Se indlæg
46-årig dansker risikerer dødsstraf:i Thailand
|
|
farao54 |
Lagt på d. 23/12-2015 10:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Så er der et fjols, der skal tilbringe den næste lange tid i Thailands værste hotel... http://ekstrablad...in/5883507 |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 23/12-2015 11:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
http://www.dagens...i-thailand
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 23/12-2015 11:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Manden ved hvad han gaar ind til og den risiko det indebaerer. |
|
|
bannok |
Lagt på d. 23/12-2015 11:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 364 |
Gad vide hvordan det er at holde jul i et thailandsk fængsel, det er nok lidt anderledes end hvad vi er vant til. Jeg gad nok vide, hvad der fik manden til at lave det, han er sikkert bekendt med strafferammer i Thailand når det kommer til narko, og han må også have været bevidst om faren ved at blive opdaget og arresteret. |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 23/12-2015 11:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
Ja jeg har ikke und af ham...
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 23/12-2015 12:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
https://www.faceb...6240109599 Med en lille "billedserie" af den anholdte dansker. http://www.thephu...-55529.php Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
mickE |
Lagt på d. 23/12-2015 12:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Du skulle lige linke til sagen uden kommentarer og når der så kommer nogle negative kommentare, så er du på banen!!! Vil sådan set skide på, hvad han vidste eller ikke vidste før han traf beslutningen, men din måde og agere på er så rådden, lidt thaistile! Er der nogle vi kan punke og møge til, så er det godt og vi får et bedre selvværd... Thjaa, du er en af dem med så dårligt selvværd, så det skriger til himmelen... Få dig et liv, hvor du ikke hele tiden og altid skal finde nogle og nedgøre! Han har trådt i lortespanden og det må han betale for med eller uden din eller andres total dumme kommentarer!!! |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 23/12-2015 12:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
mickE skrev: Du skulle lige linke til sagen uden kommentarer og når der så kommer nogle negative kommentare, så er du på banen!!! Vil sådan set skide på, hvad han vidste eller ikke vidste før han traf beslutningen, men din måde og agere på er så rådden, lidt thaistile! Er der nogle vi kan punke og møge til, så er det godt og vi får et bedre selvværd... Thjaa, du er en af dem med så dårligt selvværd, så det skriger til himmelen... Få dig et liv, hvor du ikke hele tiden og altid skal finde nogle og nedgøre! Han har trådt i lortespanden og det må han betale for med eller uden din eller andres total dumme kommentarer!!! Hørt ! M.v.h. Føtofreak |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 23/12-2015 12:43
|
mickE skrev: Du skulle lige linke til sagen uden kommentarer og når der så kommer nogle negative kommentare, så er du på banen!!! Vil sådan set skide på, hvad han vidste eller ikke vidste før han traf beslutningen, men din måde og agere på er så rådden, lidt thaistile! Er der nogle vi kan punke og møge til, så er det godt og vi får et bedre selvværd... Thjaa, du er en af dem med så dårligt selvværd, så det skriger til himmelen... Få dig et liv, hvor du ikke hele tiden og altid skal finde nogle og nedgøre! Han har trådt i lortespanden og det må han betale for med eller uden din eller andres total dumme kommentarer!!! mickE hvorfor det angreb. Det eneste Thjaa skrev var "Jeg har ikke ondt af ham". Der er vel ingen normale mennesker som har ondt af en person som har opfoert sig dumt. Istedet kommer mickE med en masse latrinaere udtryk som der ikke er behov for efter min ringe mening. |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 23/12-2015 12:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Hmm 46 år,han ligner en på 65,han må kende nogle i de kredse der kan eller vil aftage 1.6 kilo heroin,hvad helvede skal man stille op med så meget stof når man står i kbh,kunne aldrig selv finde på at tage så meget som et gram med fra Thailand til Danmark,puha tror han slipper for dødstraf,men han kommer nok til at være i Thai-fængsel til han dør ! |
|
|
gunther |
Lagt på d. 23/12-2015 12:53
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Thomas 72 ! Ser overhoveder ingen problemer i at du linker til historien om den uheldige farang. Alle som bor i Thailand og de som kender til det dejlige land ved at sådan er gamet, så ingen problemer. Her i DK har medier så stor angst for at skrive noget som kan virke racistisk, eller ikke politisk korrekt, at selv når nogle af de fremmede har i landet laver mange grimme ting skriver man ikke hvilken udseende den mistænkte har, eller hvor den mistænkte kommer fra. Næsten som i Sverige. Så ja vi kunne lære noget fra Thailand |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 23/12-2015 12:55
|
hugoboerge skrev: Der er vel ingen normale mennesker som har ondt af en person som har opfoert sig dumt. Jo, jeg har ondt af en person der har opført sig dumt, og jeg betragter mig selv som 'normal' M.v.h. Fotofreak |
|
|
mickE |
Lagt på d. 23/12-2015 13:03
|
hugoboerge skrev: mickE skrev: Du skulle lige linke til sagen uden kommentarer og når der så kommer nogle negative kommentare, så er du på banen!!! Vil sådan set skide på, hvad han vidste eller ikke vidste før han traf beslutningen, men din måde og agere på er så rådden, lidt thaistile! Er der nogle vi kan punke og møge til, så er det godt og vi får et bedre selvværd... Thjaa, du er en af dem med så dårligt selvværd, så det skriger til himmelen... Få dig et liv, hvor du ikke hele tiden og altid skal finde nogle og nedgøre! Han har trådt i lortespanden og det må han betale for med eller uden din eller andres total dumme kommentarer!!! mickE hvorfor det angreb. Det eneste Thjaa skrev var "Jeg har ikke ondt af ham". Der er vel ingen normale mennesker som har ondt af en person som har opfoert sig dumt. Istedet kommer mickE med en masse latrinaere udtryk som der ikke er behov for efter min ringe mening. HB! Med din ringe mening burde du ikke hav klikket gemt! Det der lige som er min poiente er, at er der nogen som har kvajet sig på den ene eller anden måde i Thailand, så står pøblen på TP nærmest i kø for og punke og møge vedkommende til. I denne sag er der INGEN heller ikke HB og Thjaa som kender baggrunden, så vær lidt varsom med alt jeres fordømmende p.. og l...! En dag er det måske jer selv som hænger i thaisaksen for en eller andet, hvor straffen er 10,20 år, så skal jeg være den sidste til og svine jer til, men der vil nok være andre i dette forum som vil gøre det med stor fornøjelse. God lille juleaften! |
|
|
mickE |
Lagt på d. 23/12-2015 13:04
|
Fotofreak skrev: hugoboerge skrev: Der er vel ingen normale mennesker som har ondt af en person som har opfoert sig dumt. Jo, jeg har ondt af en person der har opført sig dumt, og jeg betragter mig selv som 'normal' M.v.h. Fotofreak Hugo har kun ondt af sig selv og INGEN andre!!!! |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 23/12-2015 13:09
|
mickE skrev: hugoboerge skrev: mickE skrev: Du skulle lige linke til sagen uden kommentarer og når der så kommer nogle negative kommentare, så er du på banen!!! Vil sådan set skide på, hvad han vidste eller ikke vidste før han traf beslutningen, men din måde og agere på er så rådden, lidt thaistile! Er der nogle vi kan punke og møge til, så er det godt og vi får et bedre selvværd... Thjaa, du er en af dem med så dårligt selvværd, så det skriger til himmelen... Få dig et liv, hvor du ikke hele tiden og altid skal finde nogle og nedgøre! Han har trådt i lortespanden og det må han betale for med eller uden din eller andres total dumme kommentarer!!! mickE hvorfor det angreb. Det eneste Thjaa skrev var "Jeg har ikke ondt af ham". Der er vel ingen normale mennesker som har ondt af en person som har opfoert sig dumt. Istedet kommer mickE med en masse latrinaere udtryk som der ikke er behov for efter min ringe mening. HB! Med din ringe mening burde du ikke hav klikket gemt! Det der lige som er min poiente er, at er der nogen som har kvajet sig på den ene eller anden måde i Thailand, så står pøblen på TP nærmest i kø for og punke og møge vedkommende til. I denne sag er der INGEN heller ikke HB og Thjaa som kender baggrunden, så vær lidt varsom med alt jeres fordømmende p.. og l...! En dag er det måske jer selv som hænger i thaisaksen for en eller andet, hvor straffen er 10,20 år, så skal jeg være den sidste til og svine jer til, men der vil nok være andre i dette forum som vil gøre det med stor fornøjelse. God lille juleaften! Det er ikke noedvendigt at kende nogen baggrund hvorfor en person dummer sig som vedkommende har gjort. Som jeg laeser det er der ikke nogen her som staar i koe for og punke og moege vedkommende til. Og mickE, hvis man foelger reglerne og bruger sin sunde fornuft saa er det svaert at se hvordan nogen kan "haenge i thai saksen". |
|
|
mickE |
Lagt på d. 23/12-2015 13:20
|
hugoboerge skrev: mickE skrev: hugoboerge skrev: mickE skrev: Du skulle lige linke til sagen uden kommentarer og når der så kommer nogle negative kommentare, så er du på banen!!! Vil sådan set skide på, hvad han vidste eller ikke vidste før han traf beslutningen, men din måde og agere på er så rådden, lidt thaistile! Er der nogle vi kan punke og møge til, så er det godt og vi får et bedre selvværd... Thjaa, du er en af dem med så dårligt selvværd, så det skriger til himmelen... Få dig et liv, hvor du ikke hele tiden og altid skal finde nogle og nedgøre! Han har trådt i lortespanden og det må han betale for med eller uden din eller andres total dumme kommentarer!!! mickE hvorfor det angreb. Det eneste Thjaa skrev var "Jeg har ikke ondt af ham". Der er vel ingen normale mennesker som har ondt af en person som har opfoert sig dumt. Istedet kommer mickE med en masse latrinaere udtryk som der ikke er behov for efter min ringe mening. HB! Med din ringe mening burde du ikke hav klikket gemt! Det der lige som er min poiente er, at er der nogen som har kvajet sig på den ene eller anden måde i Thailand, så står pøblen på TP nærmest i kø for og punke og møge vedkommende til. I denne sag er der INGEN heller ikke HB og Thjaa som kender baggrunden, så vær lidt varsom med alt jeres fordømmende p.. og l...! En dag er det måske jer selv som hænger i thaisaksen for en eller andet, hvor straffen er 10,20 år, så skal jeg være den sidste til og svine jer til, men der vil nok være andre i dette forum som vil gøre det med stor fornøjelse. God lille juleaften! Det er ikke noedvendigt at kende nogen baggrund hvorfor en person dummer sig som vedkommende har gjort. Som jeg laeser det er der ikke nogen her som staar i koe for og punke og moege vedkommende til. Og mickE, hvis man foelger reglerne og bruger sin sunde fornuft saa er det svaert at se hvordan nogen kan "haenge i thai saksen". Læs og forstå for satan!!! Thaisaksen, så klapper den uanset om du følger reglerne elle bruger "din sunde fornuft".... |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 23/12-2015 13:21
|
hugoboerge skrev: Det er ikke noedvendigt at kende nogen baggrund hvorfor en person dummer sig som vedkommende har gjort Vrøvl M.v.h. Fotofreak |
|
|
mickE |
Lagt på d. 23/12-2015 13:25
|
Hugo er et vrøvlehoved... Slut herfra og fortsat god jul. |
|
|
bannok |
Lagt på d. 23/12-2015 13:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 364 |
Manden er jo en ussel narkoman der er kurer for nogle bagmænd, de finder nok en anden narkoman istedet for, så der er meget lidt vundet i at Peter Effersoe er knaldet med 1.6 kg heroin. Han skulle levere det til en modtager i Belgien, han har gjort det 2 gange før og har fået 100000 bath for det hver gang. Manden vat på afvænning for 8 år siden, men er tilsyneladenede junkie igen. Jeg har sku medlidenhed med ham, han er sku an arme stakkel. Men han er blevet knaldet med 1.6 kg heroin og bliver straffet for det, mens bagmanden går fri. |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 23/12-2015 13:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Manden er et fjols, og må tage sin straf. |
|
Spring til debat: |