Se indlæg
Massageklinikker
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 17/09-2009 12:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Fra Jp idag. Omkring tre fjerdedele af de københavnske massageklinikker drives af udlændinge. Det viser en undersøgelse fra Kompetencecenter for Prostitution, der har opgjort antallet af massageklinikker i hovedstaden til mellem 150 og 170 massageklinikker. Blandt dem driver folk med thailandsk oprindelse 98 af klinikkerne, viser undersøgelsen, mens yderligere 25 er styret af andre grupper af udlændinge. "Der har hidtil været meget fokus på afrikanske kvinder, men noget tyder jo på, at vi fra kommunens side bør sadle om og i højere grad tage højde for, at menneskehandlen er altså også meget udbredt blandt folk fra Thailand," siger medlem af borgerrepræsentationen Lars Aslan Rasmussen (S). Hmm.. kun 98 de har vist glemt at tælle de såkaldte "pæne" klinikker med ! Hvis man så begynder at regne lidt på vor mange der er "ansat" disse steder , bliver det interessant .. 7-10 stykker er nok meget normalt det ganger vi lige sammen ! .. Er der virkelig så mange enlige Thai piger i København ? NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Lagt på d. 17/09-2009 12:31
|
|
Begynder Antal indlæg: |
arh pis så er det, min kone laver hver morgen når hun siger hun tager i skole |
|
|
Dream |
Lagt på d. 17/09-2009 12:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
Og hvad vil du saa foetaelle med det, at visse maend er nogen vatpi**e eller hva' ? Broder.... Maaske det kan aendre visse folks syn, ang. mine ( negative ) indlaeg om Thailandske LUDERE !!! Redigeret af Dream d. 17/09-2009 12:45 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 17/09-2009 13:27
|
Dream skrev: Og hvad vil du saa foetaelle med det, at visse maend er nogen vatpi**e eller hva' ? Broder.... Maaske det kan aendre visse folks syn, ang. mine ( negative ) indlaeg om Thailandske LUDERE !!! Håber da det det kan åbne glukkerne hos nogle godtroende flinke mænd, som bilder sig selv ind at de har "skudt papagøjen". [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
vandango |
Lagt på d. 17/09-2009 14:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
sabai sabai skrev: Fra Jp idag. Omkring tre fjerdedele af de københavnske massageklinikker drives af udlændinge. Det viser en undersøgelse fra Kompetencecenter for Prostitution, der har opgjort antallet af massageklinikker i hovedstaden til mellem 150 og 170 massageklinikker. Blandt dem driver folk med thailandsk oprindelse 98 af klinikkerne, viser undersøgelsen, mens yderligere 25 er styret af andre grupper af udlændinge. "Der har hidtil været meget fokus på afrikanske kvinder, men noget tyder jo på, at vi fra kommunens side bør sadle om og i højere grad tage højde for, at menneskehandlen er altså også meget udbredt blandt folk fra Thailand," siger medlem af borgerrepræsentationen Lars Aslan Rasmussen (S). Hmm.. kun 98 de har vist glemt at tælle de såkaldte "pæne" klinikker med ! Hvis man så begynder at regne lidt på vor mange der er "ansat" disse steder , bliver det interessant .. 7-10 stykker er nok meget normalt det ganger vi lige sammen ! .. Er der virkelig så mange enlige Thai piger i København ? NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! Den er jo også lige til højrebenet. Vi har snakket om det for lang tid siden, der er jo nogen der hiver pigerne hjem for at lave noget business sammen. Sådanne i snit er det jo heller ikke den kristne elite der rejser til Pattaya og Bangkok. |
|
|
Lagt på d. 17/09-2009 14:20
|
|
Begynder Antal indlæg: |
sabai sabai skrev: NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! Selvfølgelig ved lilfar, hvad lilmor fortager sig. De fleste vælger bare at lukke øjne og tælle pengene. Mig bekendt sidder der kun 3-4 piger pr klinik |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 17/09-2009 14:23
|
vandango skrev: sabai sabai skrev: Fra Jp idag. Omkring tre fjerdedele af de københavnske massageklinikker drives af udlændinge. Det viser en undersøgelse fra Kompetencecenter for Prostitution, der har opgjort antallet af massageklinikker i hovedstaden til mellem 150 og 170 massageklinikker. Blandt dem driver folk med thailandsk oprindelse 98 af klinikkerne, viser undersøgelsen, mens yderligere 25 er styret af andre grupper af udlændinge. "Der har hidtil været meget fokus på afrikanske kvinder, men noget tyder jo på, at vi fra kommunens side bør sadle om og i højere grad tage højde for, at menneskehandlen er altså også meget udbredt blandt folk fra Thailand," siger medlem af borgerrepræsentationen Lars Aslan Rasmussen (S). Hmm.. kun 98 de har vist glemt at tælle de såkaldte "pæne" klinikker med ! Hvis man så begynder at regne lidt på vor mange der er "ansat" disse steder , bliver det interessant .. 7-10 stykker er nok meget normalt det ganger vi lige sammen ! .. Er der virkelig så mange enlige Thai piger i København ? NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! Den er jo også lige til højrebenet. Vi har snakket om det for lang tid siden, der er jo nogen der hiver pigerne hjem for at lave noget business sammen. Sådanne i snit er det jo heller ikke den kristne elite der rejser til Pattaya og Bangkok. Vandango . Det har du da ganske ret i ,men det er jo så dem der er Mamasan . De "ansatte" er for en stor del gifte piger der har 3-4 timers vagter mens manden er på job ,eller de er i skole eller på veninde besøg ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
vandango |
Lagt på d. 17/09-2009 14:45
|
sabai sabai skrev: vandango skrev: sabai sabai skrev: Fra Jp idag. Omkring tre fjerdedele af de københavnske massageklinikker drives af udlændinge. Det viser en undersøgelse fra Kompetencecenter for Prostitution, der har opgjort antallet af massageklinikker i hovedstaden til mellem 150 og 170 massageklinikker. Blandt dem driver folk med thailandsk oprindelse 98 af klinikkerne, viser undersøgelsen, mens yderligere 25 er styret af andre grupper af udlændinge. "Der har hidtil været meget fokus på afrikanske kvinder, men noget tyder jo på, at vi fra kommunens side bør sadle om og i højere grad tage højde for, at menneskehandlen er altså også meget udbredt blandt folk fra Thailand," siger medlem af borgerrepræsentationen Lars Aslan Rasmussen (S). Hmm.. kun 98 de har vist glemt at tælle de såkaldte "pæne" klinikker med ! Hvis man så begynder at regne lidt på vor mange der er "ansat" disse steder , bliver det interessant .. 7-10 stykker er nok meget normalt det ganger vi lige sammen ! .. Er der virkelig så mange enlige Thai piger i København ? NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! Den er jo også lige til højrebenet. Vi har snakket om det for lang tid siden, der er jo nogen der hiver pigerne hjem for at lave noget business sammen. Sådanne i snit er det jo heller ikke den kristne elite der rejser til Pattaya og Bangkok. Vandango . Det har du da ganske ret i ,men det er jo så dem der er Mamasan . De "ansatte" er for en stor del gifte piger der har 3-4 timers vagter mens manden er på job ,eller de er i skole eller på veninde besøg ! Jo jo du har ret, ved de store barer finder du lynhurtigt ud af, hvilken motorbiketaxi/husbond der holder øje med jer. Jeg syntes det er vammelt når pigen indrømmer at hendes mand arbejder lige i nærheden. Nul ladydrinks fra min side. [img]http://www.creepygif.com/images/full/564.gif[/img] is not a valid Image. Redigeret af vandango d. 17/09-2009 14:58 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 17/09-2009 14:59
|
Vandango . Det har du da ganske ret i ,men det er jo så dem der er Mamasan . De "ansatte" er for en stor del gifte piger der har 3-4 timers vagter mens manden er på job ,eller de er i skole eller på veninde besøg ! Jo jo du har ret, ved de store barer finder du lynhurtigt ud af, hvilken motorbiketaxi/husbond der holder øje med jer. Jeg syntes det er vammelt når pigen indrømmer at hendes mand arbejder lige i nærheden. Nul ladydrinks fra min side. Ja det en ganske normalt i Thailand at pigerne har en Thaimand ,90% af dem ! Men jeg taler nu om Danske massageklinikker og gifter Thaipiger her i landet .. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
vandango |
Lagt på d. 17/09-2009 15:03
|
sabai sabai skrev: Vandango . Det har du da ganske ret i ,men det er jo så dem der er Mamasan . De "ansatte" er for en stor del gifte piger der har 3-4 timers vagter mens manden er på job ,eller de er i skole eller på veninde besøg ! Jo jo du har ret, ved de store barer finder du lynhurtigt ud af, hvilken motorbiketaxi/husbond der holder øje med jer. Jeg syntes det er vammelt når pigen indrømmer at hendes mand arbejder lige i nærheden. Nul ladydrinks fra min side. Ja det en ganske normalt i Thailand at pigerne har en Thaimand ,90% af dem ! Men jeg taler nu om Danske massageklinikker og gifter Thaipiger her i landet .. Sorry men jeg har aldrig opsøgt prostitution før jeg kom til Pattaya i 2007, jeg har slet ingen erfaring herhjemme. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 17/09-2009 15:08
|
Vandango skrev.. Sorry men jeg har aldrig opsøgt prostitution før jeg kom til Pattaya i 2007, jeg har slet ingen erfaring herhjemme ok .. Det skal man nok også holde sig fra ..Tænk hvis man mødte sin egen kone eller sin bedste vens kone !! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
vandango |
Lagt på d. 17/09-2009 15:16
|
sabai sabai skrev: Vandango skrev.. Sorry men jeg har aldrig opsøgt prostitution før jeg kom til Pattaya i 2007, jeg har slet ingen erfaring herhjemme ok .. Det skal man nok også holde sig fra ..Tænk hvis man mødte sin egen kone eller sin bedste vens kone !! JA!!! [img]http://www.creepygif.com/images/full/564.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 17/09-2009 15:26
|
deepseadivers skrev: sabai sabai skrev: NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! Selvfølgelig ved lilfar, hvad lilmor fortager sig. De fleste vælger bare at lukke øjne og tælle pengene. Mig bekendt sidder der kun 3-4 piger pr klinik Ja nogle er da med i det , men de fleste ved sgu ikke hvad lillemor laver ! når hun er på "shopping" eller på veninde besøg ! Nu er der jo noget der hedder skiftehold , flyvende udskiftning og tilkalde vagter !! Vil mene at 7-10 stykker er et meget godt skud.. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
hfb |
Lagt på d. 17/09-2009 15:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
sabai sabai skrev: deepseadivers skrev: sabai sabai skrev: NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! Selvfølgelig ved lilfar, hvad lilmor fortager sig. De fleste vælger bare at lukke øjne og tælle pengene. Mig bekendt sidder der kun 3-4 piger pr klinik Ja nogle er da med i det , men de fleste ved sgu ikke hvad lillemor laver ! når hun er på "shopping" eller på veninde besøg ! Nu er der jo noget der hedder skiftehold , flyvende udskiftning og tilkalde vagter !! Vil mene at 7-10 stykker er et meget godt skud.. Der findes selvfølgelig nogle mænd der er naive. Men mon ikke de fleste har en fornemmelse af hvad sin kone laver? Men der må jo også være en del mænd her fra siden der benytter sig af dem siden "man" kan gætte på hvor mange der er ansat pr. klinik eller er det noget man har læst sig til? Redigeret af hfb d. 17/09-2009 15:45 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 17/09-2009 15:57
|
hfb skrev .. Der findes selvfølgelig nogle mænd der er naive. Men mon ikke de fleste har en fornemmelse af hvad sin kone laver? Men der må jo også være en del mænd her fra siden der benytter sig af dem siden "man" kan gætte på hvor mange der er ansat pr. klinik eller er det noget man har læst sig til? Nej ..medmindre du har dem i en snor ! Som håndværker kommer man jo mange sjove steder...især i frokostpausen ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
BETTE BERTRAM |
Lagt på d. 17/09-2009 17:08
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
det er for mig dybt tragtisk.. at en dansker kan tage en thaipige til danmark, og ikke tilbyde hende merer. saa hun eventuelt ikke kan finde paa andet at beskaftige sig med massage. det er for mig at se, et ansvar og moralsk problem, nogle dansker har. og det er vel ogsaa derfor vi har visa problemer.. nogle har set problemet... |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 17/09-2009 17:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
Dream skrev: Og hvad vil du saa foetaelle med det, at visse maend er nogen vatpi**e eller hva' ? Broder.... Maaske det kan aendre visse folks syn, ang. mine ( negative ) indlaeg om Thailandske LUDERE !!! Hvad nu Dream...skal vi til at nedgøre pigerne igen?! |
|
|
BETTE BERTRAM |
Lagt på d. 17/09-2009 17:57
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
til sahara og andet godtfolk den forste betingelse er, at vi behandler pigerne og tager omsorg for er , at vi behandler pigerne som vi selv gerne vil behandles. alt andet er udenomssnak.. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/09-2009 17:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
BETTE BERTRAM skrev: og det er vel ogsaa derfor vi har visa problemer.. nogle har set problemet... nope... såvidt jeg ved, er visa reglerne blevet strammet op pga. alle de tvangs ægteskaber, bistands klienter og 2g problemer vi fik igennem de muslimske kredse. jeg kan da ikke huske venstre, konservativ og dansk folkeparti, fik flest stemmer, fordi de ville gøre noget ved alle de asiatiske ludere.. men det kan da godt være det var emnet dengang og det bare gik forbi min store næse Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/09-2009 18:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Sarah skrev: Dream skrev: Og hvad vil du saa foetaelle med det, at visse maend er nogen vatpi**e eller hva' ? Broder.... Maaske det kan aendre visse folks syn, ang. mine ( negative ) indlaeg om Thailandske LUDERE !!! Hvad nu Dream...skal vi til at nedgøre pigerne igen?! det altsammen hørt før Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
Spring til debat: |