Se indlæg
Aussie fyr vil ikke betale barpige
|
|
bareMig |
Lagt på d. 08/10-2015 19:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 151 |
https://www.youtu...yQzyofgXNY
Bare rolig, det er bare mig, og i øvrigt så har jeg lige spist
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/10-2015 20:09
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Smæk dog den bitch et par på knolden og smid hende ud, syge kælling, hvad fa... foregår der? Grim og ubehøvlet, fik han fizz på det yabaa vrag? Tåbeligt... |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 08/10-2015 20:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Men mon ikke han havde aftalt en pris for en serviceydelse? Selvom ens frisør er grim som Jette Gottlieb, skal hun vel alligevel have penge for en tur med saksen |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/10-2015 20:43
|
Tjaaa, jeg har jo mødt flere gutter fra Italien og Israel (ekstremt Farang keeniauew keenok) som efter en gang bagwhan snak fik gratis tur med dem, indtil næste morgen hvor tøsen fortrød, så jeg køber det ikke. Han er ung, ser OK ud, en ny slags "sex turist" - de finder sig ikke i alt det grove lort fra dem længere.. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 08/10-2015 20:53
|
Det har du nok ret i ;-) Med fare for at være fordomsfuld, lignede hun nu ganske givet en, der var på arbejde. Ikke fordi det egentligt kommer mig ved, det er bare en konstatering Læs en avis i en hvilken som helst lobby i 10 minutters tid, og en tilsvarende scene vil udspilles. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/10-2015 20:55
|
Hun er luder, end of story... PS: Jeg kanaliserer åbenbart Suk lige nu, han er savnet den syge mand, gad vide hva f.... han laver??? |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 08/10-2015 20:58
|
Jo, jo...sandt nok. Her choise.. Dem kan man stadig finde i Pattaya, hvis man leder grundigt.. Jeg mener, at det kunne vel heller ikke komme helt bag på vores ven med de 900 B. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 08/10-2015 21:04
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
sudsakhon skrev: Jette Gottlieb Neeej nu er min nattesøvn ødelagt, havde lykkeligt glemt kvinden som håndtere en hammer vildere og kraftigere end hvad guden Thor formår. Sidst det navn har rumsteret inde i mit hoved var for år siden da jeg fik kaldt én af møgkællingerne i 3F for en klon af Jette Gottlieb. Hun tog det fandme som et kompliment. Grrr..... lol Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/10-2015 21:06
|
Fik du gratis fizz så?? Redigeret af JohnBKK d. 08/10-2015 21:07 |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 08/10-2015 21:07
|
Hammer i en hånd og segl i den anden...;-) |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 08/10-2015 21:12
|
Sgu' ligemeget om hun er luder eller kgl. kostumesyerske, hun er på arbejde for at tjene penge og det burde fyren, uanset hvor dejlig og Christoffer-agtig du syntes han ser ud, være fuldt klar over. En skide cheap charlie som burde have respekt og forståelse for sine medmennesker. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 08/10-2015 21:16
|
Nope, den chance missede jeg da jeg sagde jeg ville være offentlig ansat. Eller rettere da jeg svarede på hvorfor jeg ville være offentlig ansat. For de lyste da meget godt op med store smil da jeg sagde jeg ville være offentlig ansat, de smil falmede dog ret hurtigt og ansigtkuløren skiftede til ildrød da jeg forklarede at jeg ville være offentlig ansat fordi jeg ikke havde lyst til at lave en skid. Med venlig hilsen
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/10-2015 21:20
|
Hvem er "Christoffer"?? Vi aner intet om hvad der gik forud for det drama i lobbyen, men OK, han må til lommerne hvis han har fået en ydelse der var aftalt på forhånd, både mht. pris, varighed, type/variation af ydelse osv. osv. Men nu er jeg jo en kynisk, erfaren og vranten realist, som har set lidt af hvert når de tøser kører "drama queen" sekvensen, og derfor min kommentar, har sgu´tte ret meget sympati for de damer længere, der er sket store forandringer de sidste år, de er blevet grove, frække og ubehøvlede, de er ludere for h....! Redigeret af JohnBKK d. 08/10-2015 21:35 |
|
|
vandango |
Lagt på d. 08/10-2015 21:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Han skal bare betale ved kasse ét, de piger sælger sig i forvejen skide billigt. Syntes bare at beløbene 2-3.000 baht lyder underligt? |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 08/10-2015 21:35
|
JohnBKK skrev: de er ludere for h....! Jeg tvivler på at han har kunne være i tvivl om det er en luder, så han burde ikke være overrasket over der skal betales ved kasse 1. Og så lækker er han sgu' hellere ikke JohnBKK lol Ingen andre end dem aner hvad de har aftalt af pris, men fyren skal være mere end godt tumpet for at tro at det var en gratis omgang. Med venlig hilsen
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/10-2015 21:39
|
@ Phandango von Bathman: Billigt i forhold til hvad? Hold nu med dit "pædagog sympati syndrom" - ville du ha´ ligeså meget forståelse for en heroin luder på Halmtorvet? Redigeret af JohnBKK d. 08/10-2015 21:47 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/10-2015 21:44
|
Webmaster skrev: JohnBKK skrev: de er ludere for h....! Jeg tvivler på at han har kunne være i tvivl om det er en luder, så han burde ikke være overrasket over der skal betales ved kasse 1. Og så lækker er han sgu' hellere ikke JohnBKK lol Ingen andre end dem aner hvad de har aftalt af pris, men fyren skal være mere end godt tumpet for at tro at det var en gratis omgang. Det er nye tider i LOS Web, der kommer mange som ham den Aussie guy der tror det er gratis fest og ballade, fordi de tøser nemlig er så søde, smilende og festlige, indtil de bliver p!ssed! Jeg husker da jeg var yngre og en ekstrem fedterøv, og fik da tit gratis fizz på Phuket, men nu er jeg også meget smuk og velholdt, hahaha! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 08/10-2015 21:48
|
Yeah tror også på at Wonderboy seriøst har troet på den store kærlighed med pigebarnet
Med venlig hilsen
|
|
vandango |
Lagt på d. 08/10-2015 22:09
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
JohnBKK skrev: @ Phandango von Bathman: Billigt i forhold til hvad? Hold nu med dit "pædagog sympati syndrom" - ville du ha´ ligeså meget forståelse for en heroin luder på Halmtorvet? Hern von googlemeister in spe! Hvis du overfører samme ydelse til danmark, såfremt det er muligt at finde noget der ser godt ud, skal du af med flere tusinde kroner. |
|
|
Wangtan |
Lagt på d. 09/10-2015 07:44
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
Er det sjovt det du siger her på siden JohnBKK. ? Man skal vel betale for det man snupper....Ja hun er luder...og 99.9% herinde er liderlige Danske svin.. også end of story.. hahaha.... |
|
Spring til debat: |