Se indlæg
 Udskriv debat
Jeg søger efter en sød pige
BDK1975
Hejsa.
Jeg er en mand på 42 år, uden børn der søger efter en sød pige. Jeg har fast arbejde og bor alene.
Hvis du har lyst til at skrive til mig, er du meget velkommen

sudsakhon
Her er ingen søde piger, kun sure gamle mænd.. Undertegnede inkluderet.. Smile
-Men mon ikke din succes på datingmarkedet ville have større succes, hvis du skrev til en af de mange udbydere af den service?

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
hugoboerge
sudsakhon skrev:

Her er ingen søde piger, kun sure gamle mænd.. Undertegnede inkluderet.. Smile
-Men mon ikke din succes på datingmarkedet ville have større succes, hvis du skrev til en af de mange udbydere af den service?

Det ville maaske vaere en hjaelp hvis en af de sure gamle maend gav et link til en dating site ?

JohnBKK
Ok..

https://myladyboy...

https://www.thaic...crn=138310

Tuttelu Tralla

sudsakhon
Hugo, du plejer da ellers altid at Google og bringe resultater af din søgning som argumenter i debatter.. Grin

Er det kun JohnBkk, der er frisk og fordomsfri?

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
juj

Ingen succes med den første. Desvære.
Den anden har jeg lige prøvet at oprette mig på. Og efter 1 time er tilbud fra 3 kedelige kvinder.Sad

JohnBKK
Har ingen erfaring med det, men kender andre der har benyttet dem..

Thaicupid hed tidligere Thailovelinks, den skulle være OK, men wtf who knows, alt ændrer sig jo lynhurtigt her i LOS, fup og svindel også på dette område.

Nero
Har selv været heldig her...Jeg løb med hende som var med som oversætter for min date. Lol.
https://www.datei...earch.aspx

kanut
Min svigermor.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

vandango
JohnBKK skrev:

Thaicupid hed tidligere Thailovelinks, den skulle være OK, men wtf who knows, alt ændrer sig jo lynhurtigt her i LOS, fup og svindel også på dette område.

Har haft held i sprøjten på Thaistupid.com Pfft

Nero
vandango skrev:

JohnBKK skrev:

Svindel.? Helt sikkert. Uanset navneskift, følger svindlerne med. Ville godt vide hvor mange procent af dem som udgiver sig på dating siderne som kvinder,............. i virkeligheden er mænd.
Man sidder jo og skriver/taler med et foto. Til man får gennemtrumfet camera on. Og det kan nogle gange være svært. Gæt selv hvorfor.

Sifdia
Har været på Thaicupid. Mine erfaringer er, at der meget hurtigt er kontakt, og at de meget gerne vil snakke med billeder og video. Ofte via Line.

Mine erfaringer efter møderne med en pige er nok ikke så heldige. Grin Et lille udsnit kan læses i en anden tråd. rol

vandango
Nero skrev:

vandango skrev:

JohnBKK skrev:

Svindel.? Helt sikkert. Uanset navneskift, følger svindlerne med. Ville godt vide hvor mange procent af dem som udgiver sig på dating siderne som kvinder,............. i virkeligheden er mænd.
Man sidder jo og skriver/taler med et foto. Til man får gennemtrumfet camera on. Og det kan nogle gange være svært. Gæt selv hvorfor.

Graden af svindel handler vel om, hvor dum man selv er.
For mig fungerede det fint, jeg fik hvad jeg kom efter, og her 6½ år efter, er jeg lykkelig over at jeg brugte hjemmesiden.

Ja ja der dukkede russer tøser op og latin amerikanske godter, men fik dem verfet venligt væk ved at følge min sunde fornuft.

De må have været hårde ved dig Nero, håber ikke at du blev blanket af. Wink

Nero
vandango skrev:

Nero skrev:

vandango skrev:

JohnBKK skrev:

Graden af svindel handler vel om, hvor dum man selv er.
For mig fungerede det fint, jeg fik hvad jeg kom efter, og her 6½ år efter, er jeg lykkelig over at jeg brugte hjemmesiden.

Ja ja der dukkede russer tøser op og latin amerikanske godter, men fik dem verfet venligt væk ved at følge min sunde fornuft.

De må have været hårde ved dig Nero, håber ikke at du blev blanket af. Wink

Hvad er det for en gang vrøvl du her fyrer af.?
Du siger at graden af svindel handler vel om hvor dum man selv er. Nhå. Gør den det.
Så du mener jo klogere man er (som dig) jo mindre svindel. LOL.

JohnBKK
Man må håbe at Van von Bahtman er mere heldig end svensken oppe på hjørnegrunden ved hovedvejen, hvor fruens thaimand er handyman..

Har du tjek på det Van?

Pfft

Girobank
Gad vide hvordan andre af de ærede medlemmer herinde har fundet/mødt deres hustru/kone/kæreste?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

JohnBKK
I en bar sgu´da, hahahahahahahaaaaa!

.......................... LOL LOL

Girobank
Nej det tror jeg da ikke påTil hest

Alles koner/hustruer eller kærester har en meget god og højtlønnet uddannelse, men jeg læser og forstår måske ikke helt teksten.

Der er jo heller ikke så mange der opholder sig i Pattaya?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

vandango
JohnBKK skrev:

Man må håbe at Van von Bahtman er mere heldig end svensken oppe på hjørnegrunden ved hovedvejen, hvor fruens thaimand er handyman..

Har du tjek på det Van?

Pfft

Yes yes og yes. Wink

Og til Nero:

Yes yes og yes. Wink

sony
JohnBKK skrev:

I en bar sgu´da, hahahahahahahaaaaa!

.......................... LOL LOL

Nej da hvordan kan du tro de har fundet hende i en bar, de har da fundet hende på nettet.CheersGuitarrol
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: