Se indlæg
 Udskriv debat
3 måneders gratis TV2 Play Premium
Webmaster
Et lille hurtigt tip, og jeg ved ikke om det virker for jer i Thailand. I må lige prøve jer frem og komme med en tilbagemelding om det virker eller ej.

3 måneders gratis TV2 Play Premium.
Dette tip gælder indtil d. 6. januar, 2014.

Link:
-
http://gratissput...-landsbank

God fornøjelse :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
HongNam
Ser ud til at mit virker fint ....utroligt ...de plejer ellers ikke at give noget væk uden at der stikker noget under

Men ingen kredtikortoplysninger eller noget så den må være god nok

Webmaster
For det ikke skal være løgn så kan man åbenbart gøre det flere gange.

1. Login
2. Køb Play
3. Køb Premium
4. Indtast koden igen

Virker åndssvagt men ser ud til at virke....

Omkring udland/Thailand, så fandt jeg dette med småt:

TV 2 Play i udlandet
Er du bosat uden for Danmark, eller ønsker du at se TV 2 Play på udlandsrejsen, skal vi gøre opmærksom på, at der vil være programmer som du af rettighedsmæssige årsager ikke kan se. Du vil kunne se de fleste danskproducerede programmer og følge med i nyhederne ved bl.a. at se TV 2 NEWS live. Derimod vil du ikke kunne se film og udenlandsk producerede serier. Sport vil som udgangspunkt ikke kunne ses fra udlandet, bortset fra enkelte af fodboldlandsholdets hjemmekampe.

Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

sank
Nu har vi jo ikke alle konto i Arbejdernes Landsbank.

dutling68
sank skrev:

det behøvs man ikke for det virker fint her og jeg bor i thailand Sunflower tak til web for linket....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

vandango
Det virker fint her i Korat, billedet er skarpt og flot.

Conrad
Det virker ogsaa fint paa Phuket via min billige 3B internetforbindelse, dog maa jeg have aktiveret min Hola blocker, saa jeg ogsaa kan se de programmer, som er blokeret for IP adresser uden for DK.

Mange tak for linket.

Conrad

Draaben
Super takker, virker fint her, bor også på Phuket.......perfekt webmoster :-)
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

DJ
Fint link - virker super duper her i Nong Khai, men Conrad hvad er en " hola blocker " ?

Hvad mener web med at man kan goere det flere gange, kan man saa faa 6 maaneder ?

Lung Yao
HongNam skrev:
Ser ud til at mit virker fint ....utroligt ...de plejer ellers ikke at give noget væk uden at der stikker noget under
Men ingen kredtikortoplysninger eller noget så den må være god nok

Rigtigt, bortset fra du glemmer noget meget vigtig i annoncen :
- 3 måneders gratis prøvetid.
- Bestil inden den 6 Januar ( i lighed med mange andre annoncer hvor der plejer at stå : Skynd dig at bestille, KUN 4 pladser/værelser til den pris som står stadigt 1 uge efter).
Konkurrencens magt kan få alle til bruge alle midler til at skaffe kunder til netop deres produkt.

Tilbuddet ser meget fordelagtigt ud NU, men hvad så efter de 3 måneder og senere forhøjelser, har selv dårlige erfaringer med fx YouSee, som første opkøbte vores TV/Internet (Fascom) udbyder som selv havde opkøbt vores Telefoni udbyder (Telelet) og nu har de monopol for det hele og regningen(abonnement + gebyrer) stiger stødt derudad.

.
Redigeret af Lung Yao d. 04/01-2014 10:07
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Conrad
Hej DJ,

Her er et link:

https://hola.org/

Hvis du har det installeret og aktiveret, saa kan de tro at du f.eks. er i DK, selv om du er i Thailand.

Conrad

Anonym Bruger
Ja det ser fint ud, men der står også i aftalen, at den automatisk vil blive fornyet, når den udløber?

zapper
Michael Andersen skrev:

Ja det ser fint ud, men der står også i aftalen, at den automatisk vil blive fornyet, når den udløber?

Så afmelder du den bare allerede nu, så glemmer du det ikke Smile

Webmaster
sank skrev:

Hellere ikke her :-)
Med venlig hilsen

Webmaster

Webmaster
DJ skrev:
Hvad mener web med at man kan goere det flere gange, kan man saa faa 6 maaneder ?

Jeg mener at man kan benytte kode flere gange ved at gøre som jeg skrev i indlægget. Jeg ved dog ikke om de nye 3 måneder så er samtidigt eller og de bliver lagt på efterfølgende. Håber selvfølgelig på det sidste.
Med venlig hilsen

Webmaster

Yonok
Hey Hey kære venner...jeg hoppede også lige i med begge ben og fik det men blev senere lidt betænkelig og ville afmelde igen.For det første godtog den ikke min adgangs kode da jeg ville logge in-fik lavet en ny og kan godt logge ind på play-problemet opstår når jeg vil ind og afmelde-der godkendes koden ikke.
Jeg kom så ind hvor man kan chatte ( med en maskine)og fik skrevet hvad jeg ønskede til dem-fik efterfølgende en maskin mail at de havde modtaget min besked.
Jeg læste så betingelserne igennem -igen og kunne ikke rigtig finde noget for-urolignende,men ser så ved siden af:ris og ros:
Problemet er at de giver os 3 måneders gratis prøvetid-men man kan ikke opsige abonnementet inden for 6 måneder medmindre man benytter sig af de 14 dages fortrydelses ret-som kun gælder hvis man ikke har taget det i brug-hvilket vi jo nok alle har i og med at vi har prøvet det af.
Så jeg tror sgu at vi får et eftersmæk på den her - desværre!
Men selvfølgelig-send en afmelding ind og lad os prøve om vi kan komme ud af det uden udgifter.

Webmaster
Yonok skrev:

Hey Hey kære venner...jeg hoppede også lige i med begge ben og fik det men blev senere lidt betænkelig og ville afmelde igen.For det første godtog den ikke min adgangs kode da jeg ville logge in-fik lavet en ny og kan godt logge ind på play-problemet opstår når jeg vil ind og afmelde-der godkendes koden ikke.
Jeg kom så ind hvor man kan chatte ( med en maskine)og fik skrevet hvad jeg ønskede til dem-fik efterfølgende en maskin mail at de havde modtaget min besked.
Jeg læste så betingelserne igennem -igen og kunne ikke rigtig finde noget for-urolignende,men ser så ved siden af:ris og ros:
Problemet er at de giver os 3 måneders gratis prøvetid-men man kan ikke opsige abonnementet inden for 6 måneder medmindre man benytter sig af de 14 dages fortrydelses ret-som kun gælder hvis man ikke har taget det i brug-hvilket vi jo nok alle har i og med at vi har prøvet det af.
Men selvfølgelig-send en afmelding ind og lad os prøve om vi kan komme ud af det uden udgifter.

Så er det jo godt man hverken har oplyst hvem man er eller ens kreditkort oplysninger.

I øvrigt står der:
Måneds- og kvartals- og halvårsabonnementer skal opsiges senest 10 dage før abonnementets udløb, ellers løber det til og med udgangen af den efterfølgende abonnementsperiode.

Og i øvrigt stod der "Ingen binding" på den blå knap man trykkede på ved Premium. 6 måneders binding er hvis du har trykket på TV2 Live.
Med venlig hilsen

Webmaster

HongNam
Webmaster skrev:

Yonok skrev:

Så er det jo godt man hverken har oplyst hvem man er eller ens kreditkort oplysninger.

I øvrigt står der:
Måneds- og kvartals- og halvårsabonnementer skal opsiges senest 10 dage før abonnementets udløb, ellers løber det til og med udgangen af den efterfølgende abonnementsperiode.

Og i øvrigt stod der "Ingen binding" på den blå knap man trykkede på ved Premium. 6 måneders binding er hvis du har trykket på TV2 Live.

Helt enig Webmaster

Så længe du ikke har afgivet kreditkortoplysninger eller adresse er der ikke noget at komme efter ....hvor skulle de sende regningen til eller opkræve den fra ? jeg brugte en "reserve" hotmail adresse og andet navn

Jeg tror at det her er en "charme kampagne" prøv f.eks at gå ind på trustpilot og søg på TV2play de scorer så lavt det næsten er muligt:

http://www.trustp...sputnik.dk

Redigeret af HongNam d. 04/01-2014 14:53

Lung Yao
HongNam skrev:
.........................................
......................................................
Jeg tror at det her er en "charme kampagne" prøv f.eks at gå ind på trustpilot og søg på TV2play de scorer så lavt det næsten er muligt:
http://www.trustp...sputnik.dk

Derfor mine betænkeligheder i svaret # 10 :
< Håber på det bedste og frygter det værste>.
P.S. : og det gælder vist nok også :
< Hvis det lyder for godt til at være sandt , så...... >.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

sony
Puha de havde logget mig ind på mit brugernavn jeg har på tv 2 hvor de har mit navn og adresse, men heldigvis ikke min bank konto
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: