Se indlæg
 Udskriv debat
Prostitution
northwoods
Hej

Hvad er prisen for en glædespige i Bangkok eller Pattaya? Hvad får man for den pris?

North

northwoods
Private beskeder om emnet er velkomne, hvis du ikke ønsker at dele dine erfaringer med andre.

northwoods skrev:
Hej

Hvad er prisen for en glædespige i Bangkok eller Pattaya?
> Hvad får man for den pris? LMAO

North

Nu har jeg jo aldrig prøvet det selv, men jeg har ladet mig fortælle, at "U feelll like a rockstar"

http://www.bangko...rgirls.asp

Suk Rak Ning
Fra 500 THB, hvad man får.........Hmm. det kunne jeg skrive bøger om, men det vil jeg ikke, men en ting vil jeg da godt røbe, man får mere end bare kaffe og kage, ja det er faktisk det man får mindst af.Wink

Suk........Cool
Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/09-2006 01:35
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

solmand
Hmmm prisen ligger gerne på ca 1000 bath i Phuket for en nat og i bangkok 2000 bath..ja hvad får du sagt på godt dansk,,,du får en gumler og ellers sex og så daffer de af hend af morgen,,,,,
du kan også vælge at aftale en fast pris for ca 14 dage ca 10.000 - 15.000 bath men så har du hende også hele døgnet og hun kan virke som guide for dig og hjælpe med indkøb og sådan, men så står du også for hendes mad og sådan,,men helt klart at anbefale...Grin
men husk at det er et job for dem så lad vær med at blive forelsket selvom det kan være meget sværtShock
men behandle dem med respekt og du vil selv modtage det samme ...
solmandGrin
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

solmand
SUK får aldrig noget frækt han drikker for meget sam song så den ikke virker men for ca 500 bath får man en hel flaske sam song griner GrinGrin
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

solmand
suk....... lad nu vær med at lede john i fordæv griner
solmandWink

thaikurt1
I Pattaya kan man faa den fra 200 bath til en pris jeg ikke vil betale for det.

Nu skal det altså sige at dem til 200 bath er dem der gaar på stranden siden inde i Pattaya
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
solmand
200 bath i pattaya kan da ikke være meget vær ...eller ???? har aldrig selv været i pattaya måske skulle prøve næste gang regner med at blive dernede i 2-3 mdr afhænger af hvor længe jeg kan få visa til Shock
solmand

Don
Er det en ko eller kvinde I skal købe ?

De rige falanger debatterer priser for en kvinde…
- Det er kvalmende at debattere offentligt på denne side og på denne måde!

Jeg mener sagtens man kan debattere prostitution som et generelt emne her på DT-webside, men denne herremands-mentalitet er kvalmende og uanstændig.

Der er rigtig mange, gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der tager til Thailand og spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af, at kunne komme til at snakke med.

Gid deres røv må klø og deres arme være for korte.

Have a nice day.
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

solmand
sikke du snakker og røven går...alle ved sgu da at der er masser af dejlige kvinder i thailand og man skal ikke bruge 1000 kr på et disko eller værtshus i et forsøg på at få dem med hjem i kassen sådan er det i dk det ved alle sgu da eller køre net dating hver dag hmmmm
der blev kun oplyst priser ikke i direkte detaljer hvad det gik ud på så klap ponyen... (hvis røven klør så kan man jo gøre som hundene)Angry
solmand

surin999
Hej Don

nu har der så vidt jeg kan læse ikke været tale om at købe en kvinde her. blot en debat om hvad man betaler for den arbejdesindsats som en thai prostitueret udfører i sit job.

iøvrigt kan jeg ikke se hvad det kommer dig ved at en bruger af DTW stiller et relavant spørgsmål.

og som gamle spies sagde så kan man ikke købe kærlighed for penge men man kan købe noget der ligner til forveksling.
Surin er død længe leve Surin999

lindegaard
solmand skrev:
SUK får aldrig noget frækt han drikker for meget sam song så den ikke virker men for ca 500 bath får man en hel flaske sam song griner GrinGrin
solmand
ja og for 100 baht mere en lille blå der nok skal klare det problem, siger de klogeGrin
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

northwoods
Er det en ko eller kvinde I skal købe ?

Der er ikke tale om et køb, men om en tjenesteydelse.

Jeg mener sagtens man kan debattere prostitution som et generelt emne her på DT-webside, men denne herremands-mentalitet er kvalmende og uanstændig.

Hvad er problemet? Der er da også mænd, der køber drinks til kvinder på danske barer og kvinder der bruger deres krop til at skaffe sig fordele på anden vis.

Samspillet imellem mænd og kvinder er ofte en slags økonomisk transaktion.

Der er rigtig mange, gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der tager til Thailand og spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af, at kunne komme til at snakke med.

Hvad har fede alkoholikere gjort dig? Er det dine egne holdninger du karakteriserer som en herrefolksmentalitet?

bastian
man kommer langt for 1000b hvis man er ung og "handsome" som mi
g.....lol
og jeg syntes det er et meget interesant emne man skal lige huske på at hvis det ikke var for vestlige mænd´s luder købe trang var thailand et meget fattigt land man bliver sku ikke en rig nation af ris......så husk lige det næste gang feminister.....hahahahahahaha

Suk Rak Ning
Jeg er enig med Don, mit dumme svar var basseret på et dumt spørgsmål.

Suk................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

noidam
hej.
for 500 thb, nu hvor vi snakker om penge, har jeg fået en dejlig kone, vi har været gift i 6 år, fået 2 dejlige børn, og har det dejligt.
ja alt er jo ikke penge, men et eller andet sted er det jo.
( de 500 thb var godt givet )

noidam
p.s.
jeg har ikke/ er ikke. stor mave, tynde ben, hentehår, alkoholiker, plattenslager, skatteundrager, utro, doven, hang til unge piger, ej hellere unge mænd.
jeg er bare mig.GrinGrinGrin

rinpoche
Don skrev:

.

Det er der nok ingen tvivl om.
Men du gør dig nok skyldig i en etno-centrisk forudindtagethed, når du nu maler dit "hade-billede" Smile
Når man nu alligevel sælger sig selv, kan man jo ligesågodt få mest muligt ud af det med mindst mulig indsats.
Derfor vurderer mange barpiger at ovenstående personager er værd at satse på, hvorimod den unge smarte fyr, der forventer at få en hel masse for ingenting får løbepas.
Det er business! og ikke spor andet.

rinpoche

roald
hvis du spørger en barpige i pattaya om hun ikke er træt af det hun laver, og om hun ikke vil tilbage til landsbyen og rismarken og kedsomheden kigger hun da bare helt mærkelig på dig. NEJ , hun vil hellere tjene penge så hun kan hjælpe hendes familie , og det sætter familien faktisk pris på. Tro det eller ej.

Spring til debat: