Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
11 september 2001
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 11/09-2006 20:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Hvem husker ikke den 11 september 2001? Personligt husker jeg dagen ganske tydeligt – ganske som alle i andre. Jeg husker 11 september 2001 således: Min kone og jeg var kommet tilbage til vores hotel / ressort på Cho Chang sent på eftermiddagen, efter at havde redet på elefanter hele dagen. Vi var trætte og lugtede ”lidt” for meget af elefant, og havde kun et varmt bad i tankerne. Da vi ankom til hotellet var alle klistret til en stor TV monitor i receptionen. Umiddelbart forstod jeg ikke en skid af hvad der foregik – men da jeg så at det var fra CNN gik det op for mig hvad der var sket. Den dag glemme jeg aldrig. Hilsen Rasmus |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 12/09-2006 09:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
Jeg husker dagen med blanede følelser, dagen startede med jubel i det lille hjem, fordi at på selvsamme dag fik min kone sin første opholdstilladelse. Hun ringede så om eftermiddagen på mit job, fordi hun så noget i fjernsynet som så virkligt ud, men ikke kunne passe, hendes Dansk var ikke godt på det tidpunkt, så hun kunne ikke forstå hvad der blev sagt, men hun kunne godt huske at jeg havde vist hende at jeg havde været oppe i de bygninger, og blandt andet nydt min aftensmad i den resturant som hed "Windows of the world". Intet i denne verden kan beskrive den vantro jeg følte da jeg så de første billeder på internettet og efterfølgende i fjernsynet. Dagen vil stå mejslet i mit sind, også overfor de rabiate muslimers ligegyldighed overfor uskyldige mennesker som blev ofre for deres handlinger. Niels |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 12/09-2006 10:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
9/11 var en dag jeg aldrig glemmer, først troede jeg det var en film jeg havde slået over på, men så ser man "direkte" - 10 min efter jeg havde tændt, ser jeg fly nr. 2 flyve ind, og mistanken om et uheld blev forvandlet den til forfærdelige sandhed. Efterfølgende er jeg dog blevet mere og mere opmærksom på de mistænkelige begivenhder der ligger bag. Der er så mange ting der peger på at Mr. Bush selv har haft en finger med i spillet for at få det amerikanske folk bag krigen i Afghanistan og Irak i søgen på magt og olie. Lad være med at sige at jeg er en idiot før i har set denne film, der sætter mange relevante spørgsmålstegn: http://video.goog...2F11+contr |
|
|
stoney |
Lagt på d. 12/09-2006 14:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Det er da rart at vide,at andre har samme mening som mig,men det må ikke siges højt.Jo den dag var jeg på arbejde så den husker jeg,og folks teorier,men hvorfor være efter de stakkels muslimer,de gør jo aldrig noget galt,ligesom hr.Bush. |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 12/09-2006 15:07
|
Nu har jeg ikke set den konkrete henvisning til konspirationsterorien omkring den 11.9.2001, men jeg har set brudstykker om formodninger om anbragte bomber inde i Wtc osv. Pænt sagt tror jeg ikke en disse på dem, Wtc har været udsat for angreb af Al Quida lang tid før, helt tilbage i 1993. Pt. er der offentlige høringer i Usa som involverer Bill Clinton omkring rygter om et forestående angreb. Disse ting er sket før Bush administrationen tog over, hvilken interesse skulle Al Quida have i at samarbejde med Bushadministrationen? som jo vitterlig kun ønsker at bekæmpe Muslimerne? Helt ærligt, den passer ikke sammen. Niels |
|
|
h |
Lagt på d. 12/09-2006 15:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
ja der er også teorier om at julemanden eksistere og elvis lever |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 12/09-2006 16:36
|
hehe, eftersom i alligevel modargumentere mit indlæg, selvom i ikke har set videon, vil jeg ridse nogle argumenter (som er beviste med fakta) op. 1) World Trade Center udgør 7 bygninger. Alle disse blev under 11 septemper 2001 jævnet med jorden. Kun 2 af disse blev ramt af fly. Bygning nr. 7, der står længst væk fra de 2 tårne, blev ikke ramt af fly, og ej heller af brudstykker fra tårnene, men alligevel brød de, 4,5 time efter angrebet i brand. Brandene var små og kunne sagtens slukkes. De varede i ca. 6 timer inden brandfolk besluttede sig for at rive bygningen til jorden ved hjælp af sprængstoffer (dette udtales adskillige gange, men er alligevel ikke den officielle udtalelse som lyder på "Vi ved ikke hvorfor den styrtede sammen". Det tager flere uger at planlægge og anbringe sprængstof til at rive en bygning ned. Hvordan kunne de klare det udmiddelbart efter brandene var konstateret? Bygning 7 styrtede sammen, præcis som de 2 tårne. Alle 3 bygninger kollapsese i sig selv. Den eneste måde dette kan gøres på, er ved at anbringe sprængstof der sprænges meget præcist for at bygningen ikke vælter til alle sider, men har en kontrolleret sammenstyrtning i sig selv, så man undgår skader på andre nærtliggende bygninger. Igen vil jeg pointere, at bygning 7 lå længst væk fra de 2 tårne, men alligevel er det denne der brød i brand og skulle jævnes med jorden. De bygninger der lå lige klods op og ned af de 2 tårne tog ikke umiddelbart nogen synderlig skade. De står der stadigt i dag. Bygning 7 indeholdt bl.a. CIA, FBI, Secret Service og sikkerhedskontoret for New Yorks borgmesterkontor. Denne bygning er OVERSIKRET i konstruktionen, men alligevel kan små brande få skidtet til at falde sammen? Nej, den hopper jeg ikke på. Hvorfor skulle denne så jævnes med jorden? Fælles for alle 7 bygninger er, at de ejes af samme mand. Han har firmaet Silverstein Properties, der få måneder for inden, opkøbte alle 7 bygninger, hvor de i forvejen kun ejede 2-3 af dem. I denne process, tegnede de for 200mio $ en forsikring der stod til at udbetale 7mia $. De fik dog kun 2 af disse efterfølgende. Så, alle 7 bygninger, der ejes af samme mand/firma, med en KÆMPE nytegnet forsikring, styrter sammen - Mystisk? Specielt fordi, og nu siger jeg det igen, de bygninger der stod lige ved siden af de 2 tårne, tog ingen skade. Det er bl.a. Millenium Hilton som IKKE ejes af Silverstein Properties. Når det er sagt, har igen skyskrabere af nyere dato NOGENSINDE kollapset pg.a. brand. Et højhus i Madrid brandte i 6 dage, og var fuldstændigt udbrændt - Men konstruktionen var indtakt. De 2 tårne faldt blot 18 min. efter de var blevet ramt? Giver det mening? NEJ! Bygningerne var designet til at klare 2 jumbojets i hver bygning, og det ene tårn blev kun ramt i hjørnet og ramte derved ingen vitale dele i konstruktionen. Begge bygninger skred sammen på PRÆCIS samme facon. Ydermerer, ser man videon, rapporteres det, både med vidner og med film, om adskillige brag umiddelbart før at bygningener faldt sammen. Underligt? Ja - Meget. Manden der stod for sikkerheden omkring tårnene, var ingen ringere end George W. Bush's lillebror, Marvin Bush, hvis kontrakt udløb samme morgen d. 7/11-2001. Det stod endda i Barbera Bush's egen bog "Reflections". Hvorfor kan jeg huske alle de detaljer så nøjagtigt? Fordi det kom meget bag på mig at se de film. Det er sindsygt hvor mange ting der bliver sat spørgsmålstegn ved, og hvor mange af de oficielle forklaringer der bliver tilbagevist af fakta. Se videoen og bliv klogere... Redigeret af Locturian d. 12/09-2006 16:39 |
|
|
swaddii |
Lagt på d. 12/09-2006 19:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 258 |
Hej Loc! Jeg kalder dig ikke idiot,men jeg synes du svarer forkert på tilbage meldninger,jeg vil komme med en kommentar når jeg har set dit link, melder mig først nu da jeg lige er kommet hjem fra arbejde,så lad være med at generalise svar der kommer man skal jo lige have en chance for at sætte sig ind i dit indlæg en gang Isaan altid Isaan
|
|
|
skoge |
Lagt på d. 12/09-2006 21:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 113 |
Hej Der er mere mellem himmel og jord end man umiddelbart skulle tro: 1) New York City har 11 bogstaver 2) Afghanistan har 11 bogstaver 3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin Towers i 1993) har 11 bogstaver 4) George W Bush har 11 bogstaver Dette kunne have været ren tilfældigt, men det bliver mere interessant: 1. New York er den 11. stat 2. Fly 11 havde 92 passagerer ( 9 + 2 = 11) 3. Fly nummer 77 som også ramte Twin Towers, havde 65 passagerer (6 + 5 11) 4. Tragedien skete 11. september, eller også kendt som 9/11 ( 9 + 1 + 1 =11) 5. Datoen er lig "US emergency services" telefonnummer 911 ( 9 + 1 + 1 11) Fortsat tilfældighed? læs videre. 1) Totalt antal ofre på flyene som styrtede ned var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11) 2) 11. september er den 254. dag i året ( 2 + 5 + 4 = 11) 3) Bombningen i Madrid skete 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11) 4) Tragedien i Madrid skete 911 dage efter Twin Towers tragedien. Nu kommer noget som er endnu mærkeligere: Det mest kendte symbol for USA, efter Stars & Stripes, er ørnen. Følgende vers er taget fra Islams mest hellige bog, Koranen: "For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle.The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while some of the people trembled in despair still more rejoiced: For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace." Det var vers nummer 9.11 i Koranen. Tror du stadig det er en ren tilfældighed? Prøv nedenstående og check hvad du føler bagefter: Åbn Microsoft Word og gør følgende: 1. Skriv med store bogstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første fly som ramte Twin Towers. 2. Marker Q33 NY 3. Ændr størrelse til 48 4. Ændr skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1) SKRÆMMENDE! mvh Bent S. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/09-2006 21:54
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin Towers i 1993) har 11 bogstaver Hans fødenavn var faktisk Abdul Basit Karim. Men blev normalt kaldt Ramzi, Yousef, Yusuf, and Youssef. Dette er ikke fordi han ville hedde noget andet, men har noget med arabiske oversættelser at gøre. 3. Fly nummer 77 som også ramte Twin Towers, havde 65 passagere (6 + 5 11) Flight 77 havde 64 passagere og det ramte Pentagon. 1) Totalt antal ofre på flyene som styrtede ned var 254 ( 2 + 5 + 4 =11) Man mener der var 265 personer ombord på flyene, hvis du trækker 19 gidseltagere fra havner vi på 246. Hverken 265 eller 246 kan lægges sammen til 11. Det var vers nummer 9.11 i Koranen. I kapitel 9 vers 11 i Koranen er der ikke nævnt noget om nogen ørn. Faktisk handler suraen om velgørenhed... But (even so), if they repent, establish regular prayers, and practise regular charity,- they are your brethren in Faith: (thus) do We explain the Signs in detail, for those who understand. Q33 NY De to fly der ramte Twin Towers var ”American Airlines Flight 11” og ”United Airlines Flight 175”. Der har aldrig været et fly der hed Q33 NY. Amerikanske fly har gerne forbogstavet ’N’ og Flight 11 navn var N334AA og Flight 175 hed N612UA. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
skoge |
Lagt på d. 12/09-2006 22:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 113 |
Hejsa Du er godt nok en skrap/sej gut.......... Mit forrige indlæg stammer fra en mail jeg har fået for et stykke tid siden - og jeg må indrømme, at jeg ikke har undersøgt så meget som en lille bitte ting/udsagn af det der står i mailen. - SORRY. Så jeg gentager - webm. du er for sej og tak for korrektionen. mvh. Bent |
|
|
mugge |
Lagt på d. 13/09-2006 00:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
kom nu videre.... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 13/09-2006 01:53
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Locturian skrev: Der er så mange ting der peger på at Mr. Bush selv har haft en finger med i spillet for at få det amerikanske folk bag krigen i Afghanistan og Irak i søgen på magt og olie. Omkring alle de psykotiske konspirationsteorier så er det er sjovt at tænke på at det ofte er de samme mennesker som mener at George W. Bush er dum som en dør og USA's hidtil mest uintelligente præsident, som mener at han evner at stå bag et gigantisk komplot - et komplot som må involvere tusindvis af mennesker, hvoraf ikke et eneste har fået kolde fødder og valgt at stå frem. At David Ray Griffin så besøger Danmark den 13. og 14. September vil sikkert kun desværre gøre denne "tro" på at USA er the bad guy endnu mere acceptable. Det koster 50 kr i døren til Den Sorte Diamant's fordrag med Griffin og hans nye bog Det Nye Pearl Habour. Sjovt nok gratis adgang for studerende og arbejdsløse....... Håber at diise mennesker lever længe nok til at finde ud af hvad fanden de har gang i. De burde skamme sig. Omkring Osama Bin Laden, så vil jeg da efterhånden mene at han og Al-Qaeda mere end én gang har taget "æren" for disse terrorhandlinger bla. flyene som ramte WTC. Hvordan kan man så, hvis man er ved sine fulde fem, betvivle hvad der skete og ligefrem give offeret skylden ? Så sent som for få timer siden har Al-Qaeda igen været fremme i medierne med deres ævl: http://english.al...526101.htm Omkring den terrordømte al-Qaeda medlem Zacarias Moussaoui som er idømt fængsel på livstid for deltagelse i terroraktionen 11. september 2001 i USA. Han blev anholdt den 16. august 2001, inden terrorattentatet, der kostede knap 3000 mennesker livet, men Moussaoui sagde ikke noget om terrorplanen til FBI, selv om han ifølge anklagen kendte til den. Se bevisførelsen til dommen her: http://www.vaed.u...ution.html Hvis man skulle være forfalden til mere af det propaganda-ævl, så er der en glimmeren side her som levere "lækkerier" for selv de mest krævende konspirationsliderlige typer. God fornøjelse: [url]www.memrifilms.org[/url] Personligt så vil jeg hellere sidde og nikke anerkendende til følgende kronik af Michael Pihl og tænke over hvordan sådan én teori om 11. september har fået så stor tilslutning: http://www.nomos-...pihl18.htm For at vende tilbage til det oprindelige indlæg, så jo jeg husker også nøjagtigt hvad jeg lavede da jeg blev bekendt om angrebet. Jeg sad inden på arbejdet og var lige blevet bekendt med at der var sket et eller andet i New York og prøvede at få [url]www.cnn.com[/url] frem, men det lykkes ikke rigtigt for mig da siden var overbelastet. I det samme træder 2 meget gode venner ind af døren som jeg ikke havde set i 2-3 år. Vi hilser på hinanden og jeg forklarer min makker i firmaet hvem de er og sætter mig igen foran PC'en og får endelig CNN's side frem. Ser det og får det fortalt til de andre - vi tror alle det er en joke da det lød lidt for usandsynligt - efter et par opkald finder vi ud af at den er god nok. Der blev ikke arbejdet mere den dag, vi var simpelthen allesammen lamslået. Senere samme aften kunne man i fjernsynet se danske muslimere juble og køre rundt i bil råben og skrigene med flag ud af bilen som havde de vundet verdensmesterskabet i fodbold. Flaget de havde ud af bilen var naturligvis ikke Dannebrog, selvom det foregik her i Danmark. De burde også skamme sig. Redigeret af Webmaster d. 13/09-2006 02:03 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 13/09-2006 08:32
|
Kim - Har du SET den film jeg linkede til? Eller er du bare groet fast i din overbevisning? Jeg var det samme i flere år efter angrebet, og har været meget harm lige siden. Det er jeg stadig, jeg HADER terrorisme og rabiate muslimer! Men, pointen er, at der er så mange fakta der modsiger oficielle forklaringer, og det er et unægteligt faktum at summen af alle disse modsigelser må have NOGET på sig. Vi kan vel være enige i, at USA har været meget villige til angribe både Afghanistan og Irak? Godt. Vi kan vel også være enige om, at velviljen til det, ikke havde været der, havde 9/11 aldrig eksisteret? Godt. Altså, det har været til fordel for krigsplanerne i USA at blev ramt 9/11. 3000 mennesker er for en krigsliderlig regering i lille pris at betale. Men, lidt humae og med menneskelige er de da, da de sørgede for at så lidt muligt mennesker kom til skade. Fx. - Der er plads til 50.000 arbejdende mennesker i world tradecenter - Jeg mener at der var 12.000 på arbejde den dag? - Måneden før, øvede de gentagne gange evakueringsøvelser, - Hvor alle bombehunde efterfølgende blev fjernet. (Her henviser jeg til de mange mistanker om planlagt destruering). Ydermerer, de fly der fløj ind i WTC, var under halvt fyldte - På ruter der normlt er overbooked. - Det er self. kun mistænkeligt, og ikke fakta. Hvorfor var NORAD (Den enhed der overvåger lufrummet over nord amerika og canada 24 timer i døgnet) på "standdown" ? Hvorfor havde de kun 4 fly i luften, til at dække hele det område? Normalt ville der være mange mange flere... Igen, skal jeg huske at sige, at de havde en øvelse selv samme morgen, der "pudsigt nok?", gik ud på at 2 fly ramte WTC og pentagon. Hvorfor er der ingen video af et fly der rammer pentagon? Verdens mest sikre? Hvorfor kunne et fly uforstyret flyve ind i luftrummet over det? Normalt bliver alle fly inden for en vis radius af pentagon skudt ned hvis ikke de vender om. Her kunne det uden problemer flyve ind i sidemuren. Og hvorfor er hullet i bygningen kun 6 meter i diameter, når en boing 770 har et vingemål på 38 meter? Igen, HVORFOR mangler de billeder fra filmen, hvor man ser flyet? Verdens ABSOLUT mest sikre bygning, men ingen sikkerhed, og ingen film af flyet. Kun af en ildkugle. Flyrester er der heller ingen af. Hvorfor? En anden ting - Og dette er vigtig! Det har hele tiden været hævdet, at bygningerne brød sammen grundet jernbjælkerne blev for varme og knækkede... Men, New Yorks daværende borgmester, Rudolp Juliani, sendte alle rester af WTC til skrot og nedsmeltning udenlands, hvorefter hans forklaring var "Jeg troede ikke der var nogen der skulle bruge det" - Hvorved en efterforskning umuliggøres... Skal jeg virkelig blive ved med at ridse omstændigheder op? Det er IKKE teorier om at små grønne mænd har væltet dem, eller andre åndsvage teorier - Ja, der er mange af dem. Dette er blot FAKTA, teorier kan i selv danne... Og Kim, jeg siger ikke at GWB er dum, men han ER ikke den mest intelligente mand i verden, det er vist bevist gang på gang... Men, derfor har han en stor stab i sin regering der ER itellegente.. Og tror ikke hans ambitioner fejlen noget, han skal jo rette op på sin fars fejlslage invasion af Irak... Kim, du kan umuligt være så sværvertsynet, at du ikke kan forestille dig følgende: Den amerikanske regering har brug for et skub i økonomien, da det som bekendt ikke går så godt for dem pt. De mangler olie til deres biler og industri. Det der er brug for, er noget billig olie og et skub i økonomien og udviklingen. Krig har ALTID været primus motor i økonomi og udvikling af teknologi. Er det så fjernt, at tænke sig, at den amerikanske regering ville ofre 3000 mennesker til fordel for at de fik den amerikanske befolkning bag sig i en krig der ellers havde været ubegrundet og utænkelig? I skal bare se på fakta, og DERFRA danne jer en mening. Ikke ud fra hvad der bliver vist i TV. Medierne kan manipuleres, det kan fakta ikke. Der er INGEN tv-station i USA der ville fremstille deres præsident som en mulig medsvoren til terrorisme.... Anyways, har i mere!! Jeg er fyldt med fakta! |
|
|
michael a |
Lagt på d. 13/09-2006 11:54
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Det er sket mange gange at USA misbruger deres magt, for at starte en krig, prøv at se Cuba omkring aar 1900 , der sprang USA et af deres egne krigskibe i luften, paa Cuba hvorefter de gav spanierne skylden, saa der var muligligheder for at starte en krig. Cubaerne var underlagt spanierne, senere en Cubansk venlig regering, overfor USA , hvor mafiaen kunne vaske deres penge hvide. og Cubanerne bliv mere og mere fattige. USA lavet ogsaa en leje aftale om cutanamabasen med deres købte Cuba regering, Hvor de har atom vaaben. Hvorfor ophæver USA ikke deres handelsblokade paa Cuba, det er torn i øjet paa USA, at Cuba ikke vil slikke dem i røven saa det Locturian er inde paa, er ikke usandsynligt USA, gør hvad der passer dem. |
|
|
Lagt på d. 13/09-2006 16:04
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hej locturian , måske skulle du købe en bog om matriale lære , hvordan tror du en gang aluminium opfører sig med mødet med en sådan stålkonstuktion . Man skal da være mere en dum hvis han skulle havde stået bag sådan et attentat slå sine egne landsmænd ihjel , det var da at underskrive sin egen dødsdom det vil aldrig kunne holdes hemmeligt , så lad være med at tænke i de tanker , hellere se på hvad der foregår andre steder rundt om i verden skulle han også stå bag dette |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 13/09-2006 16:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Ligeledes skulle Apollo aldrig have landet på månen, det er altsammen optaget i et studie. Hvad så med al den olie som angiveligt er årsagen til invasionen af både afghanistan og iraq, har amerikanerne så fået den? rinpoche |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 14/09-2006 12:28
|
Jeppe: Spørgsmålet er ikke hvordan stålet reagere ved at blive ramt at 2 kæmpe jumbojets - Spørgsmålet er, hvordan det kan få hele konstruktionen til at falde sammen i sig selv - Med mindre du har en højere uddannelse i metalurologi, så se filmen først Og du har vist ikke sat dig ind i den amerikanske historie, hvis du påstår at alt er "fair" og at regeringen altid spiller med "åbne kort"... Verden er mere fucked op og korrupt end du lige regner med... Rinpoche, - Hehe, tænkte nok at én eller anden ville bruge månelandingen Den vil jeg ikke engang komme ind på, for på den er der ingen "konkrete" beviser, og al billedmateriale er så gammelt at man ikke rigtig kan bevise fra eller til... Så den lader jeg ligge... Men fordi at USA ikke har fået den olie de var efter, betyder ikke at det ikke var planen. Tror heller ikke det var deres plan at krigen skulle vare så længe, og heller ikke at NATO og FN skulle blande sig... Er i ikke søde at se filmen, og DEREFTER sige at jeg tager fejl? |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 14/09-2006 12:50
|
Kære Loc. At se en film beviser squ ingenting, man kan manipulere alt på film. Se film som Jurassic park hvor dyr som har været uddøde i 65 millioner år pludselig ser levende ud. Alt kan laves på film, (undtaget at få mig til at se godt ud Niels |
|
|
rolan |
Lagt på d. 14/09-2006 14:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
http://glumbert.c...stewart911 det er en komik chov efter 11/9 |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |