Se indlæg
 Udskriv debat
Godt tilbud fra SAS til BKK
natty
http://www.sas.dk...P&vst=true

Bestil senest 13 februar.
Rejseperiode 3 april-15 juni.
Pris 4599 kr.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

New-Hope
Jatak.. hvad hjælper det når det er nu, jeg mangler en billig billet... Wink

DKPete
det er da billigt 2 for 10k fra BLL til BKK - så er det surt at have købt 2 for 11k med thai cph/bkk :-( når man nu bor i Vejle

Lm
natty skrev:

Pris 4599 kr.

Det er billigt. Endnu billigere bliver det med Finnair, 3950 kr. og så tager det et par timer mere.

AL 48
natty skrev:

Pris 4599 kr.

Ja, men det er jo stadig kun ganske få afgange hvor man kan ramme den billige pris.

natty
AL 48 skrev:

natty skrev:

Pris 4599 kr.

Ja, men det er jo stadig kun ganske få afgange hvor man kan ramme den billige pris.

Når du har valgt måned og dato så "hak" Vis månedskalender af, istedet for Vis valgte datoer.
Feltet er neden under kalenderen, så kan man gå frem og tilbage med piletasterne for både ud og hjemrejse. Jeg tog den "hele vejen" fra april til juni.
Jeg kan da finde en del.
Jo længere frem i tiden jo flere billige er der.
Jeg ved dog ikke om der er en højst 3 ugers regel eller lignende på disse billetter.

Har iøvrigt ofte været udefor at om eftermiddagen, aften eller nat, er de billige billetter ofte udsolgt. Så næste morgen vupti, er der lagt nye billige billetter på.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Ja, der er mange gode søgemaskiner til at finde billige biletter, jeg fik selv markedets bedste i januar...uden "gode" råd fra diverse .......Grin...man bliver skrap til det med tiden Pfft

uan
Glem alt om SAS.
De er ufleksible og alt for dyre, såfremt man vil ændre datoer eller lign.. Samtidig glemmer de at opdatere bonuspoints
Fup og fidusmagere.
Thaiairways flyver direkte, hvilket er en klar fordel, samt god service. Ikke altid de billigste, men ellers er der jo masser af andre selskaber med billige billetter...

Glem SAS..
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

Dalton
Thai nyhedsbrev fra i dag

Væk fra sne og kulde? Tag med THAI direkte til Thailand fra kr. 4.500

Det er stadig muligt at få billige billetter med THAI i højsæsonen og helt frem til juni måned. Rejs f.eks. non-stop til Bangkok eller Phuket i marts fra kun DKK 4.500

Året rundt flyver THAI dagligt non-stop mellem København - Bangkok, og indtil udgangen af marts måned også non-stop 3 gange om ugen mellem København - Phuket. Det betyder en månedlig kapacitet på over 15.500 flysæder mellem Danmark og Thailand i vintersæsonen.

Selvom det lige nu er højsæson, er ikke alle flypladser udsolgt. Der er f.eks. stadig billige billetter at få i marts måned, særligt i udrejseperioden 11. - 21. marts.

Vores promotion-tilbud gælder dog helt til juni måned, og i perioden efter påske og indtil den 20. juni (sidste udrejsedag) er det også muligt at finde rigtig billige billetter til Thailand og en række udvalgte destinationer i Indokina, Vietnam, Australien og New Zealand. Billetterne skal blot være bestilt inden den 29. februar. Hør mere hos dit rejsebureau.

SPECIALPRISER PÅ PREMIUM ECONOMY OG BUSINESS CLASS

Vi har netop forlænget vores promotion-priser på Premium Economy og Business Class til udvalgte destinationer i Asien helt frem til den 30. juni (sidste udrejsedag). Bestil billetterne hos rejsebureauet senest den 31. maj og spar hele 40% i forhold til normalpriserne på Business Class og 30% på Premium Economy!

www.thaiairways.dk

laodenmark
Soi7 skrev:

Ja, der er mange gode søgemaskiner til at finde billige biletter, jeg fik selv markedets bedste i januar...uden "gode" råd fra diverse .......Grin...man bliver skrap til det med tiden Pfft

øv øv. vi fløj sikkert ikke sammen ? troede ellers jeg fik markedets billigste pris, da jeg bestilte ud jan, og hjem i marts.
men prisen var alligevel ok. af en højsæson's rejse over 21/30 dg.

mht. til promotion her indtil engang i juni. har jeg en Billet til 32xx. emirates kortest mulige ventetid ud af cph.
måske jeg kan sige jeg fik en af markedets bedste henover foråret Wink

det kan godt være nogle mener SAS ikke er flexibel og glemmer bonuspoint, Men de giver de 15 % af normalpoint= 1350 p enkelt. Trods alt bedre end ThaiAir som ikke giver nogen. Og mig bekendt ikke mange selskaber som er flexible på deres kampangnepriser. ( Austrian's kan vist ændres hjemrejse 75€ + difference)
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

kro90
UAN Skriver:
Glem alt om SAS.
De er ufleksible og alt for dyre, såfremt man vil ændre datoer eller lign.. Samtidig glemmer de at opdatere bonuspoints Fup og fidusmagere.
Thaiairways flyver direkte, hvilket er en klar fordel, samt god service. Ikke altid de billigste, men ellers er der jo masser af andre selskaber med billige billetter...
Citat slut
Glem alt om THAI de giver slet ingen bonus Point, og glemmer at indberette dem du har optjent, har måtte skrive til dem for at få mine de 3 sidste gange jeg har fløjet med THAI.
Thaiairways flyver direkte, til ?? og SAS mellemlander hvor ?? på ruten til Bangkok.
SAS er alt for dyre, senere skriver du Thai er ikke altid de billigste. Sludder og vrøvl, Tjek priserne på flyvning i maj med hhv. og SAS til BKK.
Men selvfølgelig har alle forskellig smag, nogen foretrækker moderen, andre datteren.
Kim

Klovn
uan skrev:

Glem alt om SAS.
De er ufleksible og alt for dyre, såfremt man vil ændre datoer eller lign.. Samtidig glemmer de at opdatere bonuspoints
Fup og fidusmagere.

Glem SAS..

SLUDDER....................

sony
uan skrev:

Glem alt om SAS.
Fup og fidusmagere.

Glem SAS..

Total enig og elendig service får man også fra dem, lidt henad aoroplot i gamle dage
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

L
jeg synes sgu egentlig at det er Thai der er lidt opreklameret.

et stort plus for os med SAS er at SAS har tv/underholdning/spil med egne skærme på alle sæder.

mens Thai kun har et par enkelte "stor" skærme i flyet som man kun kan se fra ganske få pladser.

Lung Yao
L skrev:
et stort plus for os med SAS er at SAS har tv/underholdning/spil med egne skærme på alle sæder.
mens Thai kun har et par enkelte "stor" skærme i flyet som man kun kan se fra ganske få pladser.

Kun for de få, da største del af passagerene snorksover under flyveturen (jeg kan ikke) og især ThaierneSleeping good

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

L
Lung Yao skrev:

L skrev:

Kun for de få, da største del af passagerene snorksover under flyveturen (jeg kan ikke) og især ThaierneSleeping good

.

hverken jeg eller vores søn kan sove i 10 timer
(med lidt held sover vi det halve af tiden)
Så vi har stor glæde af skærmene ved hvert sæde.

men ja min kone kan da nok sove i alle 10 hvis hun får lov.
Og alligevel er der STOR prestige i det for hende at flyve Thai...haha

Men denne gang bliver det ihvertfald SAS og jeg er pænt tilfreds med det... og også med prisen Grin

fckguld
sony skrev:

uan skrev:

Glem alt om SAS.
Fup og fidusmagere.

Glem SAS..

Total enig og elendig service får man også fra dem, lidt henad aoroplot i gamle dage
nej aeroflot var bedre, de kunne smile og var ikke så fede som madammerne hos sas
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

OleOrm
natty skrev:

Pris 4599 kr.

Jeg synes ikke jeg på SAS's hjemmeside, at sidste bestillingsdag er 13 februar ?

kro90
Hej Ole
Prøv at kikke på //www.sas.dk/?vst=true
det står med store bogstaver i højre side af skærmen
Kim

OleOrm
Kim Wink du har ret, men så er det jo heldigt at Thai har forlænget deres promotion( 29 feb.) Grin

Spring til debat: