Se indlæg
Eneforhandler søges
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 25/03-2012 07:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
Da vi har startet en produktion af stearinlys søger vi en ene forhandler i flere lande ikke Danmark da vi allerede har en der i kan se lidt af de unikke lys her og de er til rigtige gode priser https://docs.goog...a321_0_210 i er velkommen til at kontakte mig for mere info vi kan lave ca. 200 000 lys om måneden Mvh Leo |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 25/03-2012 10:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
Er rigtige gode priser lig med meget dyre?????? eller skal pensionistern være med til at finansere eventyret????? Ja i kunne jo lave en dagstur til jeres fabrik, hvor i kunne lære dem at prutte om prisen. |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 25/03-2012 10:46
|
Da der er tale om rigtig mange modeller af lys er der også rigtig mange priser men jeg er sikker på du ikke kan finde noget i denne kvalitet til så lave priser alt er håndlavet og håndmalet
|
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 25/03-2012 11:11
|
Prøv at goggle chiang mai candle og du vil finde stort set de samme produkter. |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 25/03-2012 11:16
|
Ja du har helt ret og det er vores produkter du er velkommen til at besøge mig på fabrikken
|
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 25/03-2012 13:37
|
Det vil så sige at du har alle de hjemmesider?????????????????? eller har du du bare mange eneforhandlere???????????????? |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 25/03-2012 13:46
|
Vi har 2 hjemmesider med lys og ja vi har flere eneforhandler men kun en i et land undtagen i USA hvor vi har delt det op i stater men kom selv ud på fabrikken så kan du jo få syn for sagen
|
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 25/03-2012 14:34
|
Jeg tror ikke det vil ændre mit syn på fidusen,men tak for tilbudet. |
|
|
HFD |
Lagt på d. 05/06-2012 17:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 196 |
Nu er det tre måneder siden jeg bestilte to stk kjoler hos dem og betalte for at få det sendt luftpost, og jeg har stadig ikke set noget til varene samtidig blir mine mail,s ikke besvaret mere. Hold jer langt væk fra dem. |
|
|
HFD |
Lagt på d. 05/06-2012 17:29
|
Nu er det tre måneder siden jeg bestilte to stk kjoler hos dem og betalte for at få det sendt luftpost, og jeg har stadig ikke set noget til varene samtidig blir mine mail,s ikke besvaret mere. Hold jer langt væk fra dem. |
|
|
sony |
Lagt på d. 05/06-2012 17:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja det er ikke første gang man høre dårligt om dem, så heller ikke her skal man røre ved dem.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 05/06-2012 19:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
HFD skrev: Nu er det tre måneder siden jeg bestilte to stk kjoler hos dem og betalte for at få det sendt luftpost, og jeg har stadig ikke set noget til varene samtidig blir mine mail,s ikke besvaret mere. Hold jer langt væk fra dem. Det er godt nok trist at høre. Jeg troede dæleme at det var et godt, sundt og vederhæftigt firma. Jeg skal så lige tilføje, at jeg fik mine varer til tiden i forb. med deres tilbud op til Jul. mvh |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 05/06-2012 19:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
HFD skrev: Nu er det tre måneder siden jeg bestilte to stk kjoler hos dem og betalte for at få det sendt luftpost, og jeg har stadig ikke set noget til varene samtidig blir mine mail,s ikke besvaret mere. Hold jer langt væk fra dem. Kjoler??? Er det ikke kun lys de sælger? |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 05/06-2012 20:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
alt hvad der er penge i jeans,rejser,tasker,lys. kjoler alt hvad du har brug for,men kun med forud betaling |
|
|
HFD |
Lagt på d. 05/06-2012 20:13
|
Peder1968 skrev: HFD skrev: Nu er det tre måneder siden jeg bestilte to stk kjoler hos dem og betalte for at få det sendt luftpost, og jeg har stadig ikke set noget til varene samtidig blir mine mail,s ikke besvaret mere. Hold jer langt væk fra dem. Kjoler??? Er det ikke kun lys de sælger? Kjoler, Tasker, lys, de har det hele siger de, men det kniber åbenbart med at få varene frem til kunderne. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 05/06-2012 20:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Når nu man ser disse indlæg, ja så syntes jeg også det er underligt, han ikk har givet lyd fra sig i lang tid. Men det kan være årsagen er der nu. SteenJ |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 05/06-2012 20:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
De største platugler i Thailand er sgu nok DANSKERE. Vi har jo set her på siden gennem årene at; nogen vil sælge, nogen vil købe, nogen har et fedt job til dig, nogen vil hjem på andres regning og så straks efter rejser tilbage, nogen søger hjælp til sygdom,. osv. Hvad kan man tænke af det???????????? Måske lære af det????? Jeg ved det ikke. Hilsen SteenJ Redigeret af SteenJ d. 05/06-2012 20:41 HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
HFD |
Lagt på d. 05/06-2012 20:48
|
SteenJ skrev: De største platugler i Thailand er sgu nok DANSKERE. Vi har jo set her på siden gennem årene at; nogen vil sælge, nogen vil købe, nogen har et fedt job til dig, nogen vil hjem på andres regning og så straks efter rejser tilbage, nogen søger hjælp til sygdom,. osv. Hvad kan man tænke af det???????????? Måske lære af det????? Jeg ved det ikke. Hilsen SteenJ Det skal så lige retfærdigøres at jeg sidste år købte tasker der og som også kom frem efter en ventetid på godt to måneder, men det tar jo lang tid dernede fra med skib til Grønland, men med luftpost burde det jo ikke ta tre måneder. |
|
|
bjarne hh |
Lagt på d. 21/06-2012 12:30
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 34 |
Storre platugle skal man lede laenge efter, taler/skriver af erfaring |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/06-2012 14:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Top High Class Fashion skrev: Da vi har startet en produktion af stearinlys søger vi en ene forhandler i flere lande ikke Danmark da vi allerede har en der i kan se lidt af de unikke lys her og de er til rigtige gode priser https://docs.goog...a321_0_210 i er velkommen til at kontakte mig for mere info vi kan lave ca. 200 000 lys om måneden Mvh Leo Ene forhandler, min bare.! Ene forhandler af hvad.? Produkter, som kun du og dit evt. firma "får lov til at forhandle" .? Ren plat. Intet, heller ikke taskerne er exclusive (beskyttede) varer. De findes over alt. Næsten lodret kopieret fra originale mærkevarer. Gud ved hvor mange ene forhandlere der er af disse "exclusive" produkter.? |
|
Spring til debat: |