Se indlæg
 Udskriv debat
Taget ved næsen eller ??
tranen37
Hej allesammen !

Jeg er helt nu her som medlem, jeg har lægne siddet og kigget de forskellige debatter og indlæg der har været, mange forskellige oplevelser og temaer har været til debat.

MEN nu står jeg så selv i en lidt magtesløs og ulykkelig situation, jeg håber at et menneske her kan hjælpe mig lidt med både forståelse og måske positive nye synsvinkler.....jeg vil prøve at gøre min historie så kort og forståelig som muligt.

Jeg startede min ferie i pattaya og skulle være der i 3 uger, efter 1 uge møder jeg en helt fantastisk pige på en bar, hun er 42 år og bare rigtig sød, vi falder hurtigt i snak og bliver enige om at vi kan gå ud og spise, jeg betaler hende ud af baren og alt er som det skal være, det ender så med at vi er sammen i 14 dage, og min kærlighed til hende bliver større og større, og følelsen af at hendes kærlighed til mig også bliver større er 100%.

Efter 2 dage vil hun have tatoveret mit navn på hendes skulder, jeg siger at det da er dumt når hun ikke kender mig bedre, men hun VIL, og hun får den lavet, hun siger at hun nu endelig har fundet den mand med det store gode hjerte hun har søgt efter, og hun invitere mig hjem til hendes lejlighed og vi sover der et par gange, og har det bare SÅ godt sammen, ALT virker rigtigt og intet virker underligt eller som om hun vil tage mig ved næsen.
Vi snakker meget om livet og om hvad vi hver især ønsker os af det, og kan kun blive enige om at vi bestemt ser livet fra samme vinkel, jeg er tit blevet advaret mod piger fra barer, men jeg er ligeglad for hvis jeg føler at man kan stole på en person og det hele virker så rigtigt så vil jeg ikke og kan ikke dømme nogen, jeg har alså også selv en fortid....
Hun vil have mig med til Budda og vi er der 2 gange, tænkte at det jo betyder meget for en thaipige og jeg da med glæde vil følge hendes ønske.
Hun ønsker at snakke med min familie i danmark, for som hun siger så er der en lille garanti for at jeg ikke er gift og andet i danmark, hun er før blevet røvrendt af turister og dette ønsker hun ikke med de følelser hun siger hun har for mig, så hun får lov at snakke med min søster og mor....no problem for mig, jeg var jo lige så sikker.

Nå men tiden kommer hvor jeg skal hjem og hun følger mig til lufthavnen, det er selvfølgelig med tårrer og det hele. Det er meget hårdt, MEGET.
Vi havde aftalt at jeg skulle sende et beløb til hende hver måned ( 12000 bath) så ville hun stoppe med at arbejde i baren og begynde at lære engelsk og bare kunne leve stille og roligt.....ok med det.

Efter jeg kommer hjem ringer hun rigtig mange gange om dagen, skriver e-mail hver dag og der er ikke det hun ikke vil gøre for mig.
Jeg er meget lykkelig og meget glad, og det samme virker hun som om hun er.
Pludselig efter en uges tid bliver det sådan at jeg ikke kan ringe hende op, telefonen er slukket, ellers tager hun den ikke ???.....man bliver lidt ked af det for det er jo den eneste livslinie man har til sin elskede, men hvergang får jeg en forklaring på hvorfor den er belvet slukket eller ikke taget, og den forklaring kommer som regel om natten ved 3 tiden ( thaitid).....ja jeg begynder jo at tænke mit, men vil ikke sørge om hun igen er begyndt at arbejde i baren, jeg vil prøve at vise hende tillid.....men det er svært.
Et venne par som jeg rejste samme med til thailand, havde håbet lidt på at jeg ville have konens niece( som er thaier), men syntes hun var for ung m.m, næææ nu havde jeg jo selv fundet lykken.
Det vennepar ringer så til hende uden min viden efter vi er kommet hjem og siger de mest modbydelige ting om mig, hvorfor og hvad de har ud af det må ingen spørge mig om for det var som at få en hammer i hovedet, kontakten til disse mennesker er dog også HELT stoppet.
De havde bla. sagt at hun skulle arbejde som prostitueret for mig ?????? at jeg ikke kunne tilbyde hende et godt liv og alt sådan noget i den dur......jeg står totalt uforstående over for at mennesker kan finde på at gøre 2 mennesker så ulykkelige, jeg fatter det ikke.

Jeg kender så en thailandsk kvinde der er gift med min kollega, hun har snakket med hende mange gange og fortalt at det da på ingen måde havde noget på sig, og at jeg var en utrolig god mand ( hvad jeg også opfatter mig selv for)......de to fik snakket om meget og fik også en vis fortrolighed til hinanden, og jeg er lykkelig for at hun hjalp mig med at snakke med min elskede.
Men nu er problemer igen for 5 gang på under en måned, hun slukker sin telefon i flere dage , hun tager ikke telefonen når jeg ringer, hun holder ikke aftaler vi laver osv. osv.
Så sker det i forgårs at min elskede ringer til min kollagas kone og siger at hun ikke vil have meer med mig at gøre, og at hun skal ringe og fortælle mig det, jeg bliver selvfølgelig dybt ulykkelig og meget meget ked af det....men tænker jeg, jeg kan jo intet gøre.
Budda havde sagt til hende at jeg var dårlig for hende og at hun ikke ville få det godt med mig i danmark....????.....
Dagen efter ringer min elskede så til mig og siger at det kun var for sjov at hun sagde alt det, og at hun selvfølgelig gerne ville mig, giftes og alt det vi havde snakket om tidligere, hun ville vente på mig 1-2-3-4 mdr hvis det skulle være, ( jeg havde sagt at jeg kom om en måned igen og ordnede alt sammen med hende)....Nu tænker jeg bare og spørger seriøst....hvad er det for en pige jeg er rendt ind i ??.......er thaier bare sådan, nej vel ??.......jeg har igen ikke hørt noget fra hende i 2 dage, men hun havde sagt til min kollegas kone at hun var bange for "miste" mig efter at hun havde sagt alle de grimme ting om mig, og at hun havde gjort det for sjov og for at prøve mig af ????....underlig måde at prøve folk af på syntes jeg....men ok, vi er alle forskellige........men er der ikke nogle der kan give mig et pokkers godt råd, for jeg må sige at jeg er lidt skræmt, samtidig med at jeg har store følelser for hende.
Jeg er virkelig i syv sind, og JA jeg ved godt at det nemmeste er at sige GLEM HENDE, men jeg vil ikke glemme en der måske kan blive min elskede for resten af livet, hvad jeg så inderligt ønsker.

HJÆLP MIG !!!!

Hilsen tranen37

lindegaard
Det lyder desværre som noget man har hørt alt for mange gange før..Sad langdistance forhold er sværre, specielt som her, når tlf. feks. ikke bliver taget osv. i 2-3 dage,så kan man jo kun have sine bange anelser, er der andre der også sender 12000 Baht om måneden osv. jeg vil ikke sige man skal undgå barpiger, de kan være ligeså så gode som alle andre, og de er også mennesker, men hendes alder taget i betragtning, og uden at have kendskab til hendes baggrund, vil jeg nok tro, at hvis hun har en del år på bagen i den branche, kan hun nok nogle små triks, og man skal jo ikke brænde sine broer, derfor er det set før at døre er blevet holdt åbne... hvem ved om en tidligere "ven" pludselig er dukket op i et par dage, og så kunne man da ligeså godt tage det med, ikke for at nedgøre eller andet, men den er set før... jeg ved det er en svær situation for dig, men lad ikke dine følelser forhindre dig i at tænke klart og rationelt, man er blind, jeg ved det, men før du evt. ser hende igen er det svært at tage den over en tlf. misforståelser osv..... jeg ved ikke om du kan bruge dette til noget som helst, men pøj pøj alligevel..Smile
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

tranen37
Jooo ser du jeg har jo selv haft de tanker om at der kunne være kommet en anden "ven" forbi, men det med alderen.....ja du har helt ret, men jeg tænkte mere på at hun så hellere end gerne ville væk fra miljøet (som hun tydeligt gav udtryk for), men hvor er det dog svært når man er så forelsket og føler sig stampet på meget groft. men tak for dit svar, det vil jeg tænke meget over.

Stampe
Men det var også en mulighed at fortage et " U anmeldt " besøg i baren hvor hun arbejdede før.
Eller få en bekendt til at kigge efter hende i den bar hvor hun " arbejdede før"
mon ikke du skulle kende en der skulle til Thailand i nærmeste fremtid
eller en der allerede er der nede.
CoolCool

Så finder du da ud at om hun tager dig ved " Næssen "
PfftPfftPfft
Redigeret af Stampe d. 26/05-2006 14:32
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

pdrhan
Tag derned - vær sammen med hende i måske 1-2mdr og se hvordan det går...er der ingen gnidninger , ja så kan du jo selv vurdere om det er noget - få besøgt hendes familie også , se hvordan det spænder af - 1-2uger er nok lige lidt nok....pøj pøj herfra!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Davser
Ja tag derned uanmeldt,sig til hende at du kommer 3 dage senere end du planlægger det og så kan du se om hun er i den bar endnu
Det nærmeste jeg kan komme en slukket tlf er
fordi hun har besøg.
bamsen
Redigeret af d. 26/05-2006 14:49

tranen37
Hvor er i flinke og venlige, jeg er meget glade for jeres svar....

Hun har sagt at hun ikke har noget familie, far og mor er døde og en voksen søn på 20 år hun ikke har kontakt med.

Det med at tage derned uanmeldt....hmmm ja det har jeg tænkt på, men med de følelser jeg har for hende nu, ville jeg ikke kunne klare at se "sandheden" i øjnene....hmmm

Hvordan finder man ud af om en thaipige virkelig kan lide een ??....alså når afstanden er så lang.

Syntes det er mange penge at bruge for at tage derned for at blive brændt af , og det er jo ikke en anden pige fra thailand jeg ønsker, kun hende.

Puha det er svært !!!!!!!!

lindegaard
Hvordan finder man ud af om en thaipige virkelig kan lide een ??....alså når afstanden er så lang.

ihvertfald ikke ved, efter 2-3 uger at sige ja til at sende hende 12000 baht om måneden, alle elsker penge... og prøv så vidt muligt ikke at fortælle hvor meget du har, kan og ikke kan...
har før hørt om bar piger der fik fra 2-3 forskellige mænd + fortsatte sit arbejde..Frown problemet opstod når så 2 af dem havde sat hende stævnemøde på samme tid, hold da op nogen undskyldninger der kom frem... ikke sagt at det er sådan i din situation, meeeen..
nogen har også "bookninger" et godt stykke frem i tiden.. en eller anden der bare er der 3-4 dage, køber hende ud, og tager hende med til phuket eller lignende for hyggeligt "selskab" i disse dage, det er der mange forretningsfolk der gør... så du tatoveringen blive lavet??? der findes tatoveringer der kan sidde længe uden det ses det er en fake... forstår godt dit dilemma, og står du ikke lige og skal på ferie, sååå, men det ville også være smart om du lige lærte hende at kende først, når den første forelskeæse har lagt sig, kan det se meget anderledes ud....Wink
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

jesperfrb
Tjaaa!!!

Der er så mange gode råd, og jeg har hørt og set mange....

I dit tilfælde ville jeg lade tvivlen komme hende til gode, og hvis du vil være sammen med hende, som du uden tvivl har en stor forelskelse i, er det bedste råd at tage derned i så lang tid som muligt.

Prøve at dele tilværelse i Thailand. og ikke kun med fest og farver, gerne dage hvor man laver ingenting, snakker og bare skal få tiden til at gå. Lad være med at have den store pung fremme, det må godt være lidt kedeligt.

Min erfaring med Thaipiger, ikke kun egne, er at når daglig dagen kommer, så finder man ud af hvad de vil, og normalt går der lang tid før en pige åbner sig. " jeg elsker dig" er ikke de mest brugte ord af en thaipige der virkelig elsker dig! det lyder måske mærkeligt, men mange tråde i dette forum omhandler netop dette emne.

En anden ting, er at jeg tror at med en alder på 42 år, er hun meget interresseret i at holde op i barmiljøet, som klart taler til hendes fordel. Jeg kender en del piger, som er kommet godt ud af barmiljøet.
Og jo det kan lade sig gøre at tage baren ud af pigen, og ikke kun pigen ud af barenWink

Så i bund og grund er jeg helt enig med pdrhan, prøv det i længere tid før du tager de store beslutninger.

Ved ikke om jeg bare vrøvler, med held og lykke herfra.Wink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

kylling
Det er svært for digmen du må vide hvis hun arbejder på en bar er det ikke fordi det er sjovt men nødvendigt

Du kan jo bede hende om at besøge dig her i danmark det kræver kun turistvisa og du må nok betale billeten, så kan du måske få ro i sjælen.

Mange barpiger? søger turister helt bevist der nogle penge at ttjene men de mener det ikke ondt men som nødvendigt

I danmark er der også mange barpiger tilsalg for en drinks og middag

so go on

thaikurt1

Da jeg har kontakt med nogen som bo i Pattaya, kan jeg maaske hjaelpe dig med at faa noget mere at vide

Saa hvis du vil vide og hun stadig arbejde saa send mig en Pb da jeg skal vide hvor hun har arbejde og navn.

PS Jeg er lykkelig gift saa du skal ikke vaere bange for at jeg tage hende fra dig

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
rinpoche
Ud fra det beskrevne forløb kan jeg ikke lade være med at få det indtryk at hun er noget uligevægtig.
Det er mange barpiger på Ya Bah, piller der kunne forklare en sådan adfærd.
At hun er non communicado i dage ad gange ville jeg også opfatte som et meget dårligt tegn.
Tænk på at hun udviser en sådan adfærd i det tidlige stadie af jeres forhold, hvor du tilmed sponsorerer hende, hvordan vil forholdet så udvikle sig når den første stormende forelskelse har lagt sig?
At dømme ud fra dine oplysninger har hun heller ikke nogle forsøgerpligter der kunne retfærdiggøre at hun var nødt til at supplere din support med ekstra penge.
Er ked af at høre om dit dilemma, og også herfra skal der lyde et pøj pøj!

mvh
rinpoche

Rasmus
Hej Tranen37
Nu inden du kommer alt for godt i gang med at sende penge til Thailand, bør du tage en dyb indånding. Og så skal du lige bruge det øverste hoved til at tænke med, og ikke lade dig rive med i naivitet. Husk på! Der er kun en årsag til at en pige arbejder i en bar – penge og kun penge. Har pigerne en mulighed for at malke 3-4 faranger ad gangen, så gør de det det uden at tøve.
Igennem tiden har jeg hørt en hel del historier. Om hvordan dejlige, søde og smukke piger efter et halv års tid har lænset div. naive og godtroende mænd for en stor del penge, samtidigt med de forsat arbejdet i baren.
Den med at komme uanmeldt, er en rigtig god ide. Stil dig op på afstand for at se hvad der foregår i 2-3 timer. Er hun der stadig i baren - vender du dig om og går din vej.
Hilsen Rasmus
Redigeret af Rasmus d. 26/05-2006 22:24

Don
Jeg kan kun tilslutte mig dem, der foreslår at tage derned uanmeldt. (Hvis du har mulighed for det ?). Det kan være hårdt - hvis hun tar´røven på dig - at konstatere det ved selvsyn. Men det må trods alt være bedre, end at gå i uvished og ikke vide hvad der sker.
Er der nogle der kan hjælpe dig nede i Thailand er det selvfølgelig super.
Jeg syntes også det er mærkeligt at du ikke kan komme i kontakt med hende flere dage i træk.

Det er ikke nemt at være i dine sko i øjeblikket. Held og lykke.

Don
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

Suk Rak Ning
Tranen.

Jeg mener jo at en bar-pige kan være ligeså god som en ikke bar-pige, men jeg syntes at denne beretning lugter lidt snavset.

Det lyder lidt som om denne her kærlighed du har fundet har en meget veludviklet lugtesans for penge..Så du skal nok lige klappe hesten.

Min kærestes bemærkning : "Crazy farang. She only like to have money, he must find another lady, there are so many sweet ladies here in Thailand"

Med venlig hilsen Ning & Suk...........Pfft / Cool

Held og lykke.

[small]Hvis det var en af dine venner der var i din situation, hvad viile du så tænke............ ?[/small]

Vi kunne desværre ikke gi' dig det svar som du sikkert ønskede Sad

xxxx
Hejsa
Ja det emste er vel sagt..

Saa mit raad er, brug Kurts hjaelp, saa risikerer du heller ikke at staa her ude med en kaempe afbraender og en uudholdelig ferie og adskillige tusinde fattigere..

Du kan vaere en af de heldige, selvfoelgelig, men ikke ret meget tyder paa det..

Le-si

yeya
Hej!
Ja det meste er jo allerede sagt. Men hvis du vælger at tage dertil uanmeldt, og du skulle blive brændt af. Så er Det jo ikke det værste sted at have kærestesorger.

Man rejser sig ved samme træ som man er faldet vedCool
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
Good for Falang
Det som betyder mest for en bar pige i Thailand er penge, de fleste bar piger ved ikke hvad kærlighed er.
Jeg kender en sød lille sag i Pattaya, hun får tilsendt 45000 Bt. hver måned af 3 faranger, for de penge har hun købt hus og bil til sin mor og far.
Hun er 20 år og hun elsker sit job som bar pige

Good for FalangCool

clydehaumann
Aller foerst synes jeg at du skal vide at det for tiden ikke er helt nemt at ringe til en mobiltelefon her i Thailand. Grundet overbelastning af systemet er det ikke altid lige nemt at komme igennem. Alrsaa kan det vaere grunden til du ikke kan komme igennem. For det andet synes jeg at du maa taenke det hele igennem godt og frundigt og fortaelle hende at hvis hun vil vaere sammen med dig og eventuelt senere til Danmark er der visse brtingelser der skal opfyldes. Forklar hende lidt om hvad hun kan forvente i Danmark og hvilke muligheder hun vil have. Faa at vide om hun virkeligt er intereseret i at komme og vaere sammen med dig og fortael hende saa hvordan du vil at det skal vaere. Send ikke bare penge, Stil betingelser for at hun kan faa de penge og hvad de bruges til. Du siger hun gaar til Engelsk. Hvorfor Engelsk. I Danmark taler man da Dansk. Ved du at der i Bangkok er muligt at laere Dansk?
Det er ogsaa muligt at laere noget om Danmark og Danske forhold i almindelighed. Hvis du skriver til mig paa skal jeg forklare dig alt om det. Lad vaere med at lade dig skremme. Giv dig bselv og hende en mulighed.
MVH
Clyde.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
tranen37
Jeg er rigtig glad for jeres svar, de har hjulpet mig meget.

Spring til debat: