Se indlæg
Thaiteens fotograferer spøgelser
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 04/01-2009 21:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 184 |
PÅ Bangkok post kan man læse at :Thaiteens har opholdt sig ved det udbrændte diskotek i BKK:. for at fotografere "ghosts" !! ?? - en voksen thai på 29 år har set to stk spøgelser mener han og er chokeret. der er billeder så man kan se at " det er rigtigt" De må sgu da være rablende gale ! typisk thai intilligens ! - usmageligt - så snotdum kan man da ikke være ! |
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 04/01-2009 21:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Slap dog lige af. Det er en del af deres tro at der er ånder og så er det da meget naturligt at der er nogle som vil se den slags. |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 05/01-2009 02:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
SIAMCON skrev bla. De må sgu da være rablende gale ! typisk thai intilligens ! - usmageligt - så snotdum kan man da ikke være Det er da nærmest dig der er usmagelig SIAMCON,du er evig og altid negativ overfor thaier og deres manglende intelligens,eller måden de gør tingene på hernede...... HVIS DU ER SÅ UTILFREDS MED MÅDEN TINGENE FUNGERER PÅ I THAILAND,HVORFOR GIDER DU SÅ I DET HELE TAGET BESKÆFTIGE DIG MED THAILAND....? Jeg kender ihvetfald ikke nogen thaier der ikke tror på spøgelser/ånder...... Så hvem der er snotdum eller ikke.....tjae man bør da sætte sig ind i hvad størsteparten af befolkningen i det land man nu udtaler sig om tror på.... Nu er det ikke kun thaier der tror på spøgelser,i ethvert land er der en stor del af befolkningen der tror på spøgelser...... Personligt tror jeg ikke på spøgelser,men det er nok fordi jeg aldrig har set nogen endnu Claus |
|
|
JackH |
Lagt på d. 05/01-2009 06:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
Tjek det her link til The Nation, og kig selv... Et eller andet er der altså på det billede http://nationmult...2ghosts%22 Konen (ekspert i "pii" !) siger at det er "win jaan" - en slags energilegeme der efterlades når man dør, og især ved pludselig eller voldsom død, kan den i en slags chok vise sig længe efter på det sted man døde... Gys! JH |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 05/01-2009 10:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Interressant ting, men bare fordi man ikke selv ser det, behøves man jo ikke nedgøre andres udforskninger/interresser!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
vakse_vigo |
Lagt på d. 05/01-2009 10:46
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 77 |
Jeg kom lige til tænke på en sene i 3mand og en baby..... var der ikke noget med en dreng i et vindue som ikke var der under optagelserne, men senere var han der på filmen.
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik. Er i dag lykkelig Thai gift. At tage til Thailand er som at rejse hjem. |
|
|
Matong |
Lagt på d. 05/01-2009 11:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
vakse_vigo skrev: Jeg kom lige til tænke på en sene i 3mand og en baby..... var der ikke noget med en dreng i et vindue som ikke var der under optagelserne, men senere var han der på filmen. Han var der aldrig http://www.imdb.c...faq#.2.1.1 |
|
|
Matong |
Lagt på d. 05/01-2009 11:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Det er super traels, at folk som fotograferer ufoer, spoegelser og afskyelige snemaend altid tager saadan nogle uskarpe billeder. |
|
|
Lagt på d. 05/01-2009 17:02
|
|
Begynder Antal indlæg: |
SIAMCON skrev: De må sgu da være rablende gale ! typisk thai intilligens ! - usmageligt - så snotdum kan man da ikke være ! Siamcon, hvis du er i Thailand, synes jeg bestemt at du skal finde en flybillet ud af dette forfærdelige land, du er alt for god til noget "så simpelt som" som thai kulturen, hvor langt de fleste mennesker er opdraget til at tro på spøgelser. Og hvis du har sendt dette bevis, se ovenstående, på din menneskelige forståelse fra Danmark, vil jeg foreslå dig at holde dig væk i al fremtid. Du fortjener helt bestemt bedre. Og det gør Thailand bestemt osse. Uf. |
|
|
Kaosangangsteren |
Lagt på d. 05/01-2009 17:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Til SIAMCON den superkloge vesterlænding, Vidste du godt at asiater generelt har højere inteligens end vesterlænding..? ta du en tur til Norge og stå ski istedet, så slipper vi andre for dig i Thailand..
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
swed |
Lagt på d. 05/01-2009 17:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
Siacom hvorfor gider du bruge så meget tid på mennesker som du helt klart anser for at være snotdumme undermennesker og et folkefær hvor alle kvinder er , har været el bliver ludere, og nu oveni købet stupide overtroiske tosser, jeg syntes snart du burde stoppe med alle dinne dumme bemærkninger, om thaier,og nu hvor jeg er igang så prøv at flyv til thai med turkich air, så vil du se at det du kalder perker selskabet er rigtigt godt. Og Siacom nu vil jeg gå ud til min smukke thaikone og få lækker thaimad, i aften skal vi se en thaifilm og hygge os, du kan bruge din aften til at lede vidre efter snot dumme ting som thaier og perkere gør, så du har noget at skrive om. |
|
|
Thai |
Lagt på d. 05/01-2009 18:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
swed skrev: i aften skal vi se en thaifilm og hygge os Man kan da ikke hygge sig med en Thaifilm og måske, de Thaifilm jeg har optaget på hotelværelset kan gi mig lidt hygge |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 05/01-2009 23:04
|
Ja jeg har fået at vide at krtisk indlæg ikke er velkomne her på siden, her nægter man at se sandheden... Ja jeg har også hørt den om asiater har højere intilligens end vesterlændinge. havde jeg sagt det samme om vesterlædninge og afrkanere. så havde I kaldt mig racist ikke ? Jeg trode det samme men efter at have mødt forskellige asiater.. kan jeg sige at det desværre ikker er sandt. japanere og kinesere er geenrelt dygtige. det kan man se af alle de virksomheder.. de ejer på f.eks Filippinerne Jeg taler ikke om hvem der er mest intiligent..læs dog hvad der står ! Jeg fortæller om at nogle tror på spøgelser.. ! trpr I på det ? det kan sgu da ikke være rigtigt i det herrens år 2009 ! DET ER DET DET DREJER SIG OM ... TAG DOG OG VÅGN OP ! Det her er en artikel som er i et Thailandsk dagblad som jeg har videregivet ! og ikke noget jeg finder på... I kalder det jo selv negativt... gør I ikke ? så I er da godt klar over den er gal sikke selvmodsigende,,vorherrebevares ! |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 05/01-2009 23:09
|
Se en thai film ? tak skæbne det der de flæber hele tiden både mænd og kvinder.. hvis der er nogle der så godt kan lide muslimerne,, så tag dog derned til mellemøsten,,, ikke alle muslimer er terrorister- men alle terorister indtil nu har været muslimer.. |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 05/01-2009 23:14
|
Til JH ja det er rigtigt at det godt kan se ud til der er noget på billedet men øjet ser jo ofte det det vil se ikke ? mener ikke man skal tro på den slags... der er stadig folkeslag der tror at jorden er flad. . men det er jo ikke korrekt og vi afviser jo også den slags når vi får det presenteret ikke ? |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 06/01-2009 05:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
De må sgu da være rablende gale ! typisk thai intilligens ! - usmageligt - så snotdum kan man da ikke være ! Du siger det selv SIAMCON. De er snotdumme. Så hvad er din mening om disse thaier.? Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 06/01-2009 07:02
|
|
SIAMCON skrev: Ja jeg har fået at vide at krtisk indlæg ikke er velkomne her på siden, her nægter man at se sandheden... Ja jeg har også hørt den om asiater har højere intilligens end vesterlændinge. havde jeg sagt det samme om vesterlædninge og afrkanere. så havde I kaldt mig racist ikke ? Jeg trode det samme men efter at have mødt forskellige asiater.. kan jeg sige at det desværre ikker er sandt. japanere og kinesere er geenrelt dygtige. det kan man se af alle de virksomheder.. de ejer på f.eks Filippinerne Jeg taler ikke om hvem der er mest intiligent..læs dog hvad der står ! Jeg fortæller om at nogle tror på spøgelser.. ! trpr I på det ? det kan sgu da ikke være rigtigt i det herrens år 2009 ! DET ER DET DET DREJER SIG OM ... TAG DOG OG VÅGN OP ! Det her er en artikel som er i et Thailandsk dagblad som jeg har videregivet ! og ikke noget jeg finder på... I kalder det jo selv negativt... gør I ikke ? så I er da godt klar over den er gal sikke selvmodsigende,,vorherrebevares ! Du kan ikke disklalificere en "tro" til fordel for en anden. Der er en milliard eller flere, som tror at kloden blev skabt på én uge, og at Jesus kunne gå på vandet. der er også noget med en jomfru fødsel. I mange amerikanske stater er det f o r b u d t at undervise i Darwinisme, udviklingsteorien, osv osv. Jeg tror hver på at nogen kunne gå på vandet, eller på at der findes spøgelser. Men der fra og til at diskvalificere andre mennesker, det er meget langt ude. D taler om Filppinerne. der hænger de hinanden på kors, med søm og det hele, hvert år ved påske tide. For mig er det r e t langt ude. Men der fra og så til at kalde de mennesker for dumme eller lignende, ja det er meget langt. Folk er produkter af deres kultur. Det kan man ikke bebrejde den enkelte. Hvis man ikke kan klare det, ja så burde man bare smutte videre, holde sig langt væk fra "de dumme", klog som man nu er. :-D |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 06/01-2009 07:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
SIAMCON skrev: Ja jeg har fået at vide at krtisk indlæg ikke er velkomne her på siden, her nægter man at se sandheden... Ja jeg har også hørt den om asiater har højere intilligens end vesterlændinge. havde jeg sagt det samme om vesterlædninge og afrkanere. så havde I kaldt mig racist ikke ? Jeg trode det samme men efter at have mødt forskellige asiater.. kan jeg sige at det desværre ikker er sandt. japanere og kinesere er geenrelt dygtige. det kan man se af alle de virksomheder.. de ejer på f.eks Filippinerne Jeg taler ikke om hvem der er mest intiligent..læs dog hvad der står ! Jeg fortæller om at nogle tror på spøgelser.. ! trpr I på det ? det kan sgu da ikke være rigtigt i det herrens år 2009 ! DET ER DET DET DREJER SIG OM ... TAG DOG OG VÅGN OP ! Det her er en artikel som er i et Thailandsk dagblad som jeg har videregivet ! og ikke noget jeg finder på... I kalder det jo selv negativt... gør I ikke ? så I er da godt klar over den er gal sikke selvmodsigende,,vorherrebevares ! Jeg synes det er sjovt det du skriver Religion og overtro, har absolut intet med intelligens at gøre. Hvad man tror på afhænger for det meste af den kultur man vokser op i, og afskærer ikke en fra at opnå godt job eller god uddannelse - Og succesfulde mennesker afskriver sjældent deres overbevisninger blot pågrund af succes. Jeg så en god dokumentar på Discovery Channel i går om religion fra Kina - Hvordan Kina var en blanding af teknologi og binding i det overnaturlige. Der var bl.a. et eksempel på en succesfuld forretningsmand, der søgte råd hos ånderne om udsigten i det nye år for hans nye firma - Han var nervøs for om det skulle gå godt - Han fortalte at han altid søgte råd hos ånderne omkring forretningstiltag, og det samme gjorde mange af hans kollegaer og venner. Jeg selv tror på, at religioner der lyder på at der kun er én gud, og alle dem der ikke tror på det samme, er hedninge, vantro, og skal omvendes eller dø, burde afskrives totalt. I vores tidsalder er det muslimerne den er gal med. I middelalderen var det de kristne der var nogle svin. Vi slagtede millioner i korstogene i vores "hellige togt". Du skriver også, at alle terrorister er muslimer - Det er ikke sandt. Der er flere politisk motiverede terrorister i USA, og IRA fra Irland har også udført talrige terrorist handlinger. Det sagt, så bryder jeg mig lige så lidt om muslimske funtamentalister som alle andre - Jeg mener de skulle dø som de hunde de er, men at sige at alle muslimer er terrorister, eller at alle terrorister er muslimer, er ikke sandt. Thailand har ligesom de fleste andre asiater deres kulturelle rødder i det overnaturlige, og de tror bl.a. på reinarnation, karma, og så spøgelser - Dette bliver naturligvis forstærket (grælt) i medierne, hvor spøgelser bliver vist som onde og jagende væsener. Hvis man kan lide Thailand, og kan lide at være her, må man forstå og accepterer at de tror på nogle andre ting end vi gør, og deres kulturelle værdisæt er anderledes end vore egne. Jeg selv er født kristen men går aldrig i kirke. Jeg kalder mig selv kristen, ikke fordi jeg tror særlig meget på gud, men fordi at jeg støtter op om de værdi grundlag der står skrevet i biblen. Jeg er ikke enig med det hele, og jeg har nok min "egen version" af det at være kristen. SiamCon, jeg synes generelt du er negativ og nedladende overfor Thailand og Thaier, og jeg forstår ikke hvorfor du er på dette forum, eller hvorfor du beskæftiger dig med Thailand. Måske du hellere skulle finde dig et land der deler dine værdisæt? Må jeg anbefale Spanien, eller Malaga? Jeg tror ikke de tror på spøgelser der Redigeret af Locturian d. 06/01-2009 07:35 |
|
|
Lagt på d. 06/01-2009 09:29
|
|
Thailand har ligesom de fleste andre asiater deres kulturelle rødder i det overnaturlige, og de tror bl.a. på reinarnation, karma, og så spøgelser - Dette bliver naturligvis forstærket (grælt) i medierne, hvor spøgelser bliver vist som onde og jagende væsener. Hos Danfoss i Malaysia lavede man kontorerne oppe på første sal. Trappen til kontoret var lavet på daansk facon, man gik ud af kontoret, og direkte ned ad trappen. De etnisk kinesisk ansatte, som har gået på de bedste universiteter i Malaysia og i udlandet, trode på, at held og fremgang kunne forsvinde direkte ud ad døren, ned ad trappen, og dermed var det farvel til den virksomhed. Derfor blev der fra dansk side brugt tusinder af dollars på at lave et knæk på udgangen. Den endelige løsning bleb, at man gik ud ad døren fra kontoret, to meter til venstre, og derefter ned ad trappen. Nu kunne lykke og fremgang ikke forsvinde direkte ned ad trappen, og lykke og fremgang var dermed sikret. Jeg husker ikke hvad den kinesiske tro hedder. Og det er ikke vigtigt. Vi andre kan grine, klø os i nakken, osv, men altså, Asien er i k k e vores kultur. Har i tænkt på, hvornår kinesere, og ikke mindst thailændere mener at vi er mærkelige, bindegaale, osv? :-D |
|
|
Lagt på d. 06/01-2009 09:30
|
|
Thailand har ligesom de fleste andre asiater deres kulturelle rødder i det overnaturlige, og de tror bl.a. på reinarnation, karma, og så spøgelser - Dette bliver naturligvis forstærket (grælt) i medierne, hvor spøgelser bliver vist som onde og jagende væsener. Hos Danfoss i Malaysia lavede man kontorerne oppe på første sal. Trappen til kontoret var lavet på daansk facon, man gik ud af kontoret, og direkte ned ad trappen. De etnisk kinesisk ansatte, som har gået på de bedste universiteter i Malaysia og i udlandet, trode på, at held og fremgang kunne forsvinde direkte ud ad døren, ned ad trappen, og dermed var det farvel til den virksomhed. Derfor blev der fra dansk side brugt tusinder af dollars på at lave et knæk på udgangen. Den endelige løsning bleb, at man gik ud ad døren fra kontoret, to meter til venstre, og derefter ned ad trappen. Nu kunne lykke og fremgang ikke forsvinde direkte ned ad trappen, og lykke og fremgang var dermed sikret. Jeg husker ikke hvad den kinesiske tro hedder. Og det er ikke vigtigt. Vi andre kan grine, klø os i nakken, osv, men altså, Asien er i k k e vores kultur. Har i tænkt på, hvornår kinesere, og ikke mindst thailændere mener at vi er mærkelige, bindegaale, osv? :-D |
|
Spring til debat: |