Se indlæg
Danmark Anno 2014.
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 12/08-2014 19:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Jeg var her til aften nede på grillen for at købe aftensmad.. Ind kommer der 5 piger alle muslimer med tørklæde på hoved. De var alle meget smukke og smilende. Der går så 5 minutters tid og ind kommer så en veninde til dem som de ikke har set i lang tid.. Jeg kan ikke undgå at høre deres samtale og det viser sig at de 5 piger har en alder mellem 15 og 17 mens veninden er 22 år gammel. Samtalen falder på løst og fast men pludselig spørger veninden så "Hvad med drenge/mænd er nogle af jer forlovet - gift" Den ene svarer så "Ja vi to (og peger på søsteren) er forlovet men de andre 3 er ikke" Veninden svarer så "Jeg har været gift men fik nok af ham og hvad med dig så HAR du SELV VALGT ham" hvorpå der bliver svaret "Nej han har valgt mig" Og det var der bomben sprang for mig.. Hvad fanden er det for et samfund vi har i 2014.. Jeg troede virkelig ikke på at dette kunne lade sig gøre mere - troede virkelig på at den NYE genration selv kunne sige fra og råbe vagt i gevær.. Men suk...Visse muslimer skal altså styre deres børn og bestemme hvem de skal giftes med. Tvangs ægteskaber/forhold findes altså i højeste grad i DK og hvem går det så også udover ? os Danskere der gerne vil have vores kæreste som samlever i DK.. Måtte af med dette gylde for det ramte mit hjerte pga min egen situation lige pt...... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/08-2014 20:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jeg giver dig ret i at man ikke skulle tro at vi snakker Danmark 2014. Desværre er vores samfund på retræte fordi vi selv har skabt det sådan. Og tro mig, det er kun lige begyndt. De store muslimske årgange er kun 20-22 år i dag, bare vent og se. Jeg overhørte også en nyuddannet muslimsk pige svare til spørgsmålet om hvad hun skulle nu da hun havde fået sin uddannelse som klinikassistent: "nu skulle hun blive gift og få børn". Jeg tænke bare, shit! 'tvangsægteskaber' er ret udbredt, både den direkte og indirekte slags. Meget mere end vi går og tror. En del af disse ægteskaber er med fætre/kusiner, men ikke alle. Heldigvis er der små tegn på forbedring da flere muslimske kvinder i dag tør at blive skilt, selvom der ikke er meget hjælp at hente når 2 familier lige pludselig skærer hånden af dig og ønsker dig brændt på et bål. Jeg kender selv en tyrkisk knægt som vader rundt i forskellige pinlige forhold med danske ungpiger af typen du ser i Albertslund og Avedøre (behøves jeg sige mere?). Nu er hans mor blevet træt af det og efter hendes sidste ferie i Tyrkiet kom hun hjem med billeder af 4-5 muslimske piger som han så kunne vælge. Det sjove var at disse piger var veluddannet (i Tyrkiet) og ambitiøse, mens han selv er en slatten vatpik af et hashhovedet der ikke kan passe et simplet job. Er der noget at sige til at disse kvinder skrider? eller at disse mænd må ty til vold og trusler for at holde på sådanne kvinder? Staten presser også danskerne til tvangsægteskaber med deres udenlandske kærester, men det er så en hel anden sag. Redigeret af Anonym Bruger d. 12/08-2014 20:49 |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 12/08-2014 20:34
|
@js du har så rigtigt ret. for ellers kan vi desværre ikke leve sammen med den vi elsker i Danmark.. Giftes på tvang yes men vi er så alligevel ovre i en anden boldgade. Dette (bør være) er kærlighed mellem to parter.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
natty |
Lagt på d. 12/08-2014 22:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Tag det som en positiv udvikling, at hun som muslimsk pige blev skilt? Iøvrigt enig med mange af JS' betragtninger, om blonderede "dumme" piger på Vestegnen, som ligger i med taberdrengene. Drenge som en veluddannet pige af anden etnisk baggrund ikke ville drømme om at røre med en ildtang, endsige gifte sig med. Lad os se det for os, en pige som har været igennem en uddannelse som dr. med, dr. jur eller andet, skulle være sammen, eller giftes, med en hashrygende rod med hætte og hængerøv i bukserne. Never nok ret meget mere. PS. Må jo lige understrege at jeg er modstander af både arrangerede såvel som tvangsægteskaber, har set både dem som var katastrofer, men også nogen som fungerede endda med kærlighed mellem parterne. Redigeret af natty d. 12/08-2014 22:24 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 13/08-2014 07:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Jeg havde engang en indisk kollega (mand) som tog paa regelmaessige interviews ture til Indien for at interviewe unge damer som hans foraeldre havde fundet. Det lykkedes da for ham at finde en kone (han modtog dog ikke dowry fra damens familie ) De er stadigvaek sammen, har to boern, maaske flere og de bor nu i Tyskland hvor han har et godt arbejde. Hoejt uddannet person for oevrigt. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 13/08-2014 09:10
|
Og @hugoboerge var han så mellem 15 og 17 år eller måske 22 ? Selvfølgelig kan der opstå kærlighed no doubt men !!!! Og så skriver jeg altså Danmark Anno 2014.. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 13/08-2014 10:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Amagerdreng skrev: Og @hugoboerge var han så mellem 15 og 17 år eller måske 22 ? Selvfølgelig kan der opstå kærlighed no doubt men !!!! Og så skriver jeg altså Danmark Anno 2014.. Nej han var faktisk omkring de 30 vil jeg tro, men nu gaar snakken jo bl.a. ogsaa paa arrangerede aegteskaber, men saa undskyld da @Amagerdreng. Mvh. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 13/08-2014 15:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
@amagerdreng, Jeg har lagt mærke til en hvis irritabel holdning til andre kulturer end din egen når de lever i "dit" land. ""Nej han har valgt mig" Og det var der bomben sprang for mig.. Hvad fanden er det for et samfund vi har i 2014"" - Jamen Amagerdreng, der er garanteret unge danskere af anden etnisk baggrund som gerne selv vælger deres ægtefælde, men grundet deres dybe kulturarv er dette ikke sikker at der stilles så store spørgsmålstegn ved, og hvad der virker rigtigt for dem eller dig kommer er sådanset ikke vigtigt - det er dem som har oprøret hvis de vil tage den op "Visse muslimer skal altså styre deres børn og bestemme hvem de skal giftes med" Visse muslimer ?? Har du hørt om intermissionsk kristendom og deres diktatur til de unges kærlighedsliv og hvor skamfuld den er?,hvordan de hjerneblæser folk til at gå at PÅDUTTE deres hadske religion fra dør til dør, gadehjørne til gadehjørne ? også i 2014 jeg tror vist ikke det kun er VISSE MUSLLIMER som krænker deres unges frihed til selv at vælge - selv Danske forældre prøver at pege deres børn i den rigtige retning til en partner de synes har gode hverdier. "hvem går det så også udover ? os Danskere der gerne vil have vores kæreste som samlever i DK." så Muslimer er i dine øjne ikke Danskere ?? Du har igennem flere debatter haft en grufuld gnavpothed overfor andre som ikke deler dine holdninger, trosretning, eller andre ting som du går og rynker på næsen over.. Det er direkte kvalmende med dine småborgelige gylp. Som Frank så smukt sagde det i tråden om Ny "dansk restaurent i Pattaya, "Man skal lede længe efter en person der som dig, fremstår som en selvudpeget Messias, der på fundamentalistisk vis skal prædike for andre danskere om, hvordan de skal opføre sig og leve deres liv." du glemmer titlen på dit eget indlæg "DANMARK ANNO 2014" Ja Amagerdreng - der er nu danskere i danmark som har en anden kultur, og de hører hjemme præcis som du gør, Muslimer, Buddhister, harikrishnaer osv. Tror du ikke snart de vender sig mod dig og tænker: Det er dog alligevel utroligt at denne person skal pådutte os andre hvad HAN mener er rigtigt!? Frels dig selv før du frelser andre tak. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 13/08-2014 15:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Tak Gambit! Jeg vil tilføje: At "han har valgt hende" betyder ikke, at der er tale om tvangs-/arrangeret ægteskab, det kan jo være en talemåde. Amagerdreng havde vel ikke studset, hvis hun havde sagt, "jeg har valgt ham". Dette (bør være) er kærlighed mellem to parter. Jeg kan forstå, at du ikke skal giftes med en thai, da den slags forhold ofte starter med andet end kærlighed i tankerne. I nogle tilfælde udvikler det sig til kærlighed (som i tvangs-/arrangerede ægteskaber), i andre tilfælde vil penge/sikkerhed blive ved med at være det vigtigste aspekt. |
|
|
Mykland |
Lagt på d. 13/08-2014 16:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 72 |
"Visse muslimer ?? Har du hørt om intermissionsk kristendom og deres diktatur til de unges kærlighedsliv og hvor skamfuld den er?,hvordan de hjerneblæser folk til at gå at PÅDUTTE deres hadske religion fra dør til dør, gadehjørne til gadehjørne ? også i 2014 jeg tror vist ikke det kun er VISSE MUSLLIMER som krænker deres unges frihed til selv at vælge - selv Danske forældre prøver at pege deres børn i den rigtige retning til en partner de synes har gode hverdier." Det vil sige at fordi nogle få indre missionske tosser bestemmer hvem deres børn skal giftes med, så er det helt okay at MANGE muslimer også gør det. Og jeg kunne godt skrive så godt som alle, men nu vil jeg være flink og bare skrive mange. Og nu skriver du hadske religion om indre mission, nu ved jeg ikke lige hvor mange mennesker der bliver slået ihjel af "indre missionister", og hvis de har begået nogle terroraktioner i deres religions navn, som lige er gået min næse forbi, så må du da endelig gerne oplyse om det her. Du skal ikke skrive om hvor mange uhyrligheder der bliver begået i Islams navn, så meget plads er der vist ikke her på siden........... |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 13/08-2014 16:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Mykland skrev: "Visse muslimer ?? Har du hørt om intermissionsk kristendom og deres diktatur til de unges kærlighedsliv og hvor skamfuld den er?,hvordan de hjerneblæser folk til at gå at PÅDUTTE deres hadske religion fra dør til dør, gadehjørne til gadehjørne ? også i 2014 jeg tror vist ikke det kun er VISSE MUSLLIMER som krænker deres unges frihed til selv at vælge - selv Danske forældre prøver at pege deres børn i den rigtige retning til en partner de synes har gode hverdier." Det vil sige at fordi nogle få indre missionske tosser bestemmer hvem deres børn skal giftes med, så er det helt okay at MANGE muslimer også gør det. Og jeg kunne godt skrive så godt som alle, men nu vil jeg være flink og bare skrive mange. Og nu skriver du hadske religion om indre mission, nu ved jeg ikke lige hvor mange mennesker der bliver slået ihjel af "indre missionister", og hvis de har begået nogle terroraktioner i deres religions navn, som lige er gået min næse forbi, så må du da endelig gerne oplyse om det her. Du skal ikke skrive om hvor mange uhyrligheder der bliver begået i Islams navn, så meget plads er der vist ikke her på siden........... Mykland, Kristendommen er nok den religion der har krævet mest blod, jeg vil undgå religionstimen, men i korte træk bygger den på frygt Læs gerne - Afladsbreve (betaling for at undgå skersilden) - Korstogene og jeg citerer dig lige eng gang til: "Og nu skriver du hadske religion om indre mission, nu ved jeg ikke lige hvor mange mennesker der bliver slået ihjel af "indre missionister", og hvis de har begået nogle terroraktioner i deres religions navn, som lige er gået min næse forbi, så må du da endelig gerne oplyse om det her. Du skal ikke skrive om hvor mange uhyrligheder der bliver begået i Islams navn, så meget plads er der vist ikke her på siden! MYKLAND - HVAD MED DEN KRISTNE VERSION: "Korstog er i historisk forstand en serie felttog, de fleste godkendt af paven, som fandt sted fra 11. til 13. århundrede. De kan ses som modtræk til flere århundreders islamisk ekspansion (jihad), og de fleste havde som mål at sikre kristen kontrol over Det hellige land, som var under muslimsk kontrol. Korstogenes forudsætninger 1) Lysten og evnen til massekamp for Guds sag (i forvejen kampe i Spanien og på Sicilien). Missionsoffensiv mod muhammedanismen 2) Pilgrimsrejserne til Det hellige Land 3) En samfundsklasse, hvis håndværk er krig 4) Seldjukkernes plyndringer af pilgrimme (masserejser) og belejring af byen Antiokia 5) De italienske byers handel lammes af tyrkerne 6) Kejser Alexios’ opfordring og Pave Urbans tale. Kejser Alexios i Konstantinopel er en dygtig mand. Alexios havde kæmpet mod Normannerne og kun vanskeligt fået slået dem. Derefter angreb af tyrkerne, og dette medførte, at han bad om hjælp fra Vesten" Jeg skal ikke sige hvilken religion der er mere frihedskrænkende eller ej - Det er ikke hvad emnet handler om - Og lad mig slå fast jeg er hverken Muslim, Kristen eller Nihilist. Tilbage til Emne Danmark Anno 2014 |
|
|
natty |
Lagt på d. 13/08-2014 19:51
|
Kim Ludvigsen skrev: Tak Gambit! Jeg vil tilføje: At "han har valgt hende" betyder ikke, at der er tale om tvangs-/arrangeret ægteskab, det kan jo være en talemåde. Amagerdreng havde vel ikke studset, hvis hun havde sagt, "jeg har valgt ham". Dette (bør være) er kærlighed mellem to parter. Jeg kan forstå, at du ikke skal giftes med en thai, da den slags forhold ofte starter med andet end kærlighed i tankerne. I nogle tilfælde udvikler det sig til kærlighed (som i tvangs-/arrangerede ægteskaber), i andre tilfælde vil penge/sikkerhed blive ved med at være det vigtigste aspekt. Fuldstændigt korrekt Kim Ludvigsen. I mange ægteskaber og forhold med thaier handler det i første omgang om, at de ønsker at sikre sig selv og familien økonomisk, eller gifte sig opad. Jeg ser jeg egentligt intet galt i det, da det har været formålet med ægteskabet i mange årtusinder. Det er først i europæisk "nyere tid", med velstand og frigørelse, at begrebet kærlighed i ægteskabelig forbindelse fik betydning. Dette gælder ikke mindst når det handler om et forhold med en farang og altså også for mange af de thaier som opholder sig i Danmark Anno 2014. Kærlighed og respekt kan komme, men det er som regel ikke det som er udgangspunktet i et farang/thai forhold, specielt ikke hvis der er en aldersforskel. Men meget er ved at ændre sig, med mere uddannelse og dermed økonomisk selvstændige kvinder, og det vil ske med både 2 og 3 G pigerne i Danmark, men så sandelig også Thailand. Redigeret af natty d. 13/08-2014 20:03 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Mykland |
Lagt på d. 13/08-2014 20:51
|
GAMBIT skrev: Mykland skrev: "Visse muslimer ?? Har du hørt om intermissionsk kristendom og deres diktatur til de unges kærlighedsliv og hvor skamfuld den er?,hvordan de hjerneblæser folk til at gå at PÅDUTTE deres hadske religion fra dør til dør, gadehjørne til gadehjørne ? også i 2014 jeg tror vist ikke det kun er VISSE MUSLLIMER som krænker deres unges frihed til selv at vælge - selv Danske forældre prøver at pege deres børn i den rigtige retning til en partner de synes har gode hverdier." Det vil sige at fordi nogle få indre missionske tosser bestemmer hvem deres børn skal giftes med, så er det helt okay at MANGE muslimer også gør det. Og jeg kunne godt skrive så godt som alle, men nu vil jeg være flink og bare skrive mange. Og nu skriver du hadske religion om indre mission, nu ved jeg ikke lige hvor mange mennesker der bliver slået ihjel af "indre missionister", og hvis de har begået nogle terroraktioner i deres religions navn, som lige er gået min næse forbi, så må du da endelig gerne oplyse om det her. Du skal ikke skrive om hvor mange uhyrligheder der bliver begået i Islams navn, så meget plads er der vist ikke her på siden........... Mykland, Kristendommen er nok den religion der har krævet mest blod, jeg vil undgå religionstimen, men i korte træk bygger den på frygt Læs gerne - Afladsbreve (betaling for at undgå skersilden) - Korstogene og jeg citerer dig lige eng gang til: "Og nu skriver du hadske religion om indre mission, nu ved jeg ikke lige hvor mange mennesker der bliver slået ihjel af "indre missionister", og hvis de har begået nogle terroraktioner i deres religions navn, som lige er gået min næse forbi, så må du da endelig gerne oplyse om det her. Du skal ikke skrive om hvor mange uhyrligheder der bliver begået i Islams navn, så meget plads er der vist ikke her på siden! MYKLAND - HVAD MED DEN KRISTNE VERSION: "Korstog er i historisk forstand en serie felttog, de fleste godkendt af paven, som fandt sted fra 11. til 13. århundrede. De kan ses som modtræk til flere århundreders islamisk ekspansion (jihad), og de fleste havde som mål at sikre kristen kontrol over Det hellige land, som var under muslimsk kontrol. Korstogenes forudsætninger 1) Lysten og evnen til massekamp for Guds sag (i forvejen kampe i Spanien og på Sicilien). Missionsoffensiv mod muhammedanismen 2) Pilgrimsrejserne til Det hellige Land 3) En samfundsklasse, hvis håndværk er krig 4) Seldjukkernes plyndringer af pilgrimme (masserejser) og belejring af byen Antiokia 5) De italienske byers handel lammes af tyrkerne 6) Kejser Alexios’ opfordring og Pave Urbans tale. Kejser Alexios i Konstantinopel er en dygtig mand. Alexios havde kæmpet mod Normannerne og kun vanskeligt fået slået dem. Derefter angreb af tyrkerne, og dette medførte, at han bad om hjælp fra Vesten" Jeg skal ikke sige hvilken religion der er mere frihedskrænkende eller ej - Det er ikke hvad emnet handler om - Og lad mig slå fast jeg er hverken Muslim, Kristen eller Nihilist. Tilbage til Emne Danmark Anno 2014 Og du er ikke i stand til at se forskellen på kristendom og Islam, alle de opremsninger du kommer med er fra sytten hundrede og hvidkål hvor de kristne var nogle sataner, så vidt jeg ved begår muslimer drab over hele verden den dag i dag, i deres religions navn og deri består hele forskellen. "Vi" er blevet klogere, mens de stadigvæk lever i den formørkede middelalder. Og derfor passer flertallet heller ikke ind i det danske samfund. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 13/08-2014 21:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Mykland skrev: Og du er ikke i stand til at se forskellen på kristendom og Islam, alle de opremsninger du kommer med er fra sytten hundrede og hvidkål hvor de kristne var nogle sataner, så vidt jeg ved begår muslimer drab over hele verden den dag i dag, i deres religions navn og deri består hele forskellen. "Vi" er blevet klogere, mens de stadigvæk lever i den formørkede middelalder. Og derfor passer flertallet heller ikke ind i det danske samfund. Du er heller ikke for god til at skelne. I dit tilfælde er det ikke tid, der gør en forskel, men placering. Ligesom der er forskel mellem kristne i vore dage og dem i middelalderen, så er der forskel mellem muslimer i Danmark og dem i visse dele af Mellemøsten. Der er ikke ret mange mennesker i Danmark, der bliver slået ihjel af muslimer. I hvert fald ikke flere end der bliver slået ihjel af kristne danskere eller danskere af andre trosretninger igen. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 13/08-2014 21:36
|
Kære Gambit du tager så meget fejl.. Jeg færdes nemlig blandt alle folkeslag og har så intet imod dem men dette kom som et chok for mig. Ung og smuk og afsat allerede som 17 årig.(dog uden jeg kan sige det ikke kunne udvikle sig til kærlighed) men ser tydeligt billede af knægten/manden der sidder med billeder af 10 stk piger og frit valg på alle hylder. Pigen har intet at sige bare makke ret.
Redigeret af Amagerdreng d. 13/08-2014 21:42 Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
natty |
Lagt på d. 13/08-2014 22:37
|
Amagerdreng skrev: Kære Gambit du tager så meget fejl.. Jeg færdes nemlig blandt alle folkeslag og har så intet imod dem men dette kom som et chok for mig. Ung og smuk og afsat allerede som 17 årig.(dog uden jeg kan sige det ikke kunne udvikle sig til kærlighed) men ser tydeligt billede af knægten/manden der sidder med billeder af 10 stk piger og frit valg på alle hylder. Pigen har intet at sige bare makke ret. Hvis du færdes så meget mellem forskellige folkeslag, udover at møde dem på gaden eller i grillbaren, vil du også vide at det er et fåtal af dem, som vil finde sig i at de bare kan vælges mellem billeder af 10 stk. piger og frit valg. Jo måske blandt nogle forskruede drengehjerner, eller underuddannede på den Anatolske højslette. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 13/08-2014 22:41
|
Ja da. De har mindst 25 stk at vælge mellem... SUK...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
natty |
Lagt på d. 13/08-2014 22:47
|
Nærmest som på en go-go bar. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Mykland |
Lagt på d. 13/08-2014 23:00
|
Kim Ludvigsen skrev: Mykland skrev: Og du er ikke i stand til at se forskellen på kristendom og Islam, alle de opremsninger du kommer med er fra sytten hundrede og hvidkål hvor de kristne var nogle sataner, så vidt jeg ved begår muslimer drab over hele verden den dag i dag, i deres religions navn og deri består hele forskellen. "Vi" er blevet klogere, mens de stadigvæk lever i den formørkede middelalder. Og derfor passer flertallet heller ikke ind i det danske samfund. Du er heller ikke for god til at skelne. I dit tilfælde er det ikke tid, der gør en forskel, men placering. Ligesom der er forskel mellem kristne i vore dage og dem i middelalderen, så er der forskel mellem muslimer i Danmark og dem i visse dele af Mellemøsten. Der er ikke ret mange mennesker i Danmark, der bliver slået ihjel af muslimer. I hvert fald ikke flere end der bliver slået ihjel af kristne danskere eller danskere af andre trosretninger igen. Du bor ikke på Nørrebro kan jeg forstå............. |
|
|
natty |
Lagt på d. 13/08-2014 23:08
|
Mykland skrev: Kim Ludvigsen skrev: Mykland skrev: Og du er ikke i stand til at se forskellen på kristendom og Islam, alle de opremsninger du kommer med er fra sytten hundrede og hvidkål hvor de kristne var nogle sataner, så vidt jeg ved begår muslimer drab over hele verden den dag i dag, i deres religions navn og deri består hele forskellen. "Vi" er blevet klogere, mens de stadigvæk lever i den formørkede middelalder. Og derfor passer flertallet heller ikke ind i det danske samfund. Du er heller ikke for god til at skelne. I dit tilfælde er det ikke tid, der gør en forskel, men placering. Ligesom der er forskel mellem kristne i vore dage og dem i middelalderen, så er der forskel mellem muslimer i Danmark og dem i visse dele af Mellemøsten. Der er ikke ret mange mennesker i Danmark, der bliver slået ihjel af muslimer. I hvert fald ikke flere end der bliver slået ihjel af kristne danskere eller danskere af andre trosretninger igen. Du bor ikke på Nørrebro kan jeg forstå............. Gør du? Jeg bor der heller ikke, men arbejder der godt nok 37 timer om ugen. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
Spring til debat: |