Se indlæg
 Udskriv debat
HVAD HAR THAILAND IKKE:
Thongthai
Er der nogle af jer der hved hvad Thailand ikke har indenfor feks sko og tøj mærker.
Det kunne være ret sejt at sælge et produkt som ikke var ankommet til Thailand endnu.

kvindemin
sikkerhedssko Wink
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

sabai sabai
Træsko og scooterstøvler ! Grin

Er der nogle der er så gammel , at de husker Scooterstøvler ? Pfft

Hmmm... Kunne være man skulle tage Scooterstøvlerne og Læderjakken på ! og lidt Brylcreme i håret , samt en stålkam i baglommen ! Wink
Redigeret af sabai sabai d. 28/10-2009 14:27

Kent26
Thongthai skrev:
Er der nogle af jer der hved hvad Thailand ikke har indenfor feks sko og tøj mærker.
Det kunne være ret sejt at sælge et produkt som ikke var ankommet til Thailand endnu.

Det går vel egentlig den anden vej med den slags.
Langt det meste tøj/sko osv. produceres i Østen/U-landene.

Måske B&O fjernsyn - men det har den almindelige thai'er nok ikke råd til, da det svarer til 2-3 års lønninger at købe sådan et.
Pointen er, at det de ikke har - som vi har og som er dansk produceret - det har de ikke råd til.

dutling68
moonboots dem her skulle ellers nok blive et hit
http://2.bp.blogs...7460-d.jpg

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

kvindemin
Kent26 skrev:
Thongthai skrev:

Det går vel egentlig den anden vej med den slags.
Langt det meste tøj/sko osv. produceres i Østen/U-landene.

Måske B&O fjernsyn - men det har den almindelige thai'er nok ikke råd til, da det svarer til 2-3 års lønninger at købe sådan et.
Pointen er, at det de ikke har - som vi har og som er dansk produceret - det har de ikke råd til.

B&O er skam i thailand

http://beostores....on/welcome

hanspeter
Det er en rigtig flot butik

Thongthai
Kom så drenge jeg ved i kan ELLER
Sjove ting kan man altid finde på men er kunsten ikke at finde noget som der endnu ikke er i Thailand det
er det jeg har fået at vide.
Og jo jeg har selv et par ideer som jeg er ved at undersøge men ved at sige dem her, kan jeg jo risikerer at i
snupper ideen for næsen af mig Ha Ha.

Kent26
Thongthai skrev:
Kom så drenge jeg ved i kan ELLER
Sjove ting kan man altid finde på men er kunsten ikke at finde noget som der endnu ikke er i Thailand det
er det jeg har fået at vide.
Og jo jeg har selv et par ideer som jeg er ved at undersøge men ved at sige dem her, kan jeg jo risikerer at i
snupper ideen for næsen af mig Ha Ha
.

Okay, det er med den på, så bliver vi da HELT vilde efter at give dig idéer.
Redigeret af Kent26 d. 28/10-2009 16:37

kvindemin
maverick jeans fra bilka, de er billige Smile

næ, problemet er nok, at selvom du finder eller opfinder noget, de vil ha' så er det bare kopieret 2 dage efter

Thongthai
vans.com er min ide kan desværre ikke finde et telefonnummer.

lols
Thongthai skrev:
snupper ideen for næsen af mig Ha Ha.

Jeg har også et par gode ideer, men ved at skrive dem her risikerer jeg jo at du eller andre løber med dem.

Har nogle gode ideer og du så tjener penge, skal der jo være provission til dem. hihi

Jeg hjælper gerne med at undersøge markedet og finde ideer - på konsulent basis.

KhanomBeach
Andeduns dyner og puder....ISÆR savner jeg en god pude!!
Så kom du bare igang med at sælge puder i Thailand! Smile

www.khanom-beach.com
b_j3ns3n
jeg har aldrig set h2o tøfler.. eller snowboard bukser Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

bagerbager
jysk sengetøjs lager....det har de ikke

dutling68
mener at lars larsen har prøvet at sælge dyner i bla thailand og det var den dårliste forretning han har lavet.......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

AP7100
Sjovt indlaeg!!! Smile

Der er flere ting jeg kommer til at taenke paa, men det er mest indenfor mad-kategorien!

For ikke saa mange maaneder siden gik jeg og taenkte paa en KOEDHAMMER......tror du saa ikke, at pludselig saa jeg at Tesco Lotus havde dem - vupti....saa var saadan en koebt.... immervaek nemmere end at hamre med en koekkenkniv!!!

Ellers saa er jeg nysgerrig efter en HAGESMAEK af plastic? Har ikke set dem......... bloed plastic jo, men ikke REN plastik, de haarde som i DK hvor man bare kan vaske dem naar babyen er faerdig med hans mad-sjasken he he....

En opvaskeboerste ? Det fik jeg mine foraeldre til at bringe med sig, da de kom og besoegte os her i Thailand, for det har jeg heller aldrig set her - men er ski en god ting at bruge!!

Rugbroed ???? Hvor er det lige henne ?

Og et laenge savnet oenske fra min side : FLOEDEBOLLER - hvor er de henne ??? Selvom de nok nemt vil smelte her i varmen !

Beklager, mit danske.....bruger det ikke meget.... Shock

Hilsener fra Ubon

Locturian
En ganske almindelig hvidløgspresser? De fåes over alt i Danmark, men har altid ledt forgæves efter dem i Thailand. Det, og så æggebægrer - Dem har jeg heller aldrig været i stand til at finde, selvom de nu nok findes hernede....
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
AP7100
Oh.....aeggebaegre....det har vi i vores hus.....kan ikke helt huske hvor vi fandt dem......jeg tror det var i et lokalt marked (a la Otop). Saagar ogsaa en aeggedeler....hvilket vagte begejstring hos venner !!!!

Sidste gang jeg var i DK bragte jeg ogsaa en Aeggekoger (OBH) med tilbage - faktisk 2 (og gav den ene til en af vore venner som er fra Singapore). Det er saadan at jeg elsker aeg, saa det er skam en god ting at have en aeggekoger.

Nixon
Man kan læse om et flødebolle-eventyr her
http://politiken....811466.ece
godt nok i sydamerika.

Har en kammerat som er tosset med popkorn normalt finder han kun karamelliseret popkorn i thailand ikke de salte ligesom herhjemme. En ide kunne være de der popselv popkorn.

Hvad med de der gammeldags kødkværne med pølsehorn. nu er der godt nok ikke horn på dette billede.

1.bp.blogspot.com/_napU9A2B-hg/SGSKZd5hS5I/AAAAAAAABkQ/3AoACoHis1I/s320/DSCF4122.JPG
hilsen

Nixon
Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem.

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
Spring til debat: