange nemme penge de prostituerede laver, hopper hun med på den vogn.

Er det frivilligt? Ja det mener jeg det er, men jeg kan sagtens se, at hun er offer for sociale konsekvenser af "et umuligt" samfundssystem.

Godt skrevet Nois Nabo.

P.S. Er du nabo med Noi?
Grin

hfb
vandango skrev:
Big-Viking skrev:

Lovgivning? -er prostitution ikke ulovligt i Thailand?

Kan dog ikke lade være med at smile lidt over denne liste A datter, gad vide hvad farmand nu tænker på, når han kaster et blik på sin fromme yndige datter.

Ja, dobbeltmoral er meget udbredt........ Shock
Prostitution er ulovligt i Thailand. Loven bliver administreret af politiet i Thailand som rygeloven i DK Wink

krydolf
JD skrev:
Nå, så kører forargelsen igen derudaf for fuldt tryk, nu har der også været ro om det emne et stykke tid!

Overhold loven, så er der ingen problemer med noget ungt kød, tværtimod.Wink

Åh, jeg husker den lille hårdtpumpede sag med D-skålen fra min jomfrurejse til Phuket, 18 år, hamrende lækker og forelsket i mig og mine få penge.Grin

JD

Åh disse minder.....
Om pigerne lader sig prostituere frivilligt eller ej, er ikke et problem vi kan løse. Hvis vi behandler og betaler pigerne ordentligt, der der ingen grund til moralske opstød.
Prostition findes over alt i verden, fattige som rige lande.
Man kan godt drikke uden at more sig.

helgegedser
Spørgsmålet kan da ikke besvares.
Efter min mening er du utrolig dum at give sådan et spørgsmål.Hvad hvis manden er 5o og konen er 85. Er det for mange års forskel??? Du er direkte dum med det spørgsmål.
MVH

xxxx
helgegedser skrev:
Spørgsmålet kan da ikke besvares.
Efter min mening er du utrolig dum at give sådan et spørgsmål.Hvad hvis manden er 5o og konen er 85. Er det for mange års forskel??? Du er direkte dum med det spørgsmål.
MVH

he he ja hvorfor diskuteres det emne aldrig, for det finde da også.

er pigen over den sexuelle lavalder og ikke tvunget til sex, rager det ikke andre.......

er pigen 15 og har sex maed naboens søn på 20 er der ikke en der øffer.
har hun der i mod sex med genboen på 30 er han en gammel gris..

det er vist mest godt gammeldags misundelse.

Spring til debat: