Se indlæg
Er thai kvinder kun ude efter penge
|
|
Sabel |
Lagt på d. 13/01-2008 01:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
Hej alle sammen nu har jeg læst en del af disse indlæg på siden og synes jeg har fået det indtryk af at thai kvinder kun er ude efter farang pengepung!! Findes der ingen reel kvinder i Thailand?? Vil hører jeres oplevelser!! Kan man ikke møde kvinder som er selvstændig ligesom i DK?? |
|
|
xxxxxx |
Lagt på d. 13/01-2008 01:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 281 |
der findes masser af søde reelle Q piger her i thailand [Kan man ikke møde kvinder som er selvstændig ligesom i DK??] pas på de Q her i thailand de er faktisk mere selvstændige end de danske de er ikke små slaver som nogle tror men piger med ben i næsen |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 13/01-2008 02:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
finder du en luder i dk er hun vel kun ude efter dine penge, finder du en luder i Thailand er hun vel også kun ude efter dine penge, man opsøger vel selv dette "problem" og ikke omvendt .... ellers er jeg enig med yindee |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 13/01-2008 06:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Nu er der jo andre i Thailand ind luder. Men ok nogle tænker jo kun den en retning. Jeg kender flere Thai piger som bor her i DK, der ikke bare tænker på penge, og bliver ved deres mand fordi der måske er penge. Der er flere af dem som tjener flere penge hver måned,end manden gør og det er ved et rigtigt arbejde, og det er faktiske kun 3 områder de arbejder på rengørring, fiske fabrik samt slagterier. Og sjovt nok dem jeg kender som har et firma, vil hvis de skal bruge en ny medarbejder, og der er en dansk kvinde samt en Thai Kvinde, vælge Thai Kvinden. Som en af dem siger, man får en langt bedre medarbejder og så vil de arbejde de vil tjene penge, og brokker sig ikke. Så jeg vil kun sige nej til debat spørgsmållet.:Er thai kvinder kun ude efter penge. Det er ikke dem aller der er det, men der vil altid være nogle som kun vil have penge!!!! Ubon.
|
|
|
Berg |
Lagt på d. 13/01-2008 08:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
Min erfaring er at man kun bliver "snydt" hvis man lader sig "snyde". Jeg har fundet en dejlig pige fra Surin, som studere på universitet i Bkk og er færdig med en bachelor grad her til sommer, hun har aldrig bedt mig om en krone tværtimod, så bliver hun sur når jeg prøver at betale noget for hende. Den kloge nare den mindre kloge, og det gælder ikke kun i Thailand, kender flere danske kvinder som tænker mere på penge en flertallet af Thailandske kvinder. Tror problemet ligger i at folk opsøger deres kvinder de forkerte steder ... Hvis du skulle finde en kone i Danmark ville du måske også gå på gogo bar og lede efter hende? Og hvis svaret er ja, så er chancen for at blive taget i røven nok også en del større en hvis du finder hende et lidt mere "normalt" sted. Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
blume |
Lagt på d. 13/01-2008 08:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
Godt indlæg Berg er helt enig med dig. Venlig hilsen fra Odense. Blume |
|
|
huratho |
Lagt på d. 13/01-2008 08:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Ubon Lynge Jeg er aldeles uenig med dig. Du skriver at thai-damer kun har 3 forskellige arbejder i DK. Min ex, som bor i Skive har et vel-lønnet arbejde som oversætter for bl.a. politiet. Og, nej, thai-piger er ikke kun ude efter penge, vel at mærke, hvis du finde en pige som ikke er bar-pige. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 13/01-2008 09:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
huratho Og, nej, thai-piger er ikke kun ude efter penge, vel at mærke, hvis du finde en pige som ikke er bar-pige. Hilsen Hugo Og jeg er aldeles uenig med dig. Du skriver at barpiger kun er ude efter penge. Ja i deres proffession tager de sig betalt for deres arbejde. Hvem gør i øvrigt ikke det? Jeg er overbevist om, at de omtalte rengøringsassistenter og fabriksarbejdere - ligesom din ex., ikke går på arbejde med mindre de bliver betalt for det. Eller hur? Det er efter min opfattelse ganske reelt. |
|
|
Lagt på d. 13/01-2008 14:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg forstår nu godt at Sabel kan få den tanke ind imellem, at Thaikvinder kun er ude efter ens pengepung... Og der er såmænd en venlig sjæl der på et tidspunkt har lånt mig en bog "Penge først" om det at finde en Thai kæreste... Og det skorter normalt ikke på advarsler fra venlige mennesker, om at jeg skal sikre mig i hoved og r.. inden jeg på NOGEN måde tænker på at indgå forhold til en Thaikvinde... ---- Nåmen - min historie : jeg "mødte" hende på et nørde debatsted, i en debat om sikkerhedsindstillinger i Windows2003 Server, samt muligheden for at opnå samme sikkerhedsniveauer i Linux (enormt sexet ) Jeg var i starten end ikke klar over at hun var kvinde, efter noget tids meget ophedet debat, hvor jeg fik moret mig over graden af lovlig software i Thailand, og hun havde set sig virkelig arrig på den højrøvede farang... Sendte hun mig en PB... Jeg ER en mand, så d det gik op for mig at her var en KVINDE med samme nørdstatus som jeg selv, så blev jeg interesseret i hendes baggrund, mand og børn og sårn... I 3-4 måneder kæmpede hun imod overhovedet at besvare mine personligt relaterede spørgsmål, og når hun endelig svarede var det ikke uden samtidig at fortælle mig at hun generelt set foragtede farang - hun mener at farang stinker, drikker, ryger, kun tænker på sex og ikke laver andet end sidde på en bar dagen lang... Jeg var så i Thailand sidste (2006-07) nytår - foreslog hende at mødes - men det ville hun ikke, under nogen omstændigheder, faktisk ville hun ALDRIG møde nogen hun kendte fra nettet... Det var så mit "slag med en klaphammer lige midt mellem øjnene" - og jeg begyndte at se mig om efter andre græsmarker, og fandt en pige i Danmark... Jeg fortsatte kontakten med min nuværende kæreste,men nu sårn sporadisk og mest erhvervsrelateret - så ikke nogen kurtisering der... Min danske veninde viste sig at være ude efter en permanent opholdstilladelse, så det gik i stykker da jeg følte mig forsøgt taget i røven der (hun er IKKE fra Thailand - men dog asien)... Min nuværende kæreste skulle rejse i forbindelse med noget efteruddannelse, og vi havde ikke kontakt i 10 dage, jeg savnede hende - og det viste sig at hun savnede mig... så da hun igen var hjemme udvekslede vi telefonnumre, senere adresser og hun var pludseligt klar til at svare på alle mine personlige spørgsmål fra tidligere... I maj måned kendte jeg datoen hvor jeg igen ville være i Bangkok, så jeg skrev til hende datoen, og hun sagde at denne ang ville hun gerne møde mig... til en kop kaffe... Så blev det pludseligt til at vi skulle holde ferie sammen, og SÅ kom alle advarslerne, PAS NU PÅ... men hun insisterede på at betale egne flybilletter rundt i Thailand, hun insisterede på at booke og betale flere af hotellerne, i det hele taget har det efterfølgende vist sig at blive den mindst omkostningstunge ferie jeg nogensinde har haft... I Bangkok var vi uheldige med mit stamhotel, en portier var decideret ubehagelig overfor min kæreste, så skiftede vi hotel - det var bedre men stadig ikke godt, og vi begyndte at se efter lejlighed i stedet... Vi boede et par dage i hendes - men det var dog lige trangt nok, nu har vi en der er lidt større (hun insisterede på at betale alle omkostninger i den forbindelse) men hun leder stadig efter en der er større endnu, vi vil gerne have en 2 værelses... Jeg er SIKKER på at hun forventer at vi DELES om udgifterne, men jeg skal godt nok presse hende hårdt for at få LOV til at betale, hun siger hele tiden - bare rolig jeg lægger kvitteringerne til dig ---------- Jeg har været gift hun fik 125.000 ved skilsmissen, så havde jeg en kæreste 42.000 da det gik i stykker, en ny kæreste 16.500 da det ikke holdt længere... så faktisk er min Thaikæreste den eneste hidtil der ikke har betydet penge ud af lommen... . |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 13/01-2008 14:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Jos_38 Det var da et godt indlæg du har lavet der, og jeg kan da også kun give dig ret, jeg kan næsten heller ikke få lov at betale føste gang jeg var i thailand. Jeg har da også været dansk gift og de par gange har det også kun kostet penge, og fordi jeg tjenet godt den gang var der ikke noget med vi kunne dele om udgifterne. Men nu hvor jeg er thai gift, er der ikke noget at gøre jeg skal dele om det siger hun, det er også når vi er i thailand, og skal ud sammen med hendes familie, så kan jeg aldrig får lov at betale noget, og jo da jeg vil købe mig en stor motorcykel til 235.000 baht, fik jeg lov selv at betale men de udgifter der er med den motorcykel må jeg ikke betale, det gør svoger og han vil ikke have mine penge, og på en måde er det dejligt det er sådan, så ved man at de kan lide en og de holder af en, men jeg er nu vand til at betale det der er mit Berg Min erfaring er at man kun bliver "snydt" hvis man lader sig "snyde". Det kan jo ikke skrives bedre, og jeg tror da også det er rigtigt det er sådan. Godt skrevet Berg Ubon.
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2008 15:37
|
|
ubon lynge Jeg har haft dates med danske kvinder hvor samtalen hurtigt gik på noget ligende fælles økonomi En enkelt satte som betingelse for en date at jeg havde "orden i økonomien" - det viste sig at hun havde et lån som banken havde bedt om blev indfriet, da hun ikke overholdt sin aftale med banken om afdrag... Så igen... jeg tror at kvinder med hænderne begravet i skatkisten, det er ikke et Thai fænomen, men har mere med bestemte kvindetyper at gøre... . |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/01-2008 15:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Jeg er jo af den mening, at hvis hjerterne passer sammen, ja saa er der ingen der bliver snydt, tvaertimod, man faar og giver noget, som mange slet ikke aner hvad er ....TAK. Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/01-2008 15:59 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
bastian |
Lagt på d. 13/01-2008 16:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
jeg er sku ligeglad om de kun er efter mine penge ....jeg har sku ingen........ |
|
|
helge |
Lagt på d. 13/01-2008 16:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 187 |
Til Jos. I dit indlæg (nr.9),nævner du en bog: Pengene først. Er det mon den,som hedder Money Number One,i originaludgave?. Den omhandler primært Pattaya,og pigerne der;og naturligvis de dumme faranger. Meget underholdene og skrevet af en mand,som tydeligvis,har prøvet og hørt et par ting. Det skal dog retfærdigvis med,at han på 2 linier,skriver,at de gode ting ved Thailand,ikke kan indeholdes i een bog. Jeg skal ikke til Pattaya,men skulle jeg,ville jeg være glad for,at have læst denne bog først. Med venlig hilsen Helge |
|
|
Sabel |
Lagt på d. 13/01-2008 17:04
|
Berg skrev: Min erfaring er at man kun bliver "snydt" hvis man lader sig "snyde". Jeg har fundet en dejlig pige fra Surin, som studere på universitet i Bkk og er færdig med en bachelor grad her til sommer, hun har aldrig bedt mig om en krone tværtimod, så bliver hun sur når jeg prøver at betale noget for hende. Den kloge nare den mindre kloge, og det gælder ikke kun i Thailand, kender flere danske kvinder som tænker mere på penge en flertallet af Thailandske kvinder. Tror problemet ligger i at folk opsøger deres kvinder de forkerte steder ... Hvis du skulle finde en kone i Danmark ville du måske også gå på gogo bar og lede efter hende? Og hvis svaret er ja, så er chancen for at blive taget i røven nok også en del større en hvis du finder hende et lidt mere "normalt" sted. Det vil jeg give dig fuldstændig ret i |
|
|
Sabel |
Lagt på d. 13/01-2008 17:12
|
Jos_38 skrev: Jeg forstår nu godt at Sabel kan få den tanke ind imellem, at Thaikvinder kun er ude efter ens pengepung... Og der er såmænd en venlig sjæl der på et tidspunkt har lånt mig en bog "Penge først" om det at finde en Thai kæreste... Og det skorter normalt ikke på advarsler fra venlige mennesker, om at jeg skal sikre mig i hoved og r.. inden jeg på NOGEN måde tænker på at indgå forhold til en Thaikvinde... ---- Nåmen - min historie : jeg "mødte" hende på et nørde debatsted, i en debat om sikkerhedsindstillinger i Windows2003 Server, samt muligheden for at opnå samme sikkerhedsniveauer i Linux (enormt sexet ) Jeg var i starten end ikke klar over at hun var kvinde, efter noget tids meget ophedet debat, hvor jeg fik moret mig over graden af lovlig software i Thailand, og hun havde set sig virkelig arrig på den højrøvede farang... Sendte hun mig en PB... Jeg ER en mand, så d det gik op for mig at her var en KVINDE med samme nørdstatus som jeg selv, så blev jeg interesseret i hendes baggrund, mand og børn og sårn... I 3-4 måneder kæmpede hun imod overhovedet at besvare mine personligt relaterede spørgsmål, og når hun endelig svarede var det ikke uden samtidig at fortælle mig at hun generelt set foragtede farang - hun mener at farang stinker, drikker, ryger, kun tænker på sex og ikke laver andet end sidde på en bar dagen lang... Jeg var så i Thailand sidste (2006-07) nytår - foreslog hende at mødes - men det ville hun ikke, under nogen omstændigheder, faktisk ville hun ALDRIG møde nogen hun kendte fra nettet... Det var så mit "slag med en klaphammer lige midt mellem øjnene" - og jeg begyndte at se mig om efter andre græsmarker, og fandt en pige i Danmark... Jeg fortsatte kontakten med min nuværende kæreste,men nu sårn sporadisk og mest erhvervsrelateret - så ikke nogen kurtisering der... Min danske veninde viste sig at være ude efter en permanent opholdstilladelse, så det gik i stykker da jeg følte mig forsøgt taget i røven der (hun er IKKE fra Thailand - men dog asien)... Min nuværende kæreste skulle rejse i forbindelse med noget efteruddannelse, og vi havde ikke kontakt i 10 dage, jeg savnede hende - og det viste sig at hun savnede mig... så da hun igen var hjemme udvekslede vi telefonnumre, senere adresser og hun var pludseligt klar til at svare på alle mine personlige spørgsmål fra tidligere... I maj måned kendte jeg datoen hvor jeg igen ville være i Bangkok, så jeg skrev til hende datoen, og hun sagde at denne ang ville hun gerne møde mig... til en kop kaffe... Så blev det pludseligt til at vi skulle holde ferie sammen, og SÅ kom alle advarslerne, PAS NU PÅ... men hun insisterede på at betale egne flybilletter rundt i Thailand, hun insisterede på at booke og betale flere af hotellerne, i det hele taget har det efterfølgende vist sig at blive den mindst omkostningstunge ferie jeg nogensinde har haft... I Bangkok var vi uheldige med mit stamhotel, en portier var decideret ubehagelig overfor min kæreste, så skiftede vi hotel - det var bedre men stadig ikke godt, og vi begyndte at se efter lejlighed i stedet... Vi boede et par dage i hendes - men det var dog lige trangt nok, nu har vi en der er lidt større (hun insisterede på at betale alle omkostninger i den forbindelse) men hun leder stadig efter en der er større endnu, vi vil gerne have en 2 værelses... Jeg er SIKKER på at hun forventer at vi DELES om udgifterne, men jeg skal godt nok presse hende hårdt for at få LOV til at betale, hun siger hele tiden - bare rolig jeg lægger kvitteringerne til dig ---------- Jeg har været gift hun fik 125.000 ved skilsmissen, så havde jeg en kæreste 42.000 da det gik i stykker, en ny kæreste 16.500 da det ikke holdt længere... så faktisk er min Thaikæreste den eneste hidtil der ikke har betydet penge ud af lommen... . Hey Jos det lyder næsten som den film med Ton Hanks. Søvnløs i Seattle o=) Ved ikke om du har set den?? |
|
|
Lagt på d. 13/01-2008 17:19
|
|
Nej... det er een Tom Hanks film jeg heller ikke har set . |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 13/01-2008 17:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Om thaikvinder er ude efter penge.? Nej ikke mere end andre penge fra andre lande. Kvinder der er efter penge er overalt. Min egen erfaring med min egen kone , er at det er hende der sparer vores penge. Vi har fælles konto og jeg tjener de fleste penge. Jeg har en god løn og hvis min kone var efter penge kunne hun værer smuttet for længe siden med alle pengene. At der er nogle der bliver snydt , mener jeg som Berg "man bliver snydt , hvis man lader sig snyde". Mænd har det jo med at tænke med det forkerte hoved engang imellem.. Michael B Kristensen
|
|
|
Sabel |
Lagt på d. 13/01-2008 17:51
|
saendaeng skrev: Om thaikvinder er ude efter penge.? Nej ikke mere end andre penge fra andre lande. Kvinder der er efter penge er overalt. Min egen erfaring med min egen kone , er at det er hende der sparer vores penge. Vi har fælles konto og jeg tjener de fleste penge. Jeg har en god løn og hvis min kone var efter penge kunne hun værer smuttet for længe siden med alle pengene. At der er nogle der bliver snydt , mener jeg som Berg "man bliver snydt , hvis man lader sig snyde". Mænd har det jo med at tænke med det forkerte hoved engang imellem.. Det er rigtig nok men hvordan kan det være at alle sige pas på herinde med hensyn til Thai kvinder?? |
|
|
Frank |
Lagt på d. 13/01-2008 17:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Sabel skrev: saendaeng skrev: Om thaikvinder er ude efter penge.? Nej ikke mere end andre penge fra andre lande. Kvinder der er efter penge er overalt. Min egen erfaring med min egen kone , er at det er hende der sparer vores penge. Vi har fælles konto og jeg tjener de fleste penge. Jeg har en god løn og hvis min kone var efter penge kunne hun værer smuttet for længe siden med alle pengene. At der er nogle der bliver snydt , mener jeg som Berg "man bliver snydt , hvis man lader sig snyde". Mænd har det jo med at tænke med det forkerte hoved engang imellem.. Det er rigtig nok men hvordan kan det være at alle sige pas på herinde med hensyn til Thai kvinder?? Forstår ikke spørgsmålet. Prøv en gang til. |
|
Spring til debat: |