Se indlæg
2 thaipiger søger mænd
|
|
Pingus |
Lagt på d. 21/04-2016 07:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Jeg har kontakt til to rigtig søde piger som søger ægteskab med en dansker. Begge pigerne er 39 og 40 år, og har to børn som passes af familien. Pigerne er flytbare og er klar til at spæde til den daglige husholdning, når alt det med de danske prøver er overstået. De er begge ok engelsktalende, så her er Line og Skype anvendeligt, som så mange andre piger er de ikke ret gode til at læse og skrive engelsk. Begge pigerne har haft en udenlandsk kæreste før. Jeg har kendt de to piger igennem 5 år og havde jeg ikke allerede en pige, ville de begge være interessante for mig, for de er rigtig søde og render ikke om hjørner med en evnt. kæreste De vil begge gerne bo og leve i DK også uden børn. Min rolle i denne sag er udelukkende dette indlæg for at skabe kontakt til et par seriøse bejlere. Jeg formidler foto og telefonnr kontakt, og så er jeg ude af billede med mindre der ønskes min hjælp i enhver henseende. Pigerne arbejder selv men ønsker nok en sponsor der kan spæde lidt til husholdningen, det kan I selv aftale hvor meget beløbet skal være, men en 15.000 - 20.000 Baht i måneden er nok ikke helt ved siden af. Pige A har haft en englænder som kæreste de sidste 8 år, men han døde sidste år efter længere tids sygdom. Så hun har lidt penge på kistepungen, men ønsker selvfølgelig ikke at tære for meget på hovedstolen. Hun har købt ny bil til familien og huset hende mor bor i er også hendes. Hun er 40 år og har en søn der lige er blevet indkaldt til militæret samt en pige der læser på universitetet. Hun er rigtig sød og med hende får du en pige der vil ære og respekterer dig og yde dig den gode service vi danske mænd sætter pris på. Hun vil servicerer dig i hoved og røv, og vil være det sikre valg til en tilværelse med en mild og sød pige der er omkring de 170 cm og 58 kg. Pige B har haft en tysker som kæreste og det er samme økonomiske beløb, der nok snakkes om. Hun er pigen der er let til smil, lille og spinkel og med ønskes om lidt større bryster. Hun er den aktive massage pige der vil frem i verden og gerne have sit eget sted. Hun påstår hårdnakket hun aldrig har lavet en happy endning, så det er op til dig selv at tro på eller ej. Hun har i 5 år været i Savanna massage klinikken på hjørnet af 2.road ved springvandet ned mod Pattaya Beach Road. Hun har været 6 måneder i Rusland som massageklinik. Så vil gerne være noget med massage også i DK. Send en pb hvis du er seriøs. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 21/04-2016 08:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Undskyld mig. Men jeg synes det lyder lidt sygt.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
Draaben |
Lagt på d. 21/04-2016 09:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 177 |
Lease en pige 15-20000B pr månede 39 og 40 År hmm..! hellere to på 20
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
jh |
Lagt på d. 21/04-2016 09:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Hvis jeg skulle til til at søge gemaler til damer herinde fra Thailand kunne jeg ikke ikke lave andet.Hver gang vi er oppe i Isan er der en forespørgsel på uden lige om jeg ikke har venner fra Danmark der er enlig.Det har jeg da men hvis nogle af parterne mangler en må de sku selv sørge for at finde en. Jeg driver ikke ægteskabsbureauer eller datingbureauer. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 21/04-2016 09:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
jeg vil sgu ikke flytte tilbage, men er der lidt rabat , f.eks betal 1 og 1 free |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 21/04-2016 11:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Tjaa, den er lagt ind under "Kontakt" - men måske "Markedspladsen" have været bedre? Måske lave en tilbudsavis med "Ugens Knaldtilbud" ! |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 21/04-2016 14:14
|
ja eller hva med 4 på 10 år dit skvadderhoved. |
|
|
Draaben |
Lagt på d. 21/04-2016 14:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 177 |
Ja måske hvis DU er til det ..! så kan jeg da godt forstå at du forsøger a lease dame A og B ud. Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 21/04-2016 16:33
|
[url=http://www.thailand-portalen.dk/forum/viewthread.php? Ja måske hvis DU er til det ..! så kan jeg da godt forstå at du forsøger a lease dame A og B ud. Nu forsøger jeg så ikke at lease noget som helst ud, men formidler blot en kontakt med to modne og søde thaipiger. Det er DIG der forpester denne tråd, som jeg kan se du har gjort ved tidligere tråde. Spred din gylle et andet sted dit fjols. Så bliv du ved dine småpiger, som du åbenlyst nyder. |
|
|
John |
Lagt på d. 21/04-2016 16:34
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Draaben skrev: Ja måske hvis DU er til det ..! så kan jeg da godt forstå at du forsøger a lease dame A og B ud. Hold nu tonen og tal pænt til hinanden. Indlægget er oprettet under kontakt. det er måske interresant for nogen. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 21/04-2016 17:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
Hvad med sin sod hvor ligger vi der
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 21/04-2016 17:20
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
Yderst interessant spoergsmaal........2 pige piger A og B. Hvad koster det i sinsot, altsaa I danske kroner........
Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
maik |
Lagt på d. 21/04-2016 17:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Pingus du gør en god gerning, det synes jeg godt om. Ignorer alle de fjolser som udelukkende ønsker at sprede gylle. Personligt kan jeg dog ikke hjælpe de to sandsynligvis søde piger, jeg værdsætter min frihed for højt. |
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 21/04-2016 17:59
|
Mon ikke at det er 2 thaipiger som spreder gylle ?
Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 21/04-2016 18:06
|
JohnBKK skrev: Tjaa, den er lagt ind under "Kontakt" - men måske "Markedspladsen" have været bedre? Måske lave en tilbudsavis med "Ugens Knaldtilbud" ! Dette er noget man kan forstaa, ta' et knaldtilbud eller gaa hjem hvis du ikke er klogere, magen til spoergsmaal fra traadstarter skal man lede laenge efter. Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 21/04-2016 23:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Det er en rigtig god kontakt annonce Pingus har lagt ind, den fortæller klokkeklart klart hvad det koster at være bejler. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 21/04-2016 23:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Jamen, så er det godt man er jysk krejler og ikke betaler for genbrugs- og sekundavarer! Er folk da bindegale i hovederne? Hoste op med Sin Sod for nogle gamle flere gange gifte varaner? Kom dog til fornuft, er I mænd eller pissemyrer?????? |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 22/04-2016 02:17
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
det var da for netop for at høre om hvad det er for nogle damer om hvor meget de ville trække den for det er der jo mange som gør ik....og jeg ville aldrig personligt have en massage pige fra Pattaya....bare i det hele taget..... og den første pige som som ikke ville tære på hovedstolen...men ville gerne have 15000 til 20000....og ville opvarte dig i hoved og røv.... har ikke brug for en nikkedukke.-...og såen kunne jeg blive ved..... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Pingus |
Lagt på d. 22/04-2016 07:23
|
vandango skrev: Det er en rigtig god kontakt annonce Pingus har lagt ind, den fortæller klokkeklart klart hvad det koster at være bejler. Jeg forsøger som blot at fortælle hvad en thaipige håber/forventer, og ved fra mig selv hvad det koster. Men de fleste herinde har åbenlyst bedre erfaringer end mig, og det er jo godt for dem, og ja jeg nyder sku når min thaikæreste giver mig den opmærksomhed en dansk pige ikke har i sit gen anno 2016. |
|
|
THansen |
Lagt på d. 22/04-2016 07:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 393 |
vandango skrev: Det er en rigtig god kontakt annonce Pingus har lagt ind, den fortæller klokkeklart klart hvad det koster at være bejler. Ja det koster sgu at være 'handsome' Vi andre må så nøjes med en hårdtarbejdende bangkoktøs, men kan så til gengæld køre i hendes bil og lade hende betale halvdelen (eller mere) af regningerne når vi spiser fint eller er udenbys... Men sådan er vi jo så forskellige |
|
Spring til debat: |