Se indlæg
 Udskriv debat
Planer om at jævne Walking Street i Pattaya
Thomas72
Nogle ønsker åbenbart færre turister.

[img]http://lovepattayathailand.com/wp-content/uploads/2016/11/Plans-to-Demolish-Walking-Street-Pattaya.jpg[/img] is not a valid Image.

http://lovepattay...t-pattaya/

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

JohnBKK
De kunne udmærket bulldoze hele Pattaya i havet..

Reboot!

Tuttelu Tralla

sony
JohnBKK skrev:

De kunne udmærket bulldoze hele Pattaya i havet..

Reboot!

Tuttelu Tralla

Ja og bagefter din 13 sal i bkk ik
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

JohnBKK
16. etage..

Read the rules BVDr

sony
JohnBKK skrev:

16. etage..

Read the rules BVDr

Du ligner snart ham changmai, men ok så hele lortet da.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

JohnBKK
............. LOL LOL

chaingmai
tak JohnBBK....................min indsats har båret frugt..............velkommen i klubben......LOL LOL

JohnBKK
"If you can´t beat them, join them"!

........ LOL LOL

Bare luk ned derude, så vi slipper for idioter som ham her:

Asian Farmer
chaingmai skrev:

tak JohnBBK....................min indsats har båret frugt..............velkommen i klubben......LOL LOL

Ha ha ha ha ha.... sgu sjaeldent nogen faar skovlen under JohnBKK LOL LOL

Thomas72
Ikke ligefrem en behagelig nyhed:

Ifølge Pattaya One Media Group, Facebook, vil hæren i januar begynde at jævne alle barer og klubber på højre side af WS.

https://www.faceb...2924598809

De skyder sig selv foden, hvis det bliver ført ud i livet.

hiks
Pladsen med speedboat er helt rydtet, alle både er fjernet og beton rampen ned i vandet er fjernet. Det kommunens areal. Bådene har været der ulovligt.

JohnBKK
Thomas72 skrev:

Ifølge Pattaya One Media Group, Facebook, vil hæren i januar begynde at jævne alle barer og klubber på højre side af WS.

Har du mulighed for at uddybe denne påstand? Hvordan skyde?

The_Horror
Det er ikke for at lyde bagklog men jeg har længe haft på fornemmelsen at området ud mod/ud over vandet ville blive ryddet før el. siden og nu da bådområdet i den sydlige del er ved at blive ryddet og ombygget så giver det pludselig mening da man fra bystyret nok ønsker at genskabe hele kystlininien som en lang sammenhængende "strand".

Jeg tror ikke det vil betyde det store for Pattaya rent økonomisk, der vil stadig være købesex at finde, organiseret el. freelance, så bare rolig, scenen forbliver, men tiden hvor byen stort set kun tiltrak naughty boys er for længst over, andelen af turister der kommer til Pattaya og ikke deltager i den slags er stadig stigende, så måske den slags tiltag måske i virkeligheden vil føre til endnu mere turisme. Naughty boys vil i værste fald blot blive skubbet lidt længere væk fra den værdifulde kystlinie.

Dog tror jeg at Pattaya på den ene el. anden måde vil forblive som et feststed, måske i fremtiden lidt mere som Ibiza el. Temple Bar i Dublin, altså meget fest i tæt afstand, men med færre og færre elementer af "fisse-i-hovedhøjde", en trend der allerede er i gang.
Redigeret af The_Horror d. 09/11-2016 17:17

Thomas72
JohnBKK skrev:

Thomas72 skrev:

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed, at langt over halvdelen af enlige mænd som tager til LOS, er pga. nattelivet især i PTY og hvis juntaen først begynder at jævne WS, så kan de næste "mål" vel blive Soi 6, 7 og 8 og siden Soi LK Metro. Og hvis det kommer så vidt, vil mange turister istedet vælge Angeles City på Phillipnierne eller måske Cambodja. Måske de europæiske ejere af go go barer i PTY istedet vil åbne nye go go barer i Cambodja, f.esk. i Sihanoukville.
I hverfald vil Thailand miste turister, hvis der bliver pillet for meget ved PTY og dermed skyde sig selv i foden.

JohnBKK
Tror ikke tabet vil være noget der giver anledning til bekymring nogen steder, tværtimod, men set fra din vinkel er det nok ret vigtigt..

Tuttelu Tralla

Abekongen
Hvor i pattaya var det kronprinsen kom?

natty
De må sgu godt bulldoze det hele for min skyld, men hvis der er et (kød)marked, forsvinder det vel ikke fordi man rydder den ene side af en gade?
Jeg tror ikke, at der vil komme færre enlige mænd af den grund., måske vil prostitutionen få andre udtryksformer, og det er måske slet ikke så tosset.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

The_Horror
Thomas72 skrev:

JohnBKK skrev:

Thomas72 skrev:

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed, at langt over halvdelen af enlige mænd som tager til LOS, er pga. nattelivet især i PTY og hvis juntaen først begynder at jævne WS, så kan de næste "mål" vel blive Soi 6, 7 og 8 og siden Soi LK Metro. Og hvis det kommer så vidt, vil mange turister istedet vælge Angeles City på Phillipnierne eller måske Cambodja. Måske de europæiske ejere af go go barer i PTY istedet vil åbne nye go go barer i Cambodja, f.esk. i Sihanoukville.
I hverfald vil Thailand miste turister, hvis der bliver pillet for meget ved PTY og dermed skyde sig selv i foden.

Alle byer udvikler sig og jeg tror virkelig ikke at det ændre noget andet end en udskiftning hvor naughty boys bliver erstattet af mainstream turister herunder børn og familier. Det sker jo allerede, bare se hvor mange par og gruppeturister der går en tur på Walking Street men ikke deltager i løjerne og det vil nok bare fortsætte gradvist og i sidste ende føre til større indtjening. Så jeg tror ikke at de skyder sig i foden, tværtimod. Og pigerne vil fortsætte som freelance på diskoterne så længe det kan betale sig for dem.

Walking Street er et godt 'brand' og vil nok blive bevaret som et varemærke, men agogo barene vil pga. færre kunder og høj husleje blive erstattet af spillesteder, diskoteker, pubber, restauranter og shopping. Det er mit bud og i virkeligheden delvist allerede en realitet. Skulle der ryge en cheap charlie el. to til Cambodia i svinget, ja så går det sgu nok.

JohnBKK
De kunne jo lave nogle Bingo/Banko haller til folk, det ville blive et hit..

Vind en halv gris, nogle ænder og en frugtkurv.

Cool

TG950
JohnBKK skrev:

De kunne jo lave nogle Bingo/Banko haller til folk, det ville blive et hit..

Vind en halv gris, nogle ænder og en frugtkurv.

Cool

eller grisefester a la Mallorca, så vi kan nyde lidt retro fra 60'erne

[img]http://s3.amazonaws.com/product-images.imshopping.com/nimblebuy/broeggeriet-soenderborg-010313-612093-regular.jpg[/img] is not a valid Image.

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Spring til debat: