Se indlæg
 Udskriv debat
Rohingya
pethan
Læs dette, I muslimhadere (især JohnBkk).

http://www.indepe...26521.html

I siger nok, at det er fakenews, men jeg har været der, jeg kender situationen og folkene, selv om jeg personligt ikke har noget med islam at gøre, og tit tager afstand fra de handlinger af dem, der vedkender denne religion. Der er åbenbart nogle få af Rohingyaner, der efterhånden har følt sig tvunget til at gå til kamp mod situationen, og det må man også tage afstand fra, men forholdene for dette folkefærd er virkelig helt utålelige. De kunne sagtens forbedres, hvis der virkeligv ar vilje til det. Det er de såkaldte 'buddhister', der er de egentlige syndere i denne konflikt, ikke Rohingyaerne. Pga. jeres fordomme kan I dog simpelthen ikke se det.

click
Thailand ville blive et bedre land hvis man gjorde det samme her
Danmark ville blive et bedre land hvis man gjorde det samme der
Hele den vestlige verden ville blive bedre hvis man gjorde det samme der
Og fortæl mig lige hvorfor drager alle muhamedanerne ikke til deres trosfæller i Saudi Arabien og resten af mellemøsten hvis de er på flugt så må deres egne trosfæller da hjælpe dem i stedet spreder de frygt og terror i resten af den civiliserede verden
Fordomme skriver du. Nej realiteter på hvad der sker i den vestlige verden Men det vil en politisk korrekt nok aldrig forstå før det er for sentSad
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

vandango
Jeg siger det er fake news, og selvom du måske er journalist og rent faktisk har været der, tror jeg ikke på historien før jeg ser 100% dukumenterede beviser, hvilket jeg ved aldrig kommer til at ske.

Det er åbenbart kun ved sunnimuslimsk terror på vestlige byer, at muslimerne står sammen i verden.

https://www.docum...alligevel/

Terroren er så småt ved at starte op, hvilket viser deres sande natur.

Er dog overrasket over at finde militante buddhister, men i betragtning af at det er sunnimuslimer, er det en absolut nødvendighed med bevæbnede buddhister.
Redigeret af vandango d. 03/09-2017 05:43

JohnBKK
pethan skrev:

I siger nok, at det er fakenews, men jeg har været der, jeg kender situationen og folkene, selv om jeg personligt ikke har noget med islam at gøre, og tit tager afstand fra de handlinger af dem, der vedkender denne religion. Der er åbenbart nogle få af Rohingyaner, der efterhånden har følt sig tvunget til at gå til kamp mod situationen, og det må man også tage afstand fra, men forholdene for dette folkefærd er virkelig helt utålelige. De kunne sagtens forbedres, hvis der virkeligv ar vilje til det. Det er de såkaldte 'buddhister', der er de egentlige syndere i denne konflikt, ikke Rohingyaerne. Pga. jeres fordomme kan I dog simpelthen ikke se det.

Føler du lige trang til her på en smuk søndag formiddag at sprede din vamle væmligbo, politisk korrekte ækle smøre til os andre sure gamle stoddere????

Du har dermed åbnet muligheden for en rigtig grim og ond debat, indtil den bliver lukket ned af Admin.

Tror du dit Fake News vil ændre en tøddel på min holdning til "djævelens sataniske tropper på jord" - der sværger til en voldelig psykopatmanual, der præker erobring af verden med vold, infiltration og løgn??

Nul do´ - jeg har lært lektien, jeg ved hvad der venter Europa, USA og alle andre svage nationer der ikke vil forsvare sig selv.

Burma vil, de ved hvad hensigten er med Islam i SE Asien.

Hvis de thailandske buddhister ikke havde så travlt med at spille kort, drikke sprut, bolle kællinger og svindle med donationer, så burde de også være dem der råbte op om faren ved den muslimske indvandring i Thailand, samt konflikten i syd, men de snorksover jo desværre, modsat hardcore buddhisterne i Burma, de ved hvad der venter dem når "de almindelige muslimer" infiltreres af Daesh/Isil.

Jo, folk flygter, men de kunne snildt søge husly i f.eks. Saudi Arabien og hos andre af deres sygt rige muslimske brødre, hvorfor sker det ikke, svar mig lige på det?

Næh, istedet financierer Saudi Arabien terror overalt på kloden, de burde bombes med A-våben tilbage til den fucking middelalder de holder så meget af!

Angry
Redigeret af JohnBKK d. 03/09-2017 06:00

Thomas72
pethan skrev:

Især buddhistmunken Ashin Wirathus forstår at hælde benzin på hadets bål, når han prædiker had imod rohingyaerne og de andre muslimer. Dermed er munken ikke en hak bedre end de imamer som f.eks. har opfordret sine trosfæller til at begå terror.

https://en.wikipe...in_Wirathu

http://nyheder.tv...flugt-igen

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

JohnBKK
Er det en fed følelse at være så skide "korrekt" og selvgod?

Tåber...

Hammer

Når det drejer sig om muslimer, så gælder princippet:

Slå først, inden du selv bliver udryddet.. det er vilkårene, men I fatter jo nada..

The_Horror
krig, død og ødelæggelse er aldrig cool...det er mennesket når vi er værst. Men at tro at der er nogle som er bedre end andre i denne konflikt er naivt...rigtig NGO wannabe naivt.

Burma rydder op nu mens tid er, for i fremtiden vil muslimerne ligesom alle andre steder i verden kræve selvstændig over større el. mindre områder (fx hele Rakhine State). Templer og historiske steder vil blive jævnet og buddhister jaget væk fra deres jord el. dræbt.

Jeg siger ikke at folk skal dø, men ukrudtet skal stresses før det slår rødder, dialog har aldrig virket, for de bliver blot flere og flere og dermed stærkere.

Hilsen en balkan veteran der så nøjagtigt det samme dér. Med NATOs hjælp fik muslimerne i kosovo deres eget land, plyndret og erobret.
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

JohnBKK
Aha, en der kender vilkårene fra egen erfaring, tak for det Horror, ikke mange her på sitet, de fleste sidder hjemme i sofa´en og kloger sig, det er trygt og nemt, endnu da..

Jeg har muslimske venner i Tyrkiet, lige fra Trabzon i øst, til Konya og Alanya i syd samt Istanbul i vest. Flinke folk, men når de hylder Erdogan og bliver meget, meget frelst muslimske under Ramadan og Eid, så gider jeg dem sgu´ ikke, så ser jeg Muhammeds/Allah´s overmenneske i dem, det er ret uhyggeligt..

dutling68
kopiere lige et oplæg fra Naser Khader.....

Tag Nobels fredspris fra Aung San Suu Kyi
Over en kvart million Rohingya muslimer er de seneste to uger flygtet fra Myanmar til Bangladesh. De flygter fra nedbrændinger af landsbyer, voldtægter og mord.
Modtager af Nobels fredspris Aung San Suu Kyi er Myanmars de facto leder, men indtil videre har hun ikke gjort noget for at stoppe uhyrlighederne.
De seneste uroligheder tog fart, efter militante muslimske rohingyaer angreb flere politistationer og en militærbase sidst i august, men i stedet for at gå efter den militante gruppe, svarer militæret igen ved at slå ned på civilbefolkningen.
Rohingyaerne er en undertrykt muslimsk befolkningsgruppe, der fik frataget statsborgerskab og rettigheder, da landet fik sin uafhængighed fra Storbritannien i 1948. Regeringer har ikke villet anerkende minoritetens tilknytning til landet; de bliver opfattet som illegale indvandrere fra Bangladesh, men deres tilstedeværelse i Myanmars Rakhine-provins har været kendt i århundreder.
Det internationale samfund har appelleret kraftigt til Aung San Suu Kyi om at gribe ind. Men hun går mere op i at påpege “misinformationer” i internationale medier, og kalder støtte til rohingyaerne for støtte til terrorister. Suu Kyi er udfordret af et stærkt militær, der har sine støtter blandt buddhistiske nationalister, men hun kunne - for længe siden - have gjort noget for at forhindre denne eskalering af vold og undertrykkelse.
Aung San Suu Kyi blev verdenskendt som en anden fredsengel, der kæmpede for menneskerettigheder og demokrati - hun sad i husarrest i 15 år for sin kamp. Hun fik Nobels fredspris, men nu bruger hun sin stemme på at afvise kritik af hendes håndtering af situationen, alt imens et mindretal i hendes eget land bliver udsat for noget, der mest ligner etnisk udrensning.
Det norske Nobelinstitut har afvist at tage fredsprisen fra Aung San Suu Kyi. Dermed får den prestigefyldte pris et ordentligt hak i lakken, som ikke kan undgå at sætte spørgsmålstegn ved prisens legitimitet.........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

JohnBKK
Åh, var det ikke sorte Barak Obongo Sambo fra USA der fik en Nobel "fredspris" lige efter at han var blevet præsident og derefter gik igang med at sønderbombe i mellemøsten?

Den pris skal man nok ikke vurdere ret højt..

Cool
Redigeret af JohnBKK d. 11/09-2017 10:47

click
Man burde måske sige til bl.a. Den svenske statsminister Stefan Löfven & den tyske førerinde Angela Merkel og resten af EU politiske korrekte SE og LÆR af Aung San Suu Kyi Hun gør da noget godt for sit land Bla bla bla
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
Man kunne jo også grave lidt i Nobel´s fortid og dermed finde ud af hvad han opfandt og hvordan navnet er kædet sammen med bl.a. Bofors, dynamit, miner etc.

https://www.nobel...les/tagil/

Enig med click, Burma har ret til at bestemme hvem der skal bo i deres land, og hvis de mener at muslimerne ikke bidrager med noget nævneværdigt, andet end at malke geder, studere voldsmanualen i Madrassas og påberåbe sig særbehandling, så er det nok mere praktisk at de finder sig et andet sted at bo..

The_Horror
Naser Khader skal stikke sin muslimske vandpibe ind...han aner sjældent hvad han fabler om.

Først og fremmest overvurderer han Suu Kyi's magt....diktaturet styrer stadig den vigtigste del af Myanmar, nemlig militæret, den del har Suu Kyi ingen indflydelse på...og det er militæret som begår disse handlinger som nogle vil kalde forbrydelser, andre vil kalde det frihedskamp for fædrelandet. Suu Kyi træder klogt nok varsomt, ellers mister hun den lille indflydelse- og det håb for demokrati hun trods alt har kæmpet så hårdt for i en menneskealder. Hvis hun kunne gøre noget havde hun sgu nok gjort det, men Khader og pladderhumanister tror de ved bedre....Obama formodede heller ikke at lukke Guantanamo lejren...Tror folk at virkelig at disse Nobel-personer er enevældige guder?

Vi kender alle udfaldet hvis militæret ikke gjorde noget. Yderligere kampe for muslimsk selvstædighed og et derved mindre Myanmar vil blive resultatet hvis de ikke slår hårdt mod hårdt fra start. Passivitet og naivitet kommer man ingen vegne med...og det bliver netop Danmarks- og den vestlige verdens undergang i fremtiden.

Dernæst ignorerer Khader en vigtig detalje som han selv nævner;...nemlig det faktum at det var muslimerne selv som angreb 'landet' først. Som i mange andre krige er det umuligt kun at lave modangreb mod såkaldte oprører da disse blender ind med resten af befolkningen og iøvrigt bor og færdes i de samme områder som de kujoner de er, samme taktik som Al Queda/Taliban i Afghanistan.

...Desuden har de muslimske oprører bred støttet blandt den muslimske befolkningen som derfor må betragtes som medskyldige i mine øjne. Samme gør sig gældende for alle de muslimer som støttede, hyldede og deltog i terroristen Omar Husseins begravelse i DK.

Faktum er at disse rohingyaer intet har tilfælles med Burma's øvrige befolkning...hverken af udseende, kultur, religion el. mentalitet...de burde smutte til Bangladesh og blive der. Det samme er tilfælde med muslimerne i Europa.

suk...
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

Thomas72
The_Horror skrev:

Naser Khader skal stikke sin muslimske vandpibe ind...han aner sjældent hvad han fabler om.

Først og fremmest overvurderer han Suu Kyi's magt....diktaturet styrer stadig den vigtigste del af Myanmar, nemlig militæret, den del har Suu Kyi ingen indflydelse på...og det er militæret som begår disse handlinger som nogle vil kalde forbrydelser, andre vil kalde det frihedskamp for fædrelandet. Suu Kyi træder klogt nok varsomt, ellers mister hun den lille indflydelse- og det håb for demokrati hun trods alt har kæmpet så hårdt for i en menneskealder. Hvis hun kunne gøre noget havde hun sgu nok gjort det, men Khader og pladderhumanister tror de ved bedre....Obama formodede heller ikke at lukke Guantanamo lejren...Tror folk at virkelig at disse Nobel-personer er enevældige guder?

Vi kender alle udfaldet hvis militæret ikke gjorde noget. Yderligere kampe for muslimsk selvstædighed og et derved mindre Myanmar vil blive resultatet hvis de ikke slår hårdt mod hårdt fra start. Passivitet og naivitet kommer man ingen vegne med...og det bliver netop Danmarks- og den vestlige verdens undergang i fremtiden.

Dernæst ignorerer Khader en vigtig detalje som han selv nævner;...nemlig det faktum at det var muslimerne selv som angreb 'landet' først. Som i mange andre krige er det umuligt kun at lave modangreb mod såkaldte oprører da disse blender ind med resten af befolkningen og iøvrigt bor og færdes i de samme områder som de kujoner de er, samme taktik som Al Queda/Taliban i Afghanistan.

...Desuden har de muslimske oprører bred støttet blandt den muslimske befolkningen som derfor må betragtes som medskyldige i mine øjne. Samme gør sig gældende for alle de muslimer som støttede, hyldede og deltog i terroristen Omar Husseins begravelse i DK.

Faktum er at disse rohingyaer intet har tilfælles med Burma's øvrige befolkning...hverken af udseende, kultur, religion el. mentalitet...de burde smutte til Bangladesh og blive der. Det samme er tilfælde med muslimerne i Europa.

suk...

Hvad med de tyskere som stemte på Adolf H i sin tid?, er de så også i dine øjne medskyldige i de krigsforbrydelser som de tyske soldater begik under WW2 og medskyldige i Holocaust?.
Eller den familiefar som bor på samme gade som Jeg, er han medskyldig i racisternes og nynazisternes "hate crimes"? fordi han over for mig en dag udtrykte sympati for afbrændingerne af asylcentre i Tyskland og i Sverige.

JohnBKK
@thomas75: Hvad med om du bekymrede dig lidt mere om de ting der ligger lige foran snuden på dig, dvs. dine nærmeste omgivelser, familie og venner, istedet for at ville redde hele den forp..... rådne verden og dens - for det meste - rådne indbyggere?

Verden ville sgu´være et bedre sted hvis folk begyndte at gøre det.. og så ellers lade karma-lovene tage sig af de større ting.

The_Horror
Thomas72 skrev:

The_Horror skrev:

suk...

Hvad med de tyskere som stemte på Adolf H i sin tid?, er de så også i dine øjne medskyldige i de krigsforbrydelser som de tyske soldater begik under WW2 og medskyldige i Holocaust?.
Eller den familiefar som bor på samme gade som Jeg, er han medskyldig i racisternes og nynazisternes "hate crimes"? fordi han over for mig en dag udtrykte sympati for afbrændingerne af asylcentre i Tyskland og i Sverige.

ja, man er da i højeste grad medskyldig uanset om man trykker på aftrækkeren, afgiveren ordren el. blot er tilhænger af foretagende..hvis din antagelse skal holde stik, skulle Adolf Hitler jo være uskyldig da han blot var manden afgav ordrene. For at kunne afgive ordre krævede det jo at han blev valgt til kansler af befolkningen (og via politiske alliancer), hvilket jo skete. Situationen var dog dengang en anden eftersom der ikke var samme adgang til uafhængige medier som i dag, så mange var uvidende, men stadig medskyldige på en måde.

Men i dag ved folk hvad der sker omkring dem, og for at svare på dit spørgsmål; ja, folk der støtter islamisk terror hvad end de opfordrer direkte (fx imamer) el. indirekte (fx via opdragelse/påvirkning), er mindst ligeså medskyldige (hvis ikke endnu mere) end dem som trykker bomben af. Alle de muslimer som jublede af 9/11 er i mine øjne medskyldige (også selvom det tydeligvis var et inside job). Omar Hussein var hjernevasket af sine omgivelser og at flere tusinder deltog i hans begravelse viser i mine øjne en accept og beundring af hans handlinger.

Hvis din bedste ven er dømt pædofil og du stadig bakker ham op i hans ugerninger, så er du vel ligeså skyldig som ham, selvom du aldrig har rørt en mindreårige. Hæleren er ligeså god som stjæleren.

Husk altid på at handlinger som disse er resultat af en samfundsstemning. Rohingyaerne er ingen undtagelse, bare fordi de er fra asien og ikke Mellemøsten skal man ikke lade sig narre. De ser kun selv sig og andre muslimer som værdige mennesker...deres buddhistiske medborgere og os andre er blot en pest der skal udryddes.
Redigeret af The_Horror d. 11/09-2017 18:58

JohnBKK
Nå, de er efterhånden allevegne de muslimer, også i FN:

"Det udtaler FN's menneskerettighedschef, Zeid Ra'ad al-Hussein, der anklager Myanmar for "et systematisk angreb" mod den muslimske minoritet."

http://jyllands-p...drensning/

Ikke meget snak om udrensning af kristne minoriteter i den muslimske verden?

lincoln1242
Jeg har kun beundring til overs for Myanmars bestræbelser på at rydde op i deres egen baghave; at rohingyaerne har boet der i flere hundrede år gør dem ikke berettiget til at blive der. Og angreb på politistationer og militærbaser viser ikke ligefrem at man gør sig fortjent til at blive. Men det ses tydeligt i mange andre lande, incl. Dannevang, hvordan visse befolkningsgrupper gebærder sig, når værtslandet har holdt øjnene lukket for længe. Politiet i DK er allerede holdt med at komme visse steder. Det varer max. 5-10 år før kampene er flyttet fra Vollsmose, Tingbjerg og Gellerupparken og ind på politigården.

Vanen tro, så bliver begivenheder som de i Myanmar overrepræsenteret i nyhederne, især på det venstreorienterede DDR TV. For nu er det jo ikke kristne, buddhister, hinduer, katolikker eller mormoner, det går ud over, men derimod offerreligion nr. 1, der står for skud. De daglige overgreb og angreb, som muslimer retter mod buddhister i det sydlige Thailand, som de muslimske uighurere retter mod etniske kinesere, som de egyptiske muslimer retter mod de kristne koptere – de finder sjældent (læs: aldrig) vej til Karl Marx TV.

Og ja, det kan nok diskuteres hvor meget fred, der er i Nobels fredspris. I 1994 fik bl.a. Yassir Arafat prisen. I ved, ham med det rød/hvide tørklæde, der stod i front for PLO. PLO og palæstinensere er ikke ligefrem noget, jeg forbinder med fred. I 1999 fik Læger Uden Grænser prisen. I ved, dem der har travlt med at gå menneskesmuglernes ærinde, og hjælpe flest mulige økonomiske migranter og andet godtfolk til Europa via Middelhavet. I 2015 fik ”Den tunesiske kvartet for national dialog” prisen… tænk, jeg vidste ikke der fandtes en sådan. Men Tunesien er jo også et land, der hviler i sig selv… eller noget. Det er næsten oplagt at Mutti Merkel er den næste til at få prisen. Når man egenhændigt er ansvarlig for at lukke 1 mio. muslimer med tvivlsomme hensigter ind i sit land – det skal sgu fejres…!

Thomas72
The_Horror skrev:

Thomas72 skrev:

The_Horror skrev:

suk...

ja, man er da i højeste grad medskyldig uanset om man trykker på aftrækkeren, afgiveren ordren el. blot er tilhænger af foretagende..hvis din antagelse skal holde stik, skulle Adolf Hitler jo være uskyldig da han blot var manden afgav ordrene. For at kunne afgive ordre krævede det jo at han blev valgt til kansler af befolkningen (og via politiske alliancer), hvilket jo skete. Situationen var dog dengang en anden eftersom der ikke var samme adgang til uafhængige medier som i dag, så mange var uvidende, men stadig medskyldige på en måde.

Men i dag ved folk hvad der sker omkring dem, og for at svare på dit spørgsmål; ja, folk der støtter islamisk terror hvad end de opfordrer direkte (fx imamer) el. indirekte (fx via opdragelse/påvirkning), er mindst ligeså medskyldige (hvis ikke endnu mere) end dem som trykker bomben af. Alle de muslimer som jublede af 9/11 er i mine øjne medskyldige (også selvom det tydeligvis var et inside joCool. Omar Hussein var hjernevasket af sine omgivelser og at flere tusinder deltog i hans begravelse viser i mine øjne en accept og beundring af hans handlinger.

Hvis din bedste ven er dømt pædofil og du stadig bakker ham op i hans ugerninger, så er du vel ligeså skyldig som ham, selvom du aldrig har rørt en mindreårige. Hæleren er ligeså god som stjæleren.

Husk altid på at handlinger som disse er resultat af en samfundsstemning. Rohingyaerne er ingen undtagelse, bare fordi de er fra asien og ikke Mellemøsten skal man ikke lade sig narre. De ser kun selv sig og andre muslimer som værdige mennesker...deres buddhistiske medborgere og os andre er blot en pest der skal udryddes.

Er såmænd enig med dig, bortset fra det sidste. Der er 1,5 milliarder muslimer på verdensplan og hvis de alle sammen er så slemme som du prøver at få dem til fremstå, ville 7 milliarder mennesker være døde nu. Selvfølgelig er det der skete med WTC for 16 år ganske forfærdelig og det samme som man har oplevet i Paris, Nice, Berlin, London, Bruxelles og i Barcelona.
Men mange er så blinde af had til muslimer alene fordi de er muslimer, at de glemmer Oklahoma, Oslo & Utøya, MH17 og Charlottesville.

lincoln1242 skrev:

Jeg har kun beundring til overs for Myanmars bestræbelser på at rydde op i deres egen baghave; at rohingyaerne har boet der i flere hundrede år gør dem ikke berettiget til at blive der. Og angreb på politistationer og militærbaser viser ikke ligefrem at man gør sig fortjent til at blive. Men det ses tydeligt i mange andre lande, incl. Dannevang, hvordan visse befolkningsgrupper gebærder sig, når værtslandet har holdt øjnene lukket for længe. Politiet i DK er allerede holdt med at komme visse steder. Det varer max. 5-10 år før kampene er flyttet fra Vollsmose, Tingbjerg og Gellerupparken og ind på politigården.

Vanen tro, så bliver begivenheder som de i Myanmar overrepræsenteret i nyhederne, især på det venstreorienterede DDR TV. For nu er det jo ikke kristne, buddhister, hinduer, katolikker eller mormoner, det går ud over, men derimod offerreligion nr. 1, der står for skud. De daglige overgreb og angreb, som muslimer retter mod buddhister i det sydlige Thailand, som de muslimske uighurere retter mod etniske kinesere, som de egyptiske muslimer retter mod de kristne koptere – de finder sjældent (læs: aldrig) vej til Karl Marx TV.

Og ja, det kan nok diskuteres hvor meget fred, der er i Nobels fredspris. I 1994 fik bl.a. Yassir Arafat prisen. I ved, ham med det rød/hvide tørklæde, der stod i front for PLO. PLO og palæstinensere er ikke ligefrem noget, jeg forbinder med fred. I 1999 fik Læger Uden Grænser prisen. I ved, dem der har travlt med at gå menneskesmuglernes ærinde, og hjælpe flest mulige økonomiske migranter og andet godtfolk til Europa via Middelhavet. I 2015 fik ”Den tunesiske kvartet for national dialog” prisen… tænk, jeg vidste ikke der fandtes en sådan. Men Tunesien er jo også et land, der hviler i sig selv… eller noget. Det er næsten oplagt at Mutti Merkel er den næste til at få prisen. Når man egenhændigt er ansvarlig for at lukke 1 mio. muslimer med tvivlsomme hensigter ind i sit land – det skal sgu fejres…!

Har du også beundring for Radovan Karadžić og Ratko Mladić?, hjernerne bag de etniske udrensninger af muslimer i Bosnien og Srebrinica massakren, hvor 8.000 muslimske mænd og drenge blev myrdet.

click
Der er kun en vej frem udryd dem, hvis resten af verden skal bestå

http://nyheder.tv...rger-haevn

Spring til debat: