Se indlæg
 Udskriv debat
Premier league men hvordan?
Anonym Bruger
Er der nogen der ved helt præcist hvor/hvordan med hvilken boks, man kan se Premiere Prague når den nye sæson begynder i midt august, fordi True Vision har jo ikke engelsk fodbold efter denne sæson!
Håber at det er noget med en ny boks og hvor man så har sport/fodbold/golf/film og så meget andet i en pakke, men ved det ikke og håber at der er nogen der sidder inde med viden på området, og ønsker at hele?

Mvh
Michael

Mali
http://www.hahasp...m/c-1.html

Men det kræver nok mere end en thai forbindelse kan klare

Anonym Bruger
Hej Mali.

Mange tak for dit svar, men det er ikke lige det jeg skal bruge!
Jeg skal bruge en boks lige som true vision har, de stopper jo med at vise engelsk fodbold snart, jeg er godt klar over at det er CTH der har rettighederne fra den nye sæson(3 År.) men kan ikke finde noget om hvordan man får det og hvad for kanaler som følger med, en evt boks?

Mvh
Michael

dutling68
der star noget om det her.....
http://www.thaivi...-thailand/

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Er der nogen der ved helt præcist hvor/hvordan med hvilken boks, man kan se Premiere Prague når den nye sæson begynder i midt august, fordi True Vision har jo ikke engelsk fodbold efter denne sæson!
Håber at det er noget med en ny boks og hvor man så har sport/fodbold/golf/film og så meget andet i en pakke, men ved det ikke og håber at der er nogen der sidder inde med viden på området, og ønsker at hele?

Mvh
Michael

Michael, du har spurgt om det foer og jeg har ogsaa svaret at jeg har spurgt firmaet der vandt kontrakten. Men det seneste nye er at de melder ud i juni maaned iflg. Bangkok Post, saa vaebn dig med taalmodighed. Men en ny boks skal der til. Det ender med vi har en meter hoej stak af bokse.

hugoboerge
http://www.bangko...x-channels

@Michael, ovennaevnte fra Bangkok Post i dag. Stadigvaek intet nyt om Premier League men standardpakken med 144 kanaler skulle koster THB 399.- per maaned.

hugoboerge
@Michael, her er saa det seneste nye omkring EPL osv. Mvh.

http://www.nation...06328.html

http://www.bangko...tle-royale

hugoboerge
http://www.nation...07170.html

Nu er CTH endelig kommet ud af "busken" med priser osv. Saa det betyder endnu en tallerken paa taget og endnu en satellit boks i reolen.

Mvh

hugoboerge
http://www.bangko...onthly-fee

Dette skulle saa vaere endeligt fra CTH's side.

http://www.cth.co...ckage-599/

Mvh

hugoboerge
I dagens Bangkok Post staar der lidt om hvilke kanaler som viser hvad:

True Visions "King of Sports": Italy Serie A, French Cup football, major golf and tennis tournaments, NBA, NFL, NHL, MLS.

GMM Grammy: Bundesliga, French league, Japan league, Argentina and Brazil. Tour de France.

RS (Sunbox): 2014 World Cup and La Liga Spain.

CTH: English Premier League (EPL)

Mvh

Anonym Bruger
Kan desværre ikke se at Thailand Golf Channel figurer nogle steder, det ville ellers være perfekt hvis den var at finde i CTH programmer?

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Kan desværre ikke se at Thailand Golf Channel figurer nogle steder, det ville ellers være perfekt hvis den var at finde i CTH programmer?

Mvh
Michael

Golf Channel Thailand - True Visions 156 HD

Mvh

hugoboerge
hugoboerge skrev:

Michael Andersen skrev:

Mvh
Michael

Golf Channel Thailand - True Visions 156 HD

Mvh

@ Michael, her er et link til golfchannelthailand. Jeg proevede at komme ind paa den engelske del, men det lykkedes ikke. Mvh.
http://golfchanne...&id_cat=42

Anonym Bruger
Mange tak for hurtigt svar, men det jeg godt kunne tænke mig at vide, er om CTH will have Thailand Golf Channel, samtidig med at de også viser PL fodbold fra den nye sæson om godt 2.mdr?

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Mange tak for hurtigt svar, men det jeg godt kunne tænke mig at vide, er om CTH will have Thailand Golf Channel, samtidig med at de også viser PL fodbold fra den nye sæson om godt 2.mdr?

Mvh
Michael

Michael, jeg tvivler eftersom kontrakten er med True Visions, men kontrakter udloeber paa et tidspunkt og fornyes maaske ikke.

Det er bare irriterende at man skal have stuen/reolen fyldt med satellitboxe og evt. flere tallerkener paa taget.

Det ville vaere rart hvis man kun havde een boks som saa var udstyret med 5 - 6 slots saa man kunne faa et kort fra hver udbyder, men det lyder alt for nemt, ikke ? Mvh

hugoboerge
Hvis man oensker at se EPL naar den nye saeson starter og gaar ind paa CTH's website vil man bemaerke at den kun er paa Thai. Lidt uprofessionelt efter min mening eftersom der er nok er en del faranger osv der godt kunne taenke sig at foelge med.

I gaar eftermiddags forsoegte jeg saa at ringe til det call center som er oplyst paa deres website, det fik jeg ikke meget ud af, andet end de vidste ikke ret meget. Men damen der gav mig nummeret paa et andet call center (ikke paa website), hvilket jeg gjorde i dag. I foerste hug fik jeg ikke noget ud af det andet end et nyt nummer paa et andet call center. Her lykkedes det efter et stykke tid at faa fat i en dame der talte godt engelsk.

Paa deres website reklamerer man en pris paa THB 599 per maaned og se eet aar gratis. Det arbejder sig ud som foelger:

Abonnement tegnes for 36 maaneder og man betaler for 24 maaneder a THB 899.- per maaned (normal pris)

24 maaneder @ THB 899.- = THB 21.576.- plus 7% VAT giver THB 23,086.32 hertil kommer THB 1,800.- for equiment (decoder/tallerken/installation) i alt THB 24,886.32. Naar der ses bort fra equipment/VAT giver det THB 599.- fordelt over 36 maaneder. (THB 21,576.-/36 = THB 599.-).

Hvis man saa oensker et ekstra point til et andet vaerelse (f.eks. sovevaerelset) koster det THB 2,000.- ekstra.

Hvis man har lyst til kvindefodbold saa vises Danmarks kamp mod Italien i aften kl. 2300 paa GMM Sport Extra (saa vidt jeg husker er det en gratis kanal).

:

Anonym Bruger
Er der nogen der kan fortælle helt præcist hvad der skal betales og hvornår, for som jeg nu har hørt er installationen gratis, men jeg skal betale 1800.bath for boksen og 899 pr.mdr i 2 år og så er der 3 år gratis, hvis altså jeg vælger at købe en pakke for 3 år?
Men så har jeg lige fået at vide at jeg skal betale for at de kommer og installere det + 1800 for boksen men kun 599.pr mdr i 2 år og så gratis det sidste?
Det er bare en jungle og når vi så ringer, bliver vi stilet videre hele tiden, for så at få modstridende oplysninger, men hvor er det bare typisk thai desværre, den ene dag sælger de sko i Central og næste pakker for CTH oplæring i thailand er fremmedord!

Håber at der er en her der har oplysningerne, og evt. ved hvor lang tid i forvejen vi skal bestille?

Mvh
Michael

Anonym Bruger
rygterne siger at regeringen vil kræve at PL bliver tilgængeligt for alle, sådan at alle tv stationer kan sende kampene, vent og klap hesten, og se om det ikke kommer på public channels, og i så fald vil true vision jo nok vælge at sende kampene som før, da de i øjeblikket mister rigtigt mange kunder.

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Er der nogen der kan fortælle helt præcist hvad der skal betales og hvornår, for som jeg nu har hørt er installationen gratis, men jeg skal betale 1800.bath for boksen og 899 pr.mdr i 2 år og så er der 3 år gratis, hvis altså jeg vælger at købe en pakke for 3 år?
Men så har jeg lige fået at vide at jeg skal betale for at de kommer og installere det + 1800 for boksen men kun 599.pr mdr i 2 år og så gratis det sidste?
Det er bare en jungle og når vi så ringer, bliver vi stilet videre hele tiden, for så at få modstridende oplysninger, men hvor er det bare typisk thai desværre, den ene dag sælger de sko i Central og næste pakker for CTH oplæring i thailand er fremmedord!

Håber at der er en her der har oplysningerne, og evt. ved hvor lang tid i forvejen vi skal bestille?

Mvh
Michael

@Michael, hvis du goer dig lidt umage og laeser mit indlaeg ovenfor saa har du alle detaljer (undskyld hvis jeg lyder lidt sarkastisk) og hele kalkulationen som giver THB 599 per maaned er der ogsaa.

Det er lykkedes mig at komme igennem og tale med en dame som taler og forstaar engelsk og jeg er nu skrevet op til at faa det installeret forhaabentlig foer saesonen starter.

Ring til 02 264 6222 og bed om at tale med en engelsk talende medarbejder. Hende jeg talte med hedder Khun Suree.

Mvh

hugoboerge
number1kk skrev:

rygterne siger at regeringen vil kræve at PL bliver tilgængeligt for alle, sådan at alle tv stationer kan sende kampene, vent og klap hesten, og se om det ikke kommer på public channels, og i så fald vil true vision jo nok vælge at sende kampene som før, da de i øjeblikket mister rigtigt mange kunder.

Der er nok en misforstaaelse her. Det der foreslaas er at et regeringsejet tv selskab oensker at koebe nogler rettigheder til saakaldte vigtige kampe. Altsaa ikke herligheden og ikke hver uge.

Spring til debat: