Se indlæg
Hvilket parti stemmer du på? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hivlket parti stemmer du på? (ikke thai relateret)
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/05-2015 15:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Det er tid til en lille meningsmåling på DTW. Kom Glad. |
|
|
Nero |
Lagt på d. 31/05-2015 17:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
Er det tilladt at kommentere? Tak. For første gang, afleverer jeg en blank stemme seddel. Hvorfor. Fordi jeg ikke kan stå inde for nogen af de 2 nuværende kandidater, til posten som Danmarks statsminister. De er lige uvederhæftige, på hver deres facon. Tror iøvrigt, at det slet ikke er gået op for Dansk Folke Parti, at de mister stemmer pga. deres tilkendegivelse om at ville pege på Lille Lars Løgn, som deres statsminister kandidat. Jeg stemmer som sagt blankt denne gang. Det er så min måde at vise min foragt for de 2 kandidater. Det glædede mig at se, at jeg ikke er den eneste. (der var een mere) He'He' |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/05-2015 17:59
|
Respekt for at stemme blank, det er ligeså godt som at stemme på et parti el. en kandidat og 100 gange bedre end ikke at stemme. Jeg kan godt følge din problemstilling med DF og Lars Løkke, sådan har jeg det også selv. Selv ligger jeg et sted mellem DF og S, men med sympati for flere andre partiers holdninger... Eneste parti jeg ikke kan fordrage er De Radikale, som jeg mener er direkte landsskadelige.....Venstre har heller aldrig været min kop te, jeg kan ikke identificere mig med Venstre.. Det nærer mig dog lidt at jeg med thai kæreste og kærlighed for den østasiatiske kultur overvejer at stemme på DF, men problemerne med mellemøstlige flygtninge og indvandrere er for massive og dyre til at ignorere, det fylder for meget i min hverdag...der skal gøres noget nu med mindre vi ønsker at smadrer landet. Det er ene og alene den mellemøstlige indvandring jeg mener er vores store problem i Europa og Danmark, så jeg er vel det man kalder anti-islamist. Jeg satte engang mit fiktive politiske 'Dream Team' på en eller anden avis hjemmeside, her er resultatet: Statsminister Kristian Thulesen Dahl, DF Indenrigsminister Peter Skaarup, DF Finansminister Bjarne Corydon, S Udenrigsminister Anders Fogh Rasmussen, tidl. NATO-generalsekretær Justitsminister Morten Messerschmidt, DF Forsvarsminister Lars Møller, tidl. oberst Integrationsminister Søren Pind, Venstre Forskningsminister Peter Lund Madsen, Hjerneforsker Kulturminister Per Stig Møller, Konservative Beskæftigelsesminister Joachim B. Olsen, LA Fødevareminister Søren Gade, V, tid. landbrugsdirektør Boligminister Pia Olsen Dyhr, SF Undervisningsminister Bertel Haarder, Venstre Sundhedsminister Mette Frederiksen, S Socialminister Holger K. Nielsen, SF Erhvervsminister Anders Samuelsen, LA Klima- og miljøøminister Connie Hedegaard, Konservative Udviklingsminister Søren Espersen, DF Skatteminister Kristian Jensen, Venstre Kirkeminister Christian Langballe, DF Redigeret af Anonym Bruger d. 31/05-2015 18:29 |
|
|
jh |
Lagt på d. 31/05-2015 20:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
JS skrev: Respekt for at stemme blank, det er ligeså godt som at stemme på et parti el. en kandidat og 100 gange bedre end ikke at stemme. Jeg kan godt følge din problemstilling med DF og Lars Løkke, sådan har jeg det også selv. Selv ligger jeg et sted mellem DF og S, men med sympati for flere andre partiers holdninger... Eneste parti jeg ikke kan fordrage er De Radikale, som jeg mener er direkte landsskadelige.....Venstre har heller aldrig været min kop te, jeg kan ikke identificere mig med Venstre.. Det nærer mig dog lidt at jeg med thai kæreste og kærlighed for den østasiatiske kultur overvejer at stemme på DF, men problemerne med mellemøstlige flygtninge og indvandrere er for massive og dyre til at ignorere, det fylder for meget i min hverdag...der skal gøres noget nu med mindre vi ønsker at smadrer landet. Det er ene og alene den mellemøstlige indvandring jeg mener er vores store problem i Europa og Danmark, så jeg er vel det man kalder anti-islamist. Jeg satte engang mit fiktive politiske 'Dream Team' på en eller anden avis hjemmeside, her er resultatet: Statsminister Kristian Thulesen Dahl, DF Indenrigsminister Peter Skaarup, DF Finansminister Bjarne Corydon, S Udenrigsminister Anders Fogh Rasmussen, tidl. NATO-generalsekretær Justitsminister Morten Messerschmidt, DF Forsvarsminister Lars Møller, tidl. oberst Integrationsminister Søren Pind, Venstre Forskningsminister Peter Lund Madsen, Hjerneforsker Kulturminister Per Stig Møller, Konservative Beskæftigelsesminister Joachim B. Olsen, LA Fødevareminister Søren Gade, V, tid. landbrugsdirektør Boligminister Pia Olsen Dyhr, SF Undervisningsminister Bertel Haarder, Venstre Sundhedsminister Mette Frederiksen, S Socialminister Holger K. Nielsen, SF Erhvervsminister Anders Samuelsen, LA Klima- og miljøøminister Connie Hedegaard, Konservative Udviklingsminister Søren Espersen, DF Skatteminister Kristian Jensen, Venstre Kirkeminister Christian Langballe, DF JS jeg tror sku vi to kunne blive enig om næsten alt over en kop øl,ja kunne vi få sådan en regering blev jeg også meget glad. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 01/06-2015 04:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Du glemte os der har fået frataget retten til at stemme
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
juj |
Lagt på d. 01/06-2015 05:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
For første gang stemmer jeg blåt. LA får min stemme, jeg er så træt af de radikale og Helle. Det bliver LA fordi jeg synes at den personlige frihed er blevet en mangel vare i Danmark, hader det formynderiske samfund vi har fået indført af de forbandede DJØFere, samt uhæmmet indvandring af muslimer, det koster sgu kassen og nedbryder Danmark. |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 01/06-2015 06:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
stemmer som altid på A.............trods løftebrud, jeg tror at folk glemmer at partiprogrammet kun kan gemnemføres hvis man har et flertal, men det er der sikkert ingen der får................ |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 01/06-2015 11:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Gad vide, om de der stemmer Enhedslisten er klar over, at udover nazisterne er Enhedslisten de eneste, der har direkte krænkelser af Menneskerettighederne som principprogram? Just saying..... |
|
|
sony |
Lagt på d. 01/06-2015 11:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
https://www.faceb...7/?fref=nf Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 01/06-2015 12:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
det ville jo være nem hvis man kunne stemme med nemid |
|
|
Gapao2000 |
Lagt på d. 01/06-2015 15:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
sudsakhon skrev: Gad vide, om de der stemmer Enhedslisten er klar over, at udover nazisterne er Enhedslisten de eneste, der har direkte krænkelser af Menneskerettighederne som principprogram? Just saying..... Noget du har opdigtet? Gider du fremvise et link, der dokumenter noget så absurd. Snarere tværtimod. |
|
|
Gapao2000 |
Lagt på d. 01/06-2015 15:40
|
I øvrigt er det tankevækkende, at DF lige nu her på siden, er det parti, der har fået flest stemmer. Med tanke på, at det var stort set umuligt for en thai at blive familiesammenført de sidste 10-11 mdr hvor de havde flertal med de borgerlige i 2010-2011. Så i stemmer på, at det ikke længere skal være muligt for jer at få familiesammenføring. Læs fx her, hvis ikke i var inde i reglerne, hvad der krævedes dengang for at få familiesammenføring. Gætter på, de fleste ville få omkring 0-20 ud af de 60 eller 120 point de ville kræve. For slet ikke at tale om at skaffe dokumentation for det alt sammen i Thailand, hvor de færreste får en lønseddel, så man kan dokumentere erhvervserfaring. Men så stem i bare nej til flere thailændere i Danmark. https://www.nyida...stemet.pdf |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 01/06-2015 15:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
Gapao det pointsystem er da vistnok afskaffet igen! Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
Gapao2000 |
Lagt på d. 01/06-2015 15:53
|
Ja!!!!! Af den nuværende røde regering. Jeg taler om at stemme DF tilbage til magten igen. For så kommer det igen har de lovet! http://www.b.dk/n...ndvandring Martin Henriksen, er helt åben omkring bagtanken med det nye og udvidede pointsystem: »Hvis man gør det her, vil indvandringen fra ikke-vestlige lande rasle ned, fordi de ikke har samme traditioner som vestlige lande. Et fuldt stop bliver det nok ikke til, men det ville blive begrænset meget kraftigt. Og det er også formålet, fordi det ville give os flere kræfter til at koncentrere os om integrationen for dem, der allerede er her,« siger Henriksen, som med det samme selv gør opmærksom på nogle af faldgruberne i forslaget: »Man skal også være ærlig og sige, at hvis man indfører det her system, vil der også være kinesere, der ikke kommer ind. For mit indtryk er ikke, at friheden har det så godt dér.« |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/06-2015 16:23
|
sudsakhon skrev: Gad vide, om de der stemmer Enhedslisten er klar over, at udover nazisterne er Enhedslisten de eneste, der har direkte krænkelser af Menneskerettighederne som principprogram? Just saying..... så er det vel ikke nu jeg skal nævne at enhedslisten er erklæret anti-kapitalister, måske nogen vil minde dem om at det private erhvervsliv er hovedårsagen til vores velfærd og grunden til at danskere overhovedet har råd til at rejse på ferie i Thailand. Men det kan være svært at forstå når man er vokset op med den danske guldske i rumpen. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 01/06-2015 16:52
|
Noget du har opdigtet? Gider du fremvise et link, der dokumenter noget så absurd. Snarere tværtimod Det er skam ikke opdigtet, men vi er enige om, at det er absurd.. UHDR art. 17 fremgår det, at: Article 17. •(1) Everyone has the right to own property alone as well as in association with others. •(2) No one shall be arbitrarily deprived of his property Hvordan taler Enhedslisten sig ud af deres tvangsnationalisering af den private ejendomsret? Det kan godt være, at kommunisterne og de ekstremt venstreorienterede mener, at deres ideologi er "bedre" end de krænkelser nazisterne har som en del af deres ideologi. Men ikke desto mindre er begge i strid med Menneskerettighederne. Enhedslisten hader at få stillet disse spørgsmål. En anden ting, de heller ikke bryder sig om er snakken om hvad der skal ske efter deres revolution. Og denne revolution kommer indenfor 20 år, har Per Clausen udtalt Her vil man fjerne politi og militær, idet de vil arbejde kontrarevolutionært. Det er der sikkert mange, der vil. Hvad sker der så med alle andre. Svaret er: Revolutionen gennemføres ved flertal. Men så er det vel ikke nødvendigt, at fjerne politi og militær.. Og hvad hvis man vinder regeringsmagten tilbage? Vil et revolutionært Danmark tillade kontrarevolutionært arbejde? Og med samme metoder venstrefløjen bruger i dag, ved demonstrationer de ikke bryder sig om.. (Vold ved f.eks. Pegida demonstrationerne) Redigeret af sudsakhon d. 01/06-2015 17:02 |
|
|
energy |
Lagt på d. 01/06-2015 16:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
sudsakhon skrev: Gad vide, om de der stemmer Enhedslisten er klar over, at udover nazisterne er Enhedslisten de eneste, der har direkte krænkelser af Menneskerettighederne som principprogram? Just saying..... Stemmer ikke selv på dem men spændende hvad du mener med det ?. Venter på svar |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 01/06-2015 17:07
|
Ville uploade et billede, men der rækker mine evner ikke |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 01/06-2015 17:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Politik er jo fuldstændig ligegyldigt i Danmark, udelukkende underholdning og show. Her er de der bestemmer det hele: Elitens bedste trick er at overbevise os om, at den ikke eksisterer. Befolkningen er blind over for magtelitens dominans, mens eliten selv forsøger at omtale sig som en del af folket. Ny bog afdækker, hvordan de 423 mennesker i magteliten er forbundet. Og når vi går til valg, er det kun få procent, vi selv kan udskifte http://www.inform....dk/534807 Same same LOS, just a little different.. |
|
|
Gapao2000 |
Lagt på d. 01/06-2015 17:36
|
Og hvor vil du hen med det? Link venligst til en Enhedslisten side. Det andet er sort snak. |
|
Spring til debat: |