Se indlæg
Ændre flysæde
|
|
kisser |
Lagt på d. 20/10-2016 17:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 170 |
Nu har jeg siddet længe og forsøgt på Thai Airways hjemmeside at finde det sted, hvor man kan ændre sit flysæde, men jeg kam ikke huske og ikke finde hvor det er. Kan en eller anden lige hjælpe mig lidt. |
|
|
THansen |
Lagt på d. 20/10-2016 18:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 393 |
Prøv menupunktet 'My booking' som bla. kan findes i den lodrette menu i venstre side på forsiden. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 20/10-2016 20:22
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Hmmm plejer det ikke at være ca. 24 timer før afgang? |
|
|
jh |
Lagt på d. 20/10-2016 20:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Link dertil http://www.thaiai...oking.page |
|
|
natty |
Lagt på d. 20/10-2016 22:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Hvis du flyver internationalt burde det kunne lade sig gøre på linket........ Dog hvis du ikke har købt på deres side, altså ikke via deres bookingmaskine, kan det ikke altid lade sig gøre da de måske bruger et andet bookingnummer.. Så skal man kontakte billetudsteder og måske betale ved kasse et. Dog har jeg fået hjælp ved at ringe til dem i København. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Nero |
Lagt på d. 21/10-2016 01:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
Den er go' nok. Troede også det først var 24 timer før afgang, man kunne ændre. Prøvede derfor min egen booking. Og det virker. Booking nummer og derefter punktet: Før afgang. Men som en anden trådskriver nævner, er det sikkert ikke ligegyldigt hvordan billetten er bestilt. |
|
|
jh |
Lagt på d. 21/10-2016 06:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Nero skrev: Den er go' nok. Troede også det først var 24 timer før afgang, man kunne ændre. Prøvede derfor min egen booking. Og det virker. Booking nummer og derefter punktet: Før afgang. Men som en anden trådskriver nævner, er det sikkert ikke ligegyldigt hvordan billetten er bestilt. Jeg gjorde det i sommers da var billet ikke bestilt hos Thai da var der ingen problemer. |
|
|
THansen |
Lagt på d. 21/10-2016 07:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 393 |
jh skrev: Jeg har heller aldrig haft problemer med at vælge sæde når jeg har bestilt gennem eks. Travellink. Evt. problemer skyldes nok, at visse billetkontorer kræver betaling for at udlevere det rigtige (Amadeus) bookingnummer som skal bruges for at ændre sæde og andet ved thai, og i stedet udleverer deres interne bookingnummer.Nero skrev: Den er go' nok. Troede også det først var 24 timer før afgang, man kunne ændre. Prøvede derfor min egen booking. Og det virker. Booking nummer og derefter punktet: Før afgang. Men som en anden trådskriver nævner, er det sikkert ikke ligegyldigt hvordan billetten er bestilt. Jeg gjorde det i sommers da var billet ikke bestilt hos Thai da var der ingen problemer. |
|
|
HCA |
Lagt på d. 21/10-2016 10:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Uanset hvor du har købt din billet til Thai Airways, så kan du ringe til kontoret i København og få det flysæde du ønsker, og det koster intet. |
|
|
kisser |
Lagt på d. 21/10-2016 11:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 170 |
kisser skrev: Nu har jeg siddet længe og forsøgt på Thai Airways hjemmeside at finde det sted, hvor man kan ændre sit flysæde, men jeg kam ikke huske og ikke finde hvor det er. Kan en eller anden lige hjælpe mig lidt. Tak for svarene, men jeg opgiver. Pladserne er gode nok, men jeg ville se om der var plads et par rækker før. Men det er ok som det er. |
|
|
ghj |
Lagt på d. 13/01-2018 15:13
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
hvor kan man finde sæde nr, vi har bestilt ved flybillet.dk men jeg vil sgu ikke betale 3 x 195 hver vej for at bestille sæde ved dem, men de har heller ikke skrevet på hvor mange kg bagage vi må have med MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......
|
|
|
John |
Lagt på d. 13/01-2018 15:20
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hvem skal i flyve med?
john@dansk-thai.dk
|
|
|
click |
Lagt på d. 13/01-2018 16:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Hvem ???? Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
John |
Lagt på d. 13/01-2018 18:42
|
Skal der virkelig så meget fantasi til at gætte hvem er??? Men du skal få et hint, det er brugeren af denne profil. john@dansk-thai.dk
|
|
|
ghj |
Lagt på d. 13/01-2018 21:33
|
vi skal med sas fra århus til cph og med thai resten af vejen , og jeg har læst at man kan finde sit sæde, med jeg kan ikke finde det, vi er 3 der skal afsted
MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......
|
|
|
John |
Lagt på d. 13/01-2018 21:51
|
Du skal bruge dit booking nr. Hvis det ikke står på din billet så ring til Thai og få det. Derefter kan du logge ind her og gratis vælge sæde: https://www.thaia...king.page? john@dansk-thai.dk
|
|
|
ghj |
Lagt på d. 13/01-2018 22:00
|
når jeg logger ind kommer der ikke noget frem med sæder????
|
|
|
John |
Lagt på d. 14/01-2018 08:56
|
Så kan du ringe til Thai air og få dem til at placere dig hvor du vil sidde. Det koster heller ikke noget, det gjorde det ihvertfald ikke i 2017
john@dansk-thai.dk
|
|
|
kro90 |
Lagt på d. 14/01-2018 10:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hej GHJ Når du har modtaget din billet fra Flybillet.dk skal du finde et nummer der ligner dette Bookingnummer QB2xyz herefter går du ind på https://www.thaia...king.page? of skeiver dit booking nummer på den 1. linje og derefter efternavnet i linje 2. Trykker på Find Booking. så er du kommet ind. så er det blot at bladre sig frem til sæder reservation og book de sæder du vil have, hvis altså de er frie. Du kan også bestille special mad hvis det er nødvendig. Rejser du på Økonomi er det kun den sidste 3die del af flyet du kan se sæder på. Bagage er 23 kilo God fornøjelse. Kim
|
|
|
ghj |
Lagt på d. 14/01-2018 11:17
|
så har jeg prøvet det men jeg kan stadig ikke se sæder, så nu prøver jeg og ringe til Thai, nogle som ved hvornår de har åben????
|
|
Spring til debat: |