Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Indbetale med kreditkort til Ais 12call
|
|
jh |
Lagt på d. 08/09-2017 17:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Nogen der har erfaring med indbetale på kreditkort på ais 12call på deres hjemmeside så man kan købe taletid,internet osv.Jeg har prøvet med forskellige kort men når alt er gjort skriver de bare det ikke gik igennem,kontakt kortudbyder.Har nogen et godt fif her. |
|
|
jens |
Lagt på d. 08/09-2017 19:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Du bruger denne side ikke. https://topup.ais...p_submenu2 Har du aktiveret verified by visa og hvad det nu hedder på mastercard, hvor du bliver sendt videre til en NETS side hvor du skal indtaste kode modtaget på SMS Ellers så virker det ikke. https://www.nets....-Code.aspx Og vær obs på at popup blocker evt kan lukke det vindue hvor du skal indtaste engangskoden. |
|
|
jh |
Lagt på d. 08/09-2017 20:06
|
Nej jeg har logget mig ind på min side du skal skrive nummer og får så sms til at logge ind på.Og derefter går til topup med kreditkort osv.Jeg prøver lige dette i morgen.Tak for info |
|
|
Jasper |
Lagt på d. 08/09-2017 20:37
|
Begynder Antal indlæg: 23 |
Jeg bruger top-up fra min netbank(kasikorn) |
|
|
jh |
Lagt på d. 09/09-2017 05:54
|
Ja det kunne jeg også bruge men kan ikke få det til at virke.Same same med Dansk kreditkort. |
|
|
handy |
Lagt på d. 09/09-2017 06:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
er også så heldig at jeg fik et nyt visa i sommers under ferie i DK ....og første gang jeg så skal bruge det kommer jeg så også frem til nets hjemmeside med verified buy visa.....og skal tilknytte et nummer hvilket man jo ikke kan når man ikke modtager sms og kan derfor ikke nulstille via nem id når der ikke er et nummer og det er ligesom ikke nyt 4 kort tror jeg fra samme bank og samme mobil nummer herude som jeg har haft på sidste kort .....har ringet flere gange til nets de siger det er banken der skal hjælpe mig og banken siger de ikke må gav op efter 4 dages tid for ikke at springe i luften ....og til sidst efter hår kamp fik jeg dem til at snakke sammen og de kom frem til de ikke kunne hjælpe mig med dette ....ha ha utroligt . god weekend |
|
|
jh |
Lagt på d. 09/09-2017 07:06
|
handy skrev: er også så heldig at jeg fik et nyt visa i sommers under ferie i DK ....og første gang jeg så skal bruge det kommer jeg så også frem til nets hjemmeside med verified buy visa.....og skal tilknytte et nummer hvilket man jo ikke kan når man ikke modtager sms og kan derfor ikke nulstille via nem id når der ikke er et nummer og det er ligesom ikke nyt 4 kort tror jeg fra samme bank og samme mobil nummer herude som jeg har haft på sidste kort .....har ringet flere gange til nets de siger det er banken der skal hjælpe mig og banken siger de ikke må gav op efter 4 dages tid for ikke at springe i luften ....og til sidst efter hår kamp fik jeg dem til at snakke sammen og de kom frem til de ikke kunne hjælpe mig med dette ....ha ha utroligt . god weekend verified buy visa virker ok på mit Danske kort.Når jeg prøver kort fra Kasikornbank kommer den med verified buy visa når jeg prøver dette kommer den baremed en fejl.Hmm intet er nemt i disse IT tider |
|
|
Jasper |
Lagt på d. 09/09-2017 08:11
|
jh - hvis du giver mig dit thai nr så kan jeg prøve at overfører 50 B til dit nr. Hvis du er interesseret i at prøve det. |
|
|
jh |
Lagt på d. 09/09-2017 09:43
|
Jasper skrev: jh - hvis du giver mig dit thai nr så kan jeg prøve at overfører 50 B til dit nr. Hvis du er interesseret i at prøve det. Tak Jasper men det hjælper jo ikke mig med at indbetale på min&fruens nummer jeg venter lige og ser hvad der sker.Men mange tak for den venlige hjælp. |
|
|
jh |
Lagt på d. 09/09-2017 10:04
|
jh skrev: Jasper skrev: jh - hvis du giver mig dit thai nr så kan jeg prøve at overfører 50 B til dit nr. Hvis du er interesseret i at prøve det. Tak Jasper men det hjælper jo ikke mig med at indbetale på min&fruens nummer jeg venter lige og ser hvad der sker.Men mange tak for den venlige hjælp. Denne meddelse kommer hver gang jeg prøver men de kan da ikke være i problemer i flere dage. The service is temporarily unavailable. Please try again later. |
|
|
Jasper |
Lagt på d. 09/09-2017 10:36
|
jh jeg må bedrøve dig mig, at kun er dig der har det problem. Nu har jeg lige overført til min egen konto og til kærestens med dette resultat transaction Result Your transaction has completed. |
|
|
jh |
Lagt på d. 09/09-2017 10:52
|
Jasper skrev: jh jeg må bedrøve dig mig, at kun er dig der har det problem. Nu har jeg lige overført til min egen konto og til kærestens med dette resultat transaction Result Your transaction has completed. Oki bruger du Dansk eller Thai betalingskort til at overføre med. |
|
|
Jasper |
Lagt på d. 09/09-2017 11:47
|
Jeg bruger min bankkonto hos Kasikorn, hvor jeg bruger min netbank hos kasikorn til at gøre det. |
|
|
jc |
Lagt på d. 10/09-2017 11:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Alle kort kan toppes op fra denne side. Virker fint. https://mobiletop... Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
jh |
Lagt på d. 10/09-2017 13:53
|
Tak har lige brugt det virker ok,men lidt dyrt 33Bath for at sætte 500Bath ind.Jeg må arbejde lidt på at få det til at virke på AIS12Call. |
|
|
click |
Lagt på d. 10/09-2017 14:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Tak har lige brugt det virker ok,men lidt dyrt 33Bath for at sætte 500Bath ind.Jeg må arbejde lidt på at få det til at virke på AIS12Call. Så tager de da også røven på dig her er det gratis hvis du sætter 100 bath ind får du 100 bath på din saldo hvis du sætter 500 ind får du 500 https://eservice....ServiceWeb Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
jh |
Lagt på d. 10/09-2017 16:00
|
click skrev: Tak har lige brugt det virker ok,men lidt dyrt 33Bath for at sætte 500Bath ind.Jeg må arbejde lidt på at få det til at virke på AIS12Call. Så tager de da også røven på dig her er det gratis hvis du sætter 100 bath ind får du 100 bath på din saldo hvis du sætter 500 ind får du 500 https://eservice....ServiceWeb Ja mmen problemet er jo jeg ikke kan få det til at virke på ais.Men var klar over når man skal ind over anden webside koster det jo.Men jeg fandt en anden Amerikansk side hvor jeg kunne men det kostede endnu mere end de 33Bath. |
|
|
click |
Lagt på d. 11/09-2017 03:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Ja mmen problemet er jo jeg ikke kan få det til at virke på ais Er det fordi du bruger et dansk eller udenlandsk kreditkort ? for jeg har ingen problemer men jeg bruger jo også mit thai SCB kort til at trække til AIS 1-2call Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
jh |
Lagt på d. 11/09-2017 04:49
|
click skrev: Ja mmen problemet er jo jeg ikke kan få det til at virke på ais Er det fordi du bruger et dansk eller udenlandsk kreditkort ? for jeg har ingen problemer men jeg bruger jo også mit thai SCB kort til at trække til AIS 1-2call Jeg har prøvet med Dansk kort som skriver bare at denne funktion ikke er tilgængelig nu.Mit kort fra Kasikornbank vil verified buy visa og når jeg prøver den kommer den med en fejl på også.Og jeg mener ikke jeg laver fejl så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre.Skal afsted derned om ca 2 mdr så må jeg lige snakke med Ais12call. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 11/09-2017 06:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Hvilken browser bruger du, og har du evtl. adblocker slået til? Chrome kan give problemer.. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |