Se indlæg
"Nyt" danskejet Hotel indviet d. 12.03.2012 Mermaid i Bangkok.
|
|
Frits |
Lagt på d. 15/03-2012 08:33
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Hej, Hotel Mermaid i Bangkok. http://www.billed...ngkok.aspx Jeg har forgæves søgt en web. adresse på dette "nye" hotel - er der nogen der kan hjælpe. ? På forhånd tak for hjælpen. Mvh.Frits Redigeret af Frits d. 15/03-2012 08:46 |
|
|
lung |
Lagt på d. 15/03-2012 09:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
Det kan da vist kun være det Mermaid Hotel som ligger i soi 6 på Shukumvit. Det har Jørgen Lundbæk tidligere været medejer af sammen med Ib Ottesen, sidstnævnte som nu driver foretninger i Pattaya og Jomtien. De to ejede hotellet op gennem fierserne og solgte det omkring 1990. Hotellet var til salg igen i 2011 så det kan næsten kun være det der er tale om. Lung |
|
|
tingtong |
Lagt på d. 15/03-2012 09:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 223 |
nu er det en web. add. der bliver efterlyst, jeg kan heller ikke finde noget, men hotellet ligger i soi 29 http://scandasia....s_id=10254 |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 15/03-2012 12:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Lung skrev : Det kan da vist kun være det Mermaid Hotel som ligger i soi 6 på Shukumvit. tingtong skrev: nu er det en web. add. der bliver efterlyst, jeg kan heller ikke finde noget, men hotellet ligger i soi 29 http://scandasia....s_id=10254 Forviring om beliggenheden skyldes at adresse gengives som : Hotel Maimaid Bangkok LTD. 6 Soi Sukhumvit 29, Sukhumvit Road, Kwaeng Klongtoey Nua, Khet Wattana, Bangkok 10110 . ____________________ Og Admirals Pub og Restaurant skulle være genåbnet samme sted. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 15/03-2012 21:33
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
tror sgu ikke at Lundbæk koncernen ( Mermaid ) er med på web site vognen, det nærmeste man nok kommer er her : http://www.facebo...7975661804 Lundbæk er nok for gammel til det pjat. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 15/03-2012 22:02
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
I følge nyheden Prins Henrik indviede Hotel Mermaid i Bangkok, så er linket til hjemmesiden: www.hotelmermaidb...
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 16/03-2012 12:36
|
Webmaster skrev: I følge nyheden Prins Henrik indviede Hotel Mermaid i Bangkok, så er linket til hjemmesiden: www.hotelmermaidb... Som desvære er IKKE en decideret fyldig hjemmeside men kun Artiklen som beskriver inaugurationen af Hotel Mermaid i Bangkok, foretaget af H.K.H. Prince Con-sort. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 16/03-2012 13:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Lung Yao skrev: Webmaster skrev: I følge nyheden Prins Henrik indviede Hotel Mermaid i Bangkok, så er linket til hjemmesiden: www.hotelmermaidb... Som desvære er IKKE en decideret fyldig hjemmeside men kun Artiklen som beskriver inaugurationen af Hotel Mermaid i Bangkok, foretaget af H.K.H. Prince Con-sort. . giver dig fuldstændig ret i at siden ikke er særlig informativ, sandsynligvis kun sat op i forbindelse med at en Fransk vinbums kom forbi og spillede fransk klovn og samtidig skamløst at klovnen ikke tilsyneladen har noget kendskab til vin produktion i Thailand. men sådan skal det jo nok bare være fordi man kun kender sit eget vinmærke, bums siger jeg bare. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 16/03-2012 18:54
|
TG950 skrev: ...................................................................... giver dig fuldstændig ret i at siden ikke er særlig informativ, sandsynligvis kun sat op i forbindelse med at en Fransk vinbums kom forbi og spillede fransk klovn og samtidig skamløst at klovnen ikke tilsyneladen har noget kendskab til vin produktion i Thailand. men sådan skal det jo nok bare være fordi man kun kender sit eget vinmærke, bums siger jeg bare. Er det mon "Le Petit Prince" du hentyder til ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 16/03-2012 21:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Lung Yao skrev: TG950 skrev: ...................................................................... giver dig fuldstændig ret i at siden ikke er særlig informativ, sandsynligvis kun sat op i forbindelse med at en Fransk vinbums kom forbi og spillede fransk klovn og samtidig skamløst at klovnen ikke tilsyneladen har noget kendskab til vin produktion i Thailand. men sådan skal det jo nok bare være fordi man kun kender sit eget vinmærke, bums siger jeg bare. Er det mon "Le Petit Prince" du hentyder til ? . Det skulle vel ikke være en fra den familie, der i midten af 50´erne blev smidt ud af Indokina (Vietnam) p. g. af deres udsugning af landet. Såvidt vides har familien ikke siden besøgt landet. Han taler dog sproget samt kinesisk. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 16/03-2012 21:40
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
AL 48 skrev: Lung Yao skrev: TG950 skrev: ...................................................................... giver dig fuldstændig ret i at siden ikke er særlig informativ, sandsynligvis kun sat op i forbindelse med at en Fransk vinbums kom forbi og spillede fransk klovn og samtidig skamløst at klovnen ikke tilsyneladen har noget kendskab til vin produktion i Thailand. men sådan skal det jo nok bare være fordi man kun kender sit eget vinmærke, bums siger jeg bare. Er det mon "Le Petit Prince" du hentyder til ? . Det skulle vel ikke være en fra den familie, der i midten af 50´erne blev smidt ud af Indokina (Vietnam) p. g. af deres udsugning af landet. Såvidt vides har familien ikke siden besøgt landet. Han taler dog sproget samt kinesisk. Vietnam er besøgt flere gange siden dengang. Blandt andet tilbage i 2009. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 17/03-2012 09:22
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Frits skrev: Hej, Hotel Mermaid i Bangkok. http://www.billed...ngkok.aspx Jeg har forgæves søgt en web. adresse på dette "nye" hotel - er der nogen der kan hjælpe. ? På forhånd tak for hjælpen. Mvh.Frits Har forhørt mig på "" ang. website, priser etc. og fik flg. svar: Citat: < Our website www.HotelMermaidB... is presently under construction. However, please feel free to send us your traveling dates and we will revert to you immediately > |
|
|
sank |
Lagt på d. 17/03-2012 09:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Det er da heldigt at vi ikke har samme regler i DK ved omtale af Royale som i Thailand |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 17/03-2012 12:18
|
Jep, for så kunne måske "Linie 3" blive arbejdsløs. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 17/03-2012 12:20
|
AL 48 skrev: Og senere i begyndelsen af 60erne fra Algeriet. ......................... Det skulle vel ikke være en fra den familie, der i midten af 50´erne blev smidt ud af Indokina (Vietnam) p. g. af deres udsugning af landet. Såvidt vides har familien ikke siden besøgt landet. Han taler dog sproget samt kinesisk. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
sank |
Lagt på d. 17/03-2012 12:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Nej Linie 3 vilde gøre sig i Horserød Og mener nu at Vietnam er besøgt flere gange ? også af mig |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 17/03-2012 12:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
PR52 skrev: Frits skrev: Hej, Hotel Mermaid i Bangkok. http://www.billed...ngkok.aspx Jeg har forgæves søgt en web. adresse på dette "nye" hotel - er der nogen der kan hjælpe. ? På forhånd tak for hjælpen. Mvh.Frits Har forhørt mig på "" ang. website, priser etc. og fik flg. svar: Citat: < Our website www.HotelMermaidB... is presently under construction. However, please feel free to send us your traveling dates and we will revert to you immediately > Imponerende planlaegning for et hotel som skulle have vaeret aabnet for lang tid siden. Der var en "bloed" aabning af Admiral's Pub i november 2011 og det var ligeledes en forsinkelse. Har endnu ikke vaeret paa Admiralen, maaske skulle jeg proeve frokost i morgen. Den "gamle" Admiral paa Soi 18 var egentlig glimrende, paa naer deres julearrangement (jeg kan ikke huske aarstallet) og kom der aldrig siden. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 17/03-2012 12:55
|
hugoboerge skrev: ................................................................................. Imponerende planlaegning for et hotel som skulle have vaeret aabnet for lang tid siden. Der var en "bloed" aabning af Admiral's Pub i november 2011 og det var ligeledes en forsinkelse. Har endnu ikke vaeret paa Admiralen, maaske skulle jeg proeve frokost i morgen. Den "gamle" Admiral paa Soi 18 var egentlig glimrende, paa naer deres julearrangement (jeg kan ikke huske aarstallet) og kom der aldrig siden. Undskyld HB, men som "gamle rotte" skulle det ikke komme bag på dig, vel? = Lufthavnen - Tog forbindelsen til BKK - og utalige andre exempler . Har du allerede glemt udtrykket : T.I.T. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 17/03-2012 13:16
|
Lung Yao skrev: hugoboerge skrev: ................................................................................. Imponerende planlaegning for et hotel som skulle have vaeret aabnet for lang tid siden. Der var en "bloed" aabning af Admiral's Pub i november 2011 og det var ligeledes en forsinkelse. Har endnu ikke vaeret paa Admiralen, maaske skulle jeg proeve frokost i morgen. Den "gamle" Admiral paa Soi 18 var egentlig glimrende, paa naer deres julearrangement (jeg kan ikke huske aarstallet) og kom der aldrig siden. Undskyld HB, men som "gamle rotte" skulle det ikke komme bag på dig, vel? = Lufthavnen - Tog forbindelsen til BKK - og utalige andre exempler . Har du allerede glemt udtrykket : T.I.T. . Lung Yao, TIT vil man aldrig glemme, men husk lige paa at der trods alt er en farang involveret plus en inder partner, saa Joergen Lundbaeck som er en "gammel rotte" burde vide bedre. Det er en "oplevelse" at laese de to engelsk sprogede aviser hver dag. Den seneste omkring tablets til alle skoleelever. Man vaelger foerst det billigste firma, efterfoelgende finder man ud af at man har glemt fragtomkostininger fra Kina til Thailand, det maa man da taenke paa naar man inviterer til en tender ? Naa men det gjorde man ikke. God weekend. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 18/03-2012 11:37
|
Tog ned paa Mermaid til en sen frokost. Admiral's Pub. Var de eneste gaester, min hustru, hendes barnebarn og jeg selv. Fik dog en kort rundvisning. Det eneste der er 100% faerdigt udover restauranten er vinkaelderen. Vaerelserne ser fine ud og er velegnede til boernefamilier da man kan faa adgang til naeste vaerelse (connecting doors). Det vil nok tage omkring 2 - 3 uger (min bedoemmelse - maaske mere) foer det hele staar faerdig og klart til gaester. Saa indvielsen med HKH var blot en indvielse og betoed ikke at hotellet var klart til gaester. Jeg naevnte beklagelserne omkring website og fik at vide at man var lidt forsinket. Priserne vil ligge omkring 2000 - 3500 THB (saesonbetonet). Svoemmepoelen er ikke saerlig stor. Der er heller ikke parkeringsvenlige forhold. Det er heller ikke relevant hvis man kommer som turist. Nu til frokosten. Jeg fik et "Stjerneskud" og familien fik to thai retter. Barnebarnet sluttede af med en is (1 scoop) og den pris var ikke boernevenlig (THB 145.- plus 10% og 7% - vanvittig dyrt). Priserne paa deres thai mad var ogsaa i overkanten, saa jeg synes ikke det var helt billigt naar jeg sammenligner med "Stalden". Hvis jeg skal vaelge mellem at bo paa soi 8 eller soi 29, ville jeg selv vaelge soi 8, der er betydeligt mere atmosfaere, hvad man ikke kan sige om soi 29, som ingen har overhovedet. Men det var et lille review. |
|
Spring til debat: |