Se indlæg
 Udskriv debat
Noedlandet....
Thjaa
jeg har idag rejst fra Bangkok med Finair og da der var ca 2 timer tilbage paa vores rejse starte de med at server mad og met i det hele blev der sport om der var en laege i flyget og kort tid derefter blev der sagt at de var noed til at noedlande i Rusland sangpeterbog da en kvinde i flyvet var blevet mega syd saa det har lige koste mig 4 timere exter rejse paa det fly plus en vente tid i findland paa 3 timer exter nu er jeg lige landet i DK og fundet udaf at jeg kun kan faa et tog til aarhus saa jeg maa inden vente 6 timer eller gaa de siste 20 KM til hadsten super derlig tur og naa ja og oven i det hele virket deres computer system ikke hele vejen saa det enste man kunne var at glo ud i den blaa lust
Livet er forkort til store problemmer

Amagerdreng
Såen er det når man køber billigt - der er chancer man må tage - ting kan desværre ske og det gjorde det så desværre for dig.. Derfor "har man råd så køb direkte" ellers kan det koste i sidste ende.. Men hjem kom du da.. Velkommen til kulden.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Thjaa
Finnair flyver ikke dirakte fra Danmark til Thailand og da det er dem som jeg har Klup kort til saa er det ogsaa dem jeg flyver med og SAS har ikke Raad til at betale mig for at flyve med dem saa det handler ikke om at koebe bidlig beletter for jeg har skam raad til dette det handler om hvem man endlig best kan lige at flyve med og ja dette tur var bestemt ikke naade at raabe Hura for men det er skam ogsaa foeste fang jeg har proevet dette ved dem nomal er jeg stolt og glad ved at flyve med dem
Livet er forkort til store problemmer

Bjarne
Godt at du kom godt hjem efter alle fortrædelighederne, som dette tåbelige kvindemenneske havde forårsaget ved groft og tankeløst at tillade sig at blive syg. Måske fandt du tid undervejs til at sende den mega-syge kvinde en tanke?

maik
Hvis der er en alvorligt syg passager med flyet, vil det nødlande uanset, hvilket flyselskab der er tale om.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
jh
Ja det er træls at man bliver forsinket men en nødlanding gør de bare ikke for at for tiden til at gå.Det som
A drengen skriver er noget værre bavl,om du flyver direkte eller ikke direkte,om man har råd eller ikke råd til det ene aller andet har fanme ikke noget med en person der bliver syg på et fly at gøre.Så syntes han burde lige tænke sig om inden han skriver noget ang denne sag.

JohnBKK
Overlevede den stakkels kvinde? Undgik Thjaa at blive dybt traumatiseret af de massive udfordringer han mødte på sin farlige færd hjem til trygge Hadsten?

Amagerdrengen er helt ude i skoven med sit "rationale" om pris og direkte fly, det er direkte vildledende, og det bryder jeg mig absolut ikke om, at nogen vildleder.

Folk bliver da syge ombord fra tid til anden, og så skal der findes en læge blandt pax, og hvis det er alvorligt så nødlander man, direkte fly eller ej.

sony
Amagerdreng skrev:

Såen er det når man køber billigt - der er chancer man må tage - ting kan desværre ske og det gjorde det så desværre for dig.. Derfor "har man råd så køb direkte" ellers kan det koste i sidste ende.. Men hjem kom du da.. Velkommen til kulden.

Ja det kan godt være du har forstand på pattaya og hvor man kan købe børn, men det her har du da intet begreb om, kan man læse. Hvad er det for noget sludder at komme med? Er et menneske syg er de da nød til og nødlande uanset om det er direkte eller med et lavpris selskab. Hold du dig hellere til det du er bedst til og fortæl om pattaya og hvor man kan købe billig sex, det er vist det eneste du kan finde ud af.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Narin
Tror bare det var et godt råd, venner imellem, der blev lidt uheldigt formuleret.

energy
Amagerdreng skrev:

Amagerdreng. Du er da vist kommet for sent i seng i går. Shock
Finnair er ikke noget decideret lavprisselskab og havde han fløjet med Thai Airways og en person var blevet lige så syg.
Så havde de gjort det samme.

energy
sony skrev:

Amagerdreng skrev:

Ja det kan godt være du har forstand på pattaya og hvor man kan købe børn, men det her har du da intet begreb om, kan man læse. Hvad er det for noget sludder at komme med? Er et menneske syg er de da nød til og nødlande uanset om det er direkte eller med et lavpris selskab. Hold du dig hellere til det du er bedst til og fortæl om pattaya og hvor man kan købe billig sex, det er vist det eneste du kan finde ud af.

Og Sonyboy du burde lære at skrive pænt !!!!!!

sony
energy skrev:

sony skrev:

Amagerdreng skrev:

Det er skrevet pænt, du skulle bare vide hvad jeg tænker om vedkommende.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

farao54
sony skrev:

energy skrev:

sony skrev:

Amagerdreng skrev:

Det er skrevet pænt, du skulle bare vide hvad jeg tænker om vedkommende.

Nej det er ikke skrevet pænt. Og læg så den person forfølgelse på hylden.
@Amagerdreng... uanset fly, så nødlander det hvis en person er alvorligt syg.

Amagerdreng
Har i overhoved læst de sidste 4 linjer i Thjaas indlæg.. ??
Måske kunne det være til disse linjer mit indlæg er skrevet.. Ingen steder nævner jeg denne syge kvinde for det kan ja selvfølgelig ske på ALLE flyvninger....
Jeg skriver "har man råd så køb direkte ellers kan det koste i sidste ende"
Og Energy Finnair er stadig billigere end både Sas og Thai..
Sent i seng "ja for H....... MAX"
Sonyboy You better believe......Du bor der jo....
Redigeret af Amagerdreng d. 31/10-2015 09:14

natty
Amagerdreng skrev:

Vrøvl, vrøvl, vrøvl, du skriver vist, et par steder, at du holder dig til sandheden. Men her skriver du mod bedrevidende. Om et fly lander pga en syg passager har forhåbentligt intet med prisen på billetten at gøre eller om det flyver direkte. Har ikke tidligere gidet blande mig i debatten om Adrengen, men at skrive sådan en påstand er da helt ude i hampen.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Amagerdreng
Læs nu igen mit indlæg "har man råd så køb direkte ellers kan det koste i sidste ende" og det var jo netop det der skete jo Thjaa..
Ved godt hvor i vil hen og i har da ret selvfølgelig. Forsinkelsen sker uanset hvilket fly man er med hvis man må nødlande et sted..OK så over and out.

natty
Amagerdreng skrev:

Læs nu igen mit indlæg "har man råd så køb direkte ellers kan det koste i sidste ende" og det var jo netop det der skete jo Thjaa..
Ved godt hvor i vil hen og i har da ret selvfølgelig. Forsinkelsen sker uanset hvilket fly man er med hvis man må nødlande et sted..OK så over and out.

Jeg har læst dit indlæg igen og det bliver det ikke mindre vrøvl af, men da godt du selv indser det.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Narin
A-dreng.

Jeg tror ikke du rigtigt tænker over hvad du skriver og dermed genstand for mobning/forfølgelse her på sitet
Stort set hver gang du har et indlæg, sætter det sindene i kog hos div. medlemmer. Så måske er det en god ide, at du tænker over hvad du skriver, så du kan få noget positivt respons.

Eller er skriverigerne beviste og du er TP's egen lille troll.

Er godt klar over, at jeg med dette indlæg, er i fare for igen at ryge i strafboksen.

Webmaster
Jeg syntes at både indlæg 1 og 2 er forkastelige. I det ene indlæg snakkes der om en forsinkelse og i det andet om prisen på en billet.

Ingen af de to indlæg bærer præg af den mindste forståelse for at et andet menneske blev alvorligt syg på flyveturen.

Hvad bliver det næste??? At FinnAir er et lorte selskab fordi en alvorligt syg ligger og raller mens man spiser den udleveret lille pose peanuts.

Man må da håbe, uanset om man flyver direkte eller ej og uanset hvilken klasse man sidder på og hvad man har betalt for billetten, at det bliver taget seriøst hvis man skulle blive alvorligt syg under flyveturen. Og at der bliver sendt en kode 7700 hvis nødvendigt uanset hvor fornemme passager der så ellers befinder sig på flyet.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
vandango
Har prøvet at læse mig til om der er en særlig procedure omkring sygdom og nødlanding.
Har ikke fundet noget konkret andet end der rent faktisk er mange passagerer der bliver syge ombord iflg. undersøgelser og statestikker.
Man kunne få det indtryk at, såfremt at der er en læge ombord eller sundhedspersonale, vælger man at flyve videre til den oprindelige destination.

Spring til debat: