Se indlæg
 Udskriv debat
kr. 12,- for at besøge kammerat
Webmaster
Hejsa,

I dag har jeg så oplevet noget jeg aldrig før har oplevet og forventet at jeg nogensinde skulle opleve. Kører her fra Amager til Ishøj for at besøge en kammerat som her i den gode vejr bor i en camping-vogn.

Jeg parkere bilen på parkeringspladsen og går ind mod der hvor han har sin camping-vogn stående. Kraftdælme så springer der en gut frem og kræver kr. 12,00 for at jeg må gå ind. Første det første har jeg aldrig set fyren før, selvom jeg har været der før, og for det andet troede jeg hørte forkert. Spørger ham hvad siger du ? Og han gentager kravet om de kr. 12,00 for at komme ind. Siger så at jeg bare skal besøge en kammerat og hverken ind i tivoli eller overnatte.

Han fastholder kravet og jeg måtte sgu' gå tilbage til parkeringspladsen og tage min bil og køre hjem til Amager igen. Ja, jeg kunne selvfølgelig bare have betalt de kr. 12,00 med mit Dankort, men gu' vil jeg røv betale for at besøge en kammerat. Aldrig har jeg været ude for noget lignende.

Grrrr, skulle bare lige ud med det........
Redigeret af Webmaster d. 03/05-2007 20:41
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
John
Kim du kan bare komme forbi her, det er gratisGrinGrin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
ubon lynge
Sådan er det Kim, alle campingpladser tager penge for at der kommer besøg til dem som bord der i campingvogn, men 12 kr er meget billig nogle steder tager de 20 og 25 kr for besøgWink Jeg vil gerne have set både dig og ham gutten i hovedet, gutten fordi han tænkte hvad du var for en mærkelig mand, dig fordi du blev sur, men du har da fået en oplevelse for livet Kim.GrinGrinGrin
Ubon.

Pibe

Webmaster
Tja, det skule jeg have gjort John. Jo ikke langt fra Ishøj du bor, men det må blive en anden gang.

Haha Ubon, sgu' rart at vide. Sur blev jeg nu ikke, troede det var en joke. Og da jeg fandt ud af det ikke var en joke var jeg simpelthen rystet. Men det var så sidste gang jeg besøger en campingplads. Jeg ved at min kammerat betaler 3500,- om måneden plus el og vand, og skulle ens gæster så også betale kr. 12,- for at besøge én. Lyder sygt og grådigt i mine øre. Godt jeg ikke nåede ind i hans lortekiosk og bruge penge på nogle sodavand og cigaretter.

Kunne da være at jeg skulle begynde at afkræve penge af folk herhjemme i opgangen Grin
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

Payanak

Hvorfor egentlig bo i en campingvogn???

Saa hellere bo i en lille skotoejsaeske af en svedekasse her i Bangkok, og spise Mama tre gange om dagen.

Naa...men saa galt gaar det vel heller ikke Wink

ubon lynge
Ja hvis han bord der fast til 3500 pr mdr plus el, så forstår jeg heller ikke du skulle betale noget, men var et ikke over på Sjælland så er det nok derfor, (I har jo ejene regler og sprog)joke. Det kan godt være derfor, da de gange vi har lagt fast på en plads skulle de gæster til os ikke betale,bare de sage hvor de skulle hend, Nå ja ja om ikke andet så glemmer du det nok ikke med det samme, så lidt fik du ud af den køre tur Kim, man skal også se dt fra den lyse side.Grin
Ubon.

Pibe

Arrh Kim det koster kun 9kr i timen at besøge mig, så her komme du nok ikke mereGrin

Ajarn. boligmarket er gået amok her i kbh, så det er svært at finde en bolig man kan betale, men hvis du tænker på at flytte hjem, så kan du da leje en campingvogn på vores marina på bryggen med havne udsigt.Smile

dsd

ubon lynge
deepseadivers er det en campingplads du har på bryggen, fordi vi snakker om at min kone vil gerne over og se noget mere af københavn, så vil det være dejligt hvis vi bare kun gå rundt eller køre bus.Wink
Ubon.

Pibe

Payanak
Hej deepseadivers.

Jeg er hjemme her i Bangkok og jeg droemmer ikke om at flytte til kolde, dyre, kedelige og kolde etc Danmark de naeste aar...

Naar den tid kommer hvor jeg flytter tilbage Sad ...ja saa er boblen paa boligmarkedet sprunget Pfft

ubon lynge skrev:
deepseadivers er det en campingplads du har på bryggen, fordi vi snakker om at min kone vil gerne over og se noget mere af københavn, så vil det være dejligt hvis vi bare kun gå rundt eller køre bus.Wink

Nææ Det er jo en marina, hvor vi sælger både fra, men grundet den nuværende bolig situation her i cph, så har vi idag 11 vogne på pladsen.

dsd

ubon lynge skrev:

Hejsa ubon

Hvis jeg var dig ville jeg tage cykel, for derover er det for det første pisse dyrt at køre bus. For det andet molbo agtigt, skulle med s-tog tror det var fra vangede og til ishøj. Men automatten ville ikke tage mit dankort, så spurgte jeg togmanden hvad jeg skulle. Han sagde jeg skulle prøve næste station, men det hjalp heller ikke, så sagde han jeg skulle købe en billet inde på hovedbanen. Fint tænkte jeg så får jeg en billigere billet for så køre jeg gratis i tror det var 6 zoner. Men fandme nej da jeg skal købe billet hos billetdamen får jeg en dyrere pris end derfra vangede hvor jeg ellers startede, hold kæft hvor jeg brokkede mig til hende, men stakkels hende hun kunne jo ikke gøre for det og mig som selv kun er halvjyde, måtte spørge hende om molboerne var flyttet hertil kbh.GrinGrinGrin

Hun kunne dog godt se det komiske i det og rystede også på hovedet af det.

ubon lynge
Ja det er dyret der over, jeg bryder mig heller ikke selv om at køre der over, da jeg arbejde og kørte lastbil, hver gang jeg skulle til københavn, så jeg rødt for der sider hovdet da ikke der som det gør på os andre, de må have det under armen, de viser ikke en pind hendsyn eller hjælper sin, jeg tør ikke lade min søn cykle der over han er 5½ år og bare jeg ser en cykel puster jeg som en der løber marton, og min kone cykler som en lille dreng der lille har lært det, så det har jeg ikke nerver til.GrinGrin
Ubon.

Pibe

Thjaa
jeg bode i campingvogn nesten 2 aar da jeg var under undanse og jeg fik gester 1 gang i alt den tid og det er nu 15 aar sigen og den gang tog de 20 dkr for at komme ind per peson

men den gang jeg fik gester sn0d jeg dem end jeg syns ogsaa det er formeget ..
men da jeg sporte vorfor mine gester skulle betsle fik jeg det svar ...
i den tid de er paa plassen maa de bruge fels huset vor de vil bruge str0m og vand og torletparpir
og vis nu al paa plassen fik 4 gester paa bes0g om dagen som det faktis hurti kan blive til i sommertid vil der blive brugt en masse exter vand og torletparpir + der skal g0res exter rant saa der for tager de penge for at du kunne kome ind
Livet er forkort til store problemmer

Webmaster
Ja, jeg må indrømme at jeg vil hellere hive en hundredemand frem foran gutten med hånden fremme og sætte ild til den end betale ham de kr. 12,-

Desværre havde jeg ingen kontanter med mig, og var fuldstændig uforberedt på sådan et julenummer. Ja, rent faktisk troede jeg det var en eller anden fordrukken tigger sådan som han sprang frem med hånden fremme og gik naturligvis videre indtil han begyndte at kæfte op. Det var først da jeg havde lugtet til ham og fundet ud af han ikke stank af spiritus at jeg fandt ud af at han sgu' mente det.

Jeg synes det er frækt.
Med venlig hilsen

Webmaster

ubon lynge
Ha ha Kim jeg håber du kommer over det igen, men der er jo folk der ikke kan få nok. det med de 12 kr går til wc papire og strøm, alle de gæster der kommer sådan et sted og giver 12 kr hver, det bliver hvis til mange ruller wc papier i Aldi og så af den bløde slags med 3 lag mmmm godt for numsen, også er der 8 eller 10 ruller i en pakke, man skulle tro at de gæster kun skal side på wc, i stedet for at snakke med dem de besøger.
Jeg synes godt nok også det er frækt,for der betales da for at bo der og det skulle være nok.Wink
Håber du er kommet dig over choket Kim og kan sove roligt igen.Grin
Ubon.

Pibe

Thjaa
nu naar vi taler om det saa vil jeg da lige lave en raklame

om vores famile firma i danmark vis du nu selv hade l0st til at bo i campingvogn i et st0kke tid saa dine gester kan betale 12 dkr Smile

http://www.jyskca...

Redigeret af d. 04/05-2007 20:51
Livet er forkort til store problemmer

Suk Rak Ning
thjaa skrev:
nu naar vi taler om det saa vil jeg da lige lave en raklame

om vores famile firma i danmark vis du nu selv hade l0st til at bo i campingvogn i et st0kke tid saa dine gester kan betale 12 dkr Smile

http://www.jyskca...

Jeg vil da gerne bestiile Vogn 08 Hobby og ha' den leveret i Phitsanulok, ( I skriver jo, at i levere ) kan i klare den ? ---------> Wink

Suk....Grin
Redigeret af Suk Rak Ning d. 04/05-2007 19:55
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

swaddii
det er danoget fis du siger Ubon her i jylland betaler vi sku ikke en skid for atbesøge nogen på campingpladsWink
Cheersen gang Isaan altid Isaan

quickmouse
thjaa skrev:
jeg bode i campingvogn nesten 2 aar da jeg var under undanse og jeg fik gester 1 gang i alt den tid og det er nu 15 aar sigen og den gang tog de 20 dkr for at komme ind per peson

men den gang jeg fik gester sn0d jeg dem end jeg syns ogsaa det er formeget ..
men da jeg sporte vorfor mine gester skulle betsle fik jeg det svar ...
i den tid de er paa plassen maa de bruge fels huset vor de vil bruge str0m og vand og torletparpir
og vis nu al paa plassen fik 4 gester paa bes0g om dagen som det faktis hurti kan blive til i sommertid vil der blive brugt en masse exter vand og torletparpir + der skal g0res exter rant saa der for tager de penge for at du kunne kome ind

man kunne da også foreslå Hr. camping udlejer hajen at han satte et betalnings skide skur op a la dem i f.eks. århus og så tage 2 kr. pr gang. Smile Wink Shock Cool Grin
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

ubon lynge
falang du kan da bare gå ind på DCU hjemmeside og læse der, på alle deres pladser koster det 20 kr af komme på besøg, jeg har været medlem der i 8 år og det har altid været sådan, har kun været på meget få pladser hvor det har været gratis, Så det er ikke noget FIS falang.Wink mender er mange pladser hvor de ser mellem fingerne med det,men det er noget andet,hvis det er rigtig så koster det altså penge.Sad
Ubon.

Pibe

Spring til debat: