Se indlæg
voip vs lebara
|
|
Lagt på d. 28/07-2008 09:22
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Nu har jeg de sidste flere uger forgæves forsøgt at ringe med voip men hvergang får jeg at vide nummeret ikke eksistere eller ikke er i brug. Så købte jeg lebara og wupti så var der forbindelse med det samme og man kan bruge lebara overalt. Så nu overvejer jeg at bruge lebara for eftertiden og det koster da også kun 49 øre i minutpris og man kommer igennem hvergang. |
|
|
Hep |
Lagt på d. 28/07-2008 09:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Min kone har brugt Lebara siden de startede. Det har altid været rigtig godt og der har aldrig været nogle problemer med at komme igennem. For 49 øre i minuttet er det en fremragende service og ikke mindst fordi det er en helt normal mobiltelefon man bruger. Ikke noget med at skulle starte computer eller vente til man kommer hjem for at ringe. Vi har tidligere eksperimenteret med VoIp, Skype m.m samt diverse telefonkort, men har droppet dem alle p.g.a kvalitet og forbindelsesproblemer. |
|
|
jpo |
Lagt på d. 28/07-2008 09:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
nå ja voip kan kun bruges på pc men så koster det også 0 kr i minuttet. man betaler kun for opkaldet,men selvføgelig dem der ikke kan undvære biltelefonen, må til lommerne, og teleselvskaberne klapper i deres hænderne. har altid brugt voip, sikken en masse penge jeg og konen har sparet Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
Lagt på d. 28/07-2008 09:50
|
|
Jamen jpo jeg havde skam heller ikke noget imod voip hvis det virkede, men når man skal ringe 40 gange før man får forbindelse så går fornøjelsen sgu af Så det noget nemmere med lebara, der er forbindelse med det samme, også høre jeg lige prisen kun er 39 øre i minuttet. Så det er da til og overleve, og hvis man bliver premiumkunde kan man få minutprisen ned i 9 øre i minuttet, men det er jeg ikke rigtig inde i endnu. |
|
|
jpo |
Lagt på d. 28/07-2008 09:56
|
aldrig haft problemer med voip, og stadigvæk betaler man kun for opkaldet, (voipdiscount) og vi ringer og ringer.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
fhpvarde |
Lagt på d. 28/07-2008 09:59
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
VoipBuster fungerede altså perfekt her til morgen. Pris 7,5 øre/minut. Min erfaring er, at en hurtigere forbindelse øger kvaliteten. Desuden kan versionen af softwaren spille ind. Kan tilslutte mig, at Lebara er det bedste valg når man er på farten. Og så er Skype billigst på sms'er til Thailand; cirka 48 øre/sms. |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 28/07-2008 10:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Har aldrig problemer med Voipdiscount - virker hver gang.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Hep |
Lagt på d. 28/07-2008 10:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Jeg tror at kvaliteten af VoIp og Skype har noget at gøre med hvor i Thailand man ringer til. Vi har i hvert fald oplevet at hvis det har været opkald til store byer som Bangkok eller Khorat har det været fint nok. Hvis hun derimod har skulle ringe til sin familie ude på bøhlandet har det mange gange knebet med forbindelsen og kvaliteten. De har jo heller ikke nogen fastnet linie der, men udelukkende mobil. De gange hvor VoIp ikke virkede gik Lebara igennem med det samme. Det er jo smag og behag hvad man vil bruge, men for os virker Lebara ganske fint. De 9 øre i minuttet, hvis man er premium kunde, er kun for opkald til DK telefoner. De 39 øre i minuttet til Thailand er for opkald til fastnettelefoner og 49 øre i minuttet til mobiler. |
|
|
mr tirak |
Lagt på d. 28/07-2008 11:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 345 |
Jeg bruger når jeg/vi er i Dk begge dele. Lebara, husk at der her er en opkalds afgift på ca 50 øre pr opkald, jeg tænker på hvis man bruger det til korte samtaler er det faktisk ret dyrt. Voip, de første 120 dage er gratis til Th. Hvis man sætter det korekt op på deres hjemme side kan man ringe direkte fra mobil til mobil via et opkalds nummer. Det koster så kun lokal takst i Dk for at ringe til TH Jeg har lagt mine Th nummere ind med pause så jeg trykker bare en gang på mobilos og så er jeg via Voip direkte igennem. Smart og billigt. Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
Lagt på d. 28/07-2008 12:00
|
|
Davs Ja min kone ringer ud til bøhlandet i thailand, Det er meget sjældent der er dårlig forbinddelse med voip Og hun ringer hver morgen derud.før hun tager på arbejde bamsen |
|
|
Lagt på d. 28/07-2008 12:02
|
|
mr tirak skrev: Jeg bruger når jeg/vi er i Dk begge dele. Lebara, husk at der her er en opkalds afgift på ca 50 øre pr opkald, jeg tænker på hvis man bruger det til korte samtaler er det faktisk ret dyrt. Voip, de første 120 dage er gratis til Th. Hvis man sætter det korekt op på deres hjemme side kan man ringe direkte fra mobil til mobil via et opkalds nummer. Det koster så kun lokal takst i Dk for at ringe til TH Jeg har lagt mine Th nummere ind med pause så jeg trykker bare en gang på mobilos og så er jeg via Voip direkte igennem. Smart og billigt. Mr Tirak Davs Den lokal takst er det på voips lokaltakst eller mobilos lokaltakst hvis de er mobilos lokaltakst så er der da intet sparet mener jeg.????? bamsen |
|
|
Dennis Damgaard |
Lagt på d. 28/07-2008 14:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
Jeg bruger det her på program på min mobil virker fint 100 sms for free pr.mdr Mobile-to-Mobile DKK 0.22 Mobile-to-Landline DKK 0.22 i thailand http://vopium.com/ |
|
|
Lagt på d. 28/07-2008 15:42
|
|
Dennis Damgaard skrev: Jeg bruger det her på program på min mobil virker fint 100 sms for free pr.mdr Mobile-to-Mobile DKK 0.22 Mobile-to-Landline DKK 0.22 i thailand http://vopium.com/ Davs Dennis Ja så skal du også betale lokal takst ikke. Så lebara er stadig en del billigere. bamsen |
|
|
huratho |
Lagt på d. 28/07-2008 18:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg bruger Voip Discount. Det koster ikke noget. Du har 300 min hver uge og dereftert koster det 0.01 euro pr min. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 28/07-2008 22:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Vi bruger i høj grad samme set-up: - 300 min. gratis ugentligt med VoipDiscount - herefter 0,001 euro Så kan 10 euro strække i flere måneder. Og så har konen Lebara kort til korte vigtige beskeder eller til de få gange hvor VoipDiscount har dårlige forbindelser. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 29/07-2008 02:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg har endnu ikke oplevet dårligt kvalitet, kun på indrigs samtaler. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
styrt3 |
Lagt på d. 29/07-2008 14:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 221 |
jrg ringer 5-6 gange og ca. 30 min sammenlagt hver dag fra norge til thailand og bruger ca. 500 kr om måneden ! med lebara !
Redigeret af styrt3 d. 29/07-2008 14:16 http://www.yeha.dk/
|
|
|
jpo |
Lagt på d. 29/07-2008 15:20
|
styrt, hvorfor bruger du ikke voipdicount så kunne du jo spare 500 kr om måneden, men selvføgelig man skal have en pc, den vil du have råd til efter brug af voip i ca 6 måneder.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
ingolf |
Lagt på d. 29/07-2008 19:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Vi har de sidste uger haft lidt problem VoipD. Thailand kan ikke höre os, men vi hörer dem udmärket. Går vi over til directCall virker det udmärket. Er der nogen som har samme problem, eller ved hvordan man löser det? Ingolf |
|
|
Lagt på d. 29/07-2008 20:00
|
|
Davs Ingolf Ja min kone ringer hverdag og der er ingen problemer her vi bruger phone2phone.i voip. bamsen |
|
Spring til debat: |