Se indlæg
 Udskriv debat
RIGTIGT ELLER RYGTE.?
Anonym Bruger
Fra sædvanligvis pålidelig kilde forlyder det, at de små søde, kvindelige væsener i Jomtien,
nu har muligheden for at få den "ægte vare" - i form af en rigtig Thai' mand, når lysten indfinder sig
og niveauet for betjening af den samboende, slanke, unge og ikke drikkende farang, bliver for kedeligt.

VÆLG & KØB.!

Vores små søde væsener, som normalt selv forstår at prissætte deres ydelser, skal nu selv "hoste op"
med kassen, men kan så vælge deres partner, mellem aftenens perler.

Hver aften stiller 10-12 yngre, slanke, Thai' mænd sig op og pigerne kan vælge mand og ydelsen de
ønsker.

Priserne er gradueret, som når mand vælge kvinde. Hvilke ønsker har du.?

Jeg har adressen, på "forlystelses" stedet, men har ikke selv været der.

Tør ikke komme der sammen med kæresten....tænk, hvis hun fik ideer'. Angel

Er det et rygte, eller er der andre der har hørt om "konceptet".?

NB,! Jeg lover at undersøge det "sagen" et tidspunkt.

moerk5002
Det er nu ikke nogen nyhed, det har foregået altid. Stedet i Jomtien kender jeg nok ikke lige, men enhver ved at alle Karaoke Barer, i Pattaya, Patong, Chang Mai osv er det den omvendte verden. Her kommer Thai damen og tager sig en thai mand med hjem.........

Kan måske godt forstå dem, så er de fri for den fulde farang som ligger fed og stinkende på sofaen og bøvser øl i sig hele dagen......!

Cool Smil til verden og værten smiler til dig...!

Anonym Bruger
Nu er det jo ikke alle faranger som drikker,
så hvorfor slåri alle over en kam det er da mærkeligt
jeg ved godt at du mørk er en drukkenbolt og alfons,
Men lad være med at svine alle andre faranger til

taxidriver990
Moerk5002 skrev:
[Det er nu ikke nogen nyhed, det har foregået altid. Stedet i Jomtien kender jeg nok ikke lige, men enhver ved at alle Karaoke Barer, i Pattaya, Patong, Chang Mai osv er det den omvendte verden. Her kommer Thai damen og tager sig en thai mand med hjem

Aabenbart ikke enhver som ved det ellers ikke denne traad, da DK skrev:
Er det et rygte, eller er der andre der har hørt om "konceptet".?

moerk5002 skrev:
Kan måske godt forstå dem, så er de fri for den fulde farang som ligger fed og stinkende på sofaen og bøvser øl i sig hele dagen......!

Synes du skal proeve at besoege saadan en Karaoke bar.

Saa vil du erfare at thai damen som kommer der har en thai mand, der ligger fuld der hjemme og kun taenker paa at komme til skud med konen naar hun kommer hjem. Og det er konen selvfoelgelig traat af, derfor gaar hun paa karaoke baren maaske i haab om at finde en "gig", der ud over at give hende penge ogsaa maaske giver hende lidt kaerlighed
Jeg har ved selv syn og inden for familien konstateret det faktiske forhold, og det er endt med at mand og kone er blevet skilt og konen nu officielt er sammen med den fhv "gig"
Om det saa er den rette loesning er ikke op til min at bedoemme, kun en konstatering af de faktiske forhold herude

Dette er selfoelgelig ikke en beskrivelse af hvordan det foregaar paa turiststeder men i det lokale samfund

den fulde farang som ligger fed og stinkende på sofaen og bøvser øl i sig hele dagen

Dejligt med en sober og objektiv holding
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

Anonym Bruger
Det sted jeg taler om er det meget "kontant" Business.

Yndigheden vælger varen og de aftaler prisen.

Ikke alt det der "Karoke - Fis"

taxidriver990
Har du selv set at de
at de små søde, kvindelige væsener
gaar ind der ?
Eller som du selv skriver
Fra sædvanligvis pålidelig kilde
...

Virker ikke som et winning concept i mine oerer, mere som en gay bar, hvor
sædvanligvis pålidelig kilde
kan have set nogle
små søde, kvindelige væsener
gaa ind...

Jubii, jeg er nu mester i at kunne citere

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

poom
Det er en gammel \"nyhed\".

der er både villige karaoke boys motorcykel boys og bolle boys til alle pigerne i Pattaya Nana soi cowboy osv osv.

når pigerne starter med at få penge tørrer strømmen til mor lidt ind. mange bliver brugt til de der boys

og mange farang er blevet overrasket når de finder ud af at selv efter de er blevet gift sendes der stadig hede kys og penge til deres boy

Anonym Bruger
Nej, som sagt har jeg ikke været der....endnu. men kender nogen som siger at de har.

Ikke Gay-Bar.!

Er du i nærheden af Jomtien, vil jeg sende dig placering af stedet, som pb. hvis du ønsker det.

Anonym Bruger
poom skrev:

Det er en gammel \"nyhed\".

der er både villige karaoke boys motorcykel boys og bolle boys til alle pigerne i Pattaya Nana soi cowboy osv osv.

når pigerne starter med at få penge tørrer strømmen til mor lidt ind. mange bliver brugt til de der boys

og mange farang er blevet overrasket når de finder ud af at selv efter de er blevet gift sendes der stadig hede kys og penge til deres boy

Jeg beklager at den "gamle" nyhed for dig, er ny for mig.

Men som skrevet, er omtalte koncept meget kontant. Papskilte, med priser på mændenes forskellige ydelser.

Det har jeg ikke oplevet før. Har du.?

taxidriver990
DK skrev:
Er du i nærheden af Jomtien, vil jeg sende dig placering af stedet, som pb. hvis du ønsker det.

Nope sidder i det nordlige. Og ikke et sted for mig, mere intreseret i det forretnings maessige i traaden

Poom skrevder er både villige karaoke boys motorcykel boys og bolle boys til alle pigerne i Pattaya Nana soi cowboy osv osv.

Helt sikkert der er det, men hvorfor " lave en forretning " ud af det, vil kun goere dyrere for
de små søde, kvindelige væsener i Jomtien
og det er vist en daarlig forretning.
For hvis farang turisterne har lidt omloeb i hjernen vil de jo hurtig regne den ud og det vil vel give
de små søde, kvindelige væsener i Jomtien
svaere ved at forblinde farang til at skulle investere mere cash i forholdet..

Men spaendende concept....gaelder vel om at finde en niche i et touristarea for at kunne overleve og vinde kunder

poom
måske ikke lige med skilte.. ;-)

og jeg bliver jo nok heller ikke inviteret indenfor

men der foregår rigtigt meget bag ryggen på alle. ikke kun farang

en jeg kender har været luder i thailand og i Danmark også. hun fortalte at hendes veninder og hende tog på bøssebar efter arbejde. mange på bøssebarer er ikke bøsser og de betalte for at få lov til de boys. og betalte de boys for at lade sig bolle.

nogen gange ville de bare have at den boy tæskede aben foran dem

jeg tror det handler om magt
måske hvis man er sammen med mange falang er det noget med at være i kontrol igen

de fortalte at de der boys så skide godt ud. og ville kun give penge hvis han kom i dem.

jeg har tit joket med at det job ville jeg gerne have for både hende og veninderne er ret flotte.
men de svarede at du er jo ikke thai

PATINYA
sonny skrev:

Helt æligt Sonny, hvad bilder du dig ind og kalde manden for alfons og drukkenbolt, alle dine inlæg er sgu for mig at se det mest negative på Dansk Thai Website, skam dig!!!Sad

Manden har jo ret!

jydetampen
PATINYA skrev:

sonny skrev:

Helt æligt Sonny, hvad bilder du dig ind og kalde manden for alfons og drukkenbolt, alle dine inlæg er sgu for mig at se det mest negative på Dansk Thai Website, skam dig!!!Sad

Manden har jo ret!

Giver al ret hvad angår alfonseri,det blev ligesom udstillet da mormors bordel var på besøg.

PATINYA
jydetampen skrev:

PATINYA skrev:

sonny skrev:

Manden har jo ret!

Giver al ret hvad angår alfonseri,det blev ligesom udstillet da mormors bordel var på besøg.

Ja det kan da godt være Moerk har stået frem og fortalt nogle ting, men jounalister er dæleme goe til at klippe og klistre, for mig at se gør han sgu da ikke noget andet som så mange andre danskere gør i Pattaya, ingen nævnt ingen glemt, derfor ser jeg stadig ikke grund til at svine manden til på den måde ofentligt som sonny lige gjorde.
Redigeret af PATINYA d. 08/10-2012 10:36

sony
Hejsa Patinya

Jeg tror nu bare sonny var træt af et blive sat i bås som en drukkenbolt, må da indrømme jeg drikker sgu heller ikke mig fra sans og samling.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

PATINYA
sony skrev:

Hejsa Patinya

Jeg tror nu bare sonny var træt af et blive sat i bås som en drukkenbolt, må da indrømme jeg drikker sgu heller ikke mig fra sans og samling.

Wink

Big Buddha
PATINYA skrev:

jydetampen skrev:

PATINYA skrev:

sonny skrev:

Manden har jo ret!

Ja det kan da godt være Moerk har stået frem og fortalt nogle ting, men jounalister er dæleme goe til at klippe og klistre, for mig at se gør han sgu da ikke noget andet som så mange andre danskere gør i Pattaya, ingen nævnt ingen glemt, derfor ser jeg stadig ikke grund til at svine manden til på den måde ofentligt som sonny lige gjorde.

Moerk ligger ligesom selv stillen med hans Farang udtalse.

PATINYA
Big Buddha skrev:

PATINYA skrev:

jydetampen skrev:

PATINYA skrev:

sonny skrev:

Manden har jo ret!

Moerk ligger ligesom selv stillen med hans Farang udtalse.

Måske nok ja, men jeg ser stadig ingen grund til at hænge ham ud som alfons og drukkenbolt, han fører bar virksomhed i Pattaya JA!, og det kræver som jeg tror de fleste ved at man sidder og hiver kunder til, altså også noget indenbors, men derfra til alfonseri og drukkenbolt, nej den er jeg ikke enig i, han er en af dem jeg ved har kørt nogle barer best i Pattaya.
Men det var jo ikke trådens udgangspunkt.

moerk5002
Rolig nu alle sammen....... Det var ikke skrevet for at generer nogen, var egentlig ment som en lille joke. Den blev så taget ilde op af Sonny, undskyld hvis jeg har trådt dig over tæerne, ikke min mening.

Alfons er jeg ikke! Mener en alfons tjener penge på at sælge damer. Jeg drev bare en normal beer bar og gjorde bare som andre gør hernede.....!

Drukkenbolt......... Hmmm, nogle gange ja, det hører med til at drive bar. Men ikke afhængig, lige nu faktisk ikke rørt noget alkoholisk i 3 uger.

Selvironi har jeg heldigvis, jeg er jo selv en af dem som kan finde på at ligge på sofaen og bøvse øl i mig, når det behager mig...! Og min BMI ligger desværre også over grænsen på 25 som siger at man er overvægtig.

Se livet fra den lyse side....

@PATINYA, tak for støtten, du har altid været en kammerat!

PATINYA
ses MoerkWinkCheers

Spring til debat: