Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Hjælp !!
|
|
skumfidus |
Lagt på d. 10/01-2008 18:18
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
hejsa ! Hvor tager man til i Thailand Hvis man gerne vil have det sjovt og se på kønne piger ?? og man vil også gerne de den flotte natur !! og nyde stranden !! og se på indkøbsmarkeder !! og er 3 uger for langt tid at være der ?? Hvor mange penge skal man regne med at leve for pr. dag ca. ?? Jeg har aldrig været der !! Håber der er en der kan og vil hjælpe mig lidt !!! ?? PÅ for hånd mange TAK ! Hilsen Rene |
|
|
Lagt på d. 10/01-2008 18:54
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg vil tro Pattaya... Der er ikke noget flot natur, men hvis man har ligget i sprit hele aftenen og bollet hele natten, så er det vel også begrænset, der er en smal strand - med liggestole - der kan man vel komme sig efter aften/nattens oplevelser... Og jeg ved ikke hvad barfines og en nat med en pige koster - men det er der andre der ved - men mon ikke en 5.000 Baht pr. døgn ville kunne gøre det - så på en 3 ugers ferie ville du hurtigt få formøblet 100.000 Baht - svarende til ca. 15.500 DKr - og det skulle så være alt. incl. . |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 10/01-2008 22:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Tag til Pattaya i en uge og så kan du evt. tage ud at se på noget natur efter denne uge. Har du så ikke fået nok af piger og sprut ja så tag tilbage til Pattaya igen Pattaya er nok et af de mest festlige steder hvis du tænker på sprut og piger. Håber du får en god tur |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 11/01-2008 05:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Du finder hvad du søger på alle turiststeder i Thailand, men fest og farver er der mest af i Pattaya! Kommer der derfor heller ikke selv, ingen strand! Og alt for mange faranger! Men det bestemmer folk jo heldigvis selv IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
yeya |
Lagt på d. 11/01-2008 06:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Patong, Phuket har det hele, ogsaa smuk natur.
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
prasat |
Lagt på d. 11/01-2008 06:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
hvis du skal have det sjovt sjovt, så er det op med 2000 kr. om dagen. det var mit budget på dengang jeg var på nattesjov. prasat |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 11/01-2008 06:36
|
Hold da op prasat, det var dyrt
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
yeya |
Lagt på d. 11/01-2008 06:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
hvis du skal have det sjovt sjovt, så er det op med 2000 kr. om dagen. det var mit budget på dengang jeg var på nattesjov. Ja, det er rigtigt. Jeg brgte vel ogsaa ca. 10.000 ฿ hver nat dengang jeg fyrede den af. Mindre kan ikke goere det..... Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
roald |
Lagt på d. 11/01-2008 16:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
ja--de thaikvinder forstår lige og trykke på de rigtige knapper |
|
|
Sabel |
Lagt på d. 11/01-2008 16:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
prasat skrev: hvis du skal have det sjovt sjovt, så er det op med 2000 kr. om dagen. det var mit budget på dengang jeg var på nattesjov. prasat Må jeg spørger hvad du brugte 2000 DKK pr. nat på? Det jo for vildt!! |
|
|
helge |
Lagt på d. 11/01-2008 16:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 187 |
Bare ring med klokken nogle gange hvert sted. Så er den hjemme. Mvh Helge |
|
|
Lagt på d. 11/01-2008 17:11
|
|
Ja 2000 danske kr det godt nok mange penge at bruge hver aften, der har du noget at lære nutte |
|
|
Lagt på d. 11/01-2008 18:50
|
|
Davs Ja jeg syntes når jeg har brugt 500 baht på en dag, at det var mange penge. bamsen |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 11/01-2008 18:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
En dag i Pattaya kan nemt koste 10.000baht med spise og drikke hvis der bliver festet igennem og man giver lidt til de forskellige piger hen ad natten. Der kommer hurtigt 2 til 3 piger ad gangen og spørger efter drinks etc. Hvis det er en bar man har været på flere gange kommer der flere end 3 piger og vil hilse på |
|
|
Sabel |
Lagt på d. 11/01-2008 23:41
|
jsh71 skrev: Ja 2000 danske kr det godt nok mange penge at bruge hver aften, der har du noget at lære nutte Jeg tror at jeg vil være mere snedig og prøver at finde nogle damer som man ikke skal betale for at få hjem Vi kan da alle købe drinks for en dame i byen men at betale for ydelsen når man kan få det gratis!! Det er med at skrue op for charmen samt se godt ud i tøjet og behandle kvinder som rigtig kvinder! Det jeg sku kommet langt med overalt i verden jeg har været nu!! |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 12/01-2008 01:38
|
Forsat held og lykke med det! Håber du bliver værdsat i alle de bar du kommer ( ment med glimt i øjet) IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Sabel |
Lagt på d. 12/01-2008 13:53
|
Jeg vil da prøve mit bedste ellers kan man jo møde damer uden at det skal koste penge!!
|
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 12/01-2008 14:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Jeg tro når jeg smutter til thailand , vil jeg nok smutte ud og være hos nogen af de folk som bor i thailand men er her fra siden da jeg ikke ville føre mig alene og være så chenert så men det er kun mig der tænker sådan lol ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
Lagt på d. 12/01-2008 14:46
|
|
Davs Earth Ja det er en god ide at møde andre medlemmer Det gør jeg selv når jeg er ude i thailand,der har jeg mødt en del Fra dansk-thai.dk og ja det har altid været hyggeligt. Og jeg har kun mødt søde mennesker,nå ja og så lige jsh og nutte men sådan er livet. Ja jeg kunne ikke få dem til at gi en cola ÆVÆVÆV Men ja Earth når du tager ud til thailand. Så lav en aftale med nogen herinde, du vil sikkert ikke fortryde det. bamsen |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 12/01-2008 14:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Det er nok også det mest sikkert pt i mine øjne da jeg er sikker på jeg ikke falder ud i et eller andet jeg ikke skulle lol
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |