Se indlæg
ja så blev jeg taget i R...
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 16/05-2005 17:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 35 |
Her er så min tåbelige oplevelse... sidder her trist og efterladt med Loso på fuld skrue... jeg skal gøre historien meget kort! jeg møder en sød pige på netdating.dk - hun fortæller straks hun er gift med en dansker og jeg søger da ikke noget action. vi bliver goe venner til stor uro for manden. det viser sig senere at hun har mødt en del fyre på chatten som hun ikke længere er venner med, men 1 af dem havde hun sex med og manden opdagede de kyssede da hun kom sent hjem og han hentede hende på stationen uden at fortælle hende om at han ville komme. jeg er så tåbelig at forelske mig i hende...hun virker også meget glad for mig...virkelig glad. og jeg høre den ene beretning efter den anden om de ting manden udsætter hende for - efter ca 8 måneder med det(og en mere eller mindre hemmeligt holdt forhold bag mandens ryg) går hun fra ham - hun havde fået opholdstilladelse i november og flytter ind hos mig i januar. fredag får jeg en sms fra hende om at hun skal mødes med mandens brors datter som hun er gode veninder med... hun kommer plørrefuld hjem kl 22.30 og lugter af værsthus og ligger og brækker sig i stride strømme... dagen efter slår vi op og jeg smider hende ud. grunden? jeg fandt et nummer på en "ny" ven fra hendes arbejde som hun ikke havde berettet om for som hun sagde "jeg havde ikke krav på at vide det for jeg var ikke hendes far" - jeg fik chekket hendes telefonliste fra internettet bag hendes ryg efter jeg fik hende smidt på porten. det viser sig at denne nye ven har modtaget 150 sms på 2 dage og jeg selv 43 på 14 dage. jeg kom straks i tanke om da jeg lærte hende at kende, så fik jeg 300 på en måned og hendes mand(de er stadig gift) fik 20-30... dagen efter jeg smed hende ud venter jeg på bussen med min bror - vi skal ud til moar - der kommer 2 busser... han siger vi skal tage nummer 2, jeg siger lad os tage nummer 1 for den bagerste er fyldt - af alle busser i kbh og af alle tider på døgnet vælger vi samme bus som hun er i...med den der nye ven... i over et år har jeg nu fået af vide at hun "elsker mig" og hun virkede også meget glad for både mig og min familie... og så samme dag som jeg smider hende ud sidder hun med en anden fyr... ville bare give en advarsel ud... hun hedder slettet. hun er 21 år gammel og er meget pæn... ved ikke om advarslen er lovlig eller ligger i rette forum, men den er her under alle omstændigheder... jeg blev selvfølgelig rasende og meget ked af det... og mit største ønske vilel være at få hendes nu permanente opholdstilladelse annuleret og hende smidt hjem til thailand. hun hørte under den gamle 3års regl om ægteskab, men er der nogen der ved om opholdstilladelsen kan annuleres når hun har været manden utro gentagne gange og med mere end 1 person i de sidste 8 måneder før hun fik den tildelt? ved da godt jeg "var et svin" overfor manden og at "what goes around comes around" og det nu var min tur at blive behandlet som ham, men jeg troede på alle hendes historier om vold og psykisk/verbal terror(så da også mærker efter nogle skænderier med ham)... og tror ikke der er nogen tvivl om at hun har fyldt den nye fyr med det samme ælv om mig for man føler sig jo lidt som dagens helt når man redder en kvinde i nød... specielt når hun er hengiven og kærlig... anyways, så håber jeg i holder fingrene fra hende for hun virker meget ærlig og sårbar og alene...men bag facaden er hun kun interesseret i 1 ting og det er at få de ting hun vil have. koste hvad det koste vil. Redigeret af Webmaster d. 19/05-2005 08:11 |
|
|
Ki Nuk |
Lagt på d. 16/05-2005 22:20
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Jeg stiller mig pænt i rækken af I... der falder for kombinationen af slesk tale, rigelige smil, og trangen til at beskytte et af de kære små pus... I mit tilfælde kostede det så lige 25000 kr oveni, samt en halvgammel Fiat Tipo... Mit fejltrin ??? Lige efter hun havde fået knasterne fik jeg sagt, at der ikke lige var flere til hende det næste års tid... Så mistede hun ligesom interessen i mig... Ja, man kunne ligefrem se gløden i de gyldentbrune øjne slukkes hurtigere end jeg kunne sige hendes navn... Nå, jeg har stadig Tipoèn, og hende havde jeg sikkert også haft endnu, hvis ikke jeg havde dummet mig så forfærdeligt.... Nå, jeg dummede mig lidt mere, idet jeg så på et tidspunkt fig mig sådan en lille mand-til-mand snak med hendes eks. Som hun også havde imens hun havde mig. Det resulterede i en ganske fortrinlig opvisning i det skuespil de er så eminent gode til; masser af hyl og tåerer, en hel bunke "jeg elske dig, xxxx" samtidig med et par granvoksne betjente hiver lidt rundt med hende..... Han fik sin lejlighed smadret; han ville nemlig heller ikke finansiere hende længere; hendes tur til hjemlandet, samt hendes uddannelse... Inde politiet dukkede op... Nå, da hun så var fulgt ned til bilen, gik jeg op igen... Og sørme, skuespillet virkede; der sad en eks på gulvet i mellem porcelæn og skår; "hun elsker mig" sagde han... Hvad er det så lige man gør ? Holder sig langt væk fra de små uhyrer ? Går hjem og græder ? Jeg har læst alle indlæggene her på sitet; de er ganske interessante, men jeg tager alligevel til det forjættede land; jeg vil også tages røven på, i stor stil, lænses for mine feriepenge, og stå storhulkende i lufthavnen og tage afsked med en lille køn Thaikvinde som amn slet ikke tror man kan undvære længere, nu man har lært hende så godt at kende.... Er der nogle behjertede sjæle, der kan tale mig fra det ??? |
|
|
h |
Lagt på d. 16/05-2005 22:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
næ egentlig ikke har selv været igennem hele møllen med x-en og kender alle skuespillende og hvor hårdt man falder for dem men de er ikke alle sådan men mange er. men de gode findes også jeg er selv gift med en fantastisk thai pige idag så anden gang kan også være lykkens gang så klø på men hold dig fra bar pigerne du skal være ekstrem heldig for at det går godt med en af dem |
|
|
mugge |
Lagt på d. 17/05-2005 00:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Husk at kend din pige godt. Der er både gode og onde thaier ligesom der er gode og onde danskere. Min kone og jeg har hjulpet mange som har haft dine problemer.En lille grund regel selvom den er svær...lad være med at forelske dig i en thai fra starten..se tiden an.Lad være med at udstille hende her på siden,det hjælper ikke,hverken for dig eller andre,hvis hun er slem ,ja så finder man jo selv ud af det.( hver sin lykke smed ). Kom videre selvom du måske stadig elsker hende og har store føelser for hende. oG NEJ ...HAR hun opholdstilladelse..ja så bliver hun i Danmark,du kan intet gøre... |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 17/05-2005 09:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
To gode historier, men jeg sidder med en underlig fornemmelse. og spørger mig selv, hvem er der egentlig der har opført sig (forkert )? Hvis man i Danmark møder en Thai er muligheden for at hun ikke er gift, vel meget lille, det burde være det første faresignal, eller var man bare ligeglad? Nu er i selvfølgelig både sure og bitter, men at fare til Thailand for, at møde en ny er nok ikke lige den bedste løsning. Tænk jer alvorlig om, hvis i absolut vil finde en Thai. Som almindelig charterturist til Thailand, vil jeg påstå, at chancen for at møde en sød Thai ( udenfor barmiljøet ) er meget begrænset. |
|
|
Lagt på d. 17/05-2005 09:35
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hejsa loejberg Smut du til tyhailand og hyg dig,men lad være med at blive forelsket Selv om det er kanon svært AT få en lussing , ja det skal ikke ødrlægge resten af dit liv op igen og hyg dig bamsen |
|
|
Lagt på d. 17/05-2005 09:38
|
|
hejsa Maltese Falcon Ja dem er der desværre flere af her i dk jeg har selv ville hjælpe et par stykker, som ikke havde det godt hos deres mand, og fundet ud af den ene gang skulle hun ha været smidt hjem i stedet for, men jeg var naiv og troede desværre på hende, men den anden skulle ha den hjælp hun fik og hjulpet hjem til thailand i frihed igen bamsen |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 17/05-2005 10:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
hvad kan man lære af det hold jer langt væk fra enlige thai piger i danmark der er højeste sandsynlig en god grund til at hun ikke længere er gift
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 17/05-2005 12:31
|
tja... hun var gift til at starte med - der skulle jeg have holdt mig væk... hun var manden utro under dække af at hun elskede mig og han var voldelig osv. hun var 18 og jomfru da hun blev gift med ham og det hele virkede som om hun virkelig elskede mig(jovist havde vi da skænderier...og hun havde en voldsomt temperament) og nu sidder man så med følelsen af at hun er sammen med en anden fyr samme dag man smider hende ud - man ved ikke hvor meget af det forhold der har været fake for hun virkede virkeligt meget glad for mig og min familie og ville flere gange invitere dem på besøg eller besøge dem...og hun ville have mig med til thailand og besøge hendes familie der(hun har allerede bygget hus og hun har godt job og jeg skulle ikke betale noget for hende...) så alt virkede som idyllisk og ærlig snak... det eneste det kostede mig kan man sige er et knust hjerte... smutter jeg til thailand for at finde en ny? nej... ikke nu - jeg skal igang med mit liv igen... jeg starter formentlig på hf igen og får det afsluttet... og vil også starte til noget træning.... havde tænkt på thai boksning for at komme i form og måske vende tilbage til min basketball som jeg ikke har spillet i 4 år... men tænker stadig på hende... meget(på nuværende tidspunkt er det så også kun 3 dage siden jeg smed hende ud) og jeg håber da at jeg kan glemme alt om hende med tiden...eller bare få følelserne fri så jeg ikke er så ked af det... jeg kan ikke spise og sove kan jeg kun når jeg er så træt at kroppen selv stopper al aktivitet... men en ting er sikkert - jeg får intet ud af at få hende tilbage og jeg har ikke tænkt mig at prøve på det... |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 17/05-2005 12:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
men en ting er sikkert - jeg får intet ud af at få hende tilbage og jeg har ikke tænkt mig at prøve på det... yderst fornuftige ord Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 17/05-2005 14:27
|
en anden ting er også sikkert... jeg er kun 22 - men der går nok meget lang tid før jeg tør stole på en evt. kæreste 100 procent igen... |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 17/05-2005 14:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
Som almindelig charterturist til Thailand, vil jeg påstå, at chancen for at møde en sød Thai ( udenfor barmiljøet ) er meget begrænset.[/quote] Det kan nu godt lade sig gøre, jeg snuppede min kone i en fiskeresturant i Siam bydelen i Bangkok. Men du har nok ret i at det er ikke normen |
|
|
h |
Lagt på d. 17/05-2005 15:28
|
der er mange piger som ikke ville drømme om at arbejde i bar miljøet men gerne vil møde en falang mange af dem tager job på hoteler, resturanter og håber der igennem at møde en falang |
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 17/05-2005 15:33
|
ok - hun var 18 da hun kom til dk fra tyskland for at besøge sin moster og her blev hun gift med en dansk mand... de var sammen i 2½ år da jeg lærte hende at kende... hun var jomfru das hun blev gift med ham.... og så kørte det hele ellers af sporet... |
|
|
Lagt på d. 17/05-2005 16:25
|
|
Ja undskyld jeg skriver det her, men jeg synes ligesom om man har hørt det før. Min kone er ikke fra barmiljø jeg har mødt hende i en butik eller hun arbejdede på et hotel. Er det ikke bedøvende lige meget bare i er glade, og i skal ikke komme og fortælle mig de piger der tager til hvilket som helst land gør det for deres blå/brune øjnes skyld |
|
|
h |
Lagt på d. 17/05-2005 17:55
|
jsh71 skrev: Ja undskyld jeg skriver det her, men jeg synes ligesom om man har hørt det før. Min kone er ikke fra barmiljø jeg har mødt hende i en butik eller hun arbejdede på et hotel. Er det ikke bedøvende lige meget bare i er glade, og i skal ikke komme og fortælle mig de piger der tager til hvilket som helst land gør det for deres blå/brune øjnes skyld ja historierne er velkendte men for enkelte også sande baggrunden, hvor og hvordan er ligegyldig ja men der er desværre en hage ved mange af barpigerne og det er at de har meget svært ved at glemme at nu er de gift og bør betragte deres mand som en husbond og ikke som en kunde |
|
|
Lagt på d. 17/05-2005 18:06
|
|
Det er rigtigt henrik, men det var sådan set ikke det jeg mente. Jeg synes bare der er mange der efter de er blevet gift med en thai pige er bange for at indrømme de selv har været igennem alt det med barmiljøet. Og mange gange høre man nogle sige min pige har aldrig arbejdet i en bar, hende mødte jeg i et stor magasin, og så skal man høre på folks moralprædieken om hvor gode de er. |
|
|
John |
Lagt på d. 17/05-2005 18:37
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hej Maltese Ja jeg kan da godt se at hun er en skidt pige, men hvad er du så?? Du boller en anden mands kone velvidende at hun er gift, og da det så går galt lægger du hendes navn på nettet og vil i bar arrigskab have annuleret hendes opholdstilladelse. Mig får du ingen medlidenhed fra, efter min mening er du ikke et hak bedere end hende. Hvordan tror du lige hendes mand havde mens du hyggede dig med hende? John john@dansk-thai.dk
|
|
|
jager |
Lagt på d. 17/05-2005 18:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
jeg er helt enig med john. en ting er at du har hygget dig med hende, men lad hendes opholdstilladelse være. har du spekuleret over hvorfor hun tog en anden?? der var noget du ikke gjorde rigtigt, lær af det isedet. jager |
|
|
Ki Nuk |
Lagt på d. 17/05-2005 20:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Lige for at runde min parrallelhistoreie af, med et svar til oleskyum; jeg mødte hende på min arbejdsplads, og spurgte hende faktisk direkte om hendes kæreste havde noget imod, at hun gjorde rent hos mig ( det var det hun skulle, inledningsvis) Svaret var, at han var sørme kun en ven... Nå, det hele er historie nu, og når jeg har fundet min sædvanlige sarkasme og mit gode sorte humør igen, vil jeg nok følge bamsens forslag... engang i november tror jeg... |
|
Spring til debat: |