Se indlæg
 Udskriv debat
Den billigste måde at bo 26 dage i Hua Hin?
Volando
Jeg er en fyr på 20 år, som skal til Hua Hin for 3 gang,
fra slut juli - slut aug. Cool

De to sidste gange jeg har været afsted, har jeg boet på Hilton Spa Resort, dette skete dog sammen med venner og familie, så det var under lidt andre omstændigheder. Jeg er studerende og derfor er det ikke penge jeg vælter rundt i, men på trods af dette har jeg besluttet mig for at tage afsted, da Thailand gør noget helt specielt ved mig.

Denne gang bliver den første, hvor jeg tager afsted alene, derfor søger jeg gode råd eller ligefrem direkte hjælp til hvordan jeg kan gøre min ferie lidt biligere end normalt?
Alt vejledning og hjælp kan bruges. Wink

Mange tak på forhånd. Pfft

Mvh
Paco

madsen1967
Hej med dig , jeg starter et nyt gæsthus op i cha am d 1/8 og vi ligger lang under priserne ind hua hin , men send en mail og hør nærmer . jeg er pt i dk og du er også velkommen til at ringe mig op . men send en mail for mere info og billeder
micksGuesthouse min mail er
Michael Madsen

tuktuk
hvis Hua Hin er et must, er der masser af guests houses fra 350 baht og opefter nede ved vandet og inde i byen, dog ikke alle der har Aircondition....
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
fjelle123
NU ved jeg ikke hvad billigt er men jeg er da på et tidspunkt blevet tilbudt et hus af vores favorit skrædder til 20.000 baht for en månede, altså ca. 3000 kr.

Ellers ligger der massere af guest houses med fan til 300 - 400 baht.

Lung Yao
Det kunne måske være at Locturian har et ""gæsteværelse" til leje Wink Grin Grin Grin
Redigeret af Lung Yao d. 22/05-2008 11:22
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Volando
Ja, hvad er billig, det er nu et meget godt spørgsmål.. Cool
Altså de to sidste gange gav vi 920 kr. pr. person, om dagen.
Det er i hvert fald ikke billigt.. Smile

Men 20.000 THB, det lyder da meget godt, men er det noget der ville være muligt for mig, som ikke kender din skrædder? Grin

Men som sagt, det skal aller helst være Hua Hin, da jeg er afsted alene, og det er den eneste by som jeg "kender".
Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.

kanut
Prøv Leng,( Hua-Hin) billigt og godt.Cool
Hilsen Kanut
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Volando
Men er der en hjemme side eler er det sådan noget hvor jeg tager der ned, og så finder jeg ud af det der fra eler hvordan er det..?

fjelle123
@volando der er mange steder man kan leje huse til ~20.000 baht i hua hin, hvor man lige finder dem det må der være nogle andre der ved,

Men hvis du kan få nogen til at smutte ned i butikken så hedder skrædderen picaso 2 http://www.huahin...asso-2.htm

Så kan du eventuelt ringe til dem, har ikke gode erfaringer med at skrive til dem på mail,

Jeg så sidste gang (4.maj) at de havde skiltet med hus til leje stående på gulvet i butikken, men aner ikke om det var en "venne" pris eller hvad det var - og har heller ikke selv benyttet huset.

Men har da set i div. butikker at man kan leje et hus til 20.000 baht om måneden.

Volando
Lyde bare super godt, ville være prefekt. Grin
Syntes bare 300 DKK lyder ekstremt billigt?
Man skal vel også passe lidt på nogle gange, det er jo Thailand?

Volando
3000 DKK+

fjelle123
Tjek denne side

http://property.h...perpage=10

Dog er det nok billigere at tage 1 overnatning eventuelt på et guest house og så måske bruge næste dag på at finde et hus - eller hvad du nu er til...

Syntes bare som regl at det er dyrere at finde tingene over nettet end at gå ud og lede selv.
Redigeret af fjelle123 d. 22/05-2008 13:32

fjelle123
eller kik her
http://www.huahin...php?id=140

Volando
Det ser da bare rigtig godt ud. =D
Tænk at det kan gøres så billigt...
Men er det trygt at være sådan nogle steder?

fjelle123
Jaaa mond ikke, ville nok ikke shippe 25 baht afsted til dem med en bankoverførelse, men et lille forskud kunne man godt,

men smid dog en mail afsted til dem og fortæl om dine behov og prisniveau så kan de da sikkert finde noget godt.

Men som sagt det er garanteret billigere at finde det når ud ankommer til hua hin, men måske også meget rart at have orden på det hjemmefra.

Volando
Ja, lige præcis, det ville være rarest hvis det hee var i orden når jeg tog afsted jo, men hvis det er det billigste, så kan det jo være ligegyldigt, det er vel altid muligt at finde noget der nede?

jens
Hej
Leng hotel som Kanut anbefaler er et supergodt svenskejet hotel i svenskergaden.
Vi boede der sidste år i sommerferien, og tager også derned i år igen.
Vi boede først på nirlwan i samme gade, det var godtnok 150 baht billigere men også det ringere.

http://www.nilawa...x.php?id=1

Det er faktisk dyrere på nettet.
På Leng kan du f.eks. få rigtig filterkaffe, det sætter vi pris på.
[url]www.lenghotel.com[/url]
Mvh
Jens

Volando
Det var godt nok dyrt.. Pfft
Jeg har alerede fået tilbudt et sted for 300 THB per dag, tror ikke det kan gøres billigere.. =D

Volando
Men er der nogle der evt. noget omkring leje af bil der nede?

Puha volando 300 baht det lyder godt nok billigt, pas nu på det ikke bliver for billigt. Man kan sagtens finde billige steder, men det er som regel også derefter. Der er vel ikke meget ved at bo et sted hvor der hverken er det ene eller det andet, og invetaret måske ikke er godt. Men ellers velkommen hertil håber du falder godt til her.

Spring til debat: