Se indlæg
 Udskriv debat
Passende gave
linde
Hej fra ny på siden!

Jeg har en rigtig god thailandsk veninde, som jeg blevet ret forelsket i. Hun er selv fraskilt og har haft et par forhold i Danmark gennem 10-12 år. Hun er meget "dansk" af væremåde, dog har hun stadig de stærke familiebånd, og sender penge hjem og den slags. Men jeg vil gerne give hende en gave, men ved ikke rigtig hvad der vil gøre lykke...hun har selv sagt hun ikke bryder sig om blomster og chokolade, så det må jo betyde der er noget hun VIL bryde sig om:-). Men jeg vil ikke fornærme hende, og helst finde det helt rigtige første gang. Er der nogen der har ideer til, hvad hun ville blive glad for? Hun er 34, og er lige flyttet i egen lejlighed. Taler vi noget til hjemmet, eller vil hun hellere selv stå for det? Guldsmykker? Undertøj?

Ideer og betragtninger modtages med tak.

Mvh
Linde

med en del erfaring på området, ved jeg at guld altid gør lykke. De elsker guld og ser det som en personlig forsikring til de dårlige tider

Dennis Damgaard

http://www.mobife...zTwixt.jpg
Dette kunne da også være en god gave en hjælp til daglig dagen hehe Cool "JOKE"
www.getsmile.com/emoticons/energizer-smileys-51935/beer11.gifครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายwww.getsmile.com/emoticons/sports-smileys-41523/beer.gifSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น Eating Fast
http://www.hua-hi...e-away.dk/
Sunflower

http://cid-4cbed35699cdc260.photos.live.com/albums
filihankat
He-he Grin god joke. Jeg gad godt se hendes ansigt, hvis man stillede op med sådan en.....

Tror sgu ikke jeg ville sidde i samme stue når den gave blev overrakt GrinGrin

linde
Tak for input...den rengøringsvogn ville nok have kostet mig livet, men jeg endte med at købe en fin guldkæde, der gjorde stor lykke.

Mvh
Linde

Dan1969
For Thai piger..... altid guld. Ikke "dansk" guld.... men rigtigt guld Cool
Gift med jordens dejligste pige (synes jeg Smile )

-------------------------------------------------------
Thai Woman Dating [url]www.thailoveagency.com[/url]

www.thailoveagency.com
solaima
ej hvor er mænd da naive- vi har rejst i th i mange år og har nu fået en thai svigerinde -jamen for fanden det eneste de kan stille til rådighed er da ja undskyld- det er da fissen og det er da ikke ondt ment jeg skriver det -hun er da sød og rar men hun har ikke andet

Hep
solaima skrev:
ej hvor er mænd da naive- vi har rejst i th i mange år og har nu fået en thai svigerinde -jamen for fanden det eneste de kan stille til rådighed er da ja undskyld- det er da fissen og det er da ikke ondt ment jeg skriver det -hun er da sød og rar men hun har ikke andet

Det her er da nok et af de dummeste og mest idiotiske indlæg jeg har læst her meget længe og der er ellers en del om budet.

En udtalelse som dette fortæller vist mere om dig som person end de 30 millioner thailandske kvinder du lige har stemplet.

35 millioner sædceller og så var du den hurtigste?

solaima
jamen tak for dit indlæg -glad for du følte dig truffet.Jeg har da den største taknemlighed overfor thailandske kvinder-synes de er kanon.Jeg kender mange af dem -også barpiger de fejler ikke noget- men det gør mændene måske

solaima
jamen hvad er dit problem?
synes da thailandske kvinder er kanon. findes da ikke sødere og rarere, smukkere og mere behageligere,mener da ikke jeg har neddrakket dem,får besøg af en på fredag,hvor jeg har stillet både bankgaranti osv. mener da ikke jeg havde gjort hvis jeg så ned på hende. Skal da lige tilføje jeeg er kvinde- men stadig havde hun sit økonomiske frie valg (svigerinde) tror jeg da hun valggte Thailand

manden
solaima skrev:

Du har selvfølgelig ret i at det ikke er alle mænd, der ved hvordan man opfører sig.
Nu går jeg ud fra at du er kvinde. Hvad har du, som din svigerinde ikke har, du er jo ikke engang særlig sød når du kan komme med sådan en udtalelse.Shock
Det må jo så være 1-0 til svigerindenWink

sank
Angry Mener nok det er en meget nedladene komentar af en solaima jeg har dog set kærlighed fra begge sider og også veludanede thai piger Shock og er det Thaimændene du hentyder til ?

hehe det er da en som kun vil lave sjov og fis
den solaima Grin

den solaima sidder nu og griner.

bamsen

solaima
hej mia jeg ved ikke hvad du mener med hvad jeg har eller omvendt-jeg kan rigtig ngodt lide den pige eller kvinde som kommer her på fredag -jeg mener bare hold kæft hvor der kommer mange thaipiger der ikke ved hvad de kommer fra . Mit indlæg var egentlig bare kærligt ment som en kærlig hilsen til alle de søde thai piger som jeg kender og jeg er en "gammel pige"

sank
Angry Sad Angry Sad Sad Angry Angry fordel selv solaima

solaima
tak bamse nej der er ikke meget sjov og fis over det-men det kan jo give tanke til efterspil-og det for mig viser jo at det kun er mænd der er velkommen til at give deres mening til kende her på thaiweb-så jo dem jeg kender der ikke gider bruge tid her vil jeg sige fra nu af -jo i har sgu ret

Webmaster
Skal vi ikke lige prøve at komme tilbage til udgangspunktet fra det første indlæg i tråden.

Tak
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
solaima
OrdsprogGrinen torsk,der ikke lukker munden op,bliver ikke fanget.
Fortsat god dag gg

Boes
solaima skrev:

Det var da en helt off topic kommentar, foruden at den stempler forfatteren. Shock

Som tidligere nævnt 24 karat guld er altid helt rigtigt, personlige ting !
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: