Se indlæg
 Udskriv debat
Træt af Thailand og Thailændere i dag!
patirak
Lige så meget som jeg elsker Thailand, så kan jeg også nogle gange hade dette land, dens befolkning og ikke mindst kultur.

Hader specielt "tabe ansigt"-undskyldningen, som jeg kalder den. Et tåbeligt begreb, som giver folk ret til at lyve og stjæle fra andre - men så snart de bliver opdaget med hånden i kagedåsen... Uha... så man passe på man ikke får dem til at "taber ansigt", når man fortæller dem sandheden....Bræk siger jeg bare...

Giver sgu heller ikke meget for deres dobbeltmoral, når det gælder religion. Først sidder de og ber og skal forestille at være SÅ fromme... Kort efter er de så igang med at stjæle fra deres egen familie eller snyde en eller anden Farang.

Og hvad med deres tåbelige tro på "luck". Alt dårligt undskyldes med "bad luck". For helvede... Har man ingen penge, så er det sgu fordi man er luddoven og ikke fordi man har "bad luck".

Dovenskab... Velkommen til det mest dovne folk i verden. Sidde på deres flade røv, det kan de... og samtidig tror de, at vi Faranger bare har "good luck" fordi vi har penge. For helvede... Vi har sgu ARBEJDET for pengene!!!

Penge... Alt drejer sig om penge i dette skod-land. Money, Money, Money, Gold, Gold, Gold... Kan Thailændere tænke på andet - udover selvfølgelig deres næste måltid? Nææ... de evner kun at sidde på deres flade røv, æde, tænke på penge og lottery-numbers. Siger man så direkte til dem, at de skal lette røven... Uha... så taber de "ansigt" og det er jo helt forfærdeligt. Nææ... hellere fortie sandheden og leve i et selvbedrag - baseret på dårlige undskyldninger.

Behøver jeg nævne korruptionen? Betal dig fra alt! - Velkommen til Thailand!... Snyd, bedrag, svindel, løgn og korruption... det kan de sgu finde ud af!!! Smid et cigaret-skod på gaden og straks er politiet der og vil have 2.000 Bath. Gå 50 meter længere ned at gaden og du bliver åbenlyst antastet af 500 prostituerede. Var det ikke noget med at prostitution var ulovligt??? - Øhhh....

Oven i dette kommer så deres ofte hjernedøde og ulogiske tankegang, som dels bunder i dårlig uddannelse og igen troen på at alt er baseret på "held" og ikke en reel indsats. Hold da kæft, hvor er der mange dumme Thailændere... det er da helt utroligt!. De har jo ikke engang almen viden og viste man dem et verdenskort, så vil de sgu ikke engang kunne finde deres eget land!

Tydeligt at se, at det Thailandske uddannelssystem er så ringe som noget kan være. Vi taler her om mennesker, der viderligt ikke har mere end en IQ på 60, som kun tænker på mad, guld, held og lotto - samtidig med at de konstant sidder med deres dumme smil på læben. Det eneste de mangler er arret i panden, som afslører det "hvide snit"...

Og når vi så taler om dumhed... Behøver jeg sige mere end "Thai-fjernsyn"???... For helvede da, hvor en gang totalt latterligt bras at glo på... Men uha... Thaierne sidder og skriger at grin over noget, som normale mennesker ikke engang kan se det sjove i og som faktisk er så dumt, at det ikke er morsomt.

Spørg en Thai, hvad han helst vil have at spise... Svar: Thai-mad!! Ok, jeg kan også godt lide Thai-mad, men helt ærligt... det bliver sgu da også lidt kedeligt i længden. Alligvel får du svært ved at finde en Thai, for hvem det bare er enormt vigtigt altid at få Thai-mad og som ihvertfald ikke har lyst til at prøve noget nyt her i livet.

Ironi.... Thailændere fatter grundlæggende ikke ironi. Det gør de først og fremmest ikke p.g.a. manglende intelligens og basis viden. Deres hjerne kan simpelthen ikke kapere så stor en udfordring, som at forstå noget sagt med en ironisk bagtanke. Næ.. her tager man i stedet alt sagt dybt alvorligt og som regel så ender man også med at misforstå hovedparten af det, der bliver sagt.

Det sjove er... at lige så meget som jeg nogle gange hader dette land og dets folk, så elsker jeg sgu også stedet. Men i dag, så må jeg nok indrømme at det går mest til had-siden :-) og jeg har mest lyst til at gennemtæske hele bundet.

Må nok hellere bare blive hjemme og se fjernsyn i dag Smile

vandango
Det er godt nok en lang historie vi skal ud i, blot fordi du skal have en fjernsynsaften - skam dig! Wink

Tumut
Det lyder som om du er bleven taget i røven for nyligt.......Undskyld mig, ja jeg kan godt genkende få af tingene, men synes absolut du er ovre i den grove side og generalisere.

Hvis jeg nu tager min kone, så vil jeg sige, at det eneste jeg kan genkende fra dit indlæg er at hun elsker thai serie, ellers synes jeg at hun magter resten af tingene til UG.

Ja hun kan bedst lide thaimad, men prøver at smage alt andet og laver da dansk ,hver anden dag. og alle de andre ting, synes jeg er langt fra min kone.

Du kan finde personer i alle lande der passer på flere af dine punkter, men ligefrem at sige at alle thailænder er sådan.

Som sagt, så tror jeg, uden at kunne bevise det, at du er bleven (på godt dansk) røvrendt for nyligt i Thailand.

Synes ikke dit indlæg er fair overfor de thaier der er herinde.

Det er din holdning til Thailand og det er fair nok du har den holdning. Men tænk over at du kunne komme til at "træde" på de forkerte.

God tv og håber du får en god nat søvn..........tror den er tiltrængt.

natty
"Ironi.... Thailændere fatter grundlæggende ikke ironi. Det gør de først og fremmest ikke p.g.a. manglende intelligens og basis viden. Deres hjerne kan simpelthen ikke kapere så stor en udfordring, som at forstå noget sagt med en ironisk bagtanke. Næ.. her tager man i stedet alt sagt dybt alvorligt og som regel så ender man også med at misforstå hovedparten af det, der bliver sagt."

Ironi har absolut intet med intelligens og basisviden at gøre, mange andre kulturer kan heller ikke forstå den typiske og specielle danske form for ironi og endnu værre sarkasme. hvor vi føler os enorm sjove.
Det er rent oplært og kulturelt betinget.

Allerede for 25 år siden lærte jeg at ude i verden er dansk ironi, ofte kun noget som skaber misforståelser.

Hvis man ikke forstår det, er man vist ikke særlig intelligent. Smile
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sula
patirak skrev:

Lige så meget som jeg elsker Thailand, så kan jeg også nogle gange hade dette land, dens befolkning og ikke mindst kultur.

Hader specielt "tabe ansigt"-undskyldningen, som jeg kalder den. Et tåbeligt begreb, som giver folk ret til at lyve og stjæle fra andre - men så snart de bliver opdaget med hånden i kagedåsen... Uha... så man passe på man ikke får dem til at "taber ansigt", når man fortæller dem sandheden....Bræk siger jeg bare...

Giver sgu heller ikke meget for deres dobbeltmoral, når det gælder religion. Først sidder de og ber og skal forestille at være SÅ fromme... Kort efter er de så igang med at stjæle fra deres egen familie eller snyde en eller anden Farang.

Og hvad med deres tåbelige tro på "luck". Alt dårligt undskyldes med "bad luck". For helvede... Har man ingen penge, så er det sgu fordi man er luddoven og ikke fordi man har

Dovenskab... Velkommen til det mest dovne folk i verden. Sidde på deres flade røv, det kan de... og samtidig tror de, at vi Faranger bare har "good luck" fordi vi har penge. For helvede... Vi har sgu ARBEJDET for pengene!!!

Penge... Alt drejer sig om penge i dette skod-land. Money, Money, Money, Gold, Gold, Gold... Kan Thailændere tænke på andet - udover selvfølgelig deres næste måltid? Nææ... de evner kun at sidde på deres flade røv, æde, tænke på penge og lottery-numbers. Siger man så direkte til dem, at de skal lette røven... Uha... så taber de "ansigt" og det er jo helt forfærdeligt. Nææ... hellere fortie sandheden og leve i et selvbedrag - baseret på dårlige undskyldninger.

Behøver jeg nævne korruptionen? Betal dig fra alt! - Velkommen til Thailand!... Snyd, bedrag, svindel, løgn og korruption... det kan de sgu finde ud af!!! Smid et cigaret-skod på gaden og straks er politiet der og vil have 2.000 Bath. Gå 50 meter længere ned at gaden og du bliver åbenlyst antastet af 500 prostituerede. Var det ikke noget med at prostitution var ulovligt??? - Øhhh....

Oven i dette kommer så deres ofte hjernedøde og ulogiske tankegang, som dels bunder i dårlig uddannelse og igen troen på at alt er baseret på "held" og ikke en reel indsats. Hold da kæft, hvor er der mange dumme Thailændere... det er da helt utroligt!. De har jo ikke engang almen viden og viste man dem et verdenskort, så vil de sgu ikke engang kunne finde deres eget land!

Tydeligt at se, at det Thailandske uddannelssystem er så ringe som noget kan være. Vi taler her om mennesker, der viderligt ikke har mere end en IQ på 60, som kun tænker på mad, guld, held og lotto - samtidig med at de konstant sidder med deres dumme smil på læben. Det eneste de mangler er arret i panden, som afslører det "hvide snit"...

Og når vi så taler om dumhed... Behøver jeg sige mere end "Thai-fjernsyn"???... For helvede da, hvor en gang totalt latterligt bras at glo på... Men uha... Thaierne sidder og skriger at grin over noget, som normale mennesker ikke engang kan se det sjove i og som faktisk er så dumt, at det ikke er morsomt.

Spørg en Thai, hvad han helst vil have at spise... Svar: Thai-mad!! Ok, jeg kan også godt lide Thai-mad, men helt ærligt... det bliver sgu da også lidt kedeligt i længden. Alligvel får du svært ved at finde en Thai, for hvem det bare er enormt vigtigt altid at få Thai-mad og som ihvertfald ikke har lyst til at prøve noget nyt her i livet.

Ironi.... Thailændere fatter grundlæggende ikke ironi. Det gør de først og fremmest ikke p.g.a. manglende intelligens og basis viden. Deres hjerne kan simpelthen ikke kapere så stor en udfordring, som at forstå noget sagt med en ironisk bagtanke. Næ.. her tager man i stedet alt sagt dybt alvorligt og som regel så ender man også med at misforstå hovedparten af det, der bliver sagt.

Det sjove er... at lige så meget som jeg nogle gange hader dette land og dets folk, så elsker jeg sgu også stedet. Men i dag, så må jeg nok indrømme at det går mest til had-siden :-) og jeg har mest lyst til at gennemtæske hele bundet.

Må nok hellere bare blive hjemme og se fjernsyn i dag Smile

En ting jeg ikke fatter når man syntes det er så dårligt at være et sted/land så er der da kun en ting at gøre det er at pakke sit kluns købe en flyvebillet pg så se at komme afsted.

For værre gang pis er der aldrig skrevet herinde før nu.

At være fattig er sgu da ikke ensbetydende med at være doven, jeg ser sgu flere knokle for at få brød på bordet i Thailand og der er mange om budet med hensyn til at få arbejde så ergo udbud og efterspørgsel følges nok ad med lønnen, så den generalisering med at alle thaier er luddovne holder ikke vand.

Her hvor vi bor godt nok uden for Thailand knokler de alle røven ud af bukserne 10-12 timer hver dag, 95% af dem bor på små usle værelser og lønnen er sgu heller ikke noget at råbe hurra for ( der er omkring 100 Thaier her i byen ) og mange er som du og ser ned på dem og regner dem ikke for noget.

Du kalder dem dumme og uvidende de har måske ikke haft de samme muligheder og chancer som os andre og det ved du jo også godt men måske godt for dig at komme hen et sted hvor du kan føre dig frem med din store viden og kan vise dem alle hvor helvedes klog du er.

Så skriver du om hvad de sidder og ser i Tv ja alle deres serier ja og så hvad med alt det pis der bliver sendt i dansk Tv og gerne med 10 genudseendelser men ok så er der også en chance for vi har fattet det,

Med hensyn til maden ja de vil gerne have deres thaimad men dem jeg kender og omgåes er er bange for at smage noget nyt og spisser gerne europæisk mad, men kan da godt forstå at de gerne vil have deres egne retter,. jeg har det sgu da også sådan at efter 4 dage med Thaimad vil jeg også gerne have noget dansk mad.

Og de forstår ikke ironi hvor mange rundt om i verdenen forstår den danske form for humor og ikke mindst vores ironi ? det er der sgu ikke mange der gør det er jo lige før vi selv har besvær med det.

Næh vil skrive som der er skrevet herinde der er en eller anden violin der har trådt dig godt og grundigt over tæerne og så skal alt din galde gå ud over dem allesammen derude.

Har ellers læst mere eller mindre alt hvad du tidligere har skrevet og hvor 70-80% har været godt og konstruktivt men denne gang pis er alligevel bunden af hvad jeg ellers syntes bliver skrevet.

Og ja du har lov til at have din mening ligeså godt som os andre men hvis man man føler som dig og som jeg skrev ud og køb en flyvebillet.

Men rart at se du slutter med at du nog hellere må blive hjemme og se tv men ok har har du jo også chancen for at føre dig frem som den altvidende over for dem / den du lever sammen med.

Men nu kom jeg da af med min galde så forsat god dag til dig-

dutling68
sådan sula meget fint indlæg...kender da også masser af thaer som knokler hver dag, og jo det gør min kone også og det gør hende stolt af hun kan tjene signe egne penge ,og hvad så om de kun spiser thai mad hvad fanden skal vi dog blande os i det, er der nogle som blander sig i hvad du spiser patirak ,min kone spiser da nogle gange farang mad og hvad så, hun spiser da hvad hun har lyst til og såen er det og det skal jeg da ikke blande mig i...jeg tror du skal til at komme ned fra din kongestol og se hvad som foregår omkring dig og få de der jack d briller af for de klæder dig ikke..........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Skeptikeren
Sula, et godt indspark! - Mon ikke man kan gå ud fra at Patirak's drømme sammen med den udkårne har fået et alvorligt knæk her på det sidste. Hidtil har alt jo været så rosenrødt og fantastisk, selv med den ulighed som han selv har omtalt så mange gange at han er sexkøber og hun sælger.

Som jeg læser hans de sidste indlæg så gik der et eller andet galt under eller efter deres besøg i DK, men det fremgår ikke af noget indlæg hvad der er sket.

Og for mig ingen tvivl at et lukket liv i Bangkok med besøg af venner fra DK der udelukkende kommer for købe sex oghan partout skal deltage som turguide ikke giver noget nuanceret billede af Thailand.

Jeg personlig kan kun nikke genkendende til meget lidt af hans beskrivelser. Den med TV-serier er da hel sand, bortset fra at kan man lidt thai er der nu mange gange god humor gemt bag galskaben. Når jeg tænker tilbage på min nu afdøde X i Dk og hendes hang og trang til at se underlødige film og serier - hver eneste fritime - ja så gik jeg simpelthen ind og lukkede døren til mit kontor eller gik timelange ture med hunden for magen til lort skulle man da kigge langt efter.Og når man følger danske aviser så er hovednyhederne hver dag om nye episoder og skandaler i diverse sitcoms. Vor herre bevares det er sku da underlødig underholdning om noget.

Jeg kender efterhånden en hel del thaier, og hvis jeg tænker meget nøje efter kan jeg nok komme i tanke om een eller måske to der havde svært ved at lette røven. Men i min familie og omgangskreds, arbejder alle hver dag 6-7 dage om ugen mellem 12-14 timer i døgnet til en ussel løn, hvis de er heldige får de den lovede ugentlige fridag hver anden uge.

Thaimad? Jeg kender ingen i hele min omgangskreds af tahier som ikke er vlde med min Farangmad, fruen har med stor energi sat sig ind i det Farngske køkkens mysterier og laver i dag mange spændende rette fra hele Europa og alle nyder det, men i dagligdagen, selvfølge lig skal de have ders 3-4 gange pok-pok, lidt lige som alle hundehovederne der kommer hertil TH fra DK som flytter ind på dansk hotel og udelukkende lever af dansk mad og dansk bingo-banko. Da Carlsberg enddnu eksisterede her, var der vel ikke så mange danskere der drak andet end det, måske til nød en Singha.

Dansk ironi er min hustru efterhånden blevet ekspert i og familien deltager ivrigt, men den danske sarkasme har de det fandeme svært med og det er da forståeligt.

Så endnu en tråd med negativt om thaier og Thailand, så jeg fatter heller ikke hvorfor man kommer her endsige bliver boende, men selvfølgelig øl, f**** og hornmmusik er sellvfølgelig billigere end i DK.

Håber da at Patirak finder sit positive livssyn frem igen når han har løst problemerne med fruen, men min mening er modsat hans at man kan ikke leve et samliv hvis man konstant lurer på om man nu kan være utro uden opdagelse.

Jeg kunne blive ved, men orker det ikke, livet er i forvejen ikke alt for morsomt p.t.

Skeptikeren

http://www.jumplink.dk/somrak
ABS
@patirak. I mine øjne er du et BÅTHORN. Mage til vrøvl skal man lede længe efter. Hvad med at tage til Grønland eller et andet sted. Bare ikke Thailand for det får du da dårlige nerver af.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
hugoboerge
Alle de daarligdomme som Patirak naevner maa man acceptere som de er, saadan er det bare og hvis man ikke kan acceptere disse, ja saa er der kun een ting at goere.

uan
ABS skrev:

@patirak. I mine øjne er du et BÅTHORN. Mage til vrøvl skal man lede længe efter. Hvad med at tage til Grønland eller et andet sted. Bare ikke Thailand for det får du da dårlige nerver af.

Hold nu en ordentlig tone i denne debat.... kom med noget konstruktiv, istedet for at være ignorant...
For Patirak rammer altså rigtig mange ømme punkter, som også jeg og mange andre kan se.....

Men det viser jo blot at Thaier også er mennesker.....Måske Patirak skulle vælge sin omgangskreds med bedre omhu?
Jeg kender godt disse tanker, og kan blot anbefale en lille ferie i et andet område eller land....For naturligvis kan alles tålmodighed briste..... Der findes jo tumber overalt på jordkloden...
Selvom mange Thaier har gået få år i skole, samt måske ikke har opnået den højeste intelligens, tja så er der altså mange andre thaier som har knoklet for fede forretninger, har scoret kassen eller har høje uddannelser---
Men ofte får man testet sin tålmodighed også udover alle grænser, det giver jeg Patirak ret i...
Så er der kun 1 ting at gøre, og det er en miniferie i Cambodia eller andetsteds....

Men ville paradiset Thailand ikke blive for kedeligt hvis der ikke var lidt udfordringer?
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

ABS
Er en ordenlig tone. Godt være at du og nogle andre kan nikke genkendende til dette. Jeg kan ikke, udover et punkt. De er sgu hverken mere eller mindre dummere end så mange andre. De har deres måde at leve på, gøre tingene på osv. Det må vi som bor i dette dejlige land lære at leve med eller flytte. Jo ikke første gang at nogen herinde sværter Thaierne til og kalder dem alt muligt. Disse mennesker tror de er en helvedes masse, men i virkligheden har de ondt i hovedet.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
Anonym Bruger
Ja jeg kan også godt nikke genkende til patiraks indlæg..
Men det er sjovt som nogle folk farer op,
fordi de vil forsvare thailand for enhver pris,og ikke kan se noget dårligt derude....
Jeg kimmer der sgutte på grund af thaierne,men fordi de er billigt og god mad, og sol,thaierne er jeg ret ligeglad med...
Dem ignorer jeg

Skeptikeren
Thja Sonny, jeg mangler sku ord for en gang skyld, magen til arrogance skal man da lede længe efter. Men jeg har haft min mistanke meget længe. Dine indlæg - alle- er gennemsyret af at du er blevet taget godt og grundigt i røven een gang og så er der altså kun købef****, øl og tja-da-dum-di-da tilbage på menuen.

Kan kun sige du går sku glip af meget her i livet med den indstilling, men du kan så trøste dig med at du ikke er den eneste der ikke har forstået en skid af det hele - livet altså!

Skeptikeren

Skeptikeren
Thja Sonny, jeg mangler sku ord for en gang skyld, magen til arrogance skal man da lede længe efter. Men jeg har haft min mistanke meget længe. Dine indlæg - alle- er gennemsyret af at du er blevet taget godt og grundigt i røven een gang og så er der altså kun købef****, øl og tja-da-dum-di-da tilbage på menuen.

Kan kun sige du går sku glip af meget her i livet med den indstilling, men du kan så trøste dig med at du ikke er den eneste der ikke har forstået en skid af det hele - livet altså!

Skeptikeren

PS! for øvrigt syntes jeg at hele Patiraks indlæg lugter langt væk af JackD/Gonzo/m.fl.

uan
Denne adfærd som Patirak beskriver forekommer jo i Thailand, især udpræget i barpigemiljøet...
Men ingen mennesker er mere eller bedre end andre...
Alle har blot et forskelligt udgangspunkt udfra socialt miljø og forskellig social arv,,, kultur osv
Selv grønlændere har været genstand for debat igennem mange år,,,
Men selvom der er mange nuancer, synes jeg personligt det er spændende, at studere Thai folkets adfærd...
Ja ordet er Antropologi....
Man må acceptere folks forskelligheder....

Og det er da en naturlig reaktion at protestere hvis man oplever noget dumt eller tåbeligt....
Især hvis folk fortsætter med de samme tåbeligheder...
Men det er jo deres eget liv...

(og det er jo altid nemmere at se andres fejl end sine egne, ikk)
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

patirak
Kan ikke lade være med at smile lidt af reaktionerne her... primært fordi mit mål med indlægget var at beskrive de følelser som man indimellem (ihvertfald jeg) har og får, når man bor, lever og arbejder i dette land. Når man kommer med et "had-udbrud", så er der tale om primært generalisering og overdrivelse, som i mit tidligere indlæg.

Jeg elsker i bund og grund Thailand og dens befolkning. Men indimellem kan jeg også bare få nok af Asiatisk kultur. Jeg har arbejdet i dette område i ret mange år nu og har prøvet en del både privat og på min arbejdsplads. Har tabt tillid såvel som penge flere gange til løgnagtige forretningspartnere... og korrupte statsansatte.

Lever man udelukkende blandt Thaler, som jeg gør - så kan kulturen indimellem gå en på nerverne. I dette samfund vil man altid være "Farang" - ligemeget hvordan man forsørger at tilpasse og integrere sig. Tag en tur i en forlystelsespark med din familie. Konen og sønnen skal betale en pris - du skal betale omkring det dobbelte... Hvorfor? Fordi du er "HVID"!!! Forestil jer det modsatte i Danmark... her bliver det kaldt "rasisme".

I Danmark, ville vi danskere reagere og råbe op om uretfærdighed, ligestilling og menneskerettigheder, for det er jo dybt forkert at en hud-farve skal betale mere end andre! Vi ville forsvare de stakkels mørk-farvede mennesker. Men hvad gør Thaierne? De smiler bare og siger "You Farang - You have to pay more!

Lad være med at drage konklusioner om mit privatliv baseret på mit indlæg. Min kæreste og jeg har det såmænd bedre end nogensinde før. Mit midlertidige "had" skyldes såmænd bare en lokal forretningspartner, som hensynsløst har løjet og stjålet fra mig over længere tid. Det kunne også ske i Danmark ville nogen sige... Ja, men fandme ikke så tit som i Asien!

Jeg er træt at hele tiden at skulle "tjekke" folk som jeg omgiver mig med i dette land. Nogle vil blot sige "vær blot tillidsfuld" - Tro mig... den har jeg prøvet flere gange og den fungerer ikke her! Hvordan kan den det i et land hvor korruptionen er så udbredt og den med penge kan slippe fri af alt ansvar?

I dag hader jeg Thailand - I morgen elsker jeg landet. Jeg har boet er i lang nok tid til at se forskellene og uretfærdighederne. Jeg kan godt se igennem smilene og de konstante "Yes-sigere", som alligevel blot mener "Nej"... Har man aldrig hadet dette sted engang imellem, så har man heller aldrig elsket det rigtigt! Blot min mening.

Undskylder selvfølgelig, hvis jeg på min "had-dag" har fornærmet en masse mennesker. Lad nu være med at tage tingene personligt!

Thailænder er blot mennesker som alle mulige andre. De er fuldt ud lige så dobbeltmoralske og dumme som os Danskere. Derfor må de også engang imellem være klar til at få lidt "over nakken"... uden at skulle dække sig ind under "tabe ansigt" begrebet.

Thailand er et dejligt land og den Thailandske befolkning er det dejligt folkefærd. Men indimellem må det sgu også være tilladt at blive lidt sur på dem og kaste lidt mudder efter dem. De er trods alt jo kun mennesker som alle os andre (Faranger)... og de har altså også deres fejl!

God dag!
Redigeret af patirak d. 12/08-2012 07:33

clydehaumann
Ironisk, sarkastisk eller spydig. Jeg ved ikke hvad det er Patirak forsøger at være her og hvad end der er, lykkes det vist heller ikke helt. Han bliver da taget grueligt alvorlig af mange. Jeg vælger at tro på at Patiraks indlæg er et forsøg på efter bedste evne at være morsom og at evnerne ikke rigtigt slog til denne gang.
Må dog sige at jeg forstår hvad dine øjne har set.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
Anonym Bruger
Skeptikeren skrev:

Skeptikeren

Ja du er da ikke god til at gætte...

jeg er ikke blevet taget i røven..jeg køber ikke piger som i andre gør.
Jeg drikker ikke.
Men jeg hygger mig,på feks,starbuck, med god kaffe,og nyder hvis man endelig ser en thaier arbejde...
hvor dovne der mens de prøver at det til at se ud som om de knokler.

Men bedre held med dine gætterier næste gang.
Du minder meget om en thai.,..hvis nogen skriver dårlig,
tror du selv du mister ansigt fordi du bor derude.
_Men det gør du ikke,,,

uan
Ja jeg forstår godt at Patiraks tålmodighed kan blive opbrugt,,,,

jeg undrer mig sgu også jævnligt over folks adfærd...

Hvis Tivoli var gratis for alle danskere og kun udlændinge skulle betale entre? ville det ikke skabe en reaktion?
Hvis korruption blandt dansk politi var så åbenlyst, at de stak pengene i egen lomme? ingen reaktion?
Plat og svindel..... priser på restauranter, varer, ydelser osv osv som nærmer sig europæisk niveau, på trods af at man er i Asien, og de stort set ingen skat betaler,,,,,
Og så hyler de over at der ingen turister kommer til landet, måske pga krisen eller anden nødtørftig blår i øjnene, netop fordi Thaierne ikke vil indse at de igen og igen og igen skyder sigselv i foden og mister omsætning pga af kortsigtet adfærd.....

Men ok, det er jo ikke alle der kan gennemskue dette, men ser kun guldet skinne på overfladen af templerne.....
Please note:

Anonym Bruger
Det er nu også sjovt at se herinde.

Folk herinde har så travlt med at fortælle om de fede

usoigneret mænd,gamle svin
som sidder på barer og hygger sig....
men det er lidt sjovt mange af de mænd er også medlemmer herinde, de skriver bare ikke,fordi de ikke vil svines til.

Af alle de unge,flotte ,rige mænd som skriver herinde,,

ja i ved de er jo guds gave til thaipigerne.LOL LOL

Spring til debat: