Se indlæg
Bruger i toiletpapir?
|
|
PeterS |
Lagt på d. 04/08-2013 15:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 231 |
I starten hvor jeg kom i Thailand havde jeg altid toiletpapir med, når jeg skulle på toilet i dag bruger jeg som thaierne kun vand. Hvad gør i? |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/08-2013 15:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
godt at vide hvordan du soignerer dit brune øje, men er det ikke lidt en privat sag hvad folk gør? den sjoveste tråd jeg nogensinde har set på web-forum, men held og lykke med vaskeriet |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 04/08-2013 15:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
PeterS skrev: I starten hvor jeg kom i Thailand havde jeg altid toiletpapir med, når jeg skulle på toilet i dag bruger jeg som thaierne kun vand. Hvad gør i? Man kan da koebe toilet papir i Thailand, saa hvorfor tage det med ? Men tak for en interessant oplysning |
|
|
milex |
Lagt på d. 04/08-2013 15:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Bum Gun er en genial opfindelse! |
|
|
flyer |
Lagt på d. 04/08-2013 16:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
hugoboerge skrev: PeterS skrev: I starten hvor jeg kom i Thailand havde jeg altid toiletpapir med, når jeg skulle på toilet i dag bruger jeg som thaierne kun vand. Hvad gør i? Man kan da koebe toilet papir i Thailand, saa hvorfor tage det med ? Men tak for en interessant oplysning 555 hugoboerge, så ved du sikkert også godt at deres toiletpapir mildest talt er lige til at stoppe op i røven Det er af så ringe kvalitet at fingerne tit ryger lige igennem og så har man alligevel fingeren halvt oppe i "rektum"..... Er det ikke sådan det hedder sudsakhon sorry, men den lå lige til højrebenet... Så PeterS, VAND!!! Masser af sol over Vestegnen Redigeret af flyer d. 04/08-2013 16:29 Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/08-2013 16:29
|
Antal indlæg: 3779 |
Jeg bruger kun vand. Det tog noget tid at gå fra papir til spuler, men i dag finder jeg papir vanskeligt. I dag er der slet ikke papir på de private toiletter. Hilsen, Robert PeterS skrev: I starten hvor jeg kom i Thailand havde jeg altid toiletpapir med, når jeg skulle på toilet i dag bruger jeg som thaierne kun vand. Hvad gør i? |
|
|
maik |
Lagt på d. 04/08-2013 18:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Har som regel papirservietter i baglommen til nødsituationer
|
|
|
buffalo |
Lagt på d. 04/08-2013 20:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
ja skiii mæet
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
kimberg |
Lagt på d. 04/08-2013 20:59
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 75 |
555 hugoboerge, så ved du sikkert også godt at deres toiletpapir mildest talt er lige til at stoppe op i røven Det er af så ringe kvalitet at fingerne tit ryger lige igennem og så har man alligevel fingeren halvt oppe i "rektum"..... Er det ikke sådan det hedder sudsakhon sorry, men den lå lige til højrebenet... Der findes alle mulige internationale kendte mærker inden for toilet papir i Thailand, kleenex for eksempel. Så ingen problem med og få god kvalitet af toilet papir. men selvfølgelig får man hvad man betaler for. Så hvis du kun giver 1 Baht for en rulle. Så kan du nok ikke forvente, at du kommer til og undgå og bruge fingerne. |
|
|
flyer |
Lagt på d. 04/08-2013 21:24
|
kimberg skrev: 555 hugoboerge, så ved du sikkert også godt at deres toiletpapir mildest talt er lige til at stoppe op i røven Det er af så ringe kvalitet at fingerne tit ryger lige igennem og så har man alligevel fingeren halvt oppe i "rektum"..... Er det ikke sådan det hedder sudsakhon sorry, men den lå lige til højrebenet... Der findes alle mulige internationale kendte mærker inden for toilet papir i Thailand, kleenex for eksempel. Så ingen problem med og få god kvalitet af toilet papir. men selvfølgelig får man hvad man betaler for. Så hvis du kun giver 1 Baht for en rulle. Så kan du nok ikke forvente, at du kommer til og undgå og bruge fingerne. Så´n er det at være en fattigrøv.... Sunset over South Island Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
flyer |
Lagt på d. 04/08-2013 21:58
|
http://www.youtub...V4l2OzfhAw Tjek fra ca. 2:30..... 555 Night over South Island Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/08-2013 22:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Jeg kan ikke huske, om den har været bragt tidligere, men den er da vist på sin plads her: |
|
|
Longway |
Lagt på d. 04/08-2013 22:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Traadstarter maa vaere et asshole.......555555555. Magen til syg traad skal man lede laenge efter ! Hvis du sidder og slikker dig om munden....SOEG LAEGE...NU ! Redigeret af Longway d. 04/08-2013 23:03 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
natty |
Lagt på d. 04/08-2013 23:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Longway skrev: Traadstarter maa vaere et asshole, eller smaa pervers.......555555555. Slap helt af en fetish at ha' . Magen til syg traad skal man lede laenge efter ! Jeg synes nu hverken det er småperverst eller tyder på en fetich. Hvad som kommer ind skal jo ud i den anden ende, det er vel helt naturligt, sådan er vi jo trods alt skabt. Er helt overbevist om at vand, er den mest hygiejniske måde at rengøre baghullet, i stedet for at bruge papir som gnider afføringen ind i huden. Det er sgu lettere klamt, når man tænker over det. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
patirak |
Lagt på d. 05/08-2013 00:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Jeg bruger begge dele for en sikkerhedsskyld... Altså først vand og derefter toiletpapir, så jeg ikke render rundt med en våd bagdel. Pga. dårlig vane, så smider jeg papiret i toilettet, hvilket resulterer i at det tit bliver stoppet... Så man kan egentlig sige at jeg bruger både vand, papir og svupper... |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 05/08-2013 00:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 93 |
I disse saa svaere tider skal man bruge lokumspapiret paa begge sider, og man kan - hvis man er saerlig elegant - bruge den hoeje kant.... god fornoejelse med experimenterne i denne yderst "interesante" traad.... |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/08-2013 01:00
|
Så sidder man pludseligt et sted, hvor der ikke er spuler. Hver gang man trækker et papir igennem møllen, så skal der kigges. Vi kigger og kigger. Er det brunt eller er det blankt - hvis det er brunt, så må man arbejde videre med opgaven. Noget nemmere med en spuler. Hilsen, Robert |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/08-2013 01:12
|
Hej patirak, Min ældste søn blev født med eller af en svupper, som rev ham ud. Hans mor fandt det vist ikke særligt morsomt. Jeg kiggede dog også lidt, da de stak svupperen op, eftersom den var ret stor, som svuppere sikkert er. Men han kom ud. Hilsen, Robert patirak skrev: Jeg bruger begge dele for en sikkerhedsskyld... Altså først vand og derefter toiletpapir, så jeg ikke render rundt med en våd bagdel. Pga. dårlig vane, så smider jeg papiret i toilettet, hvilket resulterer i at det tit bliver stoppet... Så man kan egentlig sige at jeg bruger både vand, papir og svupper... |
|
|
milex |
Lagt på d. 05/08-2013 01:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Egentlig kan man vel blot konstatere at thai'er er mere renlige 'dernede' end vi andre var/er. |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 05/08-2013 03:44
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 93 |
milex skrev: Egentlig kan man vel blot konstatere at thai'er er mere renlige 'dernede' end vi andre var/er. de steder der bruges "pedal lokum" bruger man gennerelt "spuler" ell. skylleskaal - men da en farang ikke kan/vil bruge et saadant lokum fik man konstrueret de moderne sidde ned closetter og og de har saa givet en vis status selv oppe paa lars tyndskids mark, hvor de ogsaa tror man skal staa og balancere paa braetet... ioevrigt er det ikke kun i Thailand der er pedal lokummer men i oesten / africa og sydamerika gennerelt |
|
Spring til debat: |