Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Mellemlanding
|
|
energy |
Lagt på d. 09/02-2015 10:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Jeg har gået og overvejet om det kunne være en god ide med en mellemlanding på 3-4 timer i stedet for at flyve direkte til BKK, når man har en lille datter på 1.5 år som elsker at røre sig. Normalt så flyver jeg kun med Thai men syntes det er en hård tur, især med et lille barn. Hvad er jeres erfaringer med at flyve med små børn ?. Bedst med en direkte maskine eller har det været ok med en mellemlanding ? Jeg spørger ikke pga. det er billigere. Energy |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 09/02-2015 10:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
Jeg har talt med en del i den senere tid hernede, der helt klart foretrækker en kort mellemlanding. Med hvis du kan sove på fly, så bliver det jo afbrudt! Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
vandango |
Lagt på d. 09/02-2015 13:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
De fleste børn/spædbørn klarer fint den direkte flyvetur. Venten i ny lufthavn trækker blot pinen ud, for de børn der har det svært ved at sove under flyvning. Hvis den lille ikke sover, må i skiftes til at gå lidt rundt med hende, ser at det virker for andre forældre. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 09/02-2015 13:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
"Hvad er jeres erfaringer med at flyve med små børn" Det skal jeg fortælle dig @energy "De er pisse irriterende at høre på når og hvis de begynder at græde eller lign" Man burde oprette nogle specielle sæder (rum) til disse familier hvor de kunne samles. Ved godt at disse sæder allerede findes men lige meget hjælper det for de er jo stadig i samme rum og om man sidder tæt på eller i enden så at sige kan disse børn høres og at få en lur er for mig personligt umuligt.. At det evt skulle hjælpe med en mellemlanding måske men som du ved med et lille barn... Tuder barnet så tuder barnet.... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Boes |
Lagt på d. 09/02-2015 13:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Jeg har aldrig haft problemer med skrigende børn på business class - det er måske en løsning for dig..
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
vandango |
Lagt på d. 09/02-2015 13:28
|
Nu ved jeg ikke hvor meget du flyver frem og tilbage Amagerdreng. Men der findes noget der hedder høreværn eller ørepropper. Spørg stewardessen om at få udleveret et par, så kan du hverken høre børnenes gråd eller din egen snorken. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 09/02-2015 13:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
man kan jo altid finde noget, hvis man vil som er pisse iriterende, f.eks. nogen der savlende og højt snorkende larmer og ser ulækker ud, men at tages lidt hensyn er sgu tit en mangel vare ingen navne nævnt, ingen glemte |
|
|
energy |
Lagt på d. 09/02-2015 13:37
|
Amagerdreng skrev: "Hvad er jeres erfaringer med at flyve med små børn" Det skal jeg fortælle dig @energy "De er pisse irriterende at høre på når og hvis de begynder at græde eller lign" Man burde oprette nogle specielle sæder (rum) til disse familier hvor de kunne samles. Ved godt at disse sæder allerede findes men lige meget hjælper det for de er jo stadig i samme rum og om man sidder tæt på eller i enden så at sige kan disse børn høres og at få en lur er for mig personligt umuligt.. At det evt skulle hjælpe med en mellemlanding måske men som du ved med et lille barn... Tuder barnet så tuder barnet.... Jeg havde ellers overvejet at invitere dig og konen med næste gang på en gratis flyvetur til BKK. Men når du ikke kan holde barnegråd ud, så må vi jo droppe det. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 09/02-2015 13:48
|
Kære TP brugere... Næsten alt er prøvet blot ikke business class så måske det kan være løsningen den dag pladserne falder i pris... @Van kommer dette fra abens mund ? altså fra en der selv snorker for jeg gør det ikke - kan jo netop ikke sove bla pga grædende børn nogle gange. Flyver da et par gange om året til LOS... @1viggovax korrekt men det værste er nu disse grædende unger og efter dette disse STOR snorkende personen (fred være med dem det er trods alt ikke noget de kan gøre ved sådan lige pt) og på 3 pladsen ja. De personer der trænger til et bad og noget duftevand. Lad os tage plads nr 4 med... Den/De personer der rejser flere i selskabet og skal råbe flere pladser hen over sæderne til hinanden samtidig med at de kaster den ene drink i halsen efter den anden, men det er personalet da heldigvis blevet opmærksom på... @energy min næste rejse skulle gerne være på business class og der findes ikke børn (siges det) så op med muldvarpen din glade giver... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
energy |
Lagt på d. 09/02-2015 14:20
|
vandango skrev: Nu ved jeg ikke hvor meget du flyver frem og tilbage Amagerdreng. Men der findes noget der hedder høreværn eller ørepropper. Spørg stewardessen om at få udleveret et par, så kan du hverken høre børnenes gråd eller din egen snorken. |
|
|
energy |
Lagt på d. 09/02-2015 14:24
|
Amagerdreng skrev: Kære TP brugere... Næsten alt er prøvet blot ikke business class så måske det kan være løsningen den dag pladserne falder i pris... @Van kommer dette fra abens mund ? altså fra en der selv snorker for jeg gør det ikke - kan jo netop ikke sove bla pga grædende børn nogle gange. Flyver da et par gange om året til LOS... @1viggovax korrekt men det værste er nu disse grædende unger og efter dette disse STOR snorkende personen (fred være med dem det er trods alt ikke noget de kan gøre ved sådan lige pt) og på 3 pladsen ja. De personer der trænger til et bad og noget duftevand. Lad os tage plads nr 4 med... Den/De personer der rejser flere i selskabet og skal råbe flere pladser hen over sæderne til hinanden samtidig med at de kaster den ene drink i halsen efter den anden, men det er personalet da heldigvis blevet opmærksom på... @energy min næste rejse skulle gerne være på business class og der findes ikke børn (siges det) så op med muldvarpen din glade giver... No problem....Du siger bare til, når du skal afsted... |
|
|
vandango |
Lagt på d. 09/02-2015 14:58
|
energy skrev: vandango skrev: Nu ved jeg ikke hvor meget du flyver frem og tilbage Amagerdreng. Men der findes noget der hedder høreværn eller ørepropper. Spørg stewardessen om at få udleveret et par, så kan du hverken høre børnenes gråd eller din egen snorken. Der er intet der kan slå mig ud, de kan fylde maskinen op med grædende babyer og fulde russere. Det eneste jeg tænker på hver gang er, hvor dejligt det er at komme til Thailand, og hvor min søde hustru venter på mig i Moshit busstation, før vi tager hjem hjem hjem. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 09/02-2015 15:05
|
@energy Pungen op jeg er på vej - Måske en tur til Chiang Mai - Det vil jeg så gøre straks - måske snuppe mig en MAX.... Øllet kan de andre få -for en MAX man kan forstå....O-) Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/02-2015 15:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
energy skrev: Jeg har gået og overvejet om det kunne være en god ide med en mellemlanding på 3-4 timer i stedet for at flyve direkte til BKK, når man har en lille datter på 1.5 år som elsker at røre sig. Normalt så flyver jeg kun med Thai men syntes det er en hård tur, især med et lille barn. Hvad er jeres erfaringer med at flyve med små børn ?. Bedst med en direkte maskine eller har det været ok med en mellemlanding ? Jeg spørger ikke pga. det er billigere. Energy Jeg har 2 gange været afsted med børn i 2 års alderen og jeg ville helt klart foretrække det direkte fly. Jeg tvivler meget på at den lille ville se det som en pause i flyet hvis du skal bruge 3-4 timer i en lufthaven. Tværtimod er der dobbelt så stor sandsynlighed for at det giver problemer da det ofte er landingen og starten der giver de små problemer. Små børn er nemlig ikke godt til trykudligningen så istedet for 2 chancer for problemer så er det 4 på sådan en tur. Jeg har godtnok ikke prøvet en lille på 1½ år for mine var 2½ da vi var afsted (og en masse andre aldre men det er jo ikke relevant her) og der var kodeordet aktivitet. Så i skal sørge for at have noget ynglingslejetøj farve bøger etc. med som hun kan lege med og gentag gerne rutiner hjemmefra i flyet feks hvis i læser for hende inden hun skal sove. Jeg læste også et råd som jeg prøvede og som virkede godt og det råd var gaver. Køb nogle små gaver som hun kan få med nogle timers mellemrum en gave med spænnende legetøj tager opmærksomheden i et stykke tid. Jeg havde købt legetøjsbiler til min søn og pakket dem ind enkltvis. Endeligt lad være med at give hende slik og forbered dig på at have det store overblik, hbis mor og far er stresset bliver barnet det også. |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 09/02-2015 19:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Mellemlanding.. Please.... For min skyld... For hvis jeg ikke kan sove på den første strækning, så er der en chance for at få sovet på den næste, da vi næppe sidder tæt på hinanden på begge ture.. :-) Har prøvet med ørepropper, men det hjælper ikke... Ved godt at det ikke er børnefamiliernes problem, og at forældre til skrigende unger sikkert er kede af det... Men det ændrer ikke på at min ferie starter/slutter skidt... Min nyligt afsluttede ferie med Thai, medførte 12 timers tur uden søvn pga netop et skrigende barn.. Og når barnet ikke skreg, så sang moderen sov sødt lille du natsang så højt at vi alle fik fornøjelse af det også.. Grrrrrrrrrrrr.... :-) |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 09/02-2015 20:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Jeg har det selv svært med grædende børn og det er synd for de forældre som ikke kan gøre noget ved det. Havde jeg et barn at skulle rejse med ville jeg gøre det direkte - for meget frem og tilbage, venten i terminal gør barnet stresset og tilbøjelig til at blive umulig. Man kan jo have noget musik i ørerne - ellers er det godt med 2 valium og 2 double whisky at skylde ned med. før man ved af det er man i BKK og skal af. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 10/02-2015 08:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
synes ikke man skal flyve med så små børn. ikke kun for min skyld, men også for forældrene der ikke kan magte en baby med ondt i ørerne. Jeg har selv haft et barn der led af mellem ørebetændelse (i hjemmet i danmark) det var et skrigeri så mor og far måtte skiftes til at sove. Har prøvet 2 gange på flyveren, at ligge vågen og blive p....irriteret over skrigeriet. der er ikke meget at gøre med et lille barn der er ulykkeligt.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
poul |
Lagt på d. 10/02-2015 12:09
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
tager thai.air denne gang næste gang bliver det et andet selskab der kunne jeg spare ca.4500 kr. for to retur til bangkok god timeløn |
|
|
energy |
Lagt på d. 10/02-2015 12:27
|
Nu var det jo ikke spørgsmål om jeg skulle rejse med en baby eller ej. For selvfølgelig skal min kone hjem og besøge sin familie med sin datter. Jeg rejste sidste år med Thai og min datter klarede det fint men nu er hun blevet større og begynder at gå rundt. Derfor jeg spurgte om jeres erfaringer mht om en mellemlanding kunne være en god ide. Og til jer som ikke kan klare skrigende børn, hvordan tror i forældrene har det ?. Jeg har set forældre gå i panik over ikke at kunne få dem til at tie stille mens folk sad og stirrede ondskabsfuldt på dem. I glemmer at når man bestiller billige billetter, så får man de dårlige pladser til sidst og det er i nærheden af børnefamilier .. Husk det. Farao2014 og skomagerdrengen 😄 |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 10/02-2015 17:23
|
Sorry @energy.. men der er masser af andre pladser end dem lige ved siden af børnesæderne. Det er pisse ligegyldigt hvornår du bestiller billet.. Du har INGEN indflydelse på dårlige eller gode pladser men mindre du skriver det ved billetbestilling og muligvis betaler men smule mere...Ja køber man så to billetter samtidig kan man muligvis få sæder ved siden af hinanden men køber to personer (der vil sidde sammen) ikke billet på samme tidspunkt så er det ikke sikkert man kommer til at sidde sammen. Med mindre man er høflig og spørger pænt ved tjek-ind så måske... Så snup du et par DURACELL og få power på igen.. Så du kan flyve igen med familien..... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |