Se indlæg
Jubii de rydder ungdomshuset
|
|
Lagt på d. 01/03-2007 10:22
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Det var da dejligt at politiet nu rydder ungdomshuset for at få de voldpsykopater ud af huset bamsen |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 01/03-2007 10:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
det synes jeg ikke er dejligt synes hende kælling osm har købt huset skulle tag de penge hun har fået tilbudt hun købt huset for 2.3 mili og har fået tilbudt 15 milioner det er fuldstænding latterlig i mine øjne at bruge militær helekoptor til det pis her men anyway flere tegn på dk er biip up at bo i ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 01/03-2007 11:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Måske hun kan få flere penge ud af det når de måske river det ned.. Det er da bare godt de ryder ungdomshuset, de har da ikke noget at gøre der,så bare ud ned dem,og de skulle have lov at betale for de ting de har ødelagt, også for alle dem som bor eller har butik der, de unge tror de kan gøre hvad der passer dem, de må tage til takke med det hus de kan få på en rigtig måde. Nej ud med dem det er bare dejligt, der er tros alt flere normale mennesker til. Der er da ingen hjerne på de unge der over, når de gør sådan noget. Hun giver 2.3 mili og kunne få 15 mili, jeg hade nok solgt til den pris. Ubon.
|
|
|
kanut |
Lagt på d. 01/03-2007 12:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Af 2 onder foretrækker jeg nok de unge frem for faderhuset. Men desværre er der for mange balademagere derinde der har ødelagt det for dem med de gode hensigter. Så det er ok at rydde bulen nu, det må stoppes. Men faderhuset dem kan jeg ikke snuppe. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/03-2007 12:08
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Anden generations hippier..... Bare de ville tage og rydde Christania også.
Redigeret af Webmaster d. 01/03-2007 12:09 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 01/03-2007 12:10
|
|
Ja hvis det er ham den tumpe til moses hansen der har noget at gøre med faderhuset kan man jo kun sige vorherrebevares. |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 01/03-2007 12:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Jsh moses har noget med faderhuset at gøre
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
Lagt på d. 01/03-2007 12:31
|
|
Ja så er det sgu lige før man holder med de ballademagere der smider med brosten. |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 01/03-2007 13:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Det var da på tide,de fik ryttet det hus,vis de omkring 500 unge som skulle være samlet udenfor hver-især lavde et par tusind,ja så havde de råd til at købe et nyt hus,men disse menesker vil kun lave balade,de er ikke intreseret i et ungdomshus! Frankie goes to Pattaya |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/03-2007 13:13
|
Sidder og ser TV2 News lige nu. Man må sige at det er blomsten af den danske ungdom der holder til derinde, de har stort set alle sammen en smøg i den ene hånd og en øl i den anden....... Der er kun én ting der er mere bræk-værdigt og det er de forældre som stille sig frem og siger at det er i orden at deres børn kaster med brosten. Føj for satan, de skulle have været tvangs-steriliseret for årtier siden. Iøvrigt utroligt at et parti (Enhedslisten) som er i folketinget kommer med følgende udtalelser på baggrund af politiets rydning: "Rydningen af Ungdomshuset på Jagtvej 69 i København, er ikke bare ærgerlig, men decideret unødvendig". Sagt af Line Barfod. Enhedslistens sympatisører har handlet i direkte strid med Grundlovens §73 stk. 1. (Ejendomsretten er ukrænkelig). Under alt kritik. At Enhedslisten i forvejen har kostet københavnerne dyrt kan jo bare ses på de flere hundrede millioner der allerede er forsvundet under Enhedslisten's undervisningsborgmester Per Bregengaard. Udtalelser fra Ungdomshuset om at ramme danske interesser i udlandet er også under alt kritik. Det burde da efterhånden være muligt at forbyde både disse anarkister og enhedslisten for landsskadelig virksomhed. Redigeret af Webmaster d. 01/03-2007 14:16 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
stoney |
Lagt på d. 01/03-2007 13:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Rolig rolig vebmaster du har sku ret,ja særlig med forælderne både dem og ungerne er fødte Tabere. |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 01/03-2007 13:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Webmaster skrev: Sidder og ser TV2 News lige nu. Man må sige at det er blomsten af den danske ungdom der holder til derinde, de har stort set alle sammen en smøg i den ene hånd og en øl i den anden....... Der er kun én ting der er mere bræk-værdigt og det er de forældre som stille sig frem og siger at det er i orden at deres børn kaster med brosten. Føj for satan, de skulle have været tvangs-steriliseret for årtier siden. Helt ening! I Thailand var hele banden blevet skudt! Frankie goes to Pattaya |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 01/03-2007 13:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Der skal nok ske meget mere i aften, for de kære dumme unge kan jo ikke klare sig uden hjælp ude fra, og de skal nok komme forbi politiet på banegården eller hvor de nu kommer fra, det er rigtig hver gang vi ser dem er der en smøg og en øl med i billedet, de bliver anholdt men hvad sker der så med dem, ikke en skid de får vel bare besked på at det må i altså ikke gøre engang mere, nej de sgu selv ryde op og lægge alle de brosten igen, det må jo være nogle unge som er total ligeglad med andre og ders ejen fremtid, de må da få en side i politiets arkiv det vil jeg da tro.Men lad os nu se i aften så skal der nok blive ballade med dem, så har de nok også fået et par øl for meget, så går de da helt amok.
Ubon.
|
|
|
Lagt på d. 01/03-2007 14:42
|
|
frankie skrev: Webmaster skrev: Sidder og ser TV2 News lige nu. Man må sige at det er blomsten af den danske ungdom der holder til derinde, de har stort set alle sammen en smøg i den ene hånd og en øl i den anden....... Der er kun én ting der er mere bræk-værdigt og det er de forældre som stille sig frem og siger at det er i orden at deres børn kaster med brosten. Føj for satan, de skulle have været tvangs-steriliseret for årtier siden. Helt ening! I Thailand var hele banden blevet skudt! Frankie goes to Pattaya Helt enig i det i siger. Jeg er bare pisse sur over man er nød til indirekte at støtte ham moses, jeg kan bare ikke klare ham. Men det beretter heller ikke de ½ hjerner til at opføre sig som de gør. Flyttede lige dit indlæg, det så ud som at frankie havde skrevet det! Admin. Redigeret af John d. 01/03-2007 16:18 |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 01/03-2007 14:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Earthrush skrev det synes jeg ikke er dejligt synes hende kælling osm har købt huset skulle tag de penge hun har fået tilbudt hun k øbt huset for 2.3 mili og har fået tilbudt 15 milioner det er fuldstænding latterlig i mine øjne at bruge militær helekoptor til det pis her Normalt er jeg ikke ude med den personlige rive..... Earthrush hvordan vile du tænke hvis det var dig der ejede det hus.....Huset er ikke deres eget, det tilhører et andet menneske/firma...derfor har di ikke nogen som helst ret til at være der..... Om de unge så skal have et andet sted at være kan efterhånden diskuteres,de har jo haft muligheden for en "fredelig" løsning,men for mig ser det ud til at de bare er en flok ballade magere og sådan nogle skal ikke have et nyt ungdomshus ......de skulle smides i fængsel skulle de....men som ubon lynge skrev får de jo nok bare en løftet pegefinger...web og stoney har helt ret i at de er en flok tabere hele bondetoget,både forældre og børn Claus |
|
|
Lagt på d. 01/03-2007 17:06
|
|
jeg ville gerne ha trukket dem ud i næseringen, med en bådshage |
|
|
isaan |
Lagt på d. 01/03-2007 20:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Det var da heller ikke for tidligt de fik en str. 45 i røven , så kan de lære det ggggggggrrrrrr
|
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 01/03-2007 21:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
ruth evensen skulle nu tage og gå en tur ned gennem nørrebrogade / jagtvej det kunne der sikkert ikke ske noget ved og hvis hun er bange for at gå alene så kunne hun jo tage moses hansen og hans kors med der skete såmænde heller ikke noget ved at tage fru. overborgmesterinde ritt bjerregaard med, ruth & ritt har jo nok dannet deres egen kaffe klub. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 02/03-2007 01:03
|
Til dem som ikke kan se TV2 News. http://wwitv.com/... Kan ses med Windows Medie Player. Med venlig hilsen
|
|
Lagt på d. 02/03-2007 01:23
|
|
smart link du kom med der, det er blot et 30 sek. forsinket, men hvad gør det |
|
Spring til debat: |