Se indlæg
 Udskriv debat
ukraine
Anonym Bruger
jeg undrer mig lidt over hvordan diktatoren putin kan finde mandskab nok til at invadere krim og ukraine, hele pivkradset er jo i pattaya og phuket.

farao54
number1kk skrev:

jeg undrer mig lidt over hvordan diktatoren putin kan finde mandskab nok til at invadere krim og ukraine, hele pivkradset er jo i pattaya og phuket.

Haha... Denne burde nok have været lagt under tråden "Sjove ting", for den var da god..:-)
Men måske vil den lave kurs på den Russiske valuta betyde færre Russere i 2014..:-)

Anonym Bruger
Grin

den var god number1kk....dog kan man vel daarligt kalde det sibiriske skrammel man moeder i Pattaya for soldater materiale..

Anonym Bruger
Jeg så idag en satirisk tegning der jokede med at efter Krim invadere Rusland Costa Del Sol og Pattaya hvor der jo også er store russiske befolkninger at beskytte..

Anonym Bruger
JS skrev:

Grin

den var god number1kk....dog kan man vel daarligt kalde det sibiriske skrammel man moeder i Pattaya for soldater materiale..

jo, deres fede kællinger er jo næsten så store som kampvogne.

Nahm
number1bkk,

Ja de ser ej godt ud..godt man selv har en smuk sød thainips, sidste ferie i PTY havde jeg "fornøjelsen" af at se de russiske damer alle steder, og på stranden diskutere om pris på en sølle strandstol...nærige er de også.
Mvh,
Nahm

Anonym Bruger
Nahm skrev:

number1bkk,

Ja de ser ej godt ud..godt man selv har en smuk sød thainips, sidste ferie i PTY havde jeg "fornøjelsen" af at se de russiske damer alle steder, og på stranden diskutere om pris på en sølle strandstol...nærige er de også.

boede på mermaid beach resort over weekenden, og derer der også borisser og deres babuskaer inde nu, da vi ankom var receptions personalet netop igang med en mindre krig med de russiske ignoranter over deres opførsel i morgen buffetten, hvor de rippede alt og tog maden med på værelsernei deres taske sådan at der hver dag måtte laves ekstra morgenmad så alle de som ønskede det kunne få morgenmad, samtidig som noget af det første om morgenen var at de fede svupper gik ud til poolen og smed deres håndklæder i liggestolene sådan at de var reserveret kun til dem hele dagen, selom de ikke opholdt sig ved poolen eller hotellet i det hele taget, min køreste ville sgu ikke finde sig i det og smed et par af deres håndklæder væk fra liggestolene, og så brød sgu 3 verdens krig ud, som endte med at min dame stak den tykke russertrunte et på flade og tilkaldte politiet som forstod problemet og derefter tog en alvorlig snak med deres guider om hvis de ikke respekterede landets befolkning og skikke så var det ud af klappen med første fly, de 2 politifolk inviterede vi efterfølgende på en middag om aftenen, hvor hotellets receptions chef kom forbi og takkede for at de skræmte dem til ro, og jeg hyggede mig sgu virkelig over hele forløbet, od de sidste 3 dage vi boede der var der ro, selvom babuskaerne kigge noget skævt til os.

Nahm
number1bkk,

så brød sgu 3 verdens krig ud, som endte med at min dame stak den tykke russertrunte et på flade og tilkaldte politiet som forstod problemet og derefter tog en alvorlig snak med deres guider om hvis de ikke respekterede landets befolkning og skikke så var det ud af klappen med første fly, de 2 politifolk inviterede vi efterfølgende på en middag

GrinGrin...en super pige du har der, jeg kan godt forstå du nød det og de sidste dage, gid i havde været med på vores ture til Gor Lahn, her var russere allevegne, og når vi skulle af/på båden masede russerne sig uhæmmet frem...ret irriterende,,det samme ved en elevator, de maser sig frem før andre inde i elevatoren næsten er kommet ud..og russerne er desværre alle steder efterhånden, ligegyldigt hvilken song taew man tager, så er denne også proppet med dem.
Mvh,
Nahm

Rasmus
Med hensyn til situationen i Ukraine, så jeg forleden et interview på CNN hvor en amerikansk ekspert i russiske forhold, kom med en ganske interessant udlægning på hvorfor Mr. Putin netop argere som han gør. Han har med stor rædsel fået en ubehagelig forsmag på, hvad ganske få tudsene demonstranter faktisk har formået i Ukraine – hvad kan så ikke en ½ million demonstranter i Rusland formå at gøre ved hans diktatoriske magtposition?

Rasmus

Anonym Bruger
Nahm skrev:

number1bkk,

så brød sgu 3 verdens krig ud, som endte med at min dame stak den tykke russertrunte et på flade og tilkaldte politiet som forstod problemet og derefter tog en alvorlig snak med deres guider om hvis de ikke respekterede landets befolkning og skikke så var det ud af klappen med første fly, de 2 politifolk inviterede vi efterfølgende på en middag

GrinGrin...en super pige du har der, jeg kan godt forstå du nød det og de sidste dage, gid i havde været med på vores ture til Gor Lahn, her var russere allevegne, og når vi skulle af/på båden masede russerne sig uhæmmet frem...ret irriterende,,det samme ved en elevator, de maser sig frem før andre inde i elevatoren næsten er kommet ud..og russerne er desværre alle steder efterhånden, ligegyldigt hvilken song taew man tager, så er denne også proppet med dem.

kunne de bare opføre sig e smule dannet, ja så har jeg ingen problemer med dem, men de er så helvedes anmasende og ubehøvlede og det pisser mig totalt af, men sådan må det jo næsten gå når en befolkning der ikke tidligere har kunnet rejse nogen steder pludselig kommer til til lidt penge og frihed, så har de ikke en kæft anelse om hvordan man opfører sig blandt normale mennesker.

Conrad
Det da trist at hoere, saa negative meldinger om russere i Pattaya.

De fleste russere jeg har moedt her paa Phuket, har vaeret flinke og ikke anmassende og ubehoevlede. Deres kvinder har heller ikke vaeret nogen fede trunter, de fleste flotte kvinder, hvis man er til den slaviske type.

Mine bagboer her i moobanen er fra Rusland og er en familie paa 4 personer og de opfoerer sig som alle andre.

Men jeg maa dog sige at det er sjaeldent jeg bor paa hotel her eller tager paa arrangerede ture.

Hilsen
Conrad

Gamba
Conrad. Giver dig helt ret incl. kvinderne.
Jeg har de sidste 13 år haft med turister og expats fra hele verden og de sidste 3 år ca. 80 % Russisk talende. For mig er de som mennesker er flest og hverken dårlig eller bedre. Meget venlige. Nogle er dog ikke så snaksalige men det skyldes kun mangle på Engelsk.

http://www.welcome-inn.com
rinpoche
Fuldstændig i tråd med mine erfaringer, Gamba og Conrad.
Jeg har kun oplevet dem som reserverede fordi de helt generelt er dårlige til engelsk.

Mht. "trunternes" udseende, så var de telt overnattende russiske damer vi så på Similan øerne særdeles attraktive.

Rasmus
Det er sikkert en velbegrundet årsag til at én restante sætter et sådant skilt op!

[img]http://multimedia.pol.dk/archive/00636/RussiansPhuketTCA_w_636372y.jpg[/img] is not a valid Image.

Lung Yao
Lad mig lige starte med at Jeg på ingen måde forsvarer de "ubehøvlede-uopdragede" russer optræden.
MEN, mange af jer lider af en smule hukommelses tab(intet ond med det) for hvis I skruer tiden tilbage til de "glade" 70-80erne (OK, nogle var nok for ung til at mindes det), HVEM var det der udviste det samme adfærd på Costa del Sol og især på de Kanariske øer(råbene - håndklæder på liggestole osv. )? Og deres Helgaer, havde en vis lighed med de aktuelle Babushkaer i Thailand.
M.h.t. skubben og mangel på kø-kultur, har jeg observeret det samme hos thai folk og det var før at de russiske "turister" invaderede landet.

Der vil desværre altid være Skidt og Kanel i alle folkeslag, overalt i verdenen.

.
Redigeret af Lung Yao d. 06/03-2014 10:49
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Men, måske skulle VI tilbage til trådens essens, for det der sker i Ukraine-Krim har kun en minimal relevans til russernes adfærd i Thailand (og andre steder i verden).
Rasmus skrev
......... Han har med stor rædsel fået en ubehagelig forsmag på, hvad ganske få tudsene demonstranter faktisk har formået i Ukraine – hvad kan så ikke en ½ million demonstranter i Rusland formå at gøre ved hans diktatoriske magtposition?.........

Og ikke at glemme hvad der skete under den "arabisk forår", og den aktuelle krise situation fjerner fokus fra den anden diktator fra Syrien.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

rinpoche
Rasmus skrev:

Det er sikkert en velbegrundet årsag til at én restante sætter et sådant skilt op!

[img]http://multimedia.pol.dk/archive/00636/RussiansPhuketTCA_w_636372y.jpg[/img] is not a valid Image.

Og der var sikkert en grund til at i Khao San Road i Banglampoo kunne man iagttage skilte i diverse guest houses, hvor der stod følgende: No Thai Nationals Allowed Upstairs.

Min søn var som en del af sit studieophold i Rusland på privat indkvartering sidste år. Magen til gæstfrihed og hjertevarme havde han sjældent oplevet. Han returnerede belæsset med souvenirs og gaver.
Et halvt år efter havde vi den udsøgte fornøjelse at få besøg af den russiske families datter. Hun var også på et studieophold her i DK, og vores hjem blev hurtigt et samlingssted for hendes medstuderende.

Det var en fornøjelse at lægge hus og hjem til de belevne og respektfulde unge mennesker.

Bjarke85
Det har ikke så meget med nationalitet at gøre tror jeg. Danskere i sydøst europæiske byer, opføre sig af helvede til, ofte meget værre en mange russere i pattaya.

Det er som om der sker noget med folk, når de kommer på ferie i et land, der er mindre bemidlet end ens eget. Mange tror de kan opføre sig som konger, og gøre hvad de vil, fordi de er "rige" på ferien.

Men de fleste danskere, og også russere, hvis du inviterede dem hjem i dit hjem, som din historie Rinpoche. Så tror jeg at piben har en anden lyd, eller hvis du er i deres hjem.

Der er selvfølgelig mange der opføre sig ordenligt, uanset hvor de er i verden Smile

rinpoche
Yeps.

Danskere i Prag har vist heller ikke liiige det bedste ry, og der var skisteder i alperne, hvor danskere absolut heller ikke stod i høj kurs i en årrække.

flyer
Ja den problematik findes i alle folkeslag verden over, jeg tror en af hovedårsagerne til den opførsel er at folk ikke kan tåle at blive "rige" uden de tror der følger en vis herskermani men, penge er jo lig med magt, har man magt kan man opføre sig som det bedst passe én, nu er russerne tilsyneladende blevet "nyrige" og skal lige lære at tøjle den store købekraft de er blevet i besiddelse af.

Der er et ordsprog der hedder "Når skidt kommer til ære...."

Forår i luften over VestegenenSunflower
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Spring til debat: