Se indlæg
Midnite Hour
|
|
maik |
Lagt på d. 02/10-2015 08:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Oktobers udgave af Midnite Hour handler om Pattayas Walking Street. Den indeholder bla. et (næsten) koplet kort over gadens barer - samt en kort beretning og gadens start. http://www.bangko... |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/10-2015 11:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
ophidsende |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 02/10-2015 16:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Jeg som kender Pattaya Walking Street som min egen lomme. Feks Hvem - Hvad og hvor skal lige påpege at denne liste IKKE er korrekt.. Der mangler steder....Så spør bare - måske får du svar.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 05/10-2015 21:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Ku´være sjovt hvis A-Boy laver en lille lummer ulækker lommeuldsvideo om Pattaya og de små drenge han kender derude, eller måske mere spændende en Phantasy Movie om nævnte sted, det vil være passende tror jeg, for han lever da i et fantastisk utroligt skønmaleri om det sygeligt syge sted. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 05/10-2015 21:53
|
Kære JohnBkk hvis det nu var ville du IKKE få lov at se den for du ville sikkert nyde det i fulde drag.. Eller ved nærmere eftertanke så jo du skal sgu se den men sammen med mig hvis du har mod på det...Tør du tage det skridt eller er du bare en tøse dreng der har det hele i munden eller nærmere på skrift...Kom nu frit frem. Burde du ikke lave en video om Landet som du bor i og sviner til i allerhøjeste grad... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/10-2015 02:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Amagerdreng skrev: Jeg som kender Pattaya Walking Street som min egen lomme. Feks Hvem - Hvad og hvor skal lige påpege at denne liste IKKE er korrekt.. Der mangler steder....Så spør bare - måske får du svar. Seriøst, hvem gider dog at gå op i om kortet er komplet eller ej? Det er en gade med øl og Gin/Tonics, Piger til salg og hæsligt musik, uhumske indere og andet uhyggeligt samlet i dette hul - Jeg har været der få gange, da jeg ikke bryder mig om cirKUSSEet - Dog det meget sjovt at gå ned gennem stedet hvor der er en stribe barer på begge sider hvor pigerne står og kalder en hen til deres bar og klapper med deres "klappere" - Det er dejligt bekræftigende Pigen med lattergas er også frisk på at puste en ballon eller 2. Jeg vil til en hver tid vælge at sætte mig in på stribklubben Tahitian Queen ved beachroad og se pigerne vride sig til Black Sabbath og andre Heavy/Rock´n´Roll musik fra 70´erne - Musik genren bringer sjovt nok det bedste frem i pigerne |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 06/10-2015 04:16
|
Kære Gambit - måske skal du lære ordet ""Ironi" og huske tænke på andre tråde og påstande (hvis du ellers læser alt I trådene) så vil du forstå mit indlig nr 3 I denne tråd.. Forøvrigt en glimrende klub og kan du lide den slags music findes også Sweethearts på WS..Kik forbi næste gang..!! Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/10-2015 06:32
|
Amagerdreng skrev: Kære Gambit - måske skal du lære ordet ""Ironi" og huske tænke på andre tråde og påstande (hvis du ellers læser alt I trådene) så vil du forstå mit indlig nr 3 I denne tråd.. Forøvrigt en glimrende klub og kan du lide den slags music findes også Sweethearts på WS..Kik forbi næste gang..!! Slap nu A-mand, hvad får dig til at tro jeg ikke opfattede dit indlæg Ironisk ? Jeg ved da du er kronisk ironisk! Bare fordi du er fra Amager behøver du da ikke at føle dig misforstået og trådt på konstant, vel ? Jeg læser langt fra alle tråde, det har jeg slet ikke tid til. Ja Tahitian er mit sted - jeg er ikke typen der vimser rundt og tournerer. Jeg er loyal kunde når servicen og musikken er god. |
|
|
maik |
Lagt på d. 06/10-2015 07:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Amagerdreng skrev: Kære JohnBkk hvis det nu var ville du IKKE få lov at se den for du ville sikkert nyde det i fulde drag.. Eller ved nærmere eftertanke så jo du skal sgu se den men sammen med mig hvis du har mod på det...Tør du tage det skridt eller er du bare en tøse dreng der har det hele i munden eller nærmere på skrift...Kom nu frit frem. Amagerdreng og JohnBKK i samme rum!!! Det vil resultere i et blodbad, som til sammenligning får amerikanernes krig i Vietnam til at minde om en børnefødselsdag. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 06/10-2015 08:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Hygligt sted, Patty.. Redigeret af JohnBKK d. 06/10-2015 08:30 |
|
|
jh |
Lagt på d. 06/10-2015 08:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
GAMBIT skrev: Amagerdreng skrev: Jeg som kender Pattaya Walking Street som min egen lomme. Feks Hvem - Hvad og hvor skal lige påpege at denne liste IKKE er korrekt.. Der mangler steder....Så spør bare - måske får du svar. Seriøst, hvem gider dog at gå op i om kortet er komplet eller ej? Det er en gade med øl og Gin/Tonics, Piger til salg og hæsligt musik, uhumske indere og andet uhyggeligt samlet i dette hul - Jeg har været der få gange, da jeg ikke bryder mig om cirKUSSEet - Dog det meget sjovt at gå ned gennem stedet hvor der er en stribe barer på begge sider hvor pigerne står og kalder en hen til deres bar og klapper med deres "klappere" - Det er dejligt bekræftigende Pigen med lattergas er også frisk på at puste en ballon eller 2. Jeg vil til en hver tid vælge at sætte mig in på stribklubben Tahitian Queen ved beachroad og se pigerne vride sig til Black Sabbath og andre Heavy/Rock´n´Roll musik fra 70´erne - Musik genren bringer sjovt nok det bedste frem i pigerne Det er lige mine ord igen det skriver Gambit.Vil lige sige der ligger nogle fine resturanter der man kan få godt frisk fisk at spise.Ud over det er walking street ikke et sted for mig. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/10-2015 09:44
|
nu er tråden ved at blive varm så jeg gylper lige min mening op: jeg fatter ikke voksne menneskers fascination af gaden og byen som samlet set udgør et af- hvis ikke verdens største horehus! min egen oplevelse af fx walking street kan inddeles i faser som jeg tror flere gennemgår, med visse forskelle naturligvis: 1. "wow" fasen; første gang er man forblændet over al den opmærksomhed man får og som man aldrig har fået før andre steder, man føler sig værdsat og special, glædelig uvidende om at man i virkeligheden kun er til grin, en ynkelig sexturist der ender med at betale for sex og kun bliver set på som vejen til lidt penge for pigerne, barejerne og andre bagmænd. Men tænk sig at sidde og røre ved flotte halvnøgne piger når man er vokset op med den ene skuffende afvisning efter den anden på div. skoddiskoteker i hjemlandet. 2. "depression" fasen; pludselig bliver man ramt af skyldfølelse og tristhed ved at se al den elendighed, gamle fedladne mænd med små unge godter på vej hjem til hotellet, ikke for at spille ludo el. snakke dybe samtaler, men kun 1 ting, sex. Man begynder i denne fase at få ondt af pigerne og se dem som stakkels ofre, drikkepengene øges og man møder evt. en fugl som man beslutter sig for at sponsorere i det man tror er et kærestelignende forhold, men skuffelsen skal vise sig at være stor. 3. "altvidende" fasen, nu begynder erfaringen at sætte ind, man har oplevet op og nedture og begynder nu at tro man ved alt om Thailand på baggrund af livet som sexturist i pattaya, man tror man har regnet det hele ud og begynder nu at belære nyankomne og førstegangsrejsende. Man har selv brændt fingerne og begynder nu at spille spillet. Næringheden og kynismen sparker ind og man vil have sin del af moderkagen. I virkeligheden ved man ikke en skid, irriterende typer i denne fase. Det er også her man begynder at rende rundt med buddha figur om halsen på trods af man aldrig har sat sin fod i et tempel el. læst bare en bog om hvad fanden det vil sige at være buddhist el. inspireret heraf. Man gør bare som de andre tumper og bilder sig selv ind at det giver held, iøvrigt uvidende om at buddha har afvist at 'held' hører nogen steder hjemme i buddhismen. 4. "oplysnings" fasen; nu begynder man langsomt at forstå hvordan tingene hænger sammen, man er evt. blevet klogere efter endt ægteskab og begynder så småt at forstå for patetisk det hele i virkeligheden er og hvordan thai mentaliten er. Man begynder lige pludselig at indse at pigerne ikke er ofre, at man aldrig har været værdsat som andet end en genvej til øget velstand. Naiviteten bliver børstet af og en irritationen over denne 'virkelighed' begynder at opstå, samtidig begynder man at se på Thailand og hele deres samfund med langt mere negative briller, på div. fora spreder man sin galde og holder ikke sin vrede og skuffelse tilbage, man har skiftet de lyserøde briller ud med sorte solbriller og den får hele armen, intet er positivt i Thailand. 6. "ligeglad" fasen, nihilistiske mentale tendenser opstår og man bliver endelig bare ligeglad med alt. Man rejser stadig i landet da der er mange steder man gerne vil se og fordi man kender rutinen...Thailand er under huden på dig og blevet en del af din personlighed gennem flere år, hvorfor skulle man pludselig begynder at rejse til caribien el. andre stedet i asien? Man begynder at smile af tingene og tager ikke problemerne så tungt, man er færdig med at dumme sig, ryger ikke længere i fælderne og enkelte slår sig ned i rolige ægteskaber uden glød el. drama. Cirklen er ved at være fuldendt. Redigeret af Anonym Bruger d. 06/10-2015 09:56 |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/10-2015 10:07
|
JS skrev: nu er tråden ved at blive varm så jeg gylper lige min mening op: jeg fatter ikke voksne menneskers fascination af gaden og byen som samlet set udgør et af- hvis ikke verdens største horehus! min egen oplevelse af fx walking street kan inddeles i faser som jeg tror flere gennemgår, med visse forskelle naturligvis: 1. "wow" fasen; første gang er man forblændet over al den opmærksomhed man får og som man aldrig har fået før andre steder, man føler sig værdsat og special, glædelig uvidende om at man i virkeligheden kun er til grin, en ynkelig sexturist der ender med at betale for sex og kun bliver set på som vejen til lidt penge for pigerne, barejerne og andre bagmænd. Men tænk sig at sidde og røre ved flotte halvnøgne piger når man er vokset op med den ene skuffende afvisning efter den anden på div. skoddiskoteker i hjemlandet. 2. "depression" fasen; pludselig bliver man ramt af skyldfølelse og tristhed ved at se al den elendighed, gamle fedladne mænd med små unge godter på vej hjem til hotellet, ikke for at spille ludo el. snakke dybe samtaler, men kun 1 ting, sex. Man begynder i denne fase at få ondt af pigerne og se dem som stakkels ofre, drikkepengene øges og man møder evt. en fugl som man beslutter sig for at sponsorere i det man tror er et kærestelignende forhold, men skuffelsen skal vise sig at være stor. 3. "altvidende" fasen, nu begynder erfaringen at sætte ind, man har oplevet op og nedture og begynder nu at tro man ved alt om Thailand på baggrund af livet som sexturist i pattaya, man tror man har regnet det hele ud og begynder nu at belære nyankomne og førstegangsrejsende. Man har selv brændt fingerne og begynder nu at spille spillet. Næringheden og kynismen sparker ind og man vil have sin del af moderkagen. I virkeligheden ved man ikke en skid, irriterende typer i denne fase. Det er også her man begynder at rende rundt med buddha figur om halsen på trods af man aldrig har sat sin fod i et tempel el. læst bare en bog om hvad fanden det vil sige at være buddhist el. inspireret heraf. Man gør bare som de andre tumper og bilder sig selv ind at det giver held, iøvrigt uvidende om at buddha har afvist at 'held' hører nogen steder hjemme i buddhismen. 4. "oplysnings" fasen; nu begynder man langsomt at forstå hvordan tingene hænger sammen, man er evt. blevet klogere efter endt ægteskab og begynder så småt at forstå for patetisk det hele i virkeligheden er og hvordan thai mentaliten er. Man begynder lige pludselig at indse at pigerne ikke er ofre, at man aldrig har været værdsat som andet end en genvej til øget velstand. Naiviteten bliver børstet af og en irritationen over denne 'virkelighed' begynder at opstå, samtidig begynder man at se på Thailand og hele deres samfund med langt mere negative briller, på div. fora spreder man sin galde og holder ikke sin vrede og skuffelse tilbage, man har skiftet de lyserøde briller ud med sorte solbriller og den får hele armen, intet er positivt i Thailand. 6. "ligeglad" fasen, nihilistiske mentale tendenser opstår og man bliver endelig bare ligeglad med alt. Man rejser stadig i landet da der er mange steder man gerne vil se og fordi man kender rutinen...Thailand er under huden på dig og blevet en del af din personlighed gennem flere år, hvorfor skulle man pludselig begynder at rejse til caribien el. andre stedet i asien? Man begynder at smile af tingene og tager ikke problemerne så tungt, man er færdig med at dumme sig, ryger ikke længere i fælderne og enkelte slår sig ned i rolige ægteskaber uden glød el. drama. Cirklen er ved at være fuldendt. Dér ramte du hovedet på sømmet! Har gennemgået alle. Jeg har dog lige 7. fase som jeg selv er på pt. 7. "Pas dig selv" fasen; Man er udemærket klar over man aldrig helt vil passe ind, uanset om du er accepteret i lokal samfundet og kan den nødvændige hverdags dialog og høflighed. Man køber sine varer, small talker og lunter stille og roligt hjem til dig selv. Du er blevet en del af billedet uden rigtigt at ville være det; der er så meget de endnu ikke fatter, dem om det - man vil ikke blande sig i deres og holder man sig gerne for sig selv. Ind i mellem ser man naive farranger der er blevet "bedste" venner med motorbike taxi slænget fordi han giver dem bajere - Patetisk i hans klipklapper og tro på at han er "ven" med de (lokale). Han bliver klogere. Du er for første gang i fred med tanken om at smilet blot er en formalitet og ikke en invitation. Du har dig selv og din nærmeste thai familie og alt andet er ligegyldigt. Thailand er et dejligt sted når man har sit på det rene. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 06/10-2015 10:22
|
@Maik.. but ill be there if ....... Flere af jer herinde må virkelig være blevet taget I røven af en thai (om det er mand eller kvinder er sagen ligegyldig). til det kan jeg sige "Been there - done it" men derfor er jeg ikke harm på alle thaier... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 06/10-2015 10:38
|
Fase 1 WOWen - rigtigt første gang man sætter fusserne I Pattaya 7 Thailand. Fase 2. DEPRESSION kommer da først hvis man opdager at man er blevet taget I røven og alle ens penge er væk.. men så er man sikkert selv skyld I det. Fase 3. ALTVIDENDE tror ikke det findes men giver gerne videre hvad jeg ved om det ønskes..(PS ikke sexturist) Fase 4 "OPLYSNINGEN". Hvis man ikke hvad hvad man går ind til kan man kun blive klogere og må tage både surt og sødt med sig videre I livet.. Fase 5. som du ikke har bliver så til fase 6 Fase 6. "LIGEGLAD" bliver man nok aldrig med mindre man måske er bosat I helvedes land og nyder hver dags bajeren eller drinken så kan det godt være... Vi er alle så forskellige og ser både Thailand og Pattaya på forskellige måder.. Personligt ja kommer der hvert år...ikke pga damer men venner og det både rig som fattig. @GAMBIT.. Fase 7.. Måske har du ret I dette.. Men jeg tror nu på mange gange får man hvad man giver.. Og flere har det desværre med at tro de er konger af Thailand / Pattatya (ikke blot Danskere) Ingen nævnt - ingen glemt.....Du bør være mod andre som du vil have de skal være mod dig så kommer du langt... Redigeret af Amagerdreng d. 06/10-2015 10:48 Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/10-2015 10:48
|
du behøves ikke kommentere på det Amagerdreng, du har gang på gang gjort det klart at du ligger og roder rundt i de lavere faser..fortsæt bare med det og glæd der over det, de naive synes altid gladest så hyg dig over det. Så kan du gå over på Pattaya addicts og diskutere walking street, mindreårige børn, hvilke piger der gør det uden condom uden tillæg samt hvilke bar der har sænket prisen på cola light med 10 THB...hvis det gør dig glad og gør at du føler dig vigtig og speciel over det, så fred være med det. bøvs |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 06/10-2015 10:53
|
@js jeg ligger IKKE og roder med de lavere faser.. Hvis du ønsker så kan du være heldig at møde og se nogle vener på tv og til concert om du lyster.. Men jeg er totalt ligeglad med om man er rig eller fattig alle er vi mennesker blot er visse faldet for flasken og ikke kommet videre. Ingen nævnt - ingen glemt...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
zapper |
Lagt på d. 06/10-2015 11:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Amagerdreng skrev: Jeg som kender Pattaya Walking Street som min egen lomme. Feks Hvem - Hvad og hvor skal lige påpege at denne liste IKKE er korrekt.. Der mangler steder....Så spør bare - måske får du svar. Jeg er sikker på, jeg ikke ønsker at komme de steder, der mangler. Men jeg er som ikke i tvivl om, at søger jeg det samme som dig, så var det dig jeg ville rette henvendelse til. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/10-2015 11:49
|
Amagerdreng skrev: Fase 1 WOWen - rigtigt første gang man sætter fusserne I Pattaya 7 Thailand. Fase 2. DEPRESSION kommer da først hvis man opdager at man er blevet taget I røven og alle ens penge er væk.. men så er man sikkert selv skyld I det. Fase 3. ALTVIDENDE tror ikke det findes men giver gerne videre hvad jeg ved om det ønskes..(PS ikke sexturist) Fase 4 "OPLYSNINGEN". Hvis man ikke hvad hvad man går ind til kan man kun blive klogere og må tage både surt og sødt med sig videre I livet.. Fase 5. som du ikke har bliver så til fase 6 Fase 6. "LIGEGLAD" bliver man nok aldrig med mindre man måske er bosat I helvedes land og nyder hver dags bajeren eller drinken så kan det godt være... Vi er alle så forskellige og ser både Thailand og Pattaya på forskellige måder.. Personligt ja kommer der hvert år...ikke pga damer men venner og det både rig som fattig. @GAMBIT.. Fase 7.. Måske har du ret I dette.. Men jeg tror nu på mange gange får man hvad man giver.. Og flere har det desværre med at tro de er konger af Thailand / Pattatya (ikke blot Danskere) Ingen nævnt - ingen glemt.....Du bør være mod andre som du vil have de skal være mod dig så kommer du langt... Amagerdreng, fase 7 er noget man skal gøre sig fortjent til. Det tager ÅR at komme hertil - ikke noget som bare sker fordi man har været cola konge i Pattaya 1 gang i året. Desuden så lærer man utallige gange at selvom man hjælper folk her, så skal du ikke forvente noget - Jo flere (Thai)venner du har, jo flere besværligheder oplever du - Så kan de stikke deres JAI DEE op i røven, for i de fleste tilfælde så står de her ikke når lukummet brænder - Det er blot min erfaring, andre kan have en anden opfattelse. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 06/10-2015 12:12
|
@Zapper et af de steder der mangler på listen er faktisk det store IN sted i Pattaya og har været det i nogle år.. Stedet gør sig også meget i velgørenhedsarrangementer for bla fattige og børnehjem. @GAMBIT igen tror jeg du er blevet røvrendt eller lign af thai.. Jeg er på trods af mine mange turer ALDRIG blevet taget i røven og aftaler altid blevet holdt. Når ja måske med nogle timers forsinkelse men det er THAISTYLE. Det er blot min erfaring, andre kan have en anden opfattelse, det vel ligesom alle herinde opfatter ting forskelligt men gerne vil kaste med mudder og ikke indrømme de har begået en fejl..Håber vedkommende fanger den... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
Spring til debat: |