Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Sak yant tattoo..
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 10/11-2007 14:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 339 |
Nogle af jer som har en ? Jeg har overvejet meget om jeg skulle få lavet noget, men er kvatiten ok? bliver de ved med at se pæne ud(også om 15 år) er der noget man skal passe på ved at få lavet disse tattoo's andet end ånderne selvfølgelig [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/11-2007 15:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Sak yant tattoo.......gaar ud fra at vi taler om haandstukken...eller ? ( Beskyttelsestatovering ) Har en ven der fik haandstukket en tiger paa ryggen ude i et lille tempel i Khao suan kwang for et par aar siden... Efter " OPERATIONEN " var overstaet, var der ingen problemer, men det er som med alle andre " TUSSER " at selvfoelgelig vil de ikke staa saa skarpt 15 aar efter, men saa kan man jo faa den trukket op.... Redigeret af Suk Rak Ning d. 10/11-2007 15:51 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 10/11-2007 19:07
|
Ja ja vi er enige om hvad det er. er der ikke også nogle som kalder det bamboo tattoo? men suk, ham din ven der hvad måtte han ligge for at få lavet sådan en ? har de faste priser i templet, eller giver man bare som man synes? [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
schultz |
Lagt på d. 11/11-2007 02:09
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Fik lavet en "håndstukket" på ryggen i 2005 og må sgu indrømme at det stadig er det bedste jeg har fået... ser stadig godt ud Ved ikke om 15 år, vi må se der.. Men igen, det kommer jo også an på hvem der fører "pinden"... Vær forberedt på at det tager 2-3 gange så lang tid som med maskine, men helt klart umagen værd,hvis du finder den rigtige efter min mening. Good luck |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/11-2007 04:46
|
Hej Sjimmel.... Husker ikke hvad han betalte for den...mener ikke der er fast pris. Som schultz skriver, det tager 2-3 gange saa lang tid og goer sikkert ogsaa 2-3 gange mere ondt end med maskine... Held og lykke med projektet.............. Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/11-2007 04:47 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 11/11-2007 07:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Sjimmel. Jeg har set noget om det her hvis du vil se det. http://www.sak-ya... Håber der er en som kan lave det link aktiv? Jeg syntes selv det ser godt ud, har da tænkt på det en del gange at prøve og få lavet sådan en håndstukket tato men går jo og tænker på hvor ondt det vil gøre. Ubon.
|
|
|
John |
Lagt på d. 11/11-2007 09:28
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hej ubon, du har selv lavet linket aktivt, så du kan jo godt
Redigeret af John d. 11/11-2007 09:29 john@dansk-thai.dk
|
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 11/11-2007 10:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Ja det fandt jeg lige ud af at jeg jo godt kunne huske det.
Ubon.
|
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 11/11-2007 12:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
her er en lidt lang video: [flash=400:326]http://www.youtube.com/v/kGWI_6meq1I[/flash] quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 11/11-2007 12:40
|
schultz skrev: Fik lavet en "håndstukket" på ryggen i 2005 og må sgu indrømme at det stadig er det bedste jeg har fået... ser stadig godt ud Ved ikke om 15 år, vi må se der.. Men igen, det kommer jo også an på hvem der fører "pinden"... Vær forberedt på at det tager 2-3 gange så lang tid som med maskine, men helt klart umagen værd,hvis du finder den rigtige efter min mening. Good luck Hvem kan du så anbefale der skal føre pinden?` Hvad med hygiejne? det skulle jo også helst være i top, man hører jo tit omfolk der får lavet noget i udlandet som der bliver noget lort.. [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
ZxY |
Lagt på d. 11/11-2007 15:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
I 2006 fik jeg lavet en på Koh Tao, stedet hed BAMBOO TATTOO. Det tog ca 9 timer, og kostede 11.000 tbh hvilket jeg synes er en ganske fornuftig (billig) pris. Til sammenligning gav jeg ca 5.000 tbh for 3 timers tatovering på koh tao (burning tattoo) i 05 og 18.000 tbh for 8 timers tatovering i Pattaya i 07 med maskine. Jeg synes ikke det gør mere ondt med håndmetoden, smerten er bare anderledes. Med en almindelig maskie tar din hud mere skade, da huden blir 'flået' op, hvor imod huden blir penetreret med små stik på den gamle måde, og derfor ikke tar så meget skade. Allerede efter 2 dage var såret lægt, og jeg mærkede INTET til tatoveringen. Jeg er stadig utrolig glad for min, og kan godt forstille at det ikke er sidste gang jeg prøver det. |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 11/11-2007 18:59
|
ZxY skrev: I 2006 fik jeg lavet en på Koh Tao, stedet hed BAMBOO TATTOO. Det tog ca 9 timer, og kostede 11.000 tbh hvilket jeg synes er en ganske fornuftig (billig) pris. Til sammenligning gav jeg ca 5.000 tbh for 3 timers tatovering på koh tao (burning tattoo) i 05 og 18.000 tbh for 8 timers tatovering i Pattaya i 07 med maskine. Jeg synes ikke det gør mere ondt med håndmetoden, smerten er bare anderledes. Med en almindelig maskie tar din hud mere skade, da huden blir 'flået' op, hvor imod huden blir penetreret med små stik på den gamle måde, og derfor ikke tar så meget skade. Allerede efter 2 dage var såret lægt, og jeg mærkede INTET til tatoveringen. Jeg er stadig utrolig glad for min, og kan godt forstille at det ikke er sidste gang jeg prøver det. helt afgjort, nu skal jeg sgu have lavet en. Kan du sende et billede af det du har fået lavet til mig? [mail][/mail] [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
schultz |
Lagt på d. 11/11-2007 21:18
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Hej Sjimmel Ja, har nu kun fået en enkelt (bamboo style), indtil videre. Men kan da kun anbefale dem. Patong tattoo studio på Phuket, han hedder Wat, det er kun ham der udfører den gamle stil. Har på intet tidspunkt været nervøs omkring hygiejnen, alt er pænt og rent, nålene han bruger er i vakumpakning. hvilket han gør et stort nummer ud af at vise til alle. intet problem der. Mht. til hans evner som kunstner/tatovør har han bunkevis af albums med tidligere værker. Det må du selv vurdere, hvis du slår vejen forbi. Sender da lige et billede til dig |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/11-2007 01:12
|
Imponerende video
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
ZxY |
Lagt på d. 12/11-2007 08:11
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Sjimmel <- sender et pic når jeg kommer hjem fra job. Mvh, |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 18/11-2007 15:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
Er der nogen der kan oplyse om der findes tattovører i Pattaya som kan lave håndstukken, samt også er dygtige? Eller kan anbefale en som er god med maskinen Hører gerne nærmere |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 06/12-2007 15:48
|
saa nu er den lavet, fik lavet den i patumthani, ved ajarn noo.. Det kan anbefales til alle da.. [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/12-2007 16:14
|
Jeg VIL se et billede !!!
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 29/12-2007 17:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Jeg vil fortække en maskine tat da jeg vil ha 1 eller 2 tat med mine forældre på enten en af dem være på overarmen eller et bryllup foto af dem på skulder bladene for jeg synes det er en god måde at ære dem på ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 29/12-2007 19:04
|
Earthrush skrev: Jeg vil fortække en maskine tat da jeg vil ha 1 eller 2 tat med mine forældre på enten en af dem være på overarmen eller et bryllup foto af dem på skulder bladene for jeg synes det er en god måde at ære dem på Enig, skal man ha' lavet et potraet er maskinen at foretraekke, da den jo laver det flotteste resultat, et potraet med en bambuspind vil aldrig blive det samme......... Er det en Buddhistisk " Tus ", saa syntes jeg at der er stil over dem, hvis de er haandstukken. Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |