Se indlæg
 Udskriv debat
Den billigste måde at bo 26 dage i Hua Hin?
Volando
Jeg er en fyr på 20 år, som skal til Hua Hin for 3 gang,
fra slut juli - slut aug. Cool

De to sidste gange jeg har været afsted, har jeg boet på Hilton Spa Resort, dette skete dog sammen med venner og familie, så det var under lidt andre omstændigheder. Jeg er studerende og derfor er det ikke penge jeg vælter rundt i, men på trods af dette har jeg besluttet mig for at tage afsted, da Thailand gør noget helt specielt ved mig.

Denne gang bliver den første, hvor jeg tager afsted alene, derfor søger jeg gode råd eller ligefrem direkte hjælp til hvordan jeg kan gøre min ferie lidt biligere end normalt?
Alt vejledning og hjælp kan bruges. Wink

Mange tak på forhånd. Pfft

Mvh
Paco

madsen1967
Hej med dig , jeg starter et nyt gæsthus op i cha am d 1/8 og vi ligger lang under priserne ind hua hin , men send en mail og hør nærmer . jeg er pt i dk og du er også velkommen til at ringe mig op . men send en mail for mere info og billeder
micksGuesthouse min mail er
Michael Madsen

tuktuk
hvis Hua Hin er et must, er der masser af guests houses fra 350 baht og opefter nede ved vandet og inde i byen, dog ikke alle der har Aircondition....
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
fjelle123
NU ved jeg ikke hvad billigt er men jeg er da på et tidspunkt blevet tilbudt et hus af vores favorit skrædder til 20.000 baht for en månede, altså ca. 3000 kr.

Ellers ligger der massere af guest houses med fan til 300 - 400 baht.

Lung Yao
Det kunne måske være at Locturian har et ""gæsteværelse" til leje Wink Grin Grin Grin
Redigeret af Lung Yao d. 22/05-2008 11:22
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Volando
Ja, hvad er billig, det er nu et meget godt spørgsmål.. Cool