Se indlæg
 Udskriv debat
Chaing Mai
kanut
De sidste par gange vi har været i Chaing Rai har vi boet på et hotel som vi ikke har været så glade for (White Haus) alt er ok der ,ejeren og personalet er meget søde, og de står på pinde for en, men, men, værelserne er noget juks.

Denne gang vil vi gerne bo et lidt bedre sted, dog ikke et sted med 250 værelser 3 polls og et godt sted at holde møde med 1500 andre mennesker, men gerne et mindre sted hvor der er hyggeligt at være, ikke for langt fra byen (10-15 km) og til en overkommelig pris (1500-2000 B pr værelse.)

Mon der er nogen der har et forslag, så vil jeg meget gerne høre nærmere.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

kanut
Jeg prøver lige igen Grin

KJJ
Hej Kanut

Overskriften på indlægget er Chiang Mai, men du skriver Chiang Rai i dit indlæg ??

Hvis det er Chiang Mai kan jeg anbefale B.M.P Travel Center.
B.M.P = Backpacker's Meeting Place der har 2 hoteller i byen til en billig penge.

Hotellet lå 15 - 20 min.gang fra centrum/markedet, og 5 min. med tuk-tuk.
Jeg fik et pænt og nydeligt værelse m. air-con og varmt vand. Hotellet har en lille restaurant og 2 swimming-pools (En til de voksne og en til børnene).
Der var både familier og nogle enkelte "luksustrekkere" og jeg betalte 500 Baht for 1 person i februar 2006. (fik et dobbeltværelse). Men den pris holder nok ikke i dag.

Kan ikke huske hvad vejen hed men det var 500 m fra den lille ruin ved indgangen til Backpacker-gaden.

B.M.P Travel Center's kontor ligger på 16/2 Kampangdin Rd. og har tlf. (053) 208822 og fax (053) 272503. (jævnfør min faktura).

PS. ved ikke om det skal være 853 nu istedet for 053.

Håber du eller andre kan bruge det til noget .

venligst
Keld

Davser
i chaing mai kan jeg anbefale top north

http://www.thaiwa...hotel.html

Det ligger lige ved siden af bymuren og er et ok hotel
Der er ikke langt til nat markedet,
bamsen

kanut
Tak for de gode forslag, men jeg har gjort i nællerne, jeg har som overskrift skrevet Chaing Mai, og i teksten skrevet Chaing Rai, det er jo lige til at forrvirre fjenden. Jeg beklager.

Jeg mener Chaing Rai. det er der jeg godt kunne tænke mig et andet logi.

Hilsen Kanut.

kanut
Hej Bamsen.

Top Nort ser rigtig godt ud , så vi skifter nok også logi I Chaing Mai Grin

Davser Kanut
Prøv at se det her

http://www.asiaro...hotel.html

Ved mekong floden,hvor der sejler både til burma;
laos og det sydsligste kina
Det er ellers godt ud
Og her er lige en side hvor man kan se attraktioner i området

http://www.vacati...ng_rai.htm

hilsen bamsen

Kalasi
Hej Kanut
Der findes masser af steder i Chiang Rai. På Paholyotin rd. nær Night Bazar: City Home, et udmærket sted med aircon og varmt vand, men der kan være lidt støj fra to nærliggende barer om natten, 500 baht. - Nim See Seng Hotel fra 700 baht. Wiang Inn Hotel ? baht
Mellem Paholyotin rd. og Yetyod rd. Wangcome Hotel fra 600 baht.
På Sangkhongnoi rd. 5-10 minutters gang fra Night Bazar, Ban Silp (kun thai skilt) aircon, varmt vand og fjernsyn, 450 baht.
Ved floden er der Dusit Island Resort - og på modsatte side Rimkok Resort. Jeg har aldrig boet på disse, men vil tro det er til de priser, du omtaler.

v.h. Kalasi

kro90
Hej Kanut
Vedr. Chiang Mai:

Jeg kan ikke anbefale dig TopNorth i CM Sad det ser godt ud på billederne, men hotellet er nedslidt, Vi ventede 20 min, på at få bare lidt lunkent vand ud af hanerne om morgenen. Hørte at folk var blevet syge af at bruge svømmebassinget. Brugte lang tid på at få værelset til den lovede pris på 900 Bath incl. morgenmad, de troede simpelthend ikke på os.....
Prøv at kikke på

http://www.rivers...ngmai.com/

her boede vi også, det er et dejligt lille sted, roligt, og lige over på den anden side af floden. ca 10 min. i gå afstand fra Natmarked/Hovedgade og ca 15 min. den gamle bydel.

Vedr. Chiang Rai. Har navnet på et godt billigt hotel ca. 600 Bath , derhjemme, prøver at finde det frem iaften. Hotellet ligger ca 5 min gang fra Busholdepladsen dvs. midt i byen. Perfekt stort værelse, men dog et lille badeværelse. der ar ikke morgenmad på hotellet, men det kan købes lige udenfor (80 Bath), eller endnu bedre og billigere lige hende om hjørnet til 70 Bath. forøvrigt ligger der også et 2 vaskerier og et tempel.Pfft

Davser Kro
Jeg lavede lige din henvisning om til et aktivt link
bamsen
Redigeret af d. 06/03-2007 09:51
Kim

Davser Kro
Uha det er ikke sådan som jeg oplevede topnorth
Fik et dejlig værelse med det samme, til 700 baht,incl morgenmad
med vamt og koldt vand,ingen problem,
der er var fred og ro,
Men sådan er det, men hvis jeg havde set hvordan i havde oplevelsen ,så havde jeg aldrig checke ind der
bamsen

kanut
Det er bare dejligt, nu sker der noget.Grin
River-sidehause se rigtig hyggelig ud, og udflugterne derfra ser også gode ud, så nu glæder jeg mig til at se hvad der kommer om Chaing Rai.Cool

Davser
Ja det riverside ser rigtigt godt ud
Så det vil jeg sikkert også bruge næste måned
bamsen

kro90
Hej Kanut og Bamsen
Så nåede jeg hjem og fandt hvad jeg søgte.
Hotellet i Chiang Rai hedder Diamond Park INN 903/1 Phahonyothin Road telefon 053-752789 eller 053-752790. Står du på busstationen, går du ned mod stoplyset og hovedgaden, drejer til venstre og fortsætter 300 meter ned mod stoplyset, Hotellet ligger på din højre hånd. lidt tilbagetrukket. Prisen var 650 Bath for er DB værelse med Aircon uden morgenmad. Du bør besøge Wiang Kum Kam, en gammel ruin by 4 km uden for CR.
Der ligger en dejlig lille aften bar lige før hotellet, hvor flotte drinks koster 60 Bath. tænk på os......
Bamsen:
Vi var flere der klagede over TopNorth's betjening af kunderne, arrogant, og en p...esur madame, der ikke troede på vores pris 900 B incl. morgen mad for 2,som vi havde aftalt på forhånd (hjemmefra), det endte med at jeg måtte finde en internet cafe, og lave et print igen af aftalen, jeg havde kun klippet det viktigste ud, og havde med. Vi boede på 1 sal i den gamle bygning.
Kim

Davs Kro
Ja det lyder sgutte godt
Men Jeg har også bestil værelse der og fik det billigere da jeg kom
og ja et godt værelse og søde smilende piger i receptionen
god behandling
Men derfor kan det godt ha gået galt for jer,desværre
Så når du nu skriver det ,ja så vil jeg ikke bo der mere
bamsen

ebeth
Naa saa maa jeg jo ogsaa krybe til korset. Vi holdt tre naetter paa Top North, saa var jeg saa traet at jeg behoevede at sove!!!! Der er kommet et disco i forhuset, der er aabent til 5 om morgenen og deres anlaeg sender en larmende bas gennem bygning og vore stakkels traette kadavre.
Jeg stillede i oevrigt i receptionen, bad om et vaerelse til 550,- som der staar paa deres website. Ups no have ,no go, cannot do. Come talk to the boss tomorrow!!.
Vi fik et rum til 600,- uden morgenmad, hvilket er ligegyldigt, da vi plejer at spise den paa Bierstube (Moonmuang Rd) Naah ja... de vil da opdatere deres website, med de rigtige priser.

Hvis nogen skal til Chiang Mai eller Chiang Rai meget snart, så husk lige åndedrætsværn og evt. iltflaske !

Læs her:

http://www.thaivi...pic=110963

hn

ebeth
Her er en luft tyk nok til at skaere igennem.... Masker saelges for ml. 20 og 135 baht. Saa kan man jo gaa rundt og ligne en japaner Cool

tommy71
Har lige været i chiang mai og boede på top north guesthouse tæt ved bymuren. 500 bath i døgnet. Glimrende sted. Alle tuk tuk drivers kender stedet. Ellers skriv tilbage og jeg finder adressen.

huratho
Haj hn
Hvorfor blander du Chiang Mai ind i dette. Jeg bor her og har gjort i mange år, der har aldrig været problemer.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

ubon lynge
Hmm jeg syntes da heller ikke der har været noget med dårlig luft der, ikke da de gange jeg har været der og det kommer hvis ikke bare sådan fra dag til dag. Chiang Mai dejlig by
Ubon.

Pibe

Spring til debat: