Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Jeg har fået nok..
|
|
mugge |
Lagt på d. 10/07-2007 23:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
ok,jeg vil mene at jeg høre til den type som gerne vil hjælpe folk i nød,dvs flygtninge osv..men jeg må detsværre ud med dette til jer fordi jeg synes det er for groft. Vi,min kone og jeg har arbejdet hårdt for at få vores hus her på vejen, og det har vi virkelig i medgang og modgang. Nu er en flygtning familje flyttet ind i et nabo hus fordi han er 2 år på grønland....Mine børn er piger! og denne flygtninge familje består af en mor og hendes 3 drenge. Disse drenge håner og kalder mine piger for div klamme ord....de er totalt ligegalde med integretion. Jeg blev så sur sur at jeg fik fat i deres mor men tja....hun kunne jo ikke tale dansk..jeg fik fat i drengene...tja....de grinte og sagde at jeg var en [UPASSENDE ORD]...og f.u.c.k. min kone...!!! jeg tænker,hvorfor skal jeg arbejde hårdt så mine dejlige piger kan få en uddannelse imens disse drenge skal kunne rende rundt og sige at mine piger er billige tøser...!!! Ja!!! jeg er gal,jeg er træt,jeg er sur..hvorfor denne uretfærdighed...hvorfor belønne en familje som faktisk ikke ønsker at bo her..!!Jeg kæmper hårdt for at få pengene til at slå til...mens min kommune betaler ihvertfald omkring 20.000 om måneden til denne familje..jeg er virkelig ked af det.... Har vi virkelig fortjent at være så meget til grin... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 10/07-2007 23:41
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Tja Mugge, For det første kunne man begynde at tage definationen af en flygtning op..... Nej, nok bedre jeg stopper inden jeg får begyndt. Jeg er kort sagt bange for at I bliver nødt til at flytte for at få fred, for når sådan nogle først er rykket ind i nabolaget ja så bliver det aldrig som det var længere... Emnet er desværre tabu-belagt, husk det til næste valg - skal der sættes nogle grænser for hvordan man opfører sig herhjemme eller skal "integrationsydelsen" bare hæves med 5000 ekstra. Her er lidt læsestof til bedre at forstå tabuet: http://www.berlin...aid=915826 [img]http://images.bm4.metropol.dk/276/276254/276254_normal.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af Webmaster d. 10/07-2007 23:43 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 11/07-2007 04:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Mugge Jeg har vaeret i samme problem som dig/jer. Vi henvente os til kommunen for at beklage vores noed. Der kom 3 fra kommunen for at se hvad var problemet. Inden en uge var familien, som naturligvis ikke var dansker, flyttet. Jeg tror slet og ret at du/i skal henvende jer til jeres kommune og du maa gerne henvise til Skive kommune som hjalp os. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Novicen |
Lagt på d. 11/07-2007 09:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 143 |
Hej mugge "Nabokrig" er noget skidt. Men du må, trods alt, have flere rettigheder end de "paphoveder", du beskriver. Du bor i dit eget hus, arbejder og betaler skat for, at du og din familie kan have de bedst mulige vilkår. Jeg vil give huratho helt ret: Klag over dem til kommunen. Jo hurtigere jo bedre. Eller meld dem til politiet. Du skal ikke finde dig i det! Held og lykke! Novicen Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
|
|
|
noidam |
Lagt på d. 11/07-2007 14:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
de skal være her !!!!!!!!! vi må være her!!!!!!!!!! det væreste er ikke set endnu. ja meld dem til politiet, der må være en racistmepargraf, man kan bruge. de væreste er de unge knægte, de bliver behandlet som konger derhjemme, og tror at de er det ude i samfundet også. og kan moren ikke snakke dansk, så fyrer de bare en historie af til moren, om at dine piger har sådan og sådan. men held og lykke herfra. |
|
|
Good for Falang |
Lagt på d. 11/07-2007 17:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 218 |
Der er kun en løsning, alt magt til DF. Good for Falang |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 11/07-2007 19:14
|
Nej, mener nu ikke at alt magt til DF er løsningen. Det som, i følge mine overbevisninger, er problemet er den berøringsangst som stort set alle andre partier end DF udviser.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 11/07-2007 19:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Så er vi på banen igen, hvornår har DF fremsat et forslag der kunne afhjælpe det der her er tale om. Nej det er det samme som alt andet de er blevet politisk korekte, ellers havde Danskere fortrinsret i Danmark. Så glem bare DF de har også fundet undskyldningen, vi har konventsioner o.s.v. Så der er ingen politisk hjælp at hente i dagens Danmark. |
|
|
stoney |
Lagt på d. 11/07-2007 20:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Jo jo Ole gu er der hjælp at hente,men ikke for dig og andre skatte yderer,men for Hr Mustafa og hans fede kone samt deres yngel,det ender galt en dag
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 11/07-2007 21:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
stoney skrev: Jo jo Ole gu er der hjælp at hente,men ikke for dig og andre skatte yderer,men for Hr Mustafa og hans fede kone samt deres yngel,det ender galt en dag Er det egentlig ikke allerede endt galt ? For har vi ikke et paralelsamfund i Danmark ? |
|
|
Emmoride |
Lagt på d. 11/07-2007 21:51
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Fede Rasister Skal Hakkes Til Medister |
|
|
Lagt på d. 11/07-2007 22:10
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Emmoride skrev: Fede Rasister Skal Hakkes Til Medister Ja du har sgu ret, de muslimske racister skal hakkes til medister bamsen |
|
|
huratho |
Lagt på d. 12/07-2007 02:19
|
Hej Ja, ja det er godt nok med at hakke dem til medister. Jeg er uddannet butiksslagter og som saadan ved jeg hvad der er i medister, derefter vil jeg spoerge, hvem fanden vil aede det mediste som vil komme ud af det. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Emmoride |
Lagt på d. 12/07-2007 02:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Man kan foder danske svin |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 12/07-2007 02:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Så så, dette er jo ikke danskforenings hjemmeside, så kan vi ikke udelade det racistiske børnehave niveau, og komme med nogen konstruktive ideer til at hjælpe mugge med at løse sit problem.. Er det kun naboens skidteknægte der kommer med ubehagelige kommentar, eller har de også venner der kommer der og "hænger ud", for der kan være flere forskellige måder at gribe det an på, enten politi eller kommune!!! Er dre andre i området der føler sig chikaneret, det kunne jeg forstille mig der var, dog uden at vide det. Så kunne man jo henvende sig til kommunen i samlet flok!! Det eneste du ikke må, er at gribe til selvtægt, for så bliver hele sagen vendt på hovdet, eller du kommer til skade, for disse "mennesker" plejer at have mange familiemedlemmer/bekendte. IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
huratho |
Lagt på d. 12/07-2007 02:33
|
Hej Husk at vi ogsaa skal spise grisene, vil du det? Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 12/07-2007 04:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Tjaa, vi kunne så ikke stoppe det her racistiske børnhaveniveau.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
mugge |
Lagt på d. 12/07-2007 06:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
ja det sidste er nu at der er flere her på vejen som føler sig groft chikaneret af denne familje. Så jeps..nu tager vi den med kommunen. Gider ikke mere at se eller høre på deres larm og upassende opførsel. Forresten,hvordan kan de drenge lige pludselig købe knallerter..!!!! Det er snart for meget,og heldigvis er vi nu 5 huse som vi gå smalet...så mangler vi bare de sidste 8,,hehe min kamp mod retfærdighed er blot lige startet |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/07-2007 07:14
|
Hejsa Emmoride, Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med dine kommentarer ??? Som jeg ser det er der ingen der er kommet med nogle racistiske indlæg før du bragte det på banen. Derimod er det desværre en kendsgerning af kvartere hvor kommunen har anvisningsret til x-antal bolig meget hurtigt skifter karakter og aldrig bliver det samme igen. Det er rent faktisk sådan at hovedparten af nationaliteter (læs: racer, nu du hæfter dig i det) kan flytte ind i et kvarter uden det betyder nogle negativ udvikling for kvarteret. Det er dog ofte sådan at en enkelt mellemøstlig familie er nok til at ødelægge et helt kvarter, hvorimod det ikke er tilfældet hvis det er en f.eks. asiatisk, afrikansk eller anden familie. Det er meget billigt af dig at bare sidde og pege finger og kalde den og den racist. I mine øje stempler du kun dig selv som en anti-demokratisk person med den holdning. Kan kun opfordre dig til at læse det link jeg postede i indlæg 2 her i tråden. Det Huratho siger i indlæg 3 overrasker mig meget. I hvert fald ikke noget jeg kan genkende her fra København. Men måske fungere det i mindre kommuner rundt om i landet. Det ville i hvert fald ikke være en dårlig løsning og en stor hjælp hvis det gør. Vi andre som bor her i København må så bare finde os I at disse børn fortsat hopper rundt på vores biler som små aber og river vinduesviskerne af fordi de ikke har fantasi til at bruge en gynge, vippe og kurrusel som børn af andre nationaliteter. Jeg håber naturligvis at Mugge og hans familie får løst problemet, men jeg tvivler udfra min erfaring her fra København. Men man kan jo håbe at tingenes tilstand er bedre i Nordsjælland. Redigeret af Webmaster d. 12/07-2007 07:17 Med venlig hilsen
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/07-2007 07:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Koebe knallerter, tvivler nu staerkt paa ,at de er koebt, boede selv i et frygteligt kvarter i Aarhus ( Hasle )...Havde min scooter 1 md. saa var den pist vaek.....Efter et stykke tid havde politiet fundet stellet og pludselig ville et par anden generartions indvandere soerme gerne koebe stellet, et par uger inden tog jeg tit rosset i at snuse rundt om min scooter, som mange farang snuser rundt om Thai-piger... Saa Mugge, held og lykke med projektet, haaber at du / i vinder kampen.... Og dette har ikke noget med racisme at goere, men det er vel en kensgerning, at hvor mange nydanskere bor, er der ogsaa en del ballade..................Gu' ved om de kender ordet RESPEKT, jeg tillader mig, at tvivle..............Tak................ Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/07-2007 07:23 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |