Se indlæg
SÅ ER DEN GAL MED BAKURI IGEN
|
|
AndersM |
Lagt på d. 09/04-2014 07:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Firmaet Bakuri snyder nu medarbejderne for løn, samt underbetaler de ansatte. Ejeren af Bakuri føre sig frem på 1 klasse, men syntes ikke at der er nogen grund til at udbetaleløn og bonus til medarbejderne. Pas på med at indgå nogen aftaler med det firma, som det ser ud, så er firmaet kun et skalkeskjul, for at malke alle kunderne - medarbejderen og myndighederne. NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 09/04-2014 08:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Hvor har du dine oplysninger fra?? Kender dem ikke, men har søgt job der...... |
|
|
AndersM |
Lagt på d. 09/04-2014 08:44
|
Jeg er en af dem som røven er blevet taget på, så jeg har mine informationer indefra
NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
farao54 |
Lagt på d. 09/04-2014 09:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
4 år siden, men lyder som om intet er forandret: http://www.comput...i-thailand |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 10/04-2014 00:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Nu kender jeg ikke til dete firma, men det har været under konkurs behandling I januar 2013. http://www.biq.dk...ages/55111 Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 12/04-2014 18:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Typisk det firma
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 13/04-2014 23:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Som medarbejder har du selv snydt folk for deres penge. Du ligger som du har redt. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 14/04-2014 00:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
AndersM har da vist heller ikke påstået andet, eller bedt om medynk. Jeg ser, at han bruger sine erfaringer til at advare andre. Ganske prisværdigt i min optik. |
|
|
AndersM |
Lagt på d. 15/04-2014 18:37
|
GAMBIT det kan da godt være at du mener det er mig der har snydt, men jeg har intet med løn udbetalinger at gøre eller for den sags skyld har jeg heller intet at gøre med at betale skat her i Thailand. Så din påstand om at det også er mig der er svindler, er mildt sagt skudt meget over målet NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 15/04-2014 21:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Så kører person fnidderen igen, ligesom i flere andre tråde....
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 16/04-2014 06:20
|
Jeg beskylder dig sådan set ikke for at snyde direkte AndersM. Men du har vel igennem din ansættelses tid bemærket at der ikke har været rent mel i posen over for kunderne ? Som du selv nævner "malke kunderne".... Dvs at du indirekte har været velvidende om snyd og bedrag overfor kunder og er nu selv blevet snydt af arbejdsgiver Er det ikke det man kalder Karma ? Det er selvfølgelig prisværdigt at gøre andre opmærksom på det, som Bjarne nævner. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 16/04-2014 07:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Nja... Ikke helt som i andre tråde... Synes bestemt at tonen er blevet meget bedre her efter der blev vippet et par personer ud.. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 16/04-2014 15:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
AndersM skrev: GAMBIT det kan da godt være at du mener det er mig der har snydt, men jeg har intet med løn udbetalinger at gøre eller for den sags skyld har jeg heller intet at gøre med at betale skat her i Thailand. Så din påstand om at det også er mig der er svindler, er mildt sagt skudt meget over målet Anders? - er det dig der har haft nogle gode projekter i Thailand, men desværre ikke har haft nok økonomi til at køre det videre? |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 16/04-2014 22:27
|
vandango skrev: AndersM skrev: GAMBIT det kan da godt være at du mener det er mig der har snydt, men jeg har intet med løn udbetalinger at gøre eller for den sags skyld har jeg heller intet at gøre med at betale skat her i Thailand. Så din påstand om at det også er mig der er svindler, er mildt sagt skudt meget over målet Anders? - er det dig der har haft nogle gode projekter i Thailand, men desværre ikke har haft nok økonomi til at køre det videre? Det er ikke den Anders du tænker på vandango...... Ham du tænker på hedder Anders Jensen og startede hans plattenslageri på Phuket for en del år siden og det var absolut ikke nogle gode projekter, men svindel og humbug det hele...... Jeg røg selv i vandet hos Anders Jensen dengang og ham skal man holde sig langt væk fra. Ved han kører noget fra Nakon Ratachima idag, men sikkert også plat og svindel..... |
|
|
maik |
Lagt på d. 17/04-2014 06:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Hvis en person er blevet berygtet for plattenslageri, dårlige forretninger eller lignende, tror jeg ikke han vil bruge sit eget navn som brugernavn her inde.
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 17/04-2014 07:16
|
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om hvad AndersM beskæftigede sig med I Bakuri, hvor længe ? Der har været en del udskiftninger har jeg læst mig til så under 1 år så er det svært at gennemskue alt men mere end 1 år så holder jeg fast i min indirekte beskyldning i selv at malke og derfor fået af samme skuffe. Når nu han er en som lige er blevet taget ved næsen kunne han vel beskrive hvorfor du beskylder virksomheden i at snyde kunder ? Eller er det ikke noget du vil afsløre for os andre ? Jeg er sikker på der er mange som gerne vil høre mere om denne sag Redigeret af GAMBIT d. 17/04-2014 07:26 Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
maik |
Lagt på d. 17/04-2014 07:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Stop nu den personforfølgelse! Der findes ingen her inde, der behøves at stå til ansvar for andre. At man ytre sig om et eller andet, betyder ikke at man bagefter skal udlevere sig selv. |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 17/04-2014 09:23
|
maik skrev: Stop nu den personforfølgelse! Der findes ingen her inde, der behøves at stå til ansvar for andre. At man ytre sig om et eller andet, betyder ikke at man bagefter skal udlevere sig selv. maik er du blevet den nye web her på sitet, siden du skal fortælle folk hvad de skal sige og ikke sige? Lad nu bare den 'rigtige' web klare det..... Jeg kunne også rigtig godt tænke mig og høre hvad Anders har at sige. Har intet med personforfølgelse at gøre og hvis Anders har lyst til at tale så gør han det og hvis ikke, så lader han nok være. Vi har vel netop sådanne debat sider så vi kan få de svindel firmaer stoppet, før andre falder I deres hænder. Det er ren oplysning, som alle kun kan være glade for. Lad os få kortene på bordet Anders :-) |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 17/04-2014 09:28
|
Jeg stiller blot AndersM spørgsmål til hans indlæg, så vil alle kan komme ind på virkeligheden af Bakuri. Ikke alt behøver nødvendigvis at være fiction for os andre Maik Redigeret af GAMBIT d. 17/04-2014 09:39 Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 17/04-2014 10:50
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Bakuri er en varm kartoffel og tråde omkring Bakuri og den måde ansatte er blevet behandlet på har været oppe herinde adskillige gange. Nogle af de tråde gik helt galt, selvfølgelig også til dels fordi at enkelte af de involveret personer havde følelserne blandet ind i det. Da tingene gik helt amok ved flere af de lejligheder Bakuri tidligere har været oppe herinde og fordi jeg havde svært ved at gennemskue hvad som var op og ned i sagen så valgte jeg dengang at lukke debatten og fjerne trådene omhandlende Bakuri så kritikken ikke ville komme frem ved søgning på Google. Fair nok at komme med berettet kritik af et firma hvis der er hold i det (så kan firmaet bare behandle sine ansatte bedre), men jeg kunne til sidst ikke gennemskue om der var tale om dårlige arbejdsforhold eller simpel hetz mod firmaet. Personligt tror jeg mest på det første men jeg har ikke haft bevis for det og har derfor ladet tvivlen komme firmaet til gode og derfor flyttede jeg trådene væk fra offentlig adgang. Her i tråden hæfter jeg mig ved indlæg 5 fra Druwor om at firmaet er taget under konkursbehandling. At dømme udfra [url]www.bakuri.dk[/url] så bliver firmaet drevet videre til trods for konkursbehandlingen, så jeg anser endnu ikke at Bakuri er helt dødt og lukket. Og derfor ser jeg heller ingen grund til at flytte de usynliggjorte tråde tilbage med offentlig adgang endnu. Det kan og bør først gøres når og hvis firmaet lukkes. Husk mig gerne på det hvis jeg ikke lige er obs på det. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |