Se indlæg
flybillet oktober-september
|
|
ener37 |
Lagt på d. 09/07-2012 19:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
Hej... Jeg regner med og tage til Thailand omkring den 9 september og være dér en måned..... Jeg kigger lidt efter flybilletter og håber lidt på at Thai Air el. SAS har billetter til lidt under 5000 kr..... Jeg mener de nogle gange køre tilbud i den periode.... Er det ikke realistisk og tro de kunne gøre det igen, det er jo ikke højsæson???? René |
|
|
vandango |
Lagt på d. 09/07-2012 20:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Thai Airways har ligt haft tilbud, men det stoppede den 30 Juni. |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 09/07-2012 21:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
ener37 skrev: Hej... Jeg regner med og tage til Thailand omkring den 9 september og være dér en måned..... Jeg kigger lidt efter flybilletter og håber lidt på at Thai Air el. SAS har billetter til lidt under 5000 kr..... Jeg mener de nogle gange køre tilbud i den periode.... Er det ikke realistisk og tro de kunne gøre det igen, det er jo ikke højsæson???? René SAS har haft 2 tilbud på denne dato allerede, så det bliver ikke billigerre. Det havde det til 4495 kr for 3 uger siden i 5 dage. Så du får det nok ikke billigere, da du skulle have slået til da de havde tilbud enten her i juni eller i marts, Vil tro næste tilbud først kommer efter din afrejse dato. Ved ikke om Thai når at smække noget mere sammen. Men det er er max 400 kr du sparer på en retur billet (direkte altså SAS eller Thai) så mit råd køb nu, alternativ er hvis du er heldig sparer du 200-400 kr men modsat tror jeg sagtens de kan blive 1000 kr dyrere senere. Så hvis du selv er tilfreds med prisen på 4900 kr nu, så køb hvis du vil direkte |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 09/07-2012 21:08
|
ener37 skrev: Hej... Jeg regner med og tage til Thailand omkring den 9 september og være dér en måned..... Jeg kigger lidt efter flybilletter og håber lidt på at Thai Air el. SAS har billetter til lidt under 5000 kr..... Jeg mener de nogle gange køre tilbud i den periode.... Er det ikke realistisk og tro de kunne gøre det igen, det er jo ikke højsæson???? René Var lidt nysgerrig igen nu, da jerg tjekkede din dato ved SAS og 1 mdr frem, kan ikke finde noget under 6300 kr ved SAS. |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 09/07-2012 21:09
|
Troede du havde funden billetter til 4900 kr. Tror du skulle have købt, da de var på tilbud i juni mdr. desværre. En skam du ikke havde fulgt med herinde i juni i starten, da de fleste indlæg var om billige billetter i efteråret. Tilmeld dig SAS nyhedsbrev, så får du jo altid besked fra dem, når der er tilbud |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 09/07-2012 21:15
|
Og en skam med Thai , de sluttede tilbud 30 juni, så de ligger på 6100 kr på dine datoer. Så du må nok betale det ekstra for at være for sent ude. Eller skal du slå kold vand i blodet og tage et afbud eller sidste øjeblik billet. Men det er at gamble |
|
|
Dalton |
Lagt på d. 09/07-2012 23:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
En hurtig søgning på: [url]www.skyscanner.dk[/url] med udrejse 10/9 og hjem 9/10 Thai direkte 5532,- eller austria og finnair begge ca 4800,- med 1 skift og rejsetid på 13-14 timer begge veje. Dalton |
|
|
HFD |
Lagt på d. 10/07-2012 00:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 196 |
Ja de har got nok haft tilbud men når vi først skal af sted i slutningen af November og hjem igen i slutningen af Januar gælder deres tilbud jo ikke har selv ledt de sidste 2-3 måneder på om der skulle dukke noget op, men det ser ikke ud til der er noget at hente når det er over 30 dage :-( |
|
|
natty |
Lagt på d. 10/07-2012 00:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Min mavefornemmelse, eller er det min storetå?, siger mig at der kommer tilbud i august. Men det er jo ikke sikkert at de gælder til rejser i efteråret. Jeg har dog tidligere taget fejl, hvor min pengepung blev lettere end jeg havdet regnet med. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
kiml |
Lagt på d. 10/07-2012 06:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
ener37 skrev:det er sikkert som amen i kirken at du kan købe en billet til Bangkok 5000kr eller under vent med at købe September er lavsæson Hej... Jeg regner med og tage til Thailand omkring den 9 september og være dér en måned..... Jeg kigger lidt efter flybilletter og håber lidt på at Thai Air el. SAS har billetter til lidt under 5000 kr..... Jeg mener de nogle gange køre tilbud i den periode.... Er det ikke realistisk og tro de kunne gøre det igen, det er jo ikke højsæson???? René |
|
|
Lagt på d. 10/07-2012 06:59
|
|
Begynder Antal indlæg: |
kiml skrev: ener37 skrev:det er sikkert som amen i kirken at du kan købe en billet til Bangkok 5000kr eller under vent med at købe September er lavsæson Hej... Jeg regner med og tage til Thailand omkring den 9 september og være dér en måned..... Jeg kigger lidt efter flybilletter og håber lidt på at Thai Air el. SAS har billetter til lidt under 5000 kr..... Jeg mener de nogle gange køre tilbud i den periode.... Er det ikke realistisk og tro de kunne gøre det igen, det er jo ikke højsæson???? René Hov-hov ! - Det skrev 'ener37' ikke - Hvis der citeres, så skal der citeres korrekt ... |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/07-2012 15:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Nice to know... Thank you |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/07-2012 19:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
ener37 skrev: Hej... Jeg regner med og tage til Thailand omkring den 9 september og være dér en måned..... Jeg kigger lidt efter flybilletter og håber lidt på at Thai Air el. SAS har billetter til lidt under 5000 kr..... Jeg mener de nogle gange køre tilbud i den periode.... Er det ikke realistisk og tro de kunne gøre det igen, det er jo ikke højsæson???? René 2 ting skal lige gøres klare : a) Ener37 skriver En måned Så er alle jeres forslag gældende 21 dages tilbud ikke relevant/brubare medmindre at han var villig til at afkorte ferien og nøjes med 21 dage. b ) Thai har "kun" afsluttet den første del af deres tilbud kampagne per 30-06. Efterårs perioden starter i slutningen af Juli måned ( lige før skoleferiena afslutning). Jeg mener at "promotion# kører til enten slutningen af September eller midten af Oktober, få det bekræftet hos fx. Thai Travel eller Asian Travel Centre m.m., MEN det er stadigt KUN gældende for 21 dages kampagne. Og hovedparten af disse billetter er for længst siden rævet væk. Med mindre af noget ekseptionelt skulle indtræffe så ville deres 30 dages billetter stadigt koste omkring de 6K. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
ener37 |
Lagt på d. 10/07-2012 20:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
hej allesammen jeg takker for alle indlæggene indtil nu.... jeg tror jeg venter lidt med og bestille og se om der sker noget i slutningen af juli eller starten af august.... hvis ikke SAS el. THAI kommer med en kampagne indtil da, må jeg krybe til korset og bestille en mellemlanding et fornuftigt sted Med venlig hilsen René |
|
|
kiml |
Lagt på d. 10/07-2012 20:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
ener37 skrev: . Det gør de helt sikkerthej allesammen jeg takker for alle indlæggene indtil nu.... jeg tror jeg venter lidt med og bestille og se om der sker noget i slutningen af juli eller starten af august.... hvis ikke SAS el. THAI kommer med en kampagne indtil da, må jeg krybe til korset og bestille en mellemlanding et fornuftigt sted Med venlig hilsen René |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 10/07-2012 20:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
ener37 skrev: Hej... Jeg regner med og tage til Thailand omkring den 9 september og være dér en måned..... Jeg kigger lidt efter flybilletter og håber lidt på at Thai Air el. SAS har billetter til lidt under 5000 kr..... Jeg mener de nogle gange køre tilbud i den periode.... Er det ikke realistisk og tro de kunne gøre det igen, det er jo ikke højsæson???? René samme periode : SAS = 5999,- Direkte Thai = 6122,- Direkte Emirates = 4979,- Via Dubai Finnair = 5097,- Via Helsinki [url]www.momondo.com[/url] Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 10/07-2012 21:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Turkish: 4.138 kr. via Istanbul. Henholdsvis 15:15 og 18:15 timer.
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 11/07-2012 11:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
ener37 skrev: hej allesammen jeg takker for alle indlæggene indtil nu.... jeg tror jeg venter lidt med og bestille og se om der sker noget i slutningen af juli eller starten af august.... hvis ikke SAS el. THAI kommer med en kampagne indtil da, må jeg krybe til korset og bestille en mellemlanding et fornuftigt sted Med venlig hilsen René Lyder fornuftigt René. Jeg selv missede Thai Airways tilbuddet, så nu lurer jeg dagligt efter en billig billet, den skal nok komme. Vil helst rejse med Thai Airways. Slutningen af August og 3 uger ind i September. |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 11/07-2012 11:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
vandango skrev: ener37 skrev: hej allesammen jeg takker for alle indlæggene indtil nu.... jeg tror jeg venter lidt med og bestille og se om der sker noget i slutningen af juli eller starten af august.... hvis ikke SAS el. THAI kommer med en kampagne indtil da, må jeg krybe til korset og bestille en mellemlanding et fornuftigt sted Med venlig hilsen René Lyder fornuftigt René. Jeg selv missede Thai Airways tilbuddet, så nu lurer jeg dagligt efter en billig billet, den skal nok komme. Vil helst rejse med Thai Airways. Slutningen af August og 3 uger ind i September. de skal nok komme i starten af august,sidste år kom jeg afsted i 4 uger fra slut november til 23 december,for 4100 med thai. |
|
|
jens |
Lagt på d. 11/07-2012 16:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
4868 kr med qatar som er kåret til verdens bedste flyselskab og økonomiklasse i 2011. 15t30min ud ventetid 2t30m 16t10min hjem ventetid 2t50m 10sep - 8okt Lige fundet på deres hjemmeside, dem havde jeg til enhver tid valgt frem for direkte med SAS/THAI |
|
Spring til debat: |