Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor meget i medgift(sin sot) 2
Thongthai
Her er et par nye informationer.
Når hun kommer til Danmark skal der ikke sendes penge til
familie hver måned.
300000 medgift
100000 guld
udg til bryllup
om jeg for penge tilbage som nogle har fortalt de har fået ved
jeg ikke. MVH Dan Busk

Buggymann
det kommer senerWink
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
skytte
danbusk!Nu starter du en ny tråd hvad med at blive i den første hvor du har fået mange gode råd dog uden at vi har fået noget fra dig angående din kæreste Jeg tror du bliver taget i røven af familien (min mening)
Henrik

Henrik J
Hej Danbusk

Det er måske ok at du starter en ny tråd da du ikke har fået direkte råd omkring din situetion.

Men vi har brug for nogle flere oplysninger.

Hvorfor har hun boet hos tanten? er det pga svigt fra mor og fars side?

Har hun været gift før?

Har hun haft en kæreste før?

Vil hun kunne få 300.000 fra en Thailandsk mand?

Hvad bliver der givet i familien iøvrigt? Søstre, brødre, kusiner og niecer med samme baggrund.

Jeg har skrevet min mening omkring det før. Du kan evt søge på det.

Og iøvrigt:
Hvis i vil bosætte jer i DK. Så vil det være meget nemmere at blive gift i DK i relation til sin sot.

Med mindre Danbusk er dit efternavn, så er du stadig anonym.

Iøvrigt.........jeg ikke imod sin sot.

MVH Henrik
Once you go asian, you never go caucasian

Rasmus
Hej danbusk
Som jeg ser det er du på vej til at blive en økonomisk malkeko.
Hvis du efterkommer de økonomiske krav som stilles, vi du helt sikkert blive stillet over for mange andre i fremtiden. Spørg pigen om det er dig eller pengene som hun vil have? Kan hun ikke entydigt besvarer det spørgsmål er der kun et at gøre….
Men det er jo dine penge, og syntes du det er sjovt at kaste dem ned i et stort sort hul – så gør du bare det. Grin
Hilsen Rasmus

bastian
tænk på hvor meget man kan få for de penge........patpong here i come.....lol

Bastian>>
please tag mig med,,,jeg har aldrig set patpongPfft
eller soi covboyPfft
Men sikken en masse colaer man kan fåGrinGrinGrinGrinGrin
Ja man kan sgu få et helt hus for de pengeShock
bamsen

Robert Kronberg
Vi har stadig ikke fået oplysninger om pigens baggrund, så er det er lidt naivt og en smule provinsielt at drage konklusioner på nuværende tidspunkt.

Og jo, hvis man foretrækker en billig luder som Bastian fra Frederiskværk og Bamsen fra Sydsjælland, så er det en billig løsning, omend pervers og kortsigtet.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
rolan
var cdet ikke lidt under lavmålet kronberg
syntes du skylder en undskylning

skriver som ikke administrator dette er min egen mening

Buggymann
KRONBERG din smog hjerne..du er sgu da noget af det dummeste jeg længe har set skrive noget....hvad fanden biller du dig ind at kalde bamses kone for en luder,,,,, eller andres kone...du trænger sgu til en tur i en fynsk søndagsskol .......
men helt ærligt du burde sgu skamme dig........
vil håbe du bliver cencureret helt langt væk.......
Parkpean......Angry
Redigeret af d. 10/02-2006 20:39

www.thaikontakt.dk
thaikurt1
Nu er det hvis paa tide af Super Administrator eller Administrator komme frem og fortaeller HR KronbergTH at det vil man ikke finde sig i at han skriver paa den maade over for andre brugere og at de bruge de nye regle og vise at de glaeder alle her Angry
Redigeret af thaikurt1 d. 10/02-2006 21:17
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
ove
det er sørgeligt og se at Kronberg nu er nede på Bastians nivo Sad

sabai sabai
UD MED KRONBERG NU ! Så kunne han jo også bruge lidt mere tid på hans PLAT-FIRMAER !
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

falang yao
Hi med jer allesammen,

[b]Kan jeg risikere at blive udelukket som medlem ?[/b]
<<Dansk Thai Website forbeholder sig ret til uden advarelse, til enhver tid, at udelukke medlemmer, redigere og slette indlæg i forumet og replikboks såfremt det skønnes at medlemmer med sine indlæg er med til at ødelægge Dansk Thai Website og idéen og formålet med siden eller er med til at chikanere og nedgøre andre medlemmer. >>

Vi i Admin. venter spændt på Webmasterens træk. Vil han eller vil han ikke overholde de retningslinier som har været brugt over for andre medlemmer der brugte personlige angreb på andre, eller gælder det andre regler for hr. Kronberg?.
M. Rasmussen
Medadministrator
Redigeret af falang yao d. 10/02-2006 22:08
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Hej med jer - Kronberg - dine udtalelser er netop den slags der er medvirkende til manges syn på Thailandske piger og det er forkasteligt at du udtaler dig om andres partnere på den måde. Min egen kæreste er ikke og har aldrig været luder - hun er en hårtarbejdende flittig pige - og nej, det er ikke noget hun har bildt mig ind. Så jeg synes det er på tide du kommer med en stor undskyldning for dine udfald - eller forsvind!!! Angry

Bussaba
Jeg kan nu ikke se Kronberg har sagt så meget galt, som i siger.

Diskussionen omhandler hvor meget Dan Busk skal betale i Sin-Sot, og Bastian og Bamse siger at de hellere vil bruge pengene på Patpong. Helt ærligt, det er da at latterliggøre thailandske traditioner. At vælge mellem at respektere thailandske traditioner eller bruge pengene i sex-turisternes mekka Patpong og Soi Cowboy.

Fra at omhandle kærlighed/ægteskab blander Bastian og Bamsen nu sexturisme ind i diskussionen. Jeg kan da godt forstå at Kronberg bliver lidt harm over det, da det ikke har noget med hinanden at gøre. Men det er måske een og samme ting for Bastian og Bamsen?

Jeg glemte helt i min arrigskab at at skrive lidt om sin sot. Jeg er ny på dette område - var gift i 22 år med en dansk pige, har 3 børn, men så mødte jeg min kæreste til firma julefrokost (faktisk mødtes vi første gang for 5 år siden, men da skete der altså ingenting) og BANG var jeg solgt. Har iøvrigt ikke været i Thailand nogensinde før jeg mødte min dejlige kæreste - har været der en gang nu i november 2006 sammen med hende. Med hensyn til sin sot, har hun fortalt, at det er en tradition, men at man ikke behøver følge den - hun elsker mig og hun bestemmer selv om hun vil have mig - sin sot eller ej. Jeg har mødt hele hendes familie og der en ingen pres overhovedet om hverken det ene eller andet, så til jer der står over for at skulle betale flere hundrede tusinde bath - jeg tror i bliver taget ved næsen......SmileSmile

thaikurt1
Bussaba selv og de to herre var kommer lidt ud fra hvad det skulle handel om.

Kan Kronberg stadig ikke tiladse sig at skriver som han gor over for andre.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
rinpoche
Det bedste indlæg jeg har set her indtil nu er Rasmus`

Kronberg, jeg har indtil nu læst dine indlæg, der bærer præg af stor indlevelse og forståelse for lokale forhold, med fornøjelse.
Og jeg tror at din og bamsens uoverensstemmelse er et eller andet sted gået helt af sporet.
Bamse replicerer til Bastian på humoristisk vis, og det synes jeg da fremgår temmeligt klart.

Jeg vil være overordentlig ked af, hvs du robert ophører med at poste her, da vi er mange der værdsætter dine aktuelle og on location indlæg.
Samtidig kan jeg ikke se andet, end at du skylder bamse for ikke at sige hans kone en undskyldning.
Meget muligt i har talt forbi hinanden, men du går altså over stregen med dit sidste indlæg.

mvh
somchai

Buggymann
Jeg vil tillade mig at sige angrebet galt både direket deres koner og bastian og bamse som personer , hvor ordet om at de var direkte perverse,,,,,, det kan man bare ikke på nogen måde tillade sig at skrive,,,,,, og det er jo ikke første gang kronberg har været for langt ude med riven.....så yt med ham,,,,,Sad
Parkpean

www.thaikontakt.dk
Spring til debat: