Se indlæg
 Udskriv debat
danishbits invites
dutling68
har 2 invites til danishbits som jeg gerne give væk til nogle bruger herinde...som tager det seriøs at dele film og div med andre...har dog et krav at det er nogle bruger som har over 200 debat indlæg herinde......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

dutling68
okej så skulle de være taget...
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Hymmer
Jeg har 2 invites til TD hvis nogle skulle være intSmile

dutling68
hvad er TD for noget Smile

Hymmer
En stor lukket torrentside Smile

zapper
Jeg kan også tilbyde 1 inv til superseriøs bruger, der ved, hvad der kræves for at være på en tracker. Jeg har til Danmarks bedste og uden sammenligning største torrentside nextgeneration nxtgn.

dutling68
Hymmer skrev:

En stor lukket torrentside Smile

er den dansk..

Hymmer
Nej men mangler man noget er der altid hjælp at hente.

Siden har alt musik, film serier software og dokumentar, og alt er klar 5 min efter fx udsendelse i USA eller UK. Det der gør den eftertragtet er antallet af seedere osse selv på ældre ting.

Men det er jo altid individuelt hvad man gerne vil have. Og for mig opfylder den alt. Men vil man have gamle danske film etc er det ikke sidenWink

Som sagt har jeg 2 invites hvis nogen er int.

dutling68
okej lyder ellers fin nok, men ikke lige det jeg søger Smile

GAMBIT
Zapper - når du siger Danmarks bedste, er det så fordi det er danske udsendelser, dokumentarer, film osv ?
Jeg går ud fra at superseriøs er at man bliver ved at seede filer ?

Jeg kunne godt være interesseret!

Hymmer - Jeg kunne godt være interesseret ogsåSmile
Redigeret af GAMBIT d. 15/05-2015 18:10

zapper
Gambit ja at man overholder seede reglerne. For det falder tilbage til mig, hvis vedkommende laver hit and run.
Nextgn har alt hvad hjertet kan begære af musik film tv og serier.

Dagbogen
Hvis det udelukkende er serie af enhver art man går efter, er EZTV nok den mest optimale. Men ellers kører Pirate Bay jo igen og kører bedre end nogensinde efter min mening !

https://eztv.ch/

Pen.

GAMBIT
Zapper det lyder som noget jeg ikke vil gå glip af - jeg vender lige tilbage i en PB de nærmeste dage.

God dag til alle

Yonok
Zapper-jeg vill også gerne i betragtning-tak!

zapper
Yonok du kommer lige på en venteliste, der er en der har vist interesse før dig, så vender tilbage til dig Wink

Til alle interesserede.Der er fri tilmelding på denne tracker

http://clonebits....turnto=%2F

Hymmer
Det er det der tilkendegiver en god torrentside at der er strikse regler for at man deler ligeligt. Og som Zapper skriver er man som der der inviter, den står det troende for at reglerne overholdes.

Da jeg flyttede herned vidste jeg godt at specielt gode uploads er svært at finde i Thailand. Og hvis man så samtidigt med download af torrent skulle bruge pc ville det give en dårlig oplevelse.'

Men hvis man har muligheden kan man som jeg har gjort det sætter en server op et sted med god forbindelse ( Danmark eller Sverige) lade den køre på en bogus IP. Bruge den til at downloade på og seede løs. Smide det man gerne vil have til Thailand over på en FTP server og hente det der.

dutling68
nu er jeg så heldig at have fibernet så det køre bare, for masser af uploads....men før jeg havde en normal line ja der kunne det blive meget svært at få noget uploads....men skulle jeg vælge syntes jeg danishbits er bedre end nextgen.. men nextgen har et bedre forum,,men ellers har de meget af det samme....

Hymmer
Ja jeg tror osse de fleste sider tilbyder det samme. Det er når man gerne vil have noget specielt at fx. et godt bruger forum eller IRC viser forskellen.

Jeg er fx vild d med gamle serier som jeg husker fra min barndom/ungdom og har på den måde fået fat i de fleste.

Men skulle en eller anden ligge inde med serien The Gangster Chronicles fra 1981 må de endelig sige til.
Jeg fandt engang en der havde den på Betamax, men kunne ikke få den digitaliseret da en betamax afspiller ikke lige var ved hånden.
Jeg er endda gået så langt at lede efter den for at købe, men har ikke kunnet finde den.Cool

Det samme gælder for serien når der kommer en båd med bananer, der har jeg fundet en del torrents men de er for det meste døde.

Piratebay var god da den kørte optimal men siden locationskift etc. er den desværre gået meget ned.

Webmaster
Hymmer skrev:
Men skulle en eller anden ligge inde med serien The Gangster Chronicles fra 1981 må de endelig sige til.
Jeg fandt engang en der havde den på Betamax, men kunne ikke få den digitaliseret da en betamax afspiller ikke lige var ved hånden.
Jeg er endda gået så langt at lede efter den for at købe, men har ikke kunnet finde den.Cool

Godt nok en skodversion der ligger på Youtube:

Kan vist nok købes her:
http://www.sell.c...
til $18,- på fragt.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Hymmer
Oaky takker Smile har bestilt den og glæder mig allerede til at se den Smile

Spring til debat: